איך לאוטומציה משימות יומיות עבור חנות האיביי שלך

אוטומציה של חנות האיביי ותמיכה בלקוחות כדי לגדול במכירות מקוונות במהירות ולנהל את העסק שלך בצורה יעילה יותר.

בעוד שהעולם מסתמך על טכנולוגיה כדי להפוך את החיים ליעילים יותר, התחרות הגוברת בתחום המסחר האלקטרוני מעוררת גל חדש של תוכנה לאוטומציה באיביי. הגל החדש של אוטומציה במסחר האלקטרוני מעזר באופן יעיל לאלפי מוכרי איביי לשמור על חנות מצליחה באינטרנט ולגדול במותג שלהם מבלי להוציא הוצאות נוספות. האם גם אתה תצטרך להם?

 

למה לאוטומציה של משימות באיביי?

למה לאוטומציה של עסק באיביי

 

 

עסק באיביי זקוק לצמיחת מכירות יציבה ולתפעול עסקי חלק על מנת להצליח.

כלי אוטומציה למסחר אלקטרוני חוסכים שעות רבות על ידי יצירת צמיחה חדשה ומהירות בעבודה היומית על ידי השלמת משימות חוזרות. בנוסף, אוטומציה באיביי יכולה להפחית את עלויות העבודה בתמיכה לקוחות, שיווק, הפצה וניהול מוצרים.

 

אילו משימות בזרימת העבודה באיביי כדאי לאוטומציה?

 

List of eBay tasks and strategies for automation

 

 

אם תוכל לאוטומציה של העבודה, חקור איך, והחלט אם האוטומציה יכולה לחסוך זמן וכסף או לגדול במכירות. כמה מכלי האוטומציה אפילו יכולים לפתוח דלתות ליכולות חדשות שלא יש לצוות שלך זמן לבצע.

בין אם תוכל להשתמש באוטומציה כעת או בעתיד, תמיד זכור את אפשרויות האוטומציה שלך; הן יכולות להפוך הבדל בכמעט כל אזור בחנות eBay.

 

לענות באופן אוטומטי על הודעות ב-eBay ולענות על שאלות

הגב אוטומטי להודעות ב-eBay עם כלי תגובה אוטומטי

 

 

השתמש ב-מערכת ניהול לקוחות CRM ל-eBay הכוללת אוטומציה מובנית (כלי אוטומציה ל-eBay שמאפשר לך להגיב לקונים באופן אוטומטי).

בכך תוכל לספק תשובות מהירות, פרטי משלוח והזמנה, ותשובות אדיבות לפני המתחרים שלך, ובכך תצבור מכירות חדשות ולקוחות חוזרים.

 

הודעות שיווקיות אוטומטיות ב-eBay

הודעות מוכר אוטומטיות ב-eBay

 

 

שלח הודעות אוטומטיות ב-eBay לקונים שרכשו פריט ובתהליך המילוי של ההזמנה. כמה כלים אוטומטיים להודעות ב-eBay מאפשרים אפילו להגיב למשוב בהתאם לרמת החיוביות, ובכך לפתור את המשוב השלילי במהירות.

כמו כן, תוכל למצוא שימושי לקידום המותג שלך באמצעות הודעת “תודה” אישית, לספק מידע מיידי על המוצר, או לבקש מידע על מידת ההתאמה אם הקונה שכח להשאיר הערות בזמן הקנייה.

הכירו לנו כלים לשדרוג הודעות דיגיטליות ב-eBay. כל הודעה יכולה להיות הזדמנות להבחין בחנות ה-eBay שלך ולכלול קידום eBay. בדקו את תבניות המיילים ב-eBay ללא תשלום לרעיונות על כיצד תוכלו לשווק את החנות שלכם עם הודעות אוטומטיות ב-eBay.

 

משלוח סחורה דיגיטלית ב-eBay

שליחת מוצרים דיגיטליים ב-eBay, כמו קודי משחק, מפתחות תוכנה, קישורים לקבצי eBook ועוד.

 

 

 

 

פלטפורמות מקוונות וכלי סחורה דיגיטליים מאפשרים לך לשמור את הקודים שלך במסד הנתונים ואז לאחר כל מכירה, הודעת eBay מועברת לתיבת הדואר הנכנס של הקונה עם הסחורה הדיגיטלית.

עודיעו לקונים להשאיר תגובות

עצרו דירוג מוכר והזכירו לקונים ב-eBay להשאיר תגובות

 

 

 

לאחר הגעת ההזמנה, שלחו הודעת מעקב מהירה כדי לבדוק על הקנייה שלהם ולנצל את ההזדמנות לעודיע להשאיר תגובות.

תזכורת תגובות מוקדשת תשלח הודעה רק אם הקונה לא השאיר תגובה, וגם תאפשר לך להתאים אילו קונים יימנעו מקבלת הודעות.

בנוסף, מספר סיסטמות לתזכורת תגובות יכולות לאוטומטי עזוב תגובה לקונה, מה שמאיץ עוד יותר את יום העבודה שלך.

עדכוני משלוחים וקבצי מעקב CSV

שלח הודעות אוטומטיות לקוני eBay כאשר המשלוח נדחה

 

 

 

אנעל למקרים שבהם הזמנה נעדרת ואוחזרת על ידי הקונים שלך על ידי מעקב בזמן אמיתי אחר תהליך המשלוח. שלח עדכוני משלוח חיים לקונים ולצוות שלך, הודע להם על ההזמנה, השהיות והמסירה.

צוות המלאי שלך יכול לחסוך זמן בעדכון מצב המשלוחים באיביי על ידי העלאת קובץ CSV עם מספרי מעקב.

שליחה ותגובה אוטומטית להצעות באיביי

מכירה בעסקת סחורה במחיר מוזל עם הצעות המחיר של סוחרי איביי

הצעות המחיר הטובות באיביי הן דרך עוצמתית למכור יותר מוצרים. כמו מכירות הפומביות המפורסמות של eBay, Best Offers מספקות לקונים את ההזדמנות והתלהבות להשיג עסקה טובה באינטרנט.

לצערי, רבים מהמוכרים אין להם את הזמן או המשאבים להשתמש באסטרטגית הצעות באיביי, מה שמשאיר את שיטות המכירה הסטנדרטיות כהיתרון היחיד. אך, כלי הצעות Best Offer של איביי יכולים לאוטומטז את כל תהליך העבודה עבורך, משליחת הצעות ומתיחת המשא ומתן במגעים אוטומטיים.

אם אתה מתחשב באפשרות להפסיד רווחים מההצעות, תוכל להשתמש בפלטפורמה כמו 3Dsellers לביצוע התאמת מחיר גורפים בכמויות גדולות כדי ליצור מקום להצעות.

 

סנכרון כמותי באיביי והחזר אוטומטי

סנכרון מלאי במוצרי eBay והחזר אוטומטי

תוכנה לניהול מלאי אוטומטית היא נכס חסכוני בזמן. מספר אוטומציות במלאי שיכולות להיות יעילות מאוד כוללות:

  • הסתרת כמות אמיתית מאיביי (חידוש מלאי לאחר מכירה)
  • יצירת חבילות ממספר רישומים (סנכרון מלאי בין רשומות החבילה ופריטים יחידים)
  • סנכרון מלאי ישיר בין רישומים
  • תזמון עדכוני מלאי בקובץ CSV מ-URL

כלי אוטומציית מלאי באיביי מסייע בחיסכון שעות לצוות שלך ומעלה את היעילות של העסק על ידי גידול מכירות באיביי עם אסטרטגיות FOMO ומעלה את דירוג המוכר על ידי מניעת מכירה יתרה.

 

שינוי מחיר בקובץ מכירות באיביי בגודל גורף

שימוש בפעולות גורפות באיביי לעדכון מחיר באלפי מוצרים

 

 

 

למבצעים עונתיים או שינויים באספקת מוצרים, עריכה של אלפי מחירי מוצרים אינה צריכה להיות מפחידה.

ניתן להשתמש בפעולות גורפות מתוך תוכנה של איביי מספקת צד ג’, כדי לאוטומציה של שינויים במסגרת הרישומים האינסופיים, כמו ירידה או עלייה במחירים באחוזים, מאפשרת גינויים חלקים והתאמות מכירות.

 

ייבוא ועדכון של רישומי eBay באמצעות קובץ CSV

העלאת קובץ CSV לעריכה וייבוא של רישומי eBay

 

 

 

אוטומציית CSV יכולה לערוך ולייבא רישומי eBay בכמות גדולה, ממנה חוסכים המון זמן בהזנת הנתונים ידנית.

אם אתה משתמש באפליקציית גיליון נתונים (כמו Excel או Google Sheets) לניהול מוצרים או מלאי, או שספק הסחורה שלך מספק קבצי CSV, אתה רק במרחק שני לחיצונים מהעלאת הקובץ וחסכון בזמן.

עם תוכנת הרשומות של eBay, אתה יכול להעלות קובץ CSV עם רישומים חדשים או עם ערכים או פרטי רישום שברצונך לערוך, ולבצע שינויים באלפי רשומות בלי מאמץ.

 

הורדת רישומים, דוחות מכירות ותובנות קבוצתיות

אוטומציית נתוני ניתוח eBay עבור מכירות, רישומים ותיקונים

 

 

 

להזנת ידנית של הפעילויות והתוצאות שלך לניתוחים כדאי להיות משאיר זה בתקופת הביניים האפלות! עכשיו, באפשרותך להשתמש ב תוכנת הדוחות של eBay כדי להוריד את כל הנתונים שאתה זקוק להם עם סינונים חכמים שבוחרים את המידע הנכון באופן אוטומטי.

אוטומציית יצירת דוחות מכירות, תזמון גיבויים של רשומות בקובץ CSV, ואיסוף נתוני סטטיסטיקות של זרימת העבודה של צוותך. חלק מכלי הדוחות של eBay אפשרויות אפילו יוצרים תרשימים עבורך בתוך התוכנה, כך שאתה לא צריך להוריד קבצים חיצוניים.

 

מסקנה

טכנולוגיית האוטומציה גדלה במהירות עבור סוחרי eBay, מאפשרת לעסק לפעול כספקת שירות מרמת האנטרפרייז ללא עלותו של צוות בגודל האנטרפרייז. באמצעות אוטומציה של משימות ניהול הרשומות, שירות לקוחות, שיווק וניתוח עסקי, צוותך יכול להקפיא יותר זמן כדי להתמקד בצמיחה ובאיכות.

הפוטנציאל העולה של כלי אלה עשוי להעביר אותך לבדוק אותם! אם אתה רוצה לבדוק אם כלי האוטומציה של eBay אלו יעבודו עבורך, אתה יכול לחסוך זמן ולנסות את כולם בפלטפורמה של 3Dsellers בהדגמה חינם!

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK