מה למכור ב-eBay [עודכן יוני 2023]

אם אתה תוהה מה למכור ב-eBay, הגעת למקום הנכון. בעוד שאנחנו מתכוננים לחודש חדש, מוכרי eBay חייבים לפתח תוכנית שתאפשר להם להיות קדימה מהמתחרים ולזהות את הפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay.

לכן, במדריך זה, אני אחדש איתך על המוצרים שבקשה גבוהה ביותר ואילו לא. זה הגורם שיכול להכריע ביכולת החנות שלך ב-eBay ובעסק המקוון שלך.

לפני שתמכור באינטרנט, אתה רוצה לקרוא את המדריך המלא על המוצרים הנמכרים ביותר כדי להגיע למטרות המכירות שלך! אבל אל דאגה, אני מכסה אותך. הצטרף אלי כשאנסחף לתוך המוצרים הפופולריים ביותר ב-eBay לחודש יוני 2023 כדי שעסק המסחר האלקטרוני שלך לא ישאר רק רוחב וידרוס!

סקירת המאמר

המוצרים הפופולריים ביותר ליוני 2023
המוצרים הפופולריים ביותר למאי 2023

מחשבות סופיות על מוצרים למכירה ב-eBay
שאלות נפוצות

המוצרים הפופולריים ביותר ב-eBay ליוני 2023

החודש הכי חם בשנה מתקרב – ועליך להיות מוכן להגברת המכירות ב-eBay! כמוכר ב-eBay, המטרה שלך היא לבחור את המוצרים בקשה הכי גבוהה שיעפו מהמדפים! אך עשיית זה עשויה לקחת המון זמן וללא הכלים הנכונים יכולה להביא לשלב של ניסיון וטעיה שיחמיר את שולי הרווח שלך במשמעותי מדי.

אין יותר צורך לתהות או לנחש מה למכור ב-eBay! ערכתי מחקר על הפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay ביוני כדי שתוכל לקצר את הדרך להצלחה.

רוב הצרכנים מטיילים את קניותיהם באינטרנט במהלך הקיץ (כמו בעונת החגים), לכן ייחודך למקסם את רווחי המכירות שלך.

בוא נתחיל?

המוצרים הנמכרים ביותר ב-eBay ליוני 2023

 

1. כריות ישיבה

כריות ישיבה יכולות להיות אופציה מרווחת עבור החנות שלך, מאחר ובדרך כלל מוצרים אלו נמכרים במקום השוק של eBay במהלך תקופה זו בשנה.

יוני מסמל תחילת הקיץ בארה”ב, המשמעות היא שאנשים מבלים יותר זמן בחוץ ונהנים ממפגשים עם חברים או משפחה במרפסת. לכן, הביקוש לסיבובי ישיבה חיצוניים נמוך עכשיו מאי פעם. זהו המקום בו מתמקם כרית הישיבה. מוצר זה הוא הפתרון המושלם ליהנות מנוחות משופרת בזמן שמתעסקים בפעילויות בחוץ או מתרגלים.


תנצל את הביקוש הזה מאחר ובהיסטוריה (על פי נתוני Google Trends), מוצרים אלו מבצעים טוב בעונות הקיץ. בנוסף, ניתוח המחקר על מנתז ZIK מראה שיש למוצר הזה שיעור מכירה מרשים. ב30 הימים האחרונים, נמכרו מעל 2,000 פריטים והופקו מעל $43,000 במכירות. שיעור הרשומות המוצלחות הוא 84%, וזה יוצא דופן אם אתה רוצה ליצור מכירות עבור החנות שלך.

כריות ישיבה מהסדרה של המוצרים הנמכרים ביותר משתנות במחיר מ- $10 עד $32.99 (עם מחיר המוצר הממוצע ב- $23). טווח המחיר הזול מאפשר לך למכור מוצרים אלו בקלות, גם אם ייתכן ויש תחרות גבוהה עליהם. גם קל למצוא ספקים עבור מוצר זה בשוקים שונים, כמו Aliexpress או Amazon.

2. בגד ים

הפריט הבא ברשימת המוצרים הנמכרים ביותר ב-eBay ליוני 2023 מקבל בממוצע 300,000 חיפושים חודשיים! אם אתה מחפש קטגוריות מוצר מרכזיות לרשימה בחנות שלך, זהו הפריט!

בגד הים הוא גם הוספה פופולרית לסדרת המוצרים שלך ביוני מסיבות נובעות; יוני הוא הגעת הקיץ. הצרכנים רוכשים בגדי ים מאחר ושחייה כנראה היא אחת מהפעילויות המרכזיות במהלך החודשים הללו. עם עליה בטמפרטורות, אנשים נוהגים להתגונן בחוף הים ובבריכות כדי לקרר את עצמם מפני החום.

החלק הכי טוב בפרסום בגדי ים בחנות המקוונת שלך הוא שתוכל לשרת מגוון רחב של צרכנים – מגברים לנשים, אנשים מכל הגילאים וסוגי הגוף. יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה ויצירת שוק מקובע (אם ברצונך להבחין את החנות שלך מהחנויות האחרות ב-eBay).

אפשר גם לרשום מותגים נמכרים ביותר אם ברצונך להתאים עצמך לקונים עם טעם מסוים. לדוגמה, הקונים מחפשים בגדי ים ביצועים גבוהים לשחייה תחרותית או לביצועים ספורטיביים. כשתבחר בפריטים הנמכרים ביותר אלו, תוכל לצפות בזרימת מכירות קבועה ביוני.

אם תבחין ב-Google Trends, תראה שהבגדי ים הוא אחת מקטגוריות המובילות למכירה ב-eBay ביוני. הביקוש למילת המפתח עולה בתקופות מסוימות בשנה, כולל יוני.

הנתונים מ-ZIK Analytics מאומתים בהם יחס המכירה בקטגוריה הזו הוא 793% ושיעור המודעות המוצלחות הוא 64%. כמעט 800 פריטים נמכרו ב-30 הימים האחרונים, והרווחים ממכירות הגיעו ל- $11,040.

אם תבחן את המוכרים המובילים ב-eBay בקטגוריה זו, רובם יכלו למכור 20 עד 30 פריטים בקטגוריית הבגדי ים ב-30 הימים האחרונים. אם תשתמש בביקוש הזה, תוכל להיות בדרך ליצירת מכירות ענקיות!

 

3. מחדש ויפי

יוני מסמל את תחילת חופשת הקיץ עבור רוב הילדים והמשפחות. מאחר והילדים לא נמצאים בבית הספר, רבים מאלה שאוהבים לבלות זמן בבית משתמשים בו לצפייה בסרטים האהובים עליהם או להתעדכן בצפייה בתכני סטרימינג המועדפים עליהם. כתוצאה מכך, מחדש ה-WiFi הוא אחד מהמוצרים בביקוש הגבוה והנמכרים ביותר ב-eBay לחודש יוני.

אפילו מי שאוהב לטייל במהלך הקיץ ימצא הרבה שימוש למחדש ה-WiFi, במיוחד כאשר הוא נוסע למקום בו יש אות WiFi חלש. עבור חלקם, הישארות מחוברים במהלך הטיולים חשובה, ומוצר זה יכול להיות מועיל.

מחדשי ה-WiFi מוצלחים גם על פי נתוני Google Trends במשך החמישה השנים האחרונות. עם מספר חיפושים גבוה, חשיבות האימות של הנתונים ב-ZIK Analytics היא חשובה. המספרים שווים לחלוטין כמו שורת החיפוש יצרה מקדם מכירה של 1,763% עם סך הרווחים הכולל של $30,925 במשך ה-30 הימים האחרונים. מספר הפריטים שנמכרו בסך הכול הוא 1,763, ומחיר המוצר הממוצע הוא $17.92.

מוכרי המובילים בקטגוריית מוצר זו הצליחו למכור עד 147 פריטים במהלך ה-30 הימים האחרונים. יש לקטגוריית המוצר הזו אף יותר מזדמנויות למכור את המוצר מעבר לחודש יוני, מאחר והיא אינה תלת-עונתית. ישנן אפשרויות רבות יותר להשיג מכירות עבור מוצר זה.

 

4. מטעני טלפון אלחוטיים

מטעני הטלפון האלחוטיים הם קטגוריה נוספת של מוצרים מנצחת עבור חנות ה-eBay שלך בחודש יוני. מדוע הם אחד ממוצרי המכירה המובילים לחודש זה?

שוב, בהתאם למגמת המוצרים של קיץ, אנשים נוסעים בחודשי הקיץ. הם זקוקים למטעני טלפון אלחוטיים כדי להישאר מחוברים ולסייע בניווט או לשמור על קשר עם חברים. זה גם אופציה נהדרת לכידת רגעים ושיתוף חוויות נפלאות בזמן הנסיעה עם חברים או משפחה.

מטעני הטלפון האלחוטיים הם חובה עבור מעריצי טיולים בטבע. הם מספקים חוויית טעינה פשוטה והם מתאימים מאוד כמתנות ליום האב, הנחגג גם בחודש יוני.

נתוני Google Trends על מטעני הטלפון האלחוטיים מראים רמה גבוהה של דרישה עליהם. הם אחד ממוצרי המכירה המובילים עם מגמה עולה בחודש יוני. אותה מגמה ברורה גם ב-ZIK Analytics, שמציגה שיעור נמכרות של 2813% ורווחי מכירות של מעל 32,000 דולר ב-30 הימים האחרונים.

לפי Google Trends, ישנה תמיד דרישה גבוהה למוצרים נושאי חתונה במהלך חודש יוני.

 

חלק מהמוכרים המובילים בקטגוריה זו הצליחו למכור 293 פריטים בחודש האחרון, מה שמבטיח מכירות ורווחים גבוהים!

5. נישואין

קטגוריית הנישואין היא עוד קטגוריה פופולרית להתמקד בה בחנות המקוונת שלך ביוני 2023. יוני מוכר באופן מסורתי כחודש הנישואין. זוגות רבים בוחרים לקשור קשר בחודש זה, וזה יוצר בהכרח את הביקוש למוצרים לנישואין בזמן הזה של השנה.

ישנם מגוון רחב של מוצרים לנישואין ואביזרים שתוכל לרשום בחנות המקוונת שלך ביוני כדי ליצור מכירות. לדוגמה, תוכל למכור אביזרי כלה, מתנות לחתונה, מתכנני חתונה ועוד. תוכל גם להתמקד בזוגות שמחפשים לקנות ציוד עצמאי לחתונה שזול.

ישנה מגמה דומה גם בכלי חקירת המוצרים כמו ZIK Analytics. קצב המכירה הוא 5395% והרווחים במשך ה-30 הימים האחרונים הם 92,488 דולר.

ניתן גם להסתכל על המוכרים המובילים ב-eBay כדי למצוא רעיונות למוצרים לרשימה שלך בחנות, כמו תאורה שמשית ב-LED לחתונה בחוץ, סילואט דמוי פרחי חתונה, אוהל חתונה, מתנות לחתונה ופריטי עיצוב.

חלק מהמוכרים המובילים בקטגוריה הזו יכולים למכור עד 293 פריטים בחודש האחרון, המהווה הזדמנות להגברת המכירות והרווחים!

 

6. יוגה

מכירת מוצרי יוגה בחנות ה-eBay שלך בחודש יוני עשויה להיות הפתרון להגברת המכירות. ישנה מגמה לאנשים להתעסק בפעילויות גופניות וכושר יותר במהלך הקיץ, והיוגה היא אחת מאותן פעילויות. רבים מעדיפים לנצל את חודשי הקיץ כהזדמנות לשמור על כושר ופעילות פיזית. על ידי מציאת מוצרי יוגה בחנות שלך, אתה יכול לספק לאנשים הללו ולנצל את הביקוש.

הדבר הטוב במכירת ציוד יוגה הוא שיש לך מגוון רחב של מוצרים. לדוגמה, תוכל למכור ביגוד יוגה, מזרני יוגה, בלוקי יוגה ועוד. ניתן להוסיף מוצרים אלה לחנות שלך ולגרום להם לשמש יעד לאנשים המעוניינים להתחיל או להעמיק בתרגול היוגה שלהם.

החדשות הטובות הן שיש דרישה תמידית לתרגול יוגה ברשת. מידע מ-Google Trends מצביע על ניתוח חיפוש גבוה לתרגול יוגה בחודש יוני. בנוסף, ניתוח המחקר המוצרים מראה את אותה דבר. שיעור המכירה למוצרי יוגה הוא 2782% עם הכנסות מכירה של מעל $46,200 ב-30 הימים האחרונים. שיעור המודעות המוצלחות למוצרי יוגה הוא 72%.

חלק מהפריטים המובילים ב-eBay בקטגוריה זו הם חליפות יוגה, מזרנים ליגות, מכנסי ספורט ליגות ותיק יוגה. מחיר המכירה הממוצע הוא $17.52, עם מעל 2,700 פריטים שנמכרו ב-30 הימים האחרונים.

 

7. נעלי מים

כפי שצויין, השחייה היא אחת הפעילויות העליונות ליוני 2023. לכן, הוספת נעלי מים לקו המוצרים שלך היא גם דרך טובה להגביר מכירות בחודש זה.

נעלי מים הן פריט חובה לכל מי שמתכנן ללכת לחוף וליהנות משחייה בקיץ. תוכל למצוא מגוון רחב של נעלי מים להוסיף לחנות ה-eBay שלך, תלוי במותג ובסגנון.

כפי שצפוי, נעלי המים בביקוש גבוה בחיפושים בגוגל במהלך חודש יוני. המגמה הזו עמידה ומתמשכת במשך החמישה השנים האחרונות.

הנתונים מ-ZIK Analytics מאמתים את המגמה הזו עם שיעור המכירות הגבוה ביותר של 4859% ושיעור הרשומות המוצלחות של 72%. סך הכנסות המכירות הכוללות הן 61,087 דולר במשך ה-30 הימים האחרונים.

חלק מהמוכרים מכרו מעל 300 פריטים במשך ה-30 הימים האחרונים, ולכן קיימת הזדמנות טובה להגדיל את המכירות בקטגוריית המוצרים הזו.

 

מוכרי הטובים ביותר ב-eBay למאי 2023

מאי 2023 ממש בפינה! זה הזמן להתחיל מראש ולבדוק את הפריטים המצליחים ביותר שכדאי להכיר בחנות המקוונת שלך!

מוכנים להגשים מכירות באמת? בואו נתחיל עם המוצרים המצליחים ביותר למאי 2023! כדאי לכם לקחת פתקים כי לא תרצו לפספס פרט חשוב!

 

1. כלי בישול

כלי הבישול הם הראשונים ברשימת המוצרים המצליחים ביותר למכירה ב-eBay למאי 2023. קטגוריית המוצרים הזו הפיקה מכירות בשווי 39,000 דולר במשך ה-30 הימים האחרונים!

אבל זה לא רק קטגוריית מוצרים פופולרית בחודשי הקיץ, מאחר וכלי הבישול מובילים גם מבחינה היסטורית. נתוני Google Trends מראים שבמרץ השנה ישנם נפילות קטנות בפערי החיפוש, אך הביקוש למוצרים קשורים לכלי הבישול לא ירד באופן משמעותי במשך חמישה שנים.

מלבד Google, המידע מ-ZIK Analytics גם תומך ברעיון שכלי הבישול הם אחד מהפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay שחייבים להיות לך בעסק המקוון כרגע! ניתוח מהיר של כלי החקירה של המוצר מראה שיש דרישה גבוהה לכלי הבישול במאי, ולכן זו אפשרות טובה למכירה מקוונת אם ברצונך לשפר את מכירות האינטרנט שלך.

על פי נתוני ZIK Analytics משבוע האחרון של אפריל 2023, יחס המכירה לכלי הבישול הוא 542%. סך היחידות שנמכרו הוא 542, ומוכרי eBay שמוכרים מוצר זה יצרו מכירות כוללות בסך של $42,754. המחיר הממוצע למוצרי כלי הבישול הוא $79.84, אשר צריך לספק שולי רווח מתאים.

אחת היתרונות של רישום מוצרי כלי הבישול בחנות המקוונת שלך היא המגוון של מוצרים שיש לך לבחירה. בנוסף, זה נותן לך שוני כאשר אתה מרשים מוצרים שתוכל ליצור מכירות מקוונות מהם, והם משתנים לפי מחיר הממוצע המוביל של המותגים המוכרים ביותר.

נתוני ZIK Analytics גם תומכים בכך, ותוכל לראות שתוכל למצוא המון פריטים במחירים שונים. לכן, תוכל להתאים את האסטרטגיה שלך על פי אייפרים מובילים אלו ב-eBay כדי להוסיף לחנות המקוונת שלך, בהתאם לקהל היעד שלך ולמחירים המתאימים של מוצרים אלו.

2. מראות

הבא ברשימת המוצרים המוכרים ביותר ב-eBay לחודש מאי הם מראות. זהו מוצר מצוין למכירה ב-eBay מספר סיבות.

ראשית, רבים מבקשים לשדרג את הבית שלהם בעת שינוי למזג האוויר החם. הוספת מראות יכולה לשפר את האסתטיקה והרעננות של הבית. אם ברצונך להתמקד בקונים שמבצעים פרויקט עיצוב הבית, זו פריט מצוין להיות לך בחנות המקוונת כדי ליצור מכירות מקוונות.

החדשות הטובות הן שנתוני המכירות עבור המראות גם הם מבטיחים, ולכן הוספנו אותם לרשימת הפריטים המוכרים ביותר שכדאי להוסיף לעסק ה-eBay שלך. שיעור המכירה עבור המראות הוא 1264% (עד שבועות אחרונים של אפריל 2023). כמות הפריטים שנמכרים גם מרשימה, עם 1,264 ב-30 הימים האחרונים. והרווחים מהמכירות הם גם הם טובים במידה ומגיעים ל- $23,683. שיעור הרשומות המוצלחות הוא 43%, ומחיר המוצר הממוצע הוא $25.86, מה שהופך את המכירה של פריטים בקטגוריה הזו לפשוטה.

בעת בחינת התרשים, ניתן לנתח את הביקוש למוצר זה, המתרחב בקמצוץ בשבועות האחרונים (או חודשים). תוכל לנצל את הביקוש הגובר כשתתחיל למכור מוצר זה דרך חשבון המוכר שלך ב-eBay.

3. שעון

שעונים הם הפריט הבא ברשימת הפריטים המוכרים ביותר ב-eBay לחודש מאי. לפי נתוני Google Trends, שעונים הם פריטים בביקוש קבוע, לא רק בעונתיים. זהו מוצר נהדר להוסיף לחנות המקוונת שלך מכיוון שהוא מתאים לכל עונה ואינו יוצא מתוך המגמה. זה יכול להיות פריט מצוין לרכישה לביתך או כמתנה לכל אירוע. על ידי הוספת שעונים לחנות שלך, יתכן שתגרום לגיוס מכירות מקוונות נוספות לעסק המקוון שלך!

שוב, אם תבחן את נתוני Google Trends עבור שעונים במהלך החמישה השנים האחרונות, אין ירידות או שיאים משמעותיים בקטגוריית המוצר הזו. זה אומר שתוכל לקבל כמות ניכרת של מכירות עם מוצר זה אם תתחיל למכור אותו בחנות שלך.

אבל לגבי נתוני מכירות האחרונים, שעונים מוכיחים להיות אחד מהפריטים המוכרים ביותר ב-eBay! לפי נתונים מ-ZIK Analytics, שיעור המכירות במהלך ה-30 הימים האחרונים הוא 2293%. מחיר המוצר הממוצע הוא $13.99, לכן מדובר בפריט שנמכר במהירות מאחר והוא מוצע במחיר סביר. מספר הפריטים שנמכרו במהלך ה-30 הימים האחרונים הוא 2,293, וכל זאת מביאה את שיעור המכירות המוצלחות ל-94%!

המספרים אינם משקרים. אם המספרים הללו משום מה, זה אומר ששעונים הם אחד מהפריטים המוכרים ביותר ב-eBay, ועליך להוסיף אותם לחנות שלך.

4. אחסון

האביב יסתיים בקרוב, אך עדיין רבים נמצאים במצב ניקיון של האביב. כשהקיץ מתקרב, צפו לראות עוד יותר ניקיון וארגון ברשימות המשימות של אנשים רבים. בשל זה, מוצרי אחסון יהיו אחד מהפריטים המוכרים ביותר בחנות שלך.

כמו רוב הפריטים שכיסיתי עד כה, גם הגרף של Google Trends לאחסון מציג תמונה טובה! ישנם רק קטנות ביקושים ומימושים במשך חמישה שנים ללא שואו יוצא מן הכלל. זה אומר שיש לך אופציה טובה אם אתה מחפש את המוצרים הרווחיים ביותר למכירה באונליין. לא רק שיש לך גישה לפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay, אלא גם לקטגוריות העליונות!

קטגוריית האחסון כוללת שיעור מכירות מעולה של 3432% והכנסות מכירות של 92,091 דולרים למשך ה-30 הימים האחרונים. שיעור המוצלחות במכירה הוא 95%, ומחיר המכירה הממוצע הוא 26.52 דולרים.

החלק הכי טוב הוא שקל למצוא ספקים לקטגוריית האחסון אם אתה רוצה למכור באונליין. עם רבים מהספקים הזמינים, תוכל למצוא את המתאים לך שיכול להציע מחיר סביר ולשפר את שולי הרווח שלך. כדאי לשקול את דמי המחיר ב-eBay והמשלוח כאשר אתה בוחר את הספק שלך כדי להבטיח שתקבל את השולי הרווח הגבוה ביותר שניתן.

בנוסף, מוצרי האחסון הם קטגוריה רחבה, כך שתוכל לבחור מתוך מגוון רחב של מוצרים, כמו מדף מתכתי עומד, מדף לנעליים, קופסאות אחסון ניידות ועוד.

5. תיבות גידול

לבסוף, תיבות הגידול הן הקטגוריה האחרונה ברשימת הפריטים המוכרים ביותר ב-eBay למאי 2023. עם המזג האוויר החמים, הרבים מחפשים לבלות יותר זמן בחוץ ולהוסיף צמחים ירוקים לתפאורה של המרחב שלהם. לכן, תיבות הגידול הן פריט מבוקש העונה, מכיוון שהן מספקות דרך קלה ומסוגננת לגדל את הצמחים שלך.

בנוסף, הענף של הפרחים כמתנות הוא רגל למסורת במהלך יום האם, שהוא אחד מחגי המרכזיים במהלך החודש. תיבות הגידול הן רעיון מתנה מושלם, במיוחד לאמהות שנהנות לגדל את הצמחים שלהן בבית.

המגמות והנתונים גם תומכים בהחלטה שלך לכלול תיבות גידול בתור אחד מהפריטים למכירה בעסק ה-eBay שלך. יחס המכירה הוא מרשים במידה של 1583%. מספר היחידות שנמכרו הוא 1,583 במהלך ה-30 הימים האחרונים, תוך יצירת הכנסות מכירות כוללות של $46,635. המחיר הממוצע למכירה של תיבות הגידול הוא $31.05.

המוכרים ב-eBay שיש להם מוצר זה בחנות שלהם מצליחים מאוד במכירות. המוכר המוביל בקטגוריה זו מכר למעלה מ-100 פריטים ב-30 הימים האחרונים, עם מכירות כוללות של מעל 500 יחידות. למרות שמחיר המוצר הממוצע אינו גבוה מדי, תוכל לפצות על כך בעזרת נפח המכירות שתייצר עקב הביקוש הגבוה למוצר זה. ואתה יכול רק לצפות שהביקוש ירקוד בעת שאנחנו מתקרבים לחודשי הקיץ.

מחשבות סופיות על מוצרים למכירה ב-eBay

זהו – המוצרים בביקוש הגבוה למכירה ב-eBay במאי 2023! כפי שראינו בעבר, החודש הזה מתמקד בקבלת העונה ובהתאמה לצרכים והעדפות הקנייה המשתנות של הצרכנים. שמירה על עדכונים בטרנדים מאפשרת לך לזהות את הפריטים הנמכרים ביותר ולוודא שיש לך מלאי מוצרים בביקוש גבוה שהלקוחות שלך באמת רוצים לקנות!

זכור, חשוב להיות נמלטים ופתוחים לנסות דברים חדשים. אל תפחד להוסיף את המוצרים הנמכרים ביותר לחנות ה-eBay שלך, מאחר וזה יכול להוסיף וריאציה לקטלוג העסק המקוון שלך ולפתוח ערוץ יעד חדש. חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות שלך ולהבין מתוך נתוני המידע לאן המכירות המקוונות שלך מגיעות!

שאלות נפוצות

מהו יחס המכירה הטוב עבור eBay?

יחס המכירה הטוב ב-eBay הוא 80%. זהו התקן בתעשייה שאפשר להשתמש בו כדי לשקול אילו מוצרים נמכרים בתדירות רבה ולהתעקש על תפוצה גבוהה של הפריטים הנמכרים הטובים ביותר עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך. רוב המוכרים מטרתם יחס מכירה של 40 עד 80%.

מה למכור ב-eBay בקיץ?

כמה קטגוריות מוצרים מובילות בקיץ. כדי ליצור מכירות לחנות ה-eBay שלך, עליך לבחור מוצרים מתוך הקטגוריות הנמכרות ביותר ב-eBay, כמו מוצרי יופי, ביגוד לנשים, תוספי תזונה לסגנון החיים, ציוד לאומנות ומלאכת יד, מוצרי משח

אתה תמיד יכול להפנות למדריך שלי על הפריטים הנמכרים ביותר באיביי לכל חודש כדי לדעת מה הנפלא כרגע.

איך אני מוצא את המוצר הנמכר ביותר באיביי?

ניתן להסתכל על רשימת המוכרים הטובים ביותר באיביי באתר כדי לקבוע אילו פריטים או קטגוריות הכי מצליחים. עוד טיפ יכול להיות להסתכל על מגמות ב-Google Trends ולמצוא את המוצרים הכי רווחיים בהתבסס על מילות המפתח ונפח החיפוש.

הדרך הטובה ביותר למצוא את הפריטים הנמכרים ביותר באיביי היא להשתמש בכלי מחקר שוק ומוצרים. הכלי יספק לך נתונים אמיתיים על הפריטים הנמכרים ביותר באיביי בהתבסס על ביצועי המכירות האמיתיים של מוכרים אחרים באיביי. תוכל לקבל מידע יקר על הפריטים הנמכרים ביותר, כולל מחיר ממוצע ​​למכירה, תעריף סחירה, וסך המכירות והרווחים. תוכל להשתמש במידע זה כדי להעריך האם למכור פריטים באיביי יכול לסייע לך ליצור מכירות בחשבון המוכר שלך באיביי.

מה ניתן למכור באיביי כדי להי

ות רווחי?

כאשר אתה מוכר פריטים באיביי, עליך לעשות מחקר כדי לזהות אילו פריטים למכור באיביי. אתה לא צריך למכור פריטים אקראיים באופן מקוון, אחרת לא תוכל להישאר רווחי. תמיד עליך לבחון מגמות ולהשתמש בתובנות מהנתונים כדי לקבל החלטות מושכלות בנוגע למוצרים הכי נמכרים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK