איך למכור ב-eBay באוסטרליה?

מכירה ב-eBay אוסטרליה? מזל טוב! הכנו עבורך מדריך מקיף שיעזור לך להתחיל מהתחלה ולהפוך למוכר מצליח ורווחי ב-eBay אוסטרליה.

אם אתה חדש בפלטפורמה ולא בטוח מה היא מציעה, eBay היא שוק מקוון פופולרי המקנה מכירות מקוונות במכרזים ומכירות ישירות לצרכן.

אם אתה מחפש למכור מוצרים באינטרנט, אז eBay הוא שוק מושלם לכך, בשל המשתמשים הפעילים שלו שמגיעים עד 8 מיליון משתמשים לחודש באוסטרליה בלבד. זה אומר שיש לך סיכוי רב מאוד למצוא קהל של קונים רעבים המוכנים לרכוש את המוצרים שלך.

 

הסף לכניסה הוא נמוך ביותר, מאחר וכל אחד יכול לפתוח חשבון ב-eBay בחינם שמאפשר לך לקנות ולמכור מוצרים, הן ברחבי הארץ והן ברחבי העולם.

המאמר הזה יספק לך את המידע הנדרש כדי להפוך למוכר ב-eBay אוסטרליה ואילו צעדים בסיסיים לעקוב אחריהם כדי לעבור בצורה חלקה את התהליך ולהתחיל למכור ב-eBay אוסטרליה מיד. אם אתה רוצה למכור לא רק ב-eBay AU, תוכל לבדוק את המדריך המקיף שלנו על כיצד למכור ב-eBay שמתעסק במכירה ב-eBay בכלליותו, לא רק ספציפית ל-eBay אוסטרליה.

 

סקירת המאמר

שלב 1: רישום לחשבון ב-eBay

שלב 2: מציאת מוצרים למכירה

שלב 3: גיור המוצרים שלך

שלב 4: רישום המוצרים שלך

שלב 5: משלוח המוצרים שלך

שלב 6: השפעות מס לשקול

 

רישום לחשבון ב-eBay

 

השלב הראשון שתצטרכו לבצע כדי להתחיל למכור ב-eBay הוא להירשם ולפתוח חשבון ב-eBay. כדי לעשות זאת, פשוט בקרו באתר eBay Australia וללחוץ על האפשרות “הירשם” בפינה השמאלית העליונה של עמוד ה-eBay. כעת כתבו את הפרטים הבסיסיים שלכם כמו השם הפרטי, שם המשפחה וכתובת הדוא”ל שלכם. בחרו סיסמה ולחצו על כפתור “יצירת חשבון”.

מזל טוב! פתחתם כעת חשבון חדש ב-eBay ועשיתם את הצעד הראשון להפוך למוכר ב-eBay. השלבים שאחריו מתמקדים במציאת ורישום מוצרים שימכרו ב-eBay. עליכם לבצע זאת בדיוק כדי לשפר את מכירות ה-eBay שלכם.

 

הגדרת ספק התשלומים שלך

ספק התשלומים שלך משמש לקבלת תשלומים מלקוחות ולתשלום דמי המוכר ל-eBay, ולכן – זהו הדבר הבא החשוב שאנחנו רוצים לדאוג לו.

כאשר אתם נרשמים ל-eBay, תתבקשו לקשר את החשבון שלכם לשיטת תשלום אוטומטית כגון PayPal, או בזמן האחרון – תשלומים באמצעות eBay הניהולית, שהיא בעצם Payoneer בשיתוף פעולה עם eBay.

אף על פי שהתשלום אינו נדרש לפני מכירת המוצרים, עליכם להכין את אפשרויות התשלום שלכם לפני שתוכלו להתחיל למכור ב-eBay, כדי ש-eBay יהיה מבטיחה שאתם מסוגלים לשלם את דמי הערך הסופי ודמי המוכר.

 

מחקר מוצרים ב-eBay

מה עליך למכור בחנות ה-eBay שלך? עכשיו שכבר יש לך מידע על כיצד ליצור חשבון לעסק שלך ב-eBay אוסטרליה, זהו הצעד הלוגי הבא.

להתחיל, תוכל להתחיל לחקור קטגוריות מוצרים בסיסיות שבהן אתה חושב שיש צורך גבוה. ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון כלים, אך בעינינו (אנחנו כמובן מעט מכוונים, אך עם אלפי סיפורי הצלחה מרוצים, יש לנו סיבה לכך!) ZIK Analytics הוא הכי טוב בתחום.

אתה גם יכול לעשות זאת באופן ידני, אך עליך לקחת בחשבון את ערך הזמן שלך. עיבוד החישובים המורכבים הללו ומציאת מוצרים באופן ידני מבזבז זמן רב, וכנראה שלא תמצא את המספר של ההזדמנויות שתמצא באמצעות כלי תוכנה כמו ZIK Analytics. למצוא 1 או 2 מוכרים חמים בחודש ישלם בקלות את חברות המנוי שלך.

לא נתפשת? יש לנו ניסיון של 7 ימים כדי שתוכל להתרגש. אנחנו מבקשים רק שתפעל עם הכלי לאחר שאתה מנצל את ההצעה, מכיוון שלעשות זאת כראוי ישנה את חייך!

 

 

כיצד להשתמש ב-ZIK Analytics כדי למצוא מוצרים חמים למכירה באוסטרליה

התוכנה שלנו מכילה את אחד מבסיסי הנתונים הגדולים ביותר, שמכסה כמעט את כל המוצרים שמוצעים למכירה ב-eBay, וזה זמין בכף ידך. כדי למצוא מוכרים חמים ב-eBay באוסטרליה, פשוט עשה את הבא:

  1. בקר בכלי המחקר על מוצרים ב-ZIK Analytics.
  2. בחר את המדינה בה אתה מתכנן למכור, במקרה שלנו – אוסטרליה.
  3. הכנס את שם המוצר או הנישה שבה אתה מעוניין למכור, ולחץ על כפתור החיפוש. תוצאות החיפוש יציגו לך מגוון מוצרים שמתנהלות כרגע במכירה, ויספקו לך נתונים חשובים על המוצר כמו מספר הפריטים שנמכרו, הרווח הכולל מהמכירה, רשומות והמחיר הממוצע שבו נמכר המוצר ב-eBay באוסטרליה.
  • על ידי ביצוע הפיכת הנדסה למכר עבור מוכרים שמכרים מוצרים רווחיים באמצעות תכונת “סרוק מוכר”, תוכל לאסוף במהירות רשימה עצומה של רעיונות מוצרים להוספה לחנות שלך בדקות.

 

החלק המדהים ביותר הוא שאין צורך לרשום את כל המוצרים הללו מיד. כשאתה מוצא מוכרים או מוצרים שאתה אוהב, אתה יכול לשמור אותם בתיקיות לשימוש במועד מאוחר יותר.

 

אם אתה מוכר חדש שיש לך הגבלה על מספר המכירות שאתה יכול לבצע, אז על ידי עשיית הדברים בדרך הזו תוכל לבחור את המוצרים הטובים ביותר להוספה לחנות eBay שלך מתחילה, ולשמור על האבנים החמות האחרות בפיקוד לשימוש מאוחר יותר כשההגבלות שלך מוגברות.

 

מקורות מוצרים לחנות ה-eBay שלך

 

 

 

עכשיו שאתה יודע אילו מוצרים למכירה ואתה יודע גם את הנתונים שלהם מחנויות eBay אחרות. אבל מאיפה בעצם להשיג את המוצרים הללו, בדרך שמשתלמת וגם מאפשרת לך להרוויח רווח?

אנחנו נציע לך כמה דרכים שבהן תוכל למצוא את המוצרים שלך למכירה ב-eBay. הדרכים הללו יכולות לעזור לך להגיע ללקוחות eBay מקומיים או אפילו בינלאומיים. אנחנו נגע בכל אחת מהדרכים הללו בפרטיות יותר למטה.

 

מוצרים משומשים

אם אתה רוצה להתחיל למכור בחנות ה-eBay שלך באוסטרליה, בלעדייך להשקיע כמעט כלום, אז זוהי השיטה הטובה ביותר למצוא את המוצרים שלך. זו שיטה נהדרת להתחיל איתה אם אתה עדיין בתהליך התחלה. פשוט חפש מוצרים בבית שאתה לא משתמש בהם והשתמש בהם כמקרים ללמוד את מלאכת המכירה שלך. המוצרים שבבעלותך יכולים להיות משומשים או לא משומשים.

אם כבר השתמשת במוצרים, פשוט נקה אותם כך שיהיו במצב “נמכר”. לאחר שתשדרג את הפריט מעט, פשוט צלם אותו (ודא שאתה משתמש בתאורה מותאמת ובמצלמה איכותית), והכן את הפריט להעלאה ל-eBay.

אנחנו נדבך פרטים נוספים על העלאת המוצרים בקרוב, אך צילום התמונות הטובות ביותר הוא חיוני להגברת התשומת הלב לרשימות שלך.

אתה יכול לפרסם את הפריט שלך במחיר קבוע או כמכרז ותהיה לך את הפעילות שלך. הדבר הנהדר בשיטה זו הוא שאין צורך להשקיע בקניית המוצרים למכירה בשוק eBay וגורם הסיכון נמוך אם אתה מתחיל למכור מוצרים משומשים. אחת הדברים המצוינים האחרים בשיטה זו הוא שהיא מאפשרת לך להעביר סדנא בביתך ולסטר את הפריטים שאין לך שימוש בהם.

 

סחר בינוי

סחר בינוי הוא דרך מסורתית יותר להרוויח כסף ממכירה ב-eBay, והיא מאפשרת לך לנצל רכישת מלאי מוצרים במחיר נמוך מחנויות קמעונאיות ולרשום אותם למכירה ב-eBay עם תוספת מחיר משלך. בדרך כלל, תרכוש את הפריטים הללו בכמות גדולה כדי לקבל חיסכון טוב יותר, וזה אומר שיהיה עליך להוציא סכום כסף גדול יותר בהשוואה למכירת מוצרים משומשים או דרופשיפינג. על אף שעשיית זאת עשויה לדרוש הוצאה כספית גדולה יותר, זו דרך יותר יציבה ואמינה להקמת עסק eBay המוצלח.

 

דרופשיפינג

אם אתה חושב שקניית המוצרים ואחסון למכירה תגרום לך לאבד מרחב רב, אז זה אופציה בשבילך. להבדיל ממספר מדינות, דרופשיפינג הוא מותר לחלוטין באוסטרליה ורוב קמעונאים מקוונים משתמשים בטכניקה זו. כאן תוכל למכור פריטים מבלי שיהיה צורך ברכישתם לפני שהם נמכרים. בדרך זו של פעולה, קמעונאי שבחירתך ישלוח את המוצר ללקוח שלך בשמך.

כעת, לאחר שהמוצר נמכר, עליך להיכנס לספק שלך ולעבד את ההזמנה כך שתישלח ישירות לקונה שלך. המפתח כאן הוא להכניס רק את פרטי הקונה, ואם הספק מציע את זה – תוכל לבקש חשבונית “עיוורת” כך שהלקוח לא יראה מאיפה נשלח הפריט.

זה ישמור על הוצאותיך כבעל חנות ברמה נמוכה מאוד. זה יקטין את סיכון האזורג של מוצרים ויחתוך את המחיר של תחזוקת המוצרים המאוחסנים. וכן, על ידי יישום מודל זה תוכל בהחלט להגיע למוכרים שונים באופן מקומי או בינלאומי ולגדול במכירות שלך בצורה מתפשטת. האם זה לא מדהים!

 

רישום המוצרים לעסק ה-eBay שלך

עכשיו שיש לך את המוצר, אתה יודע מאיפה תקנה אותו וגם את השיטה בה תמצא את המוצרים הרצויים שלך. כעת הגיע הזמן לרשום את המוצר שלך בחנות eBay שלך, כך שאנשים יוכלו להזמין את המוצר ממך!

 

מלא את פרטי התיאור, פרטי המשלוח ופרטי המכירה והמחיר של המוצר

כאשר אתה הולך לרשום את המוצר בחנות eBay שלך, יתבקש ממך למלא כמה פרטים בסיסיים על המוצר שאתה מתכנן לרשום, כגון כותרת המוצר, קטגוריה ומצב המוצר הנוכחי (יכול להיות חדש או משומש) יחד עם תיאור של מצב המוצר.

לאחר מכן, העלה חלק מהתמונות של המוצר שצילמת במהלך הקודם. טיפ חשוב מאוד: וודא שאתה צולם את המוצר מזוויות שונות. זה יאפשר לך להתבלט מהמתחרים שלך ולתת לקונים האפשריים ב-eBay הבנה טובה יותר על המוצר שאתה מוכר.

זה יגדיל משמעותית את הסיכויים שהפריט יימכר, מאחר וככל שקונה יכול לסמוך יותר על המוצר, כך יהיו לו פחות ספקות בנוגע לביצוע הרכישה.

עדיין אין לך סיום. עכשיו יתבקש ממך למלא את פרטי הפריט המיוחדים הנדרשים, כגון פורמט המחיר. תוכל לבחור לרשום את המוצר שלך כ:

  • מחיר קבוע
  • מחיר קבוע (מאפשר לקונה להציע הצעה)
  • רישומי מכירה במכרז

 

תוכל גם לבחור את הכמות, משך הזמן והמחיר של המוצר.

בדרך כלל, אנחנו מביטים במחירי המוצרים של המתחרים שלנו ומשתמשים בהם כנקודת התחלה לקביעת המחירים שלנו. אתה יכול לקבל את כל המידע הזה ועוד בתוך ZIK Analytics.

השלב האחרון הוא בחירת פרטי המשלוח שלך ומדיניות העסק שמתייחסת לרישום הזה שברוב המקרים כבר מילאת כאשר ייסדת את החנות שלך. עליך גם למלא את מידות האריזה והמשקל עבור הרישום שלך. לאחר שתסיים את כל הפרטים הללו, תוכל ללחוץ על “שמור ורשום את המוצר”.

לפני שתשים את הרישום בתוקף, ודא שאתה צופה בתצוגה מקדימה של המוצר שלך. אם אתה מרוצה מהמראה של המוצר ושל כל הפרטים, תוכל להמשיך ולפרסם את הרישום שלך.

מזל טוב! עכשיו רישמת בהצלחה את המוצר הראשון בחנות שלך ואתה כעת סוחר ב-eBay.

 

אפשרויות תשלום עבור המכירה שלך

טיפ חשוב לשקול הוא לנסות להיות גמיש באפשרויות התשלום על המכירה. בעוד eBay מציעה באופן טבעי רוב אפשרויות התשלום (אפילו מציעה אפשרויות “קנה עכשיו תשלם מאוחר יותר” כמו Afterpay), יש לך גם את האפשרות להציע אפשרויות תשלום נוספות שאינן מקובלות כברירת מחדל ב-eBay, כגון

  • תשלום במזומן במסירה/איסוף עצמי
  • העברה בנקאית
  • צ’קים בנקאיים וצ’קים אישיים
  • הוראות תשלום

 

אם ללקוח אין חשבון PayPal או שהוא אינו בטוח בשימוש בכרטיס האשראי או כרטיס החיוב המקוון – זו יכולה להיות אפשרות להרחיב את טווח השוק שלך. שים לב, אפשרויות אלו אינן כוספות על ידי אחריות הכספים המחזירים של eBay, לכן עליך לוודא שאתה מקבל בפועל את התשלום בעת מסירת המוצר.

 

אריזה ומשלוח המוצרים שלך

עכשיו, לאחר כל המאמצים, מהרשמה ופתיחת חשבון מוכר ב-eBay ועד לקבלת הזמנה, הגיע הזמן שנדון באספקט האריזה והמשלוח במכירת מוצרים ב-eBay.

 

חומרי אריזה

כאשר מדובר באריזת המוצרים שלך למכירה, חשוב להבין שלעשות זאת בדרגה גבוהה יהיה הגימור הסופי למכירה המוצלחת שלך. המראה של המוצר בעת הגעתו, כמו גם היכולת להגן על המוצר במהלך המשלוח הם חשובים באותה מידה.

אנחנו ממזמינים את המוצרים שלנו בקופסאות, ולא ישירות, ואז מצמידים להם שכבת “פוך” או מעטפות מוכנות למשלוח. כל אלו זמינים בקלות בחנויות ציוד משרדי כגון Officeworks.

לסיום, כדי לסגור את החבילה לפני שאתה שולח אותה, עליך להשתמש בסרט דביק ולוודא שאתה סוגר היטב את הקופסה ומקשט את הפוך בבטיחות על הקופסה. ניתן למצוא מידע נוסף על הדרך המועדפת של eBay למשלוח הפריטים על אתרם.

 

דברים נוספים לשקול בעת בחירת האריזה שלך

הידעת שניתן להשתמש באריזה ממותגת של eBay? אם אין לך בעיה להוציא קצת יותר (אפשרות זו יקרה יותר מהשוק לרכישת אריזה זולה יותר), כדי להעניק למוצר שלך מגע אישי יותר לאריזה ולבנות עוד יותר אמון כסוחר ב-eBay.

זה לא משהו שדרוש, וזהו פשוט מוסף “נחמד להיות”, ואולי זה משהו שאתה יכול לשקול כאשר החנות שלך מבצעת מכירות יציבות יותר.

בעת בחירת אריזה למשלוח הפריטים שלך, וודא שאין סימונים קודמים או כתובות על הקופסה. אם אתה משתמש באריזה מחדש, חשוב מאוד לכסות כל כתובות קודמות במדבקת המשלוח שלך או לסמן אותם בעט קונטור שחור.

 

חברות שילוח לשימוש במשלוח הפריטים שלך ב-eBay

כאשר אתה מוכן לשלוח את הפריט שלך, עליך לשלוח את הפריט ללקוח באמצעות שירות של חברת שילוח.

באוסטרליה, ישנן מספר אפשרויות משלוח שתוכל לבחור מתוכן.

תוכל להשתמש באופציה המבודדת והמבחנת, אוסטרליה פוסט – הספק המרכזי למשלוחים באוסטרליה.

בנוסף, תוכל לבחון את האפשרות של אגרגטורי המשלוחים כמו Transdirect או Sendle, שמאגרים את כל שירותי המשלוח המשניים (כמו Couriers Please ו־Fastway/Aramex) ומציעים לך מחירים טובים יותר מאשר אם היית משלוח את המוצרים ישירות בעצמך.

אם אתה מתכנן להציע משלוח חינם על ההזמנות שלך (משהו ששווה לעשות כדי לעזור לך להופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של eBay), תמיד כדאי להפחית את דמי המשלוח על ידי חיפוש האפשרויות הכי זולות. בשימוש באגרגטורים תוכל לקבל מחירים זולים משמעותית מאשר השליחה הישירה של המוצרים בעצמך.

גם נותנים לך את האפשרות לקבל הנחות כמות כאשר אתה משתמש באותו ספק ומבצע איסוף מאותה מיקום באותו יום.

 

השלכות מס למוכרים ב-eBay

 

לפני שנכנס לסעיף זה, חשוב לציין שאנחנו לא חשבנאים רשומים או יועצים פיננסיים. כל המידע במדריך הזה הוא תוצאה של מחקר וניסויים שלנו, אך לא צריך להתקבל כייעוץ פיננסי. כמו כל עסק, יש להתייעץ עם חשבונאי או מומחה מס בכדי לבדוק כיצד המידע במדריך שלנו קשור למצב הייחודי שלך.

ZIK Analytics לא יוצאת דין ולא תהיה אחראית לכל אובדן שנגרם, בין שהוא בשל שגיאה או בכל אופן אחר, שנגרם משימוש במידע המסופק ישירות או ישירות-בעזרת האתר הזה. כל המידע במדריך זה הוא למטרות מידע בלבד!

לכן, כעת שסיימנו עם זה – הבנת ההשלכות המסורבות לך היא חשובה ביותר כדי לוודא שהחנות שלך נשארת רווחית. כאן, נשתדל להסביר לך את ההשלכות המסורבות למכירה ב-eBay, בצורה הכי הבנתית.

כאשר קונה קונה מוצר מחנות ה-eBay שלך, eBay מחייבת מיסוי מכירות על העסקה שידוע בשם מע”מ (מס ערך מוסף). הקונה ישלם לך את המס ו-eBay יקזז אותו מהחשבון שלך. בהתאם למקום ממנו אתה משיג את המוצר שלך, גם אתה מחויב בתשלום מע”מ על המלאי שלך.

המס הסופי שתצטרך לשלם למעבר לזה שתצטרך לשלם על רכוש ושירותים הוא המס על הכנסה שלך. רמות המס על הכנסה ייתכנו לפי אם אתה מנהל את העסק שלך כחברה, דרך אמן או פשוט כסוחר בודד. היתרונות והסיכונים של כל מבנה מעבר להיקף המאמר הם מעבר לטווח שלו, לכן אנחנו ממליצים להתייעץ עם חשבונאי כדי להבין בצורה טובה יותר איזה מבנה מתאים ביותר למצב הייחודי שלך.

לכל המקרים הנ”ל, סוחרי eBay נדרשים לקבל ABN כדי לסחור באוסטרליה אם הם מתכוונים לקחת את עסק ה-eBay שלהם ברצינות.

 

מספר עסק אוסטרלי (ABN)

בפשטות, מספר עסק אוסטרלי (ABN) הוא פשוט מספר בעל 11 ספרות שעוזר לממשלת אוסטרליה לזהות את העסק שלך. אם אתה גר באוסטרליה, אתה יכול להירשם ל-ABN שלך ישירות באתר של ה-ABR. לאחר שתקבל את ABN שלך (ולאחר שתרשם למע”מ), עליך לזכור שכל המכירות שאתה מקבל יגרמו לך לשלם תשלום מע”מ של 10%, שלא נאסף על ידי הממשלה בנקודת המכירה. מה שזה אומר הוא שעליך לקחת בחשבון את התשלום הנוסף של 10% על המכירות שלך כאשר אתה מגיש את הBAS שלך כל רבעון לצורך ניהול המיסים עם היועץ המס שלך.

שים לב, מכיוון שאתה משלם מע”מ על רכישות בעצמך, תוכל להכפיל את המע”מ שנמסר והמע”מ ששולם, ולכן, בדרך כלל לא יהיה עליך לשלם את המע”מ המלא של 10% מכל המכירות לממשלה.

הרישום ל-ABN דרך האתר של ABR הוא לחלוטין חינמי, לכן אם אתה מתכוון להתחיל את עסק ה-eBay שלך ברצינות, זהו משהו שעליך לשקול לצעד קדימה.

 

למה עליך להירשם ל-ABN?

לא רק ש-ABN נדרש להפעיל את העסק שלך באוסטרליה, הוא גם נותן לך אפשרויות מסוימות שלא היו אפשריות ללא זה. לדוגמה, תוכל לבקש קרדיט מע”מ על כל רכישות לעסק שלך. בנוסף, תהיה לך אפשרות ל”נקוט מעט” נכסים שרכשת עבור העסק ואף לרכוש שם דומיין הקשור לעסק שלך, אם תרצה להתחיל גם אתר אינטרנט ממותג.

 

כיצד להירשם למספר עסק אוסטרלי (ABN)?

אם ברצונך להירשם ל-ABN שלך, תוכל לעשות זאת על ידי ביקור באתר של ABR ועקיבה אחר השלבים הבאים:

  1. עבור לאתר של ABR ולחץ על “apply now”
  2. מלא את שמך ופרטי הקשר שלך. אם יש יותר ממוגש אחד, יהיה עליך למלא את המידע שלהם גם.
  3. ספק תעודת זהות. זה יכול להיות רשיון נהיגה, דרכון, תעודת לידה או תעודה אחרת.
  4. בחר את מבנה העסק שלך
  5. ספק מספר ת.ז. מס (TFN) שלך
  6. שמור את מספר הפניה לבקשתך.

לאחר שתעבור דרך כל השלבים, תוכל ללחוץ על “start applying”. וזהו! סיימת את החלק המורכב ביותר. אנו מקווים שמאמר זה הפשיט את התהליך עבורך.

אתר העסקים של ממשלת אוסטרליה מספק גם סיוע בהתחלת עסק, מידע על רישיונות ואישורים, ומענה על דרישות העסק, לכן אם יש צורך תוכל לפנות לעזרה.

 

סיכום

עם ההגבלות האחרונות הנובעות מקורונה באוסטרליה וברחבי העולם, אנחנו כולנו הבנו את הצורך להפוך את עבודתנו ל”ניידת” יותר ולהעבירה לרשת ככל האפשר. מאות אנשים החליטו להתחיל את עסקי המסחר האלקטרוני בעקבות המגיפה הזו, מכיוון שהם מבינים את הצורך להסתגל לשינוי זה.

וישנן הרבה אפשרויות שאתה יכול לבחור בהן, eBay היא אחת מהן המהימנות ביותר ומספקת את הכניסה הנמוכה ביותר מכיוון שכבר יש לך המון קונים רעבים מחכים לרכוש את המוצרים הנמכרים שלך.

בניגוד לעסקים “רגילים” באמצעות “בריק אנד מורטר”, ניתן לנהל את העסק הזה מרחוק, כלומר, פשוט צריך מחשב נייד ומקום לארוז את ההזמנות שלך, וכך יש לך הכל כדי להתחיל במסע הזה.

מה שחשוב לנו, זו הקבוצה של ZIK Analytics שדואגת לך ולהצלחתך. אם אתה מוכן לעבור את הצעד, נשמח שתהפוך לחלק משבט ZIK. אנו מציעים ניסיון של 7 ימים שבו תוכל להשתמש למטרות שלך. כחלק מחברות פלטפורמת ה-SAAS שלנו, תקבל גישה לקהילת מוכרים ולמאמנים המוכנים לעזור לך במסע שלך, שלב אחרי שלב.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK