מספר חשבונות ב-eBay: האם אני יכול להיות עם יותר מחשבון אחד ב-eBay

כשאתה מתחיל לבנות את עסק ה-eBay שלך, טבעי לרצות להרחיב את העסק ולבצע מכירות נוספות. אם אתה חושב על הגדלת העסק שלך ב-eBay ורצונך לקבל יותר מהפלטפורמה, ייתכן שתשאל את עצמך האם ניתן לך לפעול עם מספר חשבונות ב-eBay וכיצד זה יעבוד בכלל.

במדריך הזה נכסות את כל מה שאתה צריך לדעת על ניהול מספר חשבונות ב-eBay: היתרונות, איך זה פועל וכיצד לוודא שכל החשבונות מוגנים ובטוחים.

 

האם ניתן לפעול עם מספר חשבונות ב-eBay?

ניתן לפעול עם מספר חשבונות ב-eBay. יש לך, אך יש להיות מודע ליתרונות ולחסרונות שבפתיחת מספר חשבונות ב-eBay.

על פי איביי, אחד מהדרישות החשובות ביותר לפעול עם מספר חשבונות היא המעקב אחר ההנחיות המתאימות. פעולה עם מספר חשבונות מותרת כל עוד אין התנגדות לכללי eBay, מדיניות או נושאים אחרים.

 

יתרונות של מספר חשבונות ב-eBay

eBay multiple accounts benefits

 

חלק מהסיבות הנפוצות ביותר לפתיחת מספר חשבונות ב-eBay כוללות:

      • לניהול מספר חנויות או עסקים: לדוגמה, אם אתה מנהל עסק קטן שמוכר סוגים שונים של מוצרים בזמן שונה במהלך השנה, כאשר כל עונה מחייבת מאמצי שיווק וסגנון הצגה משלו, באפשרותך לפעול עם מספר חשבונות כדי לשמור על ההפרדה הזו תוך שהם עדיין יכולים להרוויח מהיותם באתר eBay ובכלי המיתוג שלו.
      • למכור סוגים שונים של מוצרים: עוד סיבה לפתוח מספר חשבונות ב-eBay היא שלמוכרים יש עניין שונה או סוגים שונים של מוצרים שמוצעים ברשת באותו זמן. באמצעות מספר חשבונות, הם יכולים למכור מוצרים מקטגוריות שונות ללא צורך לדאוג לפסילת קונים פוטנציאליים על ידי התמקדות בקטגוריה אחת בכל פעם או לפספס מכירות עקב מגבלת מלאי. לדוגמה, אם אתה מוכר גם ספרים וגם DVD ב-eBay, יכול להיות שימושי לך להחזיק חשבון אחד עבור כל סוג מוצר. זה מאפשר לך לעקוב אחר המלאי ונתוני המכירות עבור כל מוצר. כאן ניתן למצוא מדריך מלא לניהול מלאי ב-eBay.
      • לנהל חשבונות אישיים ועסקיים בנפרד: לדוגמה, ניתן למכור סוגים שונים של מוצרים בחשבון אחד ובו זמנית להשתמש בחשבון אחר כדי לרכוש מוצרים למכירה חוזרת.
      • לעקוב אחרי אסטרטגיות יעילות: מספר חשבונות מאפשר לך לעקוב אחרי ביצועי כל חשבון בנפרד. על ידי צפייה בביצועים בדף “ה-eBay שלי” ובתקציב החשבון, תוכל לראות כמה רווחים אתה מרוויח מכל חשבון.
      • להגביר את מגבלות החנות שלך: כל חשבון חדש ב-eBay מתחיל עם עשר הכרזות הראשונות. כאשר אתה פותח חנות חדשה ב-eBay, אתה יכול להתחיל ברמה גבוהה יותר אם החנות הקודמת שלך במצב טוב. יצירת חשבון מוכר כדי להגביר את המגבלה שלך במכירה מתנהגת לא יפה על ידי eBay. אך תוכל לבקש מ-eBay להגביר את המגבלות שלך במכירה, כל עוד סיבתך ליצירת חשבון חדש היא תקינה.
      • לשמש כגיבוי: יש לך תמיד חשבון גיבוי אם יש צורך. אם לחשבון הראשי שלך יש בעיות שמונעות ממנו לפעול, תוכל להשתמש באחד מהחשבונות האחרים שלך כדי להמשיך למכור ב-eBay עד שהבעיה תתוקן. החשבונות המרובים גם נותנים לך שליטה יותר טובה על הכרזות ומכירות. אם אחד מהחשבונות שלך ייאסר על ידי eBay, אז כל הכרזות המכירה שלך יימחקו לנצח. חשבונות מרובים נותנים מידת בטיחות והגנה נגד תנודות המכירה ב-eBay. אך מה עליך לשקול בניית חשבונות eBay מרובים?

 

טיפ מקצועי: רוצים לדעת איך ליצור חשבונות רבים ב-eBay בדרך בטוחה? קראו את מדריך הסטילת eBay שלנו כאן

 

דברים שכדאי לשקול בעת יצירת חשבונות מרובים ב-eBay

קיימים גורמים מסוימים שחשוב לקחת בחשבון בעת יצירת חשבונות מרובים ב-eBay. אלה כוללים:

      1. הכללים של eBay

        eBay פרסם את המדיניות שלו בנושא חשבונות מרובים במאמר בכותרת “מדיניות חשבונות מרובים“. העיקריות מהמאמר הן:

        • eBay אינה מאפשרת למוכרים ליצור חשבונות מרובים כדי לעקוף מגבלות מכירה או סגירת חשבונות.
        • ניתן להשתמש בחשבונות בכל דרך שברצונך, כל עוד אתה עוקב אחר מדיניות הכללים של eBay.
        • יש לנהל כל חשבון ביעילות כדי לספק מרבי שביעות רצון ללקוחות ולעמוד בתקנות המוכר של eBay.
        • מצפה ממוכרים שיפתרו בעיות בחשבונות הקודמים לפני פתיחת חשבונות חדשים.
      2. חשבונות eBay המקושרים

        eBay יקשור את כל החשבונות שלך אם הם רשומים באותו שם, כתובת בית או כתובת IP. אם מסיבה כלשהי חשבון eBay אחד שלך נטוש או נחסם, השאר ייתפקעו גם.

        אז איך ניתן לשמור על בטיחות החשבונות שלך? אלא אם תרצה לפתח הרגלים של מאבטחי פרטיות קיקיוניים, עליך לשמור על כל חשבון מוכר במצב תקין ולוודא שכל פנייה של לקוחות מטופלת במהירות.

      3. תמיד להימנע מרשומות כפולות

        eBay לא מאפשר למוכר אחד ליצור רשומות כפולות של אותו המוצר, בין שהן בחנות אחת או במספר חנויות. מאחר וכל החשבונות מקושרים זה לזה, eBay רואה אותם כחנות אחת גדולה.

        לכן, עדיף להימנע מיצירת רשומות כפולות של אותו מוצר.

      4. כתובת דוא”ל

        אין להשתמש באותה כתובת דוא”ל עבור יותר מחשבון אחד. זאת אומרת שעליך ליצור כתובת דוא”ל חדשה עבור כל חשבון eBay שאתה יוצר. עם זאת, ניתן להשתמש באותה מידע פיננסי/פרטי בנק כמו בחשבון הקודם שלך.

      5. השעיות ומגבלות למוכרים

        אם הכוונה שלך ביצירת חשבון eBay חדש היא להתעלם מהשעיית חשבונך הקודם, אין לך צורך. eBay מקשרת ביניהם חשבונות שמשתפים את אותו השם, הכתובת הבית ו/או כתובת IP.

      6. כתובת דוא”ל

        אין להשתמש באותה כתובת דוא”ל עבור יותר מחשבון אחד. זאת אומרת שעליך ליצור כתובת דוא”ל חדשה עבור כל חשבון eBay שאתה יוצר. עם זאת, ניתן להשתמש באותה מידע פיננסי/פרטי בנק כמו בחשבון הקודם שלך.

      7. השעיות ומגבלות למוכרים

        אם הכוונה שלך ביצירת חשבון eBay חדש היא להתעלם מהשעיית חשבונך הקודם, אין לך צורך. eBay מקשרת ביניהם חשבונות שמשתפים את אותו השם, הכתובת הבית ו/או כתובת IP.

        אם eBay מזהה רמז קטן לקשר בין החשבון החדש שלך לבין החשבון הישן, הם יחליטו להחיל את אותן ההגבלות על החשבון החדש.

      8. אין אישור לקידום מוצרים בחנות אחרת באמצעות חנות אחרת.

        eBay אינה מאשרת למוכרים לקדם מוצרים בחנות אחרת באמצעות חנות אחרת. זה אומר שאין לך אפשרות לקשר לחנויות החדשות מהחנויות הישנות או להיפך. תוכל לקשר רק למוצרים או קטגוריות מתוך אותה החנות.

 

טיפים לניהול חשבונות מרובים ב-eBay

ניהול חשבונות מרובים ב-eBay עשוי להיות מעט מסובך, אך האם הכוונות הבאות יכולות להקל על המעבר.

    1. אוטומציה בניהול הזמנות:

      כאשר אתה מנהל חשבונות eBay מרובים, יש סיכוי טוב שתצטרך להתמודד עם המון דברים שונים בו זמנית. לדוגמה, יתכן ותצטרך להתנתק מחשבון אחד ולהתחבר לחשבון אחר כדי לבדוק את ההזמנות. זה יכול להיות מסובך לפעמים.

      בנוסף, ישנן תחומי עבודה שונים לטפל בהם ולטפל בלקוחות השונים תוך כדי שיווק וקידום החנויות והמוצרים שלך.

      קיימות כלים צד שלישי רבים כמו SkuVault ו-ChannelGrabber שיכולים לעזור לך בניהול הזמנות במספר חשבונות. כלים אלו עוזרים לך לעקוב אחר מצב השלמת ההזמנות ומבטיחים שההזמנות מתבצעות במועדן.

      כן, ודא שעובדייך יודעים איך לטפל בהזמנות מכל חנות ושלא יתעלמו מאף הזמנה.

    2. השתמש בתוכנה לניהול מלאי

      ניהול המלאי ורמות המלאי במספר חשבונות יכול להיות מאתגר. לכן, מומלץ להשתמש במערכת אוטומטית לניהול המלאי כדי לעזור לעסק שלך לרוץ בצורה חלקה ככל האפשר.

      ניתן להשתמש באפליקציות סנכרון מרובות ערוצים כמו Nembol או Putler שמאפשרות לך לסנכרן את כל החשבונות השונים שלך. זה מאפשר לך לקבל גישה לכל המכירות והמודעות שלך במקום אחד ומספק מידע נוסף כמו אילו פריטים זמינים בכל חשבון, אילו פריטים כרגע חסרים בחנות מסוימת, איך מתנהלות מוצרים מסוימים ואילו מגמות נוכחיות כדאי לנצל.

    3. שירותי השקעה ומילוי הזמנות

      המטרה המוחלטת בעסק קמעונאי ב-eBay היא להגביר מכירות. חשבונות מרובים באופן טבעי משמעותם מספר רב יותר של הזמנות שיש למלא.

      קיימים מספר שירותים כמו “מילוי על ידי אמזון” (Fulfillment by Amazon – FBA) שמסירים את המשאב של מילוי הזמנות מהכתפיים שלך ועושים זאת תואם עבורך. העברת המלאי לספק חיצוני מאפשרת לך להתמקד בחלקים חשובים אחרים בעסק.

      מסקנה

      עכשיו שאתם מכירים את ההנחיות החשובות ואת מדיניות eBay בנוגע לחשבונות מרובים, אתם מוכנים ליצור חנויות מרובות ב-eBay.

      כדאי לזכור שחנויות מרובות שלא מנוהלות בצורה מקצועית לא תובילו לרווח ויכולות להביא להפסדים לעסק שלכם. לכן, בין שיש לכם חנויות אחת או יותר, חשוב לנהוג באופן מקצועי ולהבטיח רמה גבוהה שלשלמות לקוח.

      בנוסף, חלק משיווק ב-eBay הוא לדעת מה למכור ומתי למכור. תוכלו לעקוב אחר מגמות בחיפוש בגוגל או לנחש מה יהיה פופולרי בזמן מסוים. או, יותר טוב עוד, תוכלו להשתמש בכלי מחקר שוק ומוצר מוביל כמו Zik Analytics כדי לשקול רעיונות למוצר ולראות איך מתחרים שלכם מתפקדים.

      ניתן להתחיל עם ZIK Analytics כאן.

      שאלות נפוצות

      מהם שני סוגי החשבונות ב-eBay?

      ניתן לפתוח שני סוגים שונים של חשבונות ב-eBay – חשבון אישי וחשבון עסקי. חשבון אישי מתאים למסחרנים יחידים ומכירת פריטים אישיים. חשבון עסקי מיועד לספקים שמתכננים למכור פריטים בכמויות גדולות, עובדים ב-eBay במלוא זמנם או מוכרים מוצרים שהם יצרו בעצמם.

      פתיחת חשבון עסקי ב-eBay דורש פרטים נוספים כמו שם העסק, סוגו וכתובתו, להבדיל מפתיחת חשבון אישי.

      האם ניתן לפתוח שני חשבונות ב-eBay עם אותה כתובת דוא”ל?

      כפי שצוין מראש, אין אפשרות לפתוח מספר חשבונות ב-eBay באותה כתובת דוא”ל. אולם, eBay אינה מחייבת הגבלה דומה במה שקשור למידע התשלום. כתובת התשלום הנדרשת יכולה להיות מקושרת למספר חשבונות ב-eBay.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK