eBay מסירים את ההיסטוריה של המכירות מדפי הרשימות

מוכרים עם עיני נשר שם לב לשינוי מדהים באי-ביי כאשר הם נכנסו לחשבונותיהם לאחרונה. אי-ביי מסירים את ההיסטוריה של המכירות מדף הרשימות של אי-ביי!

המוכרים המנוסים יכולים היו לראות את הפריטים מדף הרשימות שלהם, אך כעת הם לא מקושרים לכתובת אינטרנט, וזאת אומרת שהם לא יכולים ללחוץ על הפריטים שנמכרו בעבר. אם אתה אחד מהמוכרים ששם לב לשינוי, ייתכן ואתה מנסה למצוא תשובות. נראה שאי-ביי עשה עדכון נוסף, או האם זה היה תקלה? אף המוכרים עם דירוג גבוה לא היו נצלו מזה.

למה אי-ביי הסירו את ההיסטוריה של המכירות מדף הרשימות שלהם? ולמה זה נחשב לנושא חשוב כל כך?

אם אתה מתעניין לדעת מה קרה לאתר ואם תוכל לאחזר את נתוני ההיסטוריה של המכירות ממרכז המוכרים, אנא המשך לקרוא. המוכרים המקוונים, במיוחד אלה שמוכרים באי-ביי, משתמשים בהיסטוריה של המכירות לצורך ביקורת על המכירות באי-ביי ולצרכים נוספים. גלה לאילו מטרות הם משתמשים בה ואיך אתה יכול להתמודד עם הבעיה הזו.

 

סקירת המאמר

אי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות: עדכונים בשינויים
אי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות: השפעתו
למה תרצה לראות את ההיסטוריה של המכירות שלך?
חקר את אסטרטגיית המחירים
חקר מוצר וניתוח מתחרים
דיווח על פעולות כספיות
איך ZIK Analytics יכולה לעזור
אי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות: טיפ סופי

 

אי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות: עדכונים בשינויים

עשרות מוכרים באי-ביי התרשמו כאשר נכנסו לחשבונם: הם עדיין יכולים לראות את ההיסטוריה של המכירות, אך כבר אין קישורים פעילים בקשר אליה.

לפני העדכון, כל מוכר יכל ללחוץ על כמות הפריטים שנמכרו עבור רישום מסוים. בנוסף, ניתן היה לראות את תאריך המכירה ומחיר הפריט. עם העדכון החדש, אין עוד קישורים פעילים שמקשרים לפריטים שנמכרו.

אי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות: ההשפעה של זה

עכשיו שאי-ביי מסירה את ההיסטוריה של המכירות מעמוד הרשומות שלך, איזו השפעה זה יכול להיות?

יש השפעות פוטנציאליות על המוכר, במיוחד כאשר מדובר ברגליים על התחרות ועל מחקר המוצרים באופן ידני.

לפני הכל, עדיין תהיה לך אפשרות לראות את מספר המכירות הכולל של מוכר אחר עבור מוצר מסוים ואת המחיר שלו. אולם, תהיה לך גישה רק למספר המכירות הכולל, ולא לנתונים ההיסטוריים.

לדוגמה, אתה יכול לראות את מספר המכירות הכולל של מוצר מסוים, לכמות של 32 מכירות. אבל בעת עשיית המחקר על המוצר הזה, אתה לא תוכל לראות את תאריך הרכישה האחרון, וכמה הזמנות נוצרו ב-30 הימים האחרונים כך.

אם אתה מוכר שמחפש מוצרים מגמת עליה שמוכרים בזמן האחרון, אתה לא תוכל עוד לגשת למידע זה בעזרת הסתכלות על עמוד המוצר של המתחרה. זה קשה יותר לקבל החלטות מבוססות נתונים בבחירת מוצרים להוספה לחנות המקוונת שלך.

כסוחר, שינוי זה יוצר רגש של תסכול. היכולת לראות רק את כמות המכירות הכוללת מורידה ממך את המידע שאתה צריך להחליט על מה למכור.

 

למה תרצה לראות את ההיסטורית המכירות שלך?

כאשר eBay מסירה את ההיסטורית המכירות מעמודי הרישום, יש לזה השפעה מרובה למוכרים ב-eBay. רוב המוכרים רוצים לראות את ההיסטוריה של המכירות על עמודי הרישום שלהם מסיבות רבות.

 

אסטרטגיית תמחור למחקר

הסיבה הראשונה היא מטעם מחקר ומטרות אסטרטגיות. eBay הוא אחד מהשווקים המקוונים המובילים והנחשקים ביותר למכירת פריטים והרווחה מקוונית. כאשר eBay מסירה את ההיסטוריה של המכירות, זו הייתה דחיפה חזקה למוכרים.

מוכרים שרוצים להצליח בפלטפורמה חייבים להגיע לאסטרטגיית מחירים שתוודא כי המוצרים שלהם מתחרים מספיק, ושתצליח למשוך יותר קונים. היכולת לצפות בהיסטוריית הרכישות והמכירות משחקת תפקיד מכריע כאן.

למעשה, המחירים משתנים באופן קבוע. יום אחד הם עולים וביום הבא הם יורדים. אחת הסודות להגדרת המחיר הנכון בדפי המודעות שלך והבטיח שהם מתחרים היא להסתכל על היסטוריית המכירות שלך. הפריטים שנמכרו בדפי המודעות שלך הם מחירים טובים לחיווי למחירים שהקונים שלך מוכנים לשלם עבור הפריטים הללו. לכן, תוכל להשתמש בפריטים שנמכרו בעבר ככלי למחקר לקביעת המחירים הטובים ביותר בעת מכירת הפריטים לעסק שלך.

 

מחקר המוצר וניתוח המתחרים

ניתן גם להשתמש באלגוריתם החיפוש של איביי ככלי מחקר, ולכן כאשר איביי מסיר את ההיסטוריה של המכירות זה מושג למשוואה מהמוכרים. (הקישור מוביל לאתר חיצוני, המידע כאן עשוי להיות מעודכן יותר).

תוכל לבצע מחקר מתקדם על פריטים שנמכרו באמצעות איביי. עבור לחיפוש מתקדם והזן פריט או מותג לחיפוש. לאחר שתקבל את תוצאות החיפוש, תוכל לסנן את הפריטים על ידי לחיצה על “נמכרו”. יופיעו לך הפריטים שנמכרו מתוך תוצאות החיפוש.

כעת תוכל לבצע ניתוח מתחרים על הפריטים שנמכרו מתוך החיפוש שלך. ישנם מספר גורמים שעליך לבדוק בזוויות שונות כאן. תחילה, תוכל לבדוק את המחירים שהם מוצגים על ידי מוכרים אחרים על הפריטים שנמכרו. רוב המוכרים עוקבים אחרי אסטרטגיית תמחור מסוימת לכל פריט, לכן זה יעניק לך רעיון בנוגע למחיר המתאים למכירה של פריט מסוים.

תוכל גם להשתמש בתוצאות החיפוש המתקדם כדי לבחון את הפריט הספציפי שגרם לך למכור הרבה במהלך הימים האחרונים. בדוק את מספר הפריט, כמות הפריטים שנמכרו, ואת הכותרת והתיאור במודעות. זה יעניק לך כמה רעיונות כיצד ליצור את מודעות האיביי שלך כך שתוכל גם להגביר את מכירותיך, אם אתה מוכר פריטים דומים.

בגישה זו, תוכל לחסוך זמן ומאמץ במחקר שלך. באותו הזמן, זה יעזור לך להבין אילו פריטים הלקוחות רוצים ומוכנים לשלם על פי מה שהם רכשו בעבר.

 

דיווח על עסקאות פיננסיות

בנוסף ליכולת להשתמש בהיסטוריית המכירות שלך באיביי לצורך מחקר, היא גם כלי שימושי לרישום ודיווח על הפעילות הפיננסית שלך. היסטוריית המכירות בחשבון האיביי שלך תספק לך רשימה מפורטת של מידע, כגון ההזמנות, תאריך העסקה, מספר ההזמנה, שם הקונה, דמי משלוח ומידע פרטני אחר. אלה הם מידע קריטי שאתה צריך כדי לסיים את הדוח הפיננסי שלך עבור חשבון ה

לאחר שההיסטוריית המכירות שלך לא זמינה באיביי, כבר לא תהיה לך אפשרות לעקוב אחרי המידע בצורה מפורטת. זה יכול להוריד את היעילות של המאמצים שלך בניהול העסק המקוון שלך, מאחר ואתה זקוק לרשומות הפנימיות הללו לעקוב אחרי המכירות ולצורך תכנון מס. להימנע מהפסדים פוטנציאליים או טעויות חשבון, חשוב מאוד לשמור על רשומות מדויקות ומעודכנות של ההכנסות וההוצאות שלך. בנוסף, השימוש בהיסטוריית המכירות שלך יכול לסייע בניתוח היעילות של העסק שלך ובזיהוי אזורים לשיפור והתפתחות עתידית.

לפני שאיביי הסירו את ההיסטוריית מכירות, המוכרים יכלו לצפות בכל הפריטים שנמכרו בהיסטוריית המכירות שלהם במשך שנתיים.

 

איך ZIK Analytics יכול לעזור

כאשר איביי מסירים את ההיסטוריית המכירות מדפי המוכרים בחשבונותיהם, זה גורם לרוב המוכרים באיביי להיות דואגים. כיצד הם יכולים לאחזר מידע חיוני אודות רשימות המוצרים, במיוחד בעת ניתוח מתחרים.

בהסתכלות על ההזמנות המושלמות של המתחרים שלך, תוכל לקבל תובנות יקרות למחקר המוצר. ללא זאת, אתה מבחר בעצם מתוך חוסר ידע בכל מה שקשור למוצרים שעשויים להיות בשיא ומתעדכנים או לא.

ZIK Analytics היא כלי מחקר שמעניק לך את היכולת להעריך כמה גורמים בנוגע לרשימה שנמכרה. הכל שעליך לעשות הוא להפעיל את כלי הניתוח של ZIK ולציין בו את איביי בלשונית למחקר המוצרים, אם אתה רוצה לקבל מידע על מכירות ממוכרי איביי. תוכל גם להשתמש בלשונית לניתוח המתחרים כדי ללמוד עוד על המוצרים שהמתחרים שלך מוכרים.


לדוגמה, אתה מחפש לעשות מחקר על שעון ספורט דיגיטלי לגברים. הכנס את מונח החיפוש הזה בסרגל החיפוש של ZIK Analytics Product Research. הכלי למחקר מספק מידע רלוונטי, כמו המידע הבא:

  • שיעור מכירות ומבצע
  • מספר הפרסומים הפעילים
  • כמות הפריטים שנמכרו
  • הרווחים מהמכירות
  • שיעור הצלחת הפרסומים
  • מחיר ממוצע של המוצר
  • מילת מפתח שנעשה שימוש בה

כלי המחקר על המוצר מספק גם תרשים שיציג את פעילות המכירות בתקופה מסוימת, שיכולה להימשך עד 12 חודשים של היסטוריית מכירות באיביי. עם העדכון הנוכחי באיביי, אין לך עוד את המידע הזה, רק סך הכל המכירות של המוצר. זו הסיבה שזיק אנליטיקס מעניק לך יתרון תחרותי כאשר אתה בוחר את המוצרים המושכים ביותר לפרסומים שלך.

התוצאות תספק לך מידע מפורט יותר שתוכל להשתמש בו למחקר שלך. לדוגמה, היא תראה לך אילו מוכרים הצליחו ליצור מכירות למוצר מסוים זה. תוכל לראות את דפי המודעות הפועלים בפועל ומידע שימושי אחר, כגון שם המוצר, מכירות ל-30 יום, סה”כ פריטים נמכרים והמחיר לכל פריט נמכר.

אך כלי המחקר הזה הולך מעבר להצגת היסטוריית הרכישות של הפריטים והמחיר המפורסם שלהם בסיום המכירה. הוא יאפשר לך גם ללמוד בעומק על המוכרים שהוזכרו במחקר. תוכל לראות את ביצועי המוכר באתר eBay, כמו גם את ציון המשוב שלהם, המודעות הפעילות והמוצלחות שלהם, פריטים שנמכרו והרווחים שלהם. אתה יכול אפילו לדפדף במוצרים שהם מכרו במהלך ה-30 הימים האחרונים ולראות אילו מחיר הם מפרסמים על הפריטים הללו.

כפי שאתה יכול לראות, ZIK Analytics הוא כלי כולל שמאפשר לך לקבל את המידע שאתה זקוק לו כדי לשפר את ביצועי המכירות שלך באתר eBay ולהשפיע על קצב המכירות בדפי המוצר שלך.

 

ZIK Trial

 

eBay מסירים את ההיסטוריית המכירות: טיפ סופי

כיוון שלא ברור מתי יטפלו באותה בעיה, או אם זה יהיה עדכון קבוע באתר eBay, סוחפים עדיין מחפשים את התשובה שהם זקוקים לה.

בין אם היכולת לגשת להיסטוריית המכירות תישוחזר בקרוב – או לא – מוכרים לא יכולים להשאיר זאת למקרה. עכשיו הגיע הזמן לחפש כלי אמין למחקר מוצרים שיאפשר להם לעשות מחקר שוק וניתוח של המתחרים. משתמשי eBay מתחרבנים על שינוי זה האחרון בפלטפורמה, במיוחד מאחר וההיסטוריה המפורטת של המכירות והרכישות הייתה אחת התכונות שהפרידו את הפלטפורמה משאר שווקים באינטרנט.

אם כי אין פתרון מיידי לכך, הכי טוב למוכרים והקונים כאחד למצוא פתרון מחליף שיפתור את אותה בעיה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK