eBay מדריך VeRo: כיצד להימנע מ- VeRo ב- eBay

יקרים מוכרי eBay! כולנו יודעים שלהיות מוכרי eBay אינו רק על למכור מוצרים באתר, אלא גם על להימנע מהפרות VeRo ב- eBay ומזכויות הקניין הרוחני של מוכרים אחרים. כשמדובר במניעת הפרות VeRo, יכול להיות קשה לעקוב אחר הן הן מספרן של כללים, החל מהפרת סימני מסחר ושימוש לא תקין בשמות מותג ולוגואים ועד למכירת עותקים לא מורשים ועוד הרבה יותר.

זה יכול להיות מבלבל ואתגרי למוכרי דרופשיפרים רבים לעקוב אחר הן הן ולהמשיך ליצור רישומים המקיימים חוקית ומרוויחים כמו מוכרי eBay. על כן, ZIK Analytics כתבה מאמר זה כדי לספק לדרופשיפרים את כל האסטרטגיות היעילות למניעת הפרות VeRo על ידי בחינת כלל מדיניות רשמית של eBay הקשורה לתכנית הבעלים שמאומתים שלה.

דבר חשוב לדעת הוא מהם המוצרים שנכנסים תחת המונח “VeRo”. מוצרי VeRo הם פריטים שמוגנים על ידי בעלי זכויות הקניין הרוחני שלהם בשל תוכנית VeRo. התוכנית VeRo נוסדה.

רשימת VeRo של eBay היא רשימה של כל המותגים הרשומים שבעלי עסקים מסוג דרופשיפינג יכולים למכור מהם. חשוב לדעת שזה לא אומר שאי אפשר לקבל הפרת VeRo אם המותג שאתה מוכר אינו מופיע ברשימת VeRo של eBay. הסיבה לכך היא שישנם דרכים שונות לדווח לתכנית VeRo. לכן, אין צורך שכל המותגים יהיו רשומים.

 

רשימת VeRo של eBay

הפרת סימן מסחרי

ישנם רבות הסיבות לקבלת הפרת VeRo ב- eBay. לכן, יש צורך ראשית להבין את המשמעות של כל הפרה כדי למנוע הפרות VeRo. למשל, הפרת סימן מסחרי היא הפרה נפוצה ביותר. הפרת סימן מסחרי מתרחשת כאשר תיאוריות, לוגואים, סמלים וביטויים שהמוכר משתמש בהם כדי לזהות את עצמו בפני לקוחותיו מועתקים על ידי מוכר אחר. העתקת סימן מסחרי של מוכר דרופשיפינג אחר היא הפרה מכיוון שהיא מבלבלת לקוחות שאין להם מושג מי המוכר האמיתי. לכן, ודא שאין לך בטעות סימנים מסחריים זהים למוכרים אחרים.

למה דווח הרישום שלי

מזיק ושקרי

הפרה שנייה היא עותק או מזיק. זה אומר למכור מוצרים שאינם מיוצרים על ידי היצרן, אך השם של המוצר מרמז שהוא כן. לדוגמה, תיק עם השם Burberry אך לא נעשה על ידי Burberry הוא הפרת VeRo. בנוסף, זו הפרה חמורה מאחר ויכולה להוביל להגשת תביעה נגדך.

 

בעיות שם מותג

ההפרה השלישית היא שימוש לא תקין בשם מותג. שימוש לא תקין בשם מותג הוא כאשר אתה משתמש בשם מותג עבור מוצר בתיאורי הרישומים שלך, על אף שהמוצר אינו מיוצר על ידי המותג או אין לו קשר למותג שאתה מכנה אותו על שמו. עם זאת, ניתן להשתמש במילים “מתאים,” “מתאים ל,” “מתאים עם,” ו-“עבור” לאחר הכרזה על שם המותג אם הפריט שאתה מתאר הוא מותאם במפורש לעבודה עם המותג. לדוגמה, אם אתה מוכר קייס לאייפון, אינך יכול לקרוא למוצר זה ברישומים כ-“קייס לאייפון.” עליך לקרוא לו “קייס עבור iPhone 6” או “קייס התואם ל- iPhone 6.”

 

שימוש לא תקין בלוגו

הפרה הרביעית היא שימוש לא תקין בלוגו. זה קורה כאשר אתה משתמש בלוגו של מישהו אחר בלי הרשאתם בתיאור שלך.

 

בעיות אחריות

הפרה החמישית היא בעיה הקשורה לאחריות, שהיא הפרה די נדירה לקבל, אך עדיין צריך להסביר עליה. האחריות על מוצר מפרה את חוק הסימנים המסחריים. דוגמה לכך היא כאשר אתה לא מעביר ללקוח הפוטנציאלי אם אחריות היצרן כוללת גם את מכירת המוצר מחדש.

 

בעיה הקשורה להפרה

באשכול הבא, נדבר על הפרת זכויות יוצרים. זכויות יוצרים הן הגנה משפטית שהמחברים יש להם על יצירות תוכנה, מוסיקה, תמונות וספרים שפורסמו או לא פורסמו. לכן, הגנת זכויות יוצרים וחוקים מיועדים למניעת מוכרים אחרים מלהשתמש ביצירות של אחרים בלעדי רשותם. דוגמאות לכך הן שימוש בתמונות מאתרים אינטרנטיים או חיפושי אינטרנט והעתקת טקסט ממודעות ואתרים אחרים בלעדי רשות. לכן, חשוב לציין שאם ברצונך באמת להשתמש בזכויות של מישהו אחר, עליך ליצור קשר עם בעל זכויות היוצרים.

 

כשמדובר בבטיחות של לקוחותיה המקוונים, eBay מתייחסת לנושא זה במרצינות רבה. זאת אומרת שיש ייגושים במכירה עבור דרופשיפרים. הסיבה לכך היא ש-eBay אינה רוצה לסתום את התוכנית עבור ילדים או אנשים בכללי בסיכון. בין סוגי המוצרים ש-eBay אסורה למוכרים למכור נמצאים פריטים למבוגרים (צעצועי מין), אלכוהול, אמנות, תכשיטים, נשק כמו נשק חוליות וסכינים, מזון ועוד. בסופו של דבר, יש להימנע ממכור מוצרים מהסוגים הללו על ידי בדיקה באתר של eBay לעיון בהגבלות המכירה.

זה בדיוק מדוע Zikanalytics 2.0 כאן כדי לעזור לך לזהות מוצרים ברשימות שלך שאתה לא מורשה למכור וכתוצאה מכך תקבל הפרה בעזרת כלי הדיווח החזק שלנו בנושא VeRo. זה אומר שאם יש לוח אזהרה אדום מתחת למילה הראשונה של תיאור המוצר שלך, זה אומר שעליך לבדוק שוב את המוצר. כדי למנוע קבלת אזהרה אדומה, פשוט שנה את תיאור המוצר, לדוגמה, על ידי הסרת המילה “נשק”.

בסיכום, חשוב לדרופשיפרים להימנע מלקבל השעיות או הפרות של eBay VeRo בשל פרטיות רפליקות דומות למותגים על ידי חסימת הפרה בחוקי הסימנים המסחריים או זכויות יוצרים על ידי העתקת לוגואים או מונחים ממוכר אחר בתיאורי הרישומים שלך. שנית, אתה אינך מורשה למכור מוצרים מזיקים או עותקים ברישומים שלך ב-eBay. שלישית, אינך יכול להשתמש באותו שם כמו מוצר מותג אם אין למוצר שלך קשר ישיר איתו. כמו כן, אין להשתמש באותו לוגו כמו מישהו אחר בלעדי רשות. לבסוף, עליך לוודא כמוכר שהקונה מודע לאחריות. המוצר כולל את אותה אחריות למרות שהוא אינו יצרן על ידי המותג המקורי.

לכן, אם אתה מעוניין להיות דרופשיפר מוצלח ואתה רוצה לקבל כלי בדיקת VeRo חינמי עכשיו הגיע הזמן לבדוק את Zikanalytics שיביא לך את המוצרים ברשימתך שאתה לא צריך למכור. Zikanalytics היא החברה היחידה בתעשיית הדרופשיפינג שמציעה ללקוחותיה בדיקת VeRo אוטומטית. בנוסף, חשוב להימנע מהתעסקות בכל ההפרות הללו כמו…

 

שאלות נפוצות

מה קורה אם אתה מקבל VeRo ב-eBay?

אם אתה מקבל VeRo ב-eBay, eBay ישלח לך אימייל המסביר מדוע הוסר מוצר אחד מרשימות המכירה שלך. בנוסף, ישלח את המידע הנדרש כדי ליצור קשר עם מנהלי זכויות היוצרים.

איך אני בודק את הפריטים שלי ב-VeRO ב-eBay?

כדי לבדוק את הפריטים שלך ב-VeRO ב-eBay, עליך להיכנס לפרופיל של משתתפי VeRO, שם תמצא את האנשים והמותגים שהמוצרים שלהם מסומנים כמוצרי VeRO ומוגנים על ידי תכנית VeRO של eBay.

מהו הפרת VeRO ב-eBay?

הפרת VeRO ב-eBay היא אזהרה מ-eBay שאחד מהמוצרים שלך ברשימות המכירה שלך הפר מדיניות. זה יגיע בצורת אימייל שישלח אליך ויסביר לך מדוע עברת על המדיניות שלה. בנוגע לעונשין, eBay יכולה לבטל את הרשימות שלך, להסתיר את הרשימות שלך מתוצאות החיפוש ואף להשעות את החשבון שלך לזמן מסוים או אף לצמיתות.

האם ל-eBay יש רשימת VeRO?

כן, ל-eBay יש רשימת VeRO ב-eBay.com שם תמצא את כל שמות המותגים הרשומים בסדר אלפביתי בתחתית הדף בשם: “מהו תוכנית הזכויות היוצרים המאומתת.”

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK