כיצד ניתן להתקבל לתשלום מאתר eBay?

האם ידעת שכעת ניתן לקבל תשלום באתר eBay גם בלי חשבון Paypal? כן, זה נכון! eBay משיקה אמצעי תשלום חדש למוכרים, שמעניק לך יותר שליטה על הרווחים מחנות eBay שלך.

אם אתה מוכן להעלות את עסק האונליין שלך כמוכר באתר eBay לרמה חדשה, אתה ביצים הנכונות כבר עכשיו להיכנס למדריך הזה. תוכל ללמוד עוד על מערכת התשלומים החדשה לניהול של eBay וכיצד התהליך פועל.

אם יש לך שאלות, בעדינות, אנו מקווים שנוכל לענות עליהן עד סוף הבלוג הזה. אם לא, אל תהסס להשאיר תגובה למטה ואולי נענה על השאלות הללו בבלוג עתידי.

כשאתה מוכן ללמוד את השיטות השונות להתקבל לתשלום באתר eBay, פשוט המשך לקרוא מטה לגלישה לדף הבא…

 

כיצד לקבל תשלום באתר eBay [מדריך 2023]

ביוני 2021, עם סיום השותפות של eBay עם Paypal, התשלומים דרך Paypal לא אפשרות עוד למשתמשים עם חשבון מוכר באתר eBay. עד לכן, Paypal היה אחת האפשרויות הראשיות למוכר ב-eBay לקבל תשלום. אם אתה מקבל תשלום עבור הזמנות בחנות ה-eBay שלך, סכום התשלום יתווסף ליתרת ה-Paypal שלך ותוכל להפקיד אותו לחשבון הבנק שמקושר לחשבון ה-Paypal שלך.

אולם, eBay החליטה לבטל את שימושה ב-Paypal כשיטת תשלום. כלומר, המוכרים צריכים לשקול להוסיף שיטת תשלום אונליין אחרת לחשבון המוכר שלהם, אם הם רוצים לקבל תשלום עבור הרווחים שלהם בחשבון המוכר של eBay.

ההחלטה להפסיק את שותפותה עם Paypal היא על מנת לחתוך את התיווך בתהליך. בגלל שינוי זה נמצא עכשיו כי כל ההעברות מתואמות על ידי eBay בתוך החברה.

הוסרת חשבונות Paypal כאפשרות לקבל תשלום ב-eBay מציעה גם יתרונות מעשיים למוכרי eBay. רבים מהמוכרים התלוננו על דמי ההעברה היקרים של Paypal שגורמים להפחתת רווחיהם הצרים עוד יותר. לכן, הוצאת Paypal מתוך האפשרויות לתשלום ב-eBay היא דבר טוב לרוב המוכרים כי תוכל למקסם את הרווחים שלך ולהפחית את הדמיים החיצוניים.

הערה חשובה בנוגע ל-Paypal

אף עם הסרת Paypal כאפשרות לתשלום ב-eBay עבור המוכרים, הקונים עדיין יכולים להשתמש באשראי של Paypal או ביתרת ה-Paypal כדי לשלם עבור ההזמנות. הזהות שלא תוכל להשתמש ב-Paypal כדי לקבל תשלום.

 

מבצע את מערכת ניהול התשלומים החדשה של eBay

eBay managed payments

אם אתה חושב ליצור חשבון מוכר ב-eBay, או שכבר יש לך חשבון כזה, חשוב לדעת את מערכת התשלום המעודכנת שהוטמעה ב-eBay. שיטת התשלום המשודרגת עבור חשבון עסקי ב-eBay הושקה בשנת 2021. היא משתמשת במבנה תעריף אחד בו עשויים העמלות ותהליכי התשלום במערכת יחידה.

אבל איך היא עובדת? והאם זהו חדשות טובות למוכרי eBay?

 

איך פועלת מערכת התשלומים המנוהלת של eBay?

אחד הדברים שמוכרי eBay חייבים לדעת על מערכת התשלומים המנוהלת החדשה של eBay היא מבנה התעריף. עם שיטת התשלום החדשה זו, עמלת תהליך התשלום והעמלות למכירות מתקבלות בגביע תשלום אחד. גורמים שונים קובעים את עמלות המכירה עבור כל חשבון עסקי, כגון מספר הפריטים שנמכרו וערך התשלום האמיתי של הקונה (סכום המכירות הסופי).

עלות נוספות עשויות להיות חלות עם התשלומים המנוהלים של eBay, כגון כאשר אתה מוכר פריטים של מעל 250 יחידות לחודש. תוכל גם לשלם על עמלות נוספות כאשר אתה רוצה להדגיש מילים או ביטויים ספציפיים בתיאור המוצר או ברשומה. תחויב גם בעמלה כאשר תקבל הזמנות בחנות eBay שלך מלקוחות מחוץ לארצות הברית.

 

הגדרת התשלומים המנוהלים של eBay בחשבון הסוחר שלך

עליך להתאים את הגדרות החשבון שלך אם ברצונך לבחור בתשלומים המנוהלים של eBay כאחת מאפשרויות התשלום בחשבון המוכר שלך. הנה השלבים לביצוע זאת:

שלב 1: קשר חשבון צ’קים לחשבון eBay שלך.

שלב 2: מערכת התשלומים המנוהלים של eBay תטפל בעיבוד התשלומים. אך eBay תחייב את העמלה על עיבוד התשלום והעמלה על המכירה. היתרה מהעמלות האלו מתוך תשלום הקונה תועבר לחשבונך. תוכל לקבל את הכספים הנותרים דרך כל אמצעי התשלום שאתה מעדיף, כגון Apple Pay, Google Pay, חשבון צ’קים מקושר, או כרטיסי אשראי ראשיים נוספים.

שלב 3: עיבוד הכספים נוהלים בדרך כלל במשך שני ימי עסקים. אך הזמן המדויק שיקח להתבטא בחשבון שלך יתלווה לבנק הספציפי.

שלב 4: תוכל להשתמש בכספים הזמינים בחשבונך שטרם הועברו לחשבון הצ’קים או לכרטיסי הדביט שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר פריטים בערך של 200 דולר ומצפה לקבל 180 דולר בחשבון מהעסקה זו, תוכל להשתמש ב-180 דולר האלו כדי לשלם עבור משלוח עבודות נוספות שאתה מקבל בחשבון המוכר שלך.

זה נוח למוכרים עם חנות eBay מכיוון שככל שיש לך יותר הזמנות שאתה יכול להעביר ללקוחות, יש לך אפשרות להרוויח יותר!

 

יתרונות וחסרונות של מערכת התשלומים המנוהלת של eBay

האם מערכת התשלומים המנוהלת של eBay היא הדרך הטובה ביותר לקבל תשלום ב-eBay? בואו נבחן את יתרונות וחסרונות התשלומים הניהוליים של eBay.

יתרונות של מערכת התשלומים המנוהלת של eBay

ניהול עיבוד התשלומים פשוט ויעיל

מערכת התשלומים המנוהלת של eBay הופכת את תהליך התשלום לנוח ויעיל. במקום שיש לך שירות צד שלישי שמתעסק בעיבוד התשלומים, כל התהליך מתבצע תוך כדי eBay.

בהפחתת הגורם האמצעי, תוכל לחסוך זמן ומאמץ. אין צורך יותר להתעסק בהעברת הכספים מהחשבון שלך ב-eBay ל-Paypal (ולהתמודד עם דמי Paypal הגבוהים). במקום זאת, eBay ינהל את העברת הכספים לאפשרות התשלום המועדפת עליך. יש לוודא שאתה מעדכן את הגדרות החשבון שלך עם האפשרויות המועדפות עליך להעביר כסף.

 

השימוש בשירותי eBay נוספים

יתר עוד עם מערכת התשלומים המנוהלת של eBay הוא שתוכל להשתמש בכספים הזמינים בחשבון הסוחר שלך כדי להשתמש בשירותי eBay נוספים. כפי שנדון לעיל, בכל פעם שאתה מקבל תשלומים והם מתבטאים בחשבון שלך, תוכל להשתמש בכספים כדי לכסות את דמי המשלוח עבור כל הזמנות בסלר האקאונט שלך.

 

חסרונות של מערכת התשלומים המנוהלת של eBay

קשה יותר לעקוב אחרי העמלות

על אף שזה טוב שמערכת התשלומים המנוהלת של eBay משפרת את תהליך העיבוד של התשלומים, יכולה גם להיות אתגר. יהיה קשה לספקים לעקוב אחרי העמלות שהם משלמים מאחר והן מופחתות אוטומטית בעת קבלת התשלום.

בנוסף, זה יקשה על המוכרים לזהות אם יש כל שגיאות בעמלות שנחווים כאשר הם מקבלים תשלום. עליך פשוט לסמוך על כך שסכום התשלום נכון. זה יהיה אתגר עבור בעל חנות של eBay שמוכר מספר פריטים ביום.

זה חובה

אין לך באמת ברירה. אם תפתח חשבון ב-eBay, עליך להשתמש בשיטה החדשה לקבלת תשלומים ב-eBay ולשלם את עמלות הגבייה של eBay. עבור רבים מהמוכרים, הם מסכימים לכך מאחר ו-eBay הוא אחת הפלטפורמות למסחר אלקטרוני הגדולות ביותר ברשת. זה אומר שיש להם גישה למיליוני קונים ברחבי העולם.

 

סיכום המאמר

האם מצאתם את המאמר מועיל?

מקווים שהצלחנו להעיר אתכם לגבי הדרך החדשה שבה ניתן לקבל תשלומים ב-eBay. חשוב לדעת אם יש לכם חשבון או חנות ב-eBay מאחר וזה יכול להשפיע על אופן קבלת התשלומים ועל הסכום המדויק שתקבלו.

המערכת החדשה של eBay לקבלת תשלומים אינה חסרה בפגמים. עם זאת, סוף סוף היא הפתרון למי שרוצה להשתמש בשירותי תשלום אונליין נוספים או לקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלו מבלי להשתמש ב-Paypal.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK