המוצרים הטובים ביותר לדרופשיפינג בפברואר

מחפש להעמיס את חנות הדרופשיפינג שלך במוצרים חמים שהלקוחות אוהבים בפברואר? אם אתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני כמוני, אז התשובה צריכה להיות כן!

בעולם אידיאלי, תיצור את החנות המקוונת שלך והמכירות יזרמו באופן טבעי. בפועל, המציאות שונה מעט. ניהול עסק דרופשיפינג מוצלח מחייב עבודה קשה, נטישה והמון מחקר שוק ומוצר!

חנות דרופשיפינג מוצלחת לא קורה מקרה. זה דורש מחקר שוק מקיף וניתוח כדי לוודא שאתה מוצא את המוצרים הטובים ביותר מספקי דרופשיפינג אמינים. וכמובן, אלו הם מוצרים שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליהם!

 

מזל טוב לך, עשינו הרבה מהעבודה הקשה כדי שלא תצטרך לעשות זאת!

האם אתה מוכן לגלות את הפריטים הכי רווחיים לדרופשיפינג למכירה בחנות המקוונת שלך בפברואר? האם אתה מוכן לפתוח את הדלת לעוד מכירות?

אם אתה ענית בחיוב לשתי השאלות, המשך לקרוא למטה…

 

מוצרי דרופשיפינג הכי טובים בפברואר 2023

עצור את החיפוש שלך למוצרים הכי רווחיים למכירה בחנות המקוונת שלך בפברואר 2023. אנחנו עשינו את המחקר השוקי עבורך כך שאתה לא צריך לעשות את זה.

 

1. אוזניות

אוזניות

ממילא לראשית הרשימה של המוצרים הרווחיים לעסק דרופשיפינג מוצלח בפברואר 2023 נמצאות האוזניות. אך מה באוזניות שהופכות אותן לאחד המוצרים הפופולריים כרגע?

הטכנולוגיה ומוצרי הצריכה האלקטרוניים הם מהמוצרים הפופולריים ביותר לדרופשיפינג שצריכים הצרכנים לקנות. הטרנד הזה מתרחש בעשור האחרון או יותר, על סמך גוגל טרנדס. בעצם, כלי חקר מוצרים וגוגל טרנדס מציינים כי הפופולריות של אוזניות קיימת באופן קבוע בעשור האחרון, ואף בחמיש השנים האחרונות.

הנתונים הגבוהים של אוזניות שנמכרות מציינים כי זהו אחד מהפריטים לדרופשיפינג הרווחיים ביותר שזמינים. אם אתה משתמש בכלי חקר מוצרים כמו ZIK Analytics, תגלה כי לאוזניות יש שיעור מכירה חיובי מאוד של 17,093%! יש גם מעל 15,000 אוזניות שנמכרו בשנה האחרונה. הרווחים הממוצעים ב-30 הימים האחרונים למוצר זה הם 576,305 דולר.

זה ברור כי אוזניות הן אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר לדרופשיפינג ברשת. אם ברצונך להגדיל את המכירות של עסק המסחר האלקטרוני שלך, כדאי לשקול להוסיף את המוצר הזה לרשימת הפריטים שאתה מוכר מקוונים. הדבר הטוב בבחירה למכור מוצרים כמו אוזניות הוא שהרבה לקוחות רוצים לקנות אותם לעצמם או כמתנה. לכן, אתה צריך לשפר את הפינה הרווחית שלך אם ברצונך לבנות עסק דרופשיפינג רווחי.

 

2. פנס LED

פנסי LED

פנס LED הוא מוצר אחר לדרופשיפינג שנחשב לאחד מהפריטים הנמכרים ביותר שכדאי להוסיף לעסק המקוון שלך בפברואר 2023. תוכל למצוא כמה דגמים וגרסאות שונות של פנסי LED בשוק. אתה יכול אפילו לבחור להוסיף למלאי גרסאות מובילות של פנסים לחנות המקוונת שלך.

בחירה לכלול מגוון רחב של מותגים, דגמים וגרסאות שונות של פנסי LED לעסק הדרופשיפינג שלך מאפשרת לך לכתוב קהל יעד ספציפי. באותו הזמן, אתה נותן לקונים הפוטנציאליים שלך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות התוך תלוי בצרכיהם ותקציבם.

כלי חקר שוק תומכים גם בהחלטה שלך להוסיף פנסי LED כאחד מהמוצרים של דרופשיפינג למכירה בחנות שלך. נתוני Google Trends עבור פנסי LED מצביעים על רמת דרישה עקבית למוצר זה בהתאם לנתוני ניתוח החיפושים. באותו הזמן, כלי חקר מוצרים גם מציגים מספרים חיוביים לקטגוריה רווחית זו.

לדוגמה, יחס המוצרים המוצלחים לפנסי LED הוא 97.96%. באותו הזמן, מחיר המוצר הממוצע הוא 10.43 דולרים, מה שהופך אותו לנגיש בקלות לרוב הצרכנים.

 

3. משקפי בטיחות

משקפי בטיחות

עברו לפריט הבא ברשימת המוצרים הדרופשיפינג הרווחיים ביותר למכירה – משקפי בטיחות. משקפי הבטיחות משמשות בתעשיות מסוימות שבהן קיימת אפשרות לנזק מופץ או גוף זר לפגוע בראיה שלך. כפי ששמו מרמז, מוצר זה מיועד לבטיחות והגנה על המשתמש. המשקפי בטיחות נפוצים בעולם כולו. לכן, באפשרותך למשוך קהל יעד רב כאשר אתה מתאזן במוצרים דרופשיפינג המצטיינים במכירה בפברואר.

כאשר אתה עושה את חקר המוצרים שלך, במיוחד עם כלי חקר שוק כמו ZIK Analytics, תוודא תמיד את יחס המוצרים המוצלחים. עם משקפי הבטיחות, מוצר זה כולל יחס מכירה מוצלח של 2,110% עם מעל 87% מהרשומות המוצלחות. המחיר הממוצע למוצר זה הוא פחות מ-11 דולרים, מה שאומר שהוא קל למכירה בשל המחיר הנגיש.

 

4. מתנה לחברה

מתנה לחברה

מאחר ובפברואר ידוע כחודש האהבה (בשל חג הכוח האהוב), אין קושי להבין למה מילת המפתח הזו נכללת בין המילות הנמצאות בראש רשימת המחפשות בגוגל. אם ברצונך לנהל עסק דרופשיפינג מצליח, כדאי להתייחס להוספת מוצרים שנכנסים בכלל הקטגוריות המובילות בתחום הדרופשיפינג.

קיימות מספר אפשרויות לאנשים המחפשים רעיון למתנה לאהוביהם. ויש הזדמנות לבניית עסק דרופשיפינג מצליח שיתרמו להגברת המכירות בחודש הזה.

אחד מהמוצרים הרווחיים ביותר בקרב הקטגוריות המובילות בדרופשיפינג הם מוצרי הטיפוח האישי והפנאי. הנשים אוהבות לקבל מתנות מתחום היופי. לכן, אתה יכול להכניס מילות מפתח רלוונטיות, כגון “מוצרי יופי”, למכשיר החקר שלך ולקבל מגוון של אפשרויות. אתה יכול גם להתעמק בתחום הבגדי נשים כקטגוריה נוספת של מוצרים שבקשים רבות. זו קטגוריה רחבה, כולל בגדי נשים במידות גדולות, בגדים לנערות ועוד. לכן, תוכל לבחור להתמקד בתחום ספציפי בעסק הדרופשיפינג שלך או לכלול כמה קטגוריות של בגדי נשים ככל שתרצה.

על מנת למצוא את המוצרים שנמכרים הכי הרבה פרטים אחרונים, כדאי לבדוק את נתוני המכירות במהלך החודשים האחרונים או בימים האחרונים. כמו כן, חשוב להבין את קהל היעד שלך כדי שתוכל לבחור את המוצרים הרווחיים ביותר לחנות המקוונת שלך.

דרך נוספת לזהות את המוצרים הנמכרים ביותר להוסיף לחנות שלך היא להסתכל על אתרי המתחרים ואתרי קניות חברתיים. מהם המוצרים שנמכרים ביותר?

5. יצירת תכשיטים

ייצור תכשיטים

מוצרי יצירת תכשיטים וציוד הם בין המוצרים הייחודיים והרווחיים ביותר להוסיף לחנות המקוונת שלך בפברואר. היום, האנשים מחפשים תכשיטים ואביזרים ייחודיים התואמים לסגנון האישי שלהם. לצערנו, לא כל אופציות התכשיטים הקיימות בשוק מציעות זאת.

במקום להחזיק מלאי בתכשיטים מוכנים, ניתן לבחור לכלול ציוד ליצירת תכשיטים בעסק הדרופשיפינג שלך. מאז ומתמיד, הוא היה בין המוצרים המדוברים ביותר בשנים האחרונות ובשנה האחרונה. נתוני חקר השוק על קטגוריית המוצרים הזו מראים על ויתור גבוה בארה”ב וברחבי העולם. שער הצמיחה הממוצע הרכב של מוצרים אלה אינו מאוד חד, אך הוא גדל בצורה יציבה, וזה דבר טוב תמיד.

שער המכירה למוצרים של יצירת תכשיטים הוא 4,566% עם רשימה מוצלחת של 77.5%. הדבר הטוב ביותר בקטגוריית מוצרים זו הוא מחיר המוצר הממוצע הנמוך של 4.13 דולר.

אם ברצונך לפנות ללקוחות המחפשים רעיון מתנה ייחודי לפברואר, מוצרי יצירת תכשיטים יהיו מקודשים על ידם. הם מאפשרים להם ליצור מוצרים ייחודיים למכירה המתנה את המקבלים בוודאות יתרשמו מהם.

6. מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה

אין זמן נכון או לא נכון להשקיע במצלמת אבטחה. לכן, זה אחד מהמוצרים הטובים ביותר להשקעה לבעלי בתים ובעלי נכסים מסחריים. כבעל עסק דרופשיפינג, יש תועלת בלכלך את מוצרי הדרופשיפינג האלה לחנות שלך.

מצלמות האבטחה נהנות מביקוש גבוה בארצות הברית וברחבי העולם. הצבעה על מוצרים אלו מאפשרת לבעלי עסקי המסחר האלקטרוני לגרום ליעדים ממגוון אזורים בעולם.

בנוסף, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות אבטחה וספקי דרופשיפינג עבורן. ניתן לבחור מתוך מגוון של מותגים ובטווחי מחירים שונים. שיעור המכירות המוחזרות למצלמות האבטחה הינו 9,862% ושיעור המוצלחות המוצלחות הינו גבוה במידה והינו 98.89%! רוב מצלמות האבטחה מתחילות במחיר ממוצע של 25.66 דולר אך ניתן למצוא גם מצלמות במחיר גבוה יותר, והן מעלות את שולי הרווח שלך.

7. כובעים

כובעים

כמו האוזניות, הכובעים הם מוצרים “אבר חיים” שהם חיוניים לעסק דרופשיפינג מצליח. נמצאים ספקי דרופשיפינג לכובעים בקלות, בין שתרצה לבחור בכובעים לגברים או לנשים. אפשר גם להתמקד במוצרים לתינוקות, כמו כובעים לתינוקות או ילדים.

לפי נתוני מחקר השוק, הכובעים הם מהמוצרים הרווחיים ביותר לדרופשיפינג, בשל שיעור המכירות המוחזרות שלהם שהוא 20,523%. שיעור ההצלחה לרשימות המוצלחות של הכובעים הוא 100%! במהלך ה-30 הימים האחרונים, נמכרו למעלה מ-19,000 מוצרים מסוג זה. מחיר המוצר הממוצע הוא רק 7 דולר, ובכך יכול להיות למכירה קלה עקב נקודת המחיר הנמוכה.

אפשר גם להתמקד בשוק יעד בצורה רחבה יותר מכיוון שתוכל לבחור להוסיף כמה סוגים של כובעים. בין אפשרויות המוצרים לדרופשיפינג שתוכל להוסיף לחנות שלך נמנים כובעי ספורט, כובעי חורף, כובעי בייסבול ועוד.

8. הפסד משקל

הפסד משקל

פברואר הוא רק החודש השני בשנה. לכן, אין פלא שמוצרי הפסד המשקל הם בין המוצרים שטרנדיים ביותר על סמך הדוח של גוגל טרנדס ברגע זה. רבים עדיין בתהליך של הגשמת המטרות שלהם לשנה החדשה, רובן מהן קשורות לכושר ולבריאות.

אין כל קשיים למצוא מוצרי הפסד משקל בין המוצרים הנמכרים ביותר לדרופשיפינג באונליין בפברואר 2023. כמו בבגדי נשים או מתנה לחברה, יש לך מספר אפשרויות לבחירה מתחת לנישות הדרופשיפינג הטרנדיות האלה. ניתוח מתחרים במוצרי הפסד המשקל יכול לתת לך המון רעיונות למוצרי דרופשיפינג למכירה, כמו קפה רזה, מוצרי דטוקס, ציוד תרגול, בגדי כושר ועוד. תרגיש חופשי לחקור ולהתעקש במחקר פרטני על אפשרויות אלו.

ב-30 הימים האחרונים, רשומים יותר מ-47,000 מוצרי הפסד המשקל. שיעור הרשומים המוצלח לקטגוריה הזו הוא 61.22%. המוצרים מקבלים ממוצע של 10.28 דולר במחיר מוצר. באותם 30 הימים הוכרז על מכירת 6,711 מוצרים. בחירה להמלטף במוצרים הטרנדיים הללו היא מבטיחה לעסק האונליין שלך, בהתחשב בביקוש הגדול.

 

9. שמן אתרי

שמן אתרי

שמן אתרי הוא מוצר נוסף שמתעדכן כרגע והוא אחד מהמוצרים הטובים ביותר לדרופשיפינג למכירה בעסק האונליין שלך. נתוני Google Trends מציינים רמת חיפוש גבוהה למונח ‘שמן אתרי’. זה מעין אינדיקטור טוב שזהו אחד מהמוצרים המובילים לדרופשיפינג שיביא לך יותר רווחים בפברואר הזה.

נתוני מחקר השוק על מוצרי שמן אתרי מציגים ממוצע מחיר מוצר של 9.11 דולרים עם שיעור רשימה מוצלח של 91.46%. הנתונים ל-30 הימים האחרונים מראים כי נמכרו 5,965 מוצרי שמן אתרי.

אם אתה רציני להעלות את ההצלחה של חנות הדרופשיפינג שלך לרמה הבאה, כדאי לשקול להוסיף שמנים אתריים לתחום המוצרים.

 

10. פרחים אור

flower light

תאור המוצר “פנס פרחים” הוא מוצר חדשני הנמצא בסגנון שונה, החל מקצה של פרח יחיד ועד קופסת זכוכית. מדובר בהוספה ייחודית לכל חלל בבית ויכול להיות רעיון נהדר למתנה.

לכן, פנסי הפרחים נכללים ברשימת מוצרי הדרופשיפינג המצטיינים שאתה צריך להוסיף לחנות הדרופשיפינג שלך בחודש פברואר. מדובר במוצרי הדרופשיפינג הטרנדיים עם עלייה נמשכת בפופולריות.

סקירת נתוני השוק מראה שציפה עם שיעור הפרסום המוצלח של 91.86%. מחיר המוצר הממוצע לפנסי פרחים הוא 16.93 דולר. במהלך ה-30 הימים האחרונים נמכרו באינטרנט כ-2,405 מוצרי פנס פרחים. אלו הנתונים מהווים הוכחה שמדובר באחד מהמוצרים החמים שיש לך להוסיף לחנות שלך עכשיו.

מחשבות סופיות

רשימה זו של מוצרי הדרופשיפינג המצטיינים לפברואר 2023 צריכה לעזור לך להשיג את מטרות המכירות שלך! חקר מוצר הוא קריטי להצלחתך כאשר אתה מוכר באינטרנט, לא משנה לאיזו פלטפורמה אתה בוחר. בתקווה שרעיונות אלה יעזרו לך להשיג הצלחת סחורת על ידי מלאי מוצרי דרופשיפינג שיפתחו את המוצרים המנצחים ביותר שמתעסקים בשוק גלובלי.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK