האם משאב במכירה על אמזון שווה את המאמץ?

האם מכירה באמזון שווה את המאמץ? זו שאלה שעולה על דעת כל אחד, בעיקר מהם שהם סוחרים חדשים באמזון ורוצים לגדל את העסק שלהם.

אם אתה מחפש דרכים להרוויח כסף באינטרנט, אחת הרעיונות שאולי נתקלת בהם הוא המכירה באמזון. תוכל לבנות חנות מקוונת שמציגה מוצרים ממותגך האישי או למכור מוצרים בדרך של דרופשיפינג דרך חנות האמזון. בכל דרך שתבחר, יש לך חשבון מוכר באמזון, וזהו אחד מהדרכים הטובות ביותר ליצור הכנסה פסיבית באינטרנט.

אך, ישנם רבים מרקטפלייסים ופלטפורמות לקניות מקוונות שצמחו במשך השנים האחרונות, כמו Shopify, Etsy ו-eBay. eBay הוא גם אחת מהפלטפורמות המהימנות ביותר מחוץ למרקטפלייס של אמזון. אז, מה הופך את מכירת מוצרים באמזון לאפשרות יותר מתאימה מאשר האפשרויות המצוינות למעלה?

מדריך זה ידריך אותך דרך תהליך התחלת עסק האמזון וניהולו כדי להגדיל את המכירות בחנות המקוונת שלך ולהפוך למוכר פעיל באמזון שיצר הכנסה פסיבית.

 

למה לשקול למכור ב-Amazon?

הפופולריות של הקניות באינטרנט הביאה להצלחת תעשיית המסחר האלקטרוני. החדשות הטובות הן כי התעשייה עדיין מתרחבת; לכן, יש יותר הזדמנויות להרוויח כסף על ידי מכירת מוצרים דרך עסק ה-Amazon שלך. אך מה בעצם הופך את שוק ה-Amazon לבחירה טובה יותר מערוצי המכירה האחרים?

 

1. אין צורך להיות בעל אתר כדי למכור.

כל בעלי עסקי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות יגידו לך כי בניית אתר וניהולו היא חובה כוחנית. בתחילה, עליך לשלם עבור דומיין האתר שלך. לאחר מכן, עליך לשכור מישהו שיבנה את עיצוב האתר שלך וכל הפונקציות האלקטרוניות האחרות, כמו עגלת הקניות והוספת מוצרי התווית הפרטית שלך לחנות.

כמו כן, עליך לחשוב על שיווק האתר שלך כדי להבטיח מספיק תנועה באתר שלך ולהפיק ממנו מכירות נוספות. אם אתה לא מגרים מספיק מכירות או הכנסה גבוהה יותר, יתכן שתצטרך לשלם על דמי אירוח הדומיין ושירותים אחרים כדי להשאיר אתר האינטרנט שלך פעיל – ולא מהמכירות.

ממצד שני, המכירה ב-Amazon מסירה את כל ההוצאות המוזכרות לעיל. אין צורך לחשוב על תשלום עבור אחסון הדומיין, השרת האינטרנטי וההוצאות הנוספות לתחזוקת האתר ולקידוםו. תוכל לנצל את מותג ה-Amazon כדי למצוא לקוחות לעסק המקוון שלך. זה פשוט ותוכל להתחיל לפעול מיד לאחר שנרשמת לחשבון מוכר ב-Amazon.

 

2. ניתן לנצל את התנועה העצומה ב-Amazon.

כאחד הפלטפורמות המובילות בעולם המסחר האלקטרוני באינטרנט, תוכל למקסם את כמות התנועה שאתר האמזון מקבל בכל יום. מיליוני אנשים עושים קניות דרך אמזון בכל יום. לכן, תוכל לנצל את התנועה הזו לטובתך ולמכור ב-Amazon מבלי לדאוג להוצאות הנוספות לתחזוקת האתר המקוון שלך. אין גם צורך לשכור צוות שיווק כדי לוודא קבלת כמות תנועה גדולה לקוחות הפוטנציאליים שיכולים לרכוש את המוצרים שלך.

ניתן פשוט לשלם עבור חשבון מוכר ב-Amazon ולפרסם את מוצריך באמזון. דמי המכירה ב-Amazon יתנהלו בהתאם לסוג החשבון שהגשת בקשה לו. אף על פי כן, דמי המכירה הללו הם נמוכים ביחס לעלות הראשונית של הקמת האתר שלך ולאפשרות לנצל תנועת גולשים גבוהה.

 

3. תוכל למקסם את המותג של Amazon.

לבנות מותג משלך אינו דבר פשוט. עליך לחשוב על הזמן, המאמץ והמשאבים שנדרשים לבניית הזיהוי המותגי. תהליך זה יכול לקחת חודשים, אם לא שנים רבות.

במקום השני, אם אתה מוכר ב-Amazon, אין צורך לחשוב על זיהוי המותג. אתה יכול לנצל את פופולריות Amazon לטובתך, כי אתה יכול להקים את עסק ה-Amazon שלך ולהרוויח כסף ממכירות מיד. אתה יכול להשתמש בפרסום ב-Amazon כדי למשוך לקוחות נוספים ולהרוויח יותר כסף ממוצרים ב-Amazon.

 

4. ניתן להתרחב בקלות את עסק הקניות המקוונת שלך.

עוד יתרון לבחירה בשוק ה-Amazon לעסק שלך הוא שתוכל להרחיב בקלות את העסק שלך. צוות Amazon ידוע בשירות הלקוחות שלו והאתר יכול להתמודד עם נפח הזמנות גדול בכל רגע נתון. לכן, תוכל להתמודד עם עלייה פתאומית בנפח הזמנות לחנות Amazon שלך ולשמור על רמה גבוהה של שביעות רצון לקוחות.

 

5. תוכל לקבל הגנה מפני הונאה.

כאשר אתה מתחיל למכור ב-Amazon, אתה לא רק מנצל את פופולריות המותג, אלא גם נהנה ממערכת הגנת הונאה מעולה באתר. אתה יכול לוודא שתהיה מוגן מהגננים בזמן שאתה מוכר ב-Amazon, מה שאומר שיש דבר פחות לדאוג עליו. תוכל גם ליהנות משירות לקוחות מעולה כמוכר ב-Amazon. הם יעילים מאוד בטיפול בתלונות הלקוחות או אם יש לך דאגות נוספות.

 

שיטות שונות למכירה ב-Amazon

אם אתה רוצה למכור מוצרים ב-Amazon, עליך לשים לב שקיימות שיטות שונות למכירת מוצרים. וודא שתתייעץ במגוון השיטות כדי למצוא מודל עסקי שמתאים לך למכירה ב-Amazon וכדי למצוא דרכים להרוויח יותר כסף.

דרופשיפינג

דרופשיפינג הוא אחד מהשיטות הפופולריות ביותר למכירה ב-Amazon. זו אחת מהשיטות הפופולריות ביותר בידי סוחרי Amazon בשל חוסר הצורך בניהול מלאי, המציל לסוחרי Amazon על דמי אחסון מלאי חודשיים.

דרופשיפינג עובד על ידי גילוי מוצרים למכירה ב-Amazon. נדרש ספק דרופשיפינג שיספק וישלוח את המוצרים ברשימות ה-Amazon שלך ישירות ללקוחותיך. תהיה לך מרווח מוגבר עבור המוצרים הפופולריים כך שודאי שתשקיע זמן במחקר המוצר כדי לזהות את המוצרים הטובים ביותר למכירה.

החשוב גם לבצע מחקר מעמיק על הספקים הטובים ביותר לחנות הדרופשיפינג שלך ב-Amazon. אחרת, אין לך שליטה על איכות המוצר, וזה יכול לשבור את העסק שלך.

ארביטראז’ קמעונאי

ארביטראז’ הקמעונאי ב-Amazon הוא שיטה נוספת למכירה ב-Amazon. המושג הקמעונאי הזה מתאר את הרעיון לרכוש מוצר ולמכור אותו במחיר גבוה יותר ממחיר הרכישה. ההבדל במחיר בעת מכירת המוצרים ב-Amazon יסמן את שוליי הרווח שלך. מודל עסק זה קיים כבר המון זמן והוא אחד השיטות המהימנות ביותר להרוויח כסף כאשר אתה מוכר מוצרים.

מכירה תחת תו פרטי

אפשרות נוספת למכירה ב-Amazon היא באמצעות מכירת מוצרים תחת תו פרטי. תוכל לרכוש מוצרים במחירי סיטונאות ולמכור אותם במחיר קמעונאי תוך הוספת התו הפרטי שלך על המוצר. כמוכר תחת תו פרטי, זה יעזור לך לבנות את שמך כמותג פרטי ולהקים היכרות עם המותג. זו דרך נהדרת להרוויח הבחנה ולהתבלט מהתחרות.

תצטרך למצוא ספק טוב שיסכים לאפשר לך להוסיף את התו הפרטי שלך למוצרים.

עסק Amazon FBA

תוכנית Amazon FBA מאפשרת לך להקים עסק מקוון משלך ולשלוח מוצרים למרכזי המילוי של Amazon. צוות Amazon יהיה אחראי לניהול המלאי, ולכן אין לך צורך לעשות את העבודה הקשה של מציאת המוצרים, אריזתם ומשלוחם ללקוחות שלך. זה גם חוסך לך המון כסף על דמי אחסון חודשיים. במקום זאת, תשלם דמי FBA של Amazon ודמי המילוי.

היתרון העיקרי של דגם העסק של Amazon FBA הוא שתוכל ליהנות מהמיתוג והאריזה של Amazon. תוכל גם לנצל את שירות הלקוחות המעולה של Amazon, מכיוון שהם יתעסקו בכל תלונות הלקוחות או בישולונות בנוגע להזמנה, ולכן אין צורך לנהל את זה בעצמך.

 

למה כמה חשבונות מוכרים ב-Amazon נכשלים?

אם אתה רוצה להצליח עם המכירה ב-Amazon, חשוב גם לזהות את המכשולים הנפוצים שגורמים לחנות שלך להכשל.

  • אתה מתמקד במכירות בלבד ולא בשווי הרווח שלך. זה נהדר שאתה מצליח ליצור נפח מכירות גבוה. אולם, המדד האמיתי להצלחתך בעסק המקוון ב-Amazon הוא הרווח שאתה יוצר. ולכן חשוב להתמקד במכירת מוצרים שמספקים לך שווי רווח גבוה ונפח גבוה של מכירות.
  • בחירת דגם העסק המקוון הלא נכון. ישנם שיטות שונות למכור ב-Amazon. ולכן חשוב לבחור את הדגם הנכון שיתאים למטרות העסק שלך ולכמות ההתחייבות שאתה יכול להקדיש לחנות שלך.
  • מכירה יתרה יכולה להשפיע באופן שלילי על דירוג המוכר שלך. אם אתה מקבל יותר הזמנות ב-Amazon מאשר שאתה יכול להתמודד איתן, אתה יכול לקבל ענישה על כך ותראה את דירוג המוכר שלך ירד.
  • התחרות עם מוצרים שנמכרים על ידי Amazon. ולכן חשוב להיות חכם בבחירת המוצרים למכור. אתה לא רוצה להתחרות ישירות עם Amazon כי יתכן ותפסיד בכך.
  • אי השקעה בשיווק החנות והמוצרים שלך ב-Amazon. עליך לשווק את המוצרים שלך בתוך ומחוץ לפלטפורמה של Amazon כדי לקבל יותר לקוחות וליצור יותר מכירות ב-Amazon.

 

האם יש יתר מדי תחרות ב-Amazon?

גורמים רבים חושבים פעמיים לפני שמקימים עסק ב-Amazon בשל הרמה הגבוהה של התחרות. כן, זה נכון שיש עלייה ממצוינת במספר המוכרים בשוק ה-Amazon. אך באותו הזמן, יש גם עלייה תומכת ברוב המקנזים שבוחרים לקנות ב-Amazon.

התחרות תמיד תהיה נוכחת בכל סוג של עסק, בין אם אתה מתחיל למכור מהאתר שלך או ב-Amazon. לפי נתוני Amazon, יש עד 600,000 מוכרים חדשים בשנת 2021. זו אתגר עבורך להתמקד במציאת המוצרים הנכונים למכור ב-Amazon עם מרווחי רווח גבוהים ולמצוא את הספקים הטובים ביותר. עם זאת, אתה לא יכול לתת לזה לעצור אותך מהתחלת וגידול העסק שלך ב-Amazon.

 

מסקנה: האם המכירה ב-Amazon שווה את זה?

האם המכירה ב-Amazon שווה בשנת 2022? התשובה היא כן. רבים מהמוכרים ב-Amazon הפכו את המכירה באתר למקור ממשי ועיקרי לרווחה.

לכן, זהו עסק מקוון אמין כל עוד בוחרים בדגם העסקי הנכון למכירת מוצרים, יכולים לאתר את המוצרים הטובים למכירה, ומשווקים את המוצרים שלך בצורה יעילה. אם ברצונך להצליח במכירה ב-Amazon, עליך להתייחס אליו כאל עסק אמיתי ולא כפעולת העשרה מהירה. וכמו כל עסק אמיתי, עליך להשקיע זמן כדי לגדל אותו ולשמור על הלקוחות שלך מרוצים.

 

שאלות נפוצות על מכירה ב-Amazon

האם זה עדיין רווחי למכור ב-Amazon?

כן. השוק של Amazon נהנה מעלייה שנתית במכירות של עד 100 מיליארד דולר. המספר הזה מציין כי הפלטפורמה ממשיכה לתפקד היטב למרות רמת התחרות הגבוהה מפלטפורמות סחר אחרות. לכן, עדיין ניתן להרוויח כסף מהמכירה ב-Amazon בשנת 2022 ומעבר לכך.

האם מכירה ב-Amazon מחייבת המון עבודה?

כשאתה מתחיל למכור ב-Amazon יש לך תהליך למידה ועליך לבצע המון עבודה בתחילה. אולם, לאחר שאתה מקים את חשבון המוכר שלך וחנות Amazon, שאר התהליך צריך להיות פשוט. חשוב גם לפתח מערכת יעילה. אם תעשה זאת, תהליך המכירה של מוצרים ב-Amazon הוא יחסית פשוט.

למה מוכרים עוזבים את Amazon?

על אף שיש פוטנציאל עצום להרוויח הכנסה פסיבית כאשר אתה מתחיל עסק מקוון ומוכר ב-Amazon, אין יידוכנים. עליך להשקיע במחקר מוצר כדי לזהות את המוצרים הנחשקים ביותר למכירה. חשוב גם ליצור אסטרטגיית תמחור טובה, במיוחד במכירה מהמלאי, עקב הרמה הגבוהה של התחרות.

מוכרים ב-Amazon שפועלים לא עושים זאת נתקלים ברווחים נמוכים (לפעמים אפילו אין מכירות), ולכן הם עוזבים את הפלטפורמה של Amazon.

כמה כסף מרווח ממוכר Amazon הממוצע?

זה תלוי בתחום וסוג המוצרים שאתה מוכר. חשבונות המוכרים המצליחים והמוכרים ב-Amazon מקבלים בד”כ כמה בין 1,000 ל-2,500 דולר לחודש. יש גם מוכרים שמרוויחים עד 45,000 דולר בשנה ממכירה ב-Amazon. מוכרים חדשים צריכים לשמור על הציפיות שלהם ברמה נמוכה וממוצעת מאחר ויש רמה גבוהה של תחרות ולא ניתן להרוויח כסף במהירות.

מה אני לא יכול למכור ב-Amazon?

ישנם מספר מוצרים ש-Amazon ציינה שאינם זכאים למכירה דרך הפלטפורמה שלהם, כגון סחורה מסוכנת, חומרים אסורים, חומרי חקלאות, כרטיסי מתנה, מדליות יומיות ועוד. וודא כי בודקים באתר של Amazon ישירות כדי לדעת יותר על המוצרים שאינך מורשה למכור, במיוחד אם אתה מכר בחדשים בפלטפורמה.

אילו מוצרים הם הכי טובים למכירה ב-Amazon?

כמה מתוך קטגוריות המוצרים הטובות ביותר למכירה ב-Amazon הן בגדים, מוצרי טיפוח ויופי, ספרים, מוצרי חשמל, מוצרי כושר ועוד. חשוב לעשות מחקר לפני החלטה על אילו מוצרים למכור ב-Amazon כדי למקסם את שולי הרווח ולהגביר את מכירותיך.

איזה אחוז ייקח Amazon מהמוכרים?

האחוז ש-Amazon ייקח מ-Amazon listings משתנה בין 6% לעד 45% בקטגוריות מוצרים מסוימות. בממוצע, דמי המכירה על Amazon יכולים להגיע עד ל-15%. העלות תהיה משתנה בהתאם לסוג המוצר ושיטת המילוי.

מהו רמת ההצלחה של Amazon FBA?

על פי נתוני Amazon, רמת ההצלחה של תכנית העסק של Amazon FBA היא 25%. מוכרי Amazon FBA המצליחים במכירה דרך התכנית מדווחים על רווח חודשי של 1,250 דולר ואף עד 6,000 דולר. זה עושה את תכנית Amazon FBA אחת מהשיטות הרווחיות ביותר למכירה דרך Amazon.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK