איך למכור קלפי בייסבול באתר eBay

אם אתם אוהבי ספורט, ייתכן כי אתם אספנים של חפצי זיכרון ספורטיביים. רבים מהסובלנים מאוסף כאלה אוהבים לשמור על אוספם ככל האפשר. אך ישנם אחרים שאוהבים לאסוף ולאחר מכן למכור את הפריטים הללו. כל מי שיש לו תיאום יזמותי אוהב להנות מההזדמנות להרוויח כסף מפריטים אספניים אלה, במיוחד כאשר ישנם אוהבי בייסבול וספורט מכורים שמוכנים לשלם סכומים גדולים כדי לרכוש פריטים נדירים אלה.

היום, תלמד איך למכור קלפי ספורט באתר eBay ולהרוויח כסף טוב מזה.

אספני ספורט הם אחד הפריטים הנחשקים ביותר במכירות הפומביות של eBay, או באתר eBay בכלל. אם אתה מכיר את התהליך הנכון ליצירת רישום ב-eBay עבור פריטים אלה, אתה בדרך להשיג כמות גדולה של פריטים שנמכרים עבור כרטיסים יקרים אלה ופריטי ספורט.

במדריך זה, תלמד את התהליך של יצירת רישום עבור פריטי ספורט, כמו קלפי, תמונות ופריטים אחרים שקונים מעוניינים יכולים להוסיף לאוספים שלהם.

המשך לקרוא כדי לגלות איך תוכל להרוויח יותר כסף ממכירת קלפיים עבור עסק eBay שלך וטיפים נוספים למכירה מהירה!

 

 

כיצד למכור קלפי בייסבול וספורט ב-eBay

 

 

לפני שתוכל ליצור רישום מוצר עבור קלפי בייסבול ב-eBay, חשוב לעקוב אחר המדריך הזה של שלב אחרי שלב. המטרה שלך כמוכר ב-eBay היא להבטיח שתוכל להפוך את המוצרים הללו למושכים יותר לקונים המטרה שלך כמוכר ב-eBay היא להבטיח שתוכל להפוך את המוצרים הללו למושכים יותר לקונים המטרה שלך כמוכר ב-eBay היא להבטיח שתוכל להפוך את המוצרים הללו למושכים יותר לקונים על מנת שכאשר הם מחפשים פריטים רלוונטיים, המוצר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של eBay.

לפני שתקבע את הרישום שלך ב-eBay, יש מספר שלבים שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה מוכר כדי לקבל את המספר המרבי של מכירות.

 

זהות קלפי הספורט שלך

לפני שאתה יוצר רישום עבור קלפי הספורט שלך, חשוב לזהות את המאפיינים של קלפי הספורט שברצונך למכור. כמה גורמים קובעים את מחיר המכירה לקלפי הספורט ב-eBay: מצב הקלף, רקיע הקלף ותקופתו בה נוצר.

ישנם מספר רב של קלפי שם בחוץ, וזה חשוב שתבחינה את הקלפים שאתה מוכר כדי למקסם את הכסף שאתה מקבל עבורם בעסק ה-eBay שלך.

תקופת הקלף הספורט

התקופה בה נוצר הפריט תקבע בעיקר את מחיר המכירה שלו. ההובייסטים רצים אחרי קבלת האוספים שלהם והם דואגים לפרטיות הפריט. ודא שאתה מוכר קלפים שעברו דירוג אם ברצונך לקבל את המספר המרבי של מכירות וליצור הרבה כסף עבור אלה הפריטים.

יש שלושה קטגוריות כאשר אתה מוכר קלפי ספורט ב-eBay: קלפים דיוור קדום, וינטאג’ וקלפים מודרניים. כל תקופה לקלפים תהיה תכונות ייחודיות ותמשוך לאוהדי ספורט שונים.

לדוגמה, קלפי כדורגל דיוור קדום הם קלפים שנדפסו לפני 1945. זהם סוגי הקלפים הכי ישנים שנמכרים כיום בשוק, במיוחד במכירות מכרזים ובאתרי איביי. מאחר והם ישנים ונדירים, הם מוצאים מחירים הכי גבוהים. חלק מהקלפים אלו בשחור לבן, שגם זה נדיר ולכן קלפים אלו ימשוכו עוד יותר קונים.

קלפי כדורגל וינטאג’ הם קלפים שיוצרו משנות ה-1950 עד ה-1980. הייצרנים של קלפי ספורט בתקופה זו יש להם גישה לעיצובים מודרניים, וזה גם הזמן שבו פותחו הקלפים האיקוניים ביותר. קלפי הכדורגל של טופס כוללים רבים מהשחקנים האיקוניים ביותר במהלך תקופה זו, והם הקלפים שנמכרים מהר ביותר! הם גם כוללים אומנות חיה וצבעונית עם סטטיסטיקות של השחקנים בגב הקלף.

בסופו של דבר, ישנם גם קלפים שנמצאים בעידן המודרני. אם תמכר קלפי ספורט מתקופה זו באיביי, לא תזכה לכמות מכירות גבוהה כמו בקלפים מהשניים הקודמים. הקלפים המודרניים מסתובבים בצבעים בהירים ובבריקים. אולם, המחירים שלהם הם הרבה נמוכים יותר מאלה של הקלפים הנדירים מהתקופה הקודמת. אך זה אינו אומר שאי אפשר למכור אותם בכלל. ישנם כמה מעריצים נאמנים שיוכלו להיות מוכנים לשלם סכומים טובים עבורם, במיוחד אם הם מתוחזקים בתנאים מצוינים.

חשוב לערוך מחקר על הקלפים הללו לפני שאתה יוצר רשימה עבורם לעסק שלך באיביי.

מצב הקלפים הספורט

 

הגורם החשוב הבא לשקול כאשר אתה מגדיר את מחיר המכירה באיביי הוא מצב הקלף. מצב הקלף הוא גורם קריטי מאוד מאחר וגם קלפים נדירים שלא נשמרו במצב טוב יכולים לאבד המון מערכם. עלייך לשקול את הכדאיות בצורה קרובה, מאחר ואם הקלף במצב פריסטיין, כנראה עדיף למכור אותו מחוץ לאיביי מאחר והוא כנראה יוכל להשיג מחיר גבוה יותר. (מנותב עבור פירוט נוסף כאן). אולם, אנו רוצים גם לוודא שאנו לא מוכרים קלפים שנהרסו לחלוטין לנקודה שאף אחד לא היה רוצה לקנותם מאחר והם איבדו את כל ערכם.

רבים מהמוכרים באיביי טועים באמונה כי הם יכולים להרוויח פורצת גבול מהקלפים שהם מוכרים באיביי. אולם, הם מבינים בקרוב כי קלפים שנשמרו במצב רע מאוד אינם כה עריכים כמו קלפים אחרים שנשמרו במצב טוב יותר.

חשוב להימנע ממכירת קלפים של בייסבול שיש להם תמונות שבהן עמידות, שוליים מקולפים או נראים תחת עין. אם תציע אותם למכירה, רוב הקונים לא יתעניינו לשלם עליהם כסף בשל המצב שלהם. מכסים שנשמרו במצב טוב, לעומת זאת, ישיגו מחיר גבוה יותר.

באפשרותך להעריך את הקלפים שלך בעזרת תומכי מומחים מכיוון שלקלפים מסורתות יש מחיר גבוה יותר.

אילו גורמים משפיעים על מכירת קלפי בייסבול באיביי?

על פי מחקר זה על מכירת קלפי בייסבול באיביי, קיימת קורלציה חזקה בין:

  • מצב כרטיסי הבייסבול
  • מספר ההצעות ברשומה
  • אם יש ביטוח לקונים

המחקר מראה כי, בכללי – הקלפים שנמצאו בשימוש והיו עם ערך נמוך יותר בספר הערך של בקט נכרתו למעלה מערך הספר באיביי, במיוחד אם הזמינות של ביטוח לקונים התקיימה, אם למפרסם היה שם טוב ואם היו הרבה הצעות ברישומים. בהשוואה לקלפים שנמצאו במצב יותר משובח (ובכך ערך ספר גבוה יותר), הקלפים נכרתו מתחת לערך הספר, גם כאשר תופסנה את התנאים החיוביים של הצעות איביי, ביטוח לקונים ושם טוב למפרסם.

 

אבל נחאר, מה המשמעות בשבילי?

ללא הדברים הטכניים, המחקר הזה בעצם אומר לנו שאם יש לך כרטיס בייסבול אספני שבמצב משומש – תצליח למשוך מחיר מכירה גבוה יותר כאשר אתה מוכר אותו באיביי. אך כשהכרטיס נראה יותר מצוין ובעל ערך ספר גבוה יותר – תגלה שכדאי לך למכור את הכרטיס מחוץ לאיביי כדי להשיג מחיר גבוה יותר הקרוב יותר לערך הספר.

 

כמותם הסדרתית של כרטיסי הספורט

 

הגורם האחרון לשיקול כאשר אתה מזהה ומקבע את מחיר המכירה של כרטיסי הבייסבול הוא הסדרתיות שלהם. פופולריות השחקן שמופיע בכרטיסים תהיה גורם חשוב. השחקנים הפופולריים ימשוכו יותר קונים בעת מכירת הכרטיסים האלה באיביי. לכן, כדאי להתמקד ברשימת הכרטיסים הכוללת שחקני כדורגל הוליווד בייסבול.

מעריצי הספורט והבייסבול הם בעלי קולקציה שרוצים לקבל חתימה באוסף שלהם. לכן, אם יש לך כרטיסים נדירים או מוגבלים שאתה מוכר, רבים מוכנים לשלם עבורם גם אם המחיר גבוה.

 

מיכוון כרטיסי הספורט שלך באיביי

בסעיף זה אנו מספקים לך טיפים חיוניים שאתה צריך לדעת על איך להגדיר את הרשומה כאשר אתה מוכר כרטיסי ספורט בעסק האיביי שלך. כמוכר, אתה רוצה למקסם את מספר הפריטים שנמכרו ולמשוך את הקונה הנכון.

 

זיהוי מחיר המכירה

מחיר המכירה של רישום האיביי של כרטיסי הספורט הוא אחד הדברים הראשונים שעליך לשקול. טעות נפוצה שמוכר עשוי לעשות כאשר הוא יוצר רישום באיביי היא להגדיר מחירים מאוד גבוהים לכרטיסים. רבים חושבים שמאספי הספורט מוכנים לשלם כל סכום כסף על מנת לרכוש את הפריטים הללו, רק להבין מאוחר יותר שלא נמכרו דבר.

עליך להיות אסטרטגי בהגדרת מחיר המכירה של הפריטים שלך. ניתן להשתמש בכלי לחקור מוצרים, כמו ZIK Analytics, לצפייה במתחרים. ניתן לבדוק את הפריטים שנמכרו באיביי באותה קטגוריה. אפשר להעריך כמה כרטיסי הבייסבול מוכרים ואיזה סוגי פריטים נמכרים. ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבוע את המחיר המניב ביותר שיצליח למשוך מספיק קונים ולהשיג את מטרת המכירות שלך. אין טעם להגדיר מחירים גבוהים מדי כשאתה לא מקבל שום מכירות.

באותה מידה, עליך גם להימנע מהגדרת מחירים נמוכים מדי, במיוחד אם אתה מוכר כרטיסי בייסבול איכותיים ונדירים. קבע תקרה וגבול למחיר המכירה שלך. בצורה זו, אתה לא תירד לרמות נמוכות מדי או גבוהות מדי ותמשיך לעשות מכירות מספקות.

 

רישום הכרטיסים באיביי

כשהגעת להגדיר את מחיר המכירה, זמן להוסיף את המודעה שלך באיביי עבור הכרטיסים. חשוב להשתמש במילות מפתח נכונות ובמונחי SEO בעת יצירת המודעות שלך באיביי.

למעשה, הפוקוס הראשון צריך להיות על כך שהמודעה שלך באיביי תהיה מפורטת. התמקד בשילוב מילות המפתח הרלוונטיות כך שהמוצרים שלך יופיעו בתוצאות החיפוש עבור מילת המפתח המתאימה. עם זאת, ודא כי המודעה שלך עבור הכרטיסים תהיה מפורטת מספיק כך שלקונה פוטנציאלי יהיה מובן מאליו מה אתה מוכר. הוסף כל פרט שתחשוב שלקונה יהיה שימושי בהחלטתו אם היא רוצה לרכוש את הכרטיס או לא.

דוגמה טובה לרישום כרטיסים תכלול את השנה, שם הסט, מספר הסידורי, ריליק, שם הקבוצה וכל פרט חשוב אחר.

כמו כן, חשוב לכלול תמונות של הכרטיסים במודעה שלך. הדרך הטובה ביותר למשוך קונים היא על ידי כך שהם יראו את תמונות הכרטיסים, בפרט אם הכרטיס נדיר. נסה לכלול כמה שיותר תמונות ככל האפשר והשתמש במספר המרבי של תמונות המותר.

 

משלוח כרטיסים

משלוח כרטיסים מרוביים ופריטים לאוספים מחייב תשומת לב וקפיצות לב, במיוחד כשמטפלים במשלוח הפריטים האלו. חשוב לשמור על מצב הכרטיסים כדי שהקונה יקבל אותם כפי שציפה.

בעת רישום כרטיסים, עליך לציין את שיטת המשלוח שבה תשתמש על אתר eBay. תמצא שיטות משלוח זולות, אך הן מגיעות עם סיכונים כיוון שהן עשויות לא להיות מטופלות כראוי.

בנוסף לבחירת אופן המשלוח, עליך להתעסק באופן אריזת הכרטיסים לפני המשלוח. מיטב הפתרונות היא להשתמש בתיק רך ודק להכניס את הכרטיס. לאחר מכן, עליך לשים את הכרטיס המושט בתיק בתוך מגן חזק.

השתמש בקרטון ושים את הכרטיס המושט ביניהם. ודא כי אתה מצמיד את הקרטון באופן מאובטח כדי לוודא שהכרטיסים יישארו במקום. ניתן גם להוסיף מכתוף בועות לאחריותך.

 

שימוש בכלים למחקר מוצרים כדי למצוא כרטיסים רווחיים למכירה

אם אתה מחפש ספקים של כרטיסי בייסבול הטובים ביותר למכירה בעסק האיביי שלך, ודא שאתה מסתמך על כלי מחקר שוק מהימן, כמו ZIK Analytics. כלים אלו קולטים מידע ותובנות על מוצרים המכירים ביותר באיביי, מה שהופך את זה קל יותר להרוויח כסף מחנות האיביי שלך.

לדוגמה, אם ברצונך למכור חפצי זכרון ספורטיביים, כמו כרטיסי בייסבול וכרטיסי ספורט, רבים מאוספים אוהבים לקנות את הפריטים הללו כדי להוסיף אותם לאוספים שלהם. לכן, כדאי לחפש במיוחד כרטיסי בייסבול שפופולריים בקרב מאוספים ספורטיביים.

בכלי המחקר למוצרים, תוכל להזין את המונח “כרטיסי בייסבול” או כל כרטיס ספורט אחר שברצונך למכור בעסק המקוון שלך. תוכל לאסוף נתונים ותובנות מדויקים על קטגוריה זו, שיגידו לך אם זה רווחי או לא. תוכל להגביל את תוצאות החיפוש כדי לאסוף נתונים מטווח זמן ספציפי, כמו ה-30 הימים האחרונים. עיין בנתונים, כמו מספר הפריטים שנמכרו ב-30 הימים האחרונים, המחיר הממוצע לכל פריט שנמכר, והשיעור המוצלח לרשום.

אם זה אפשרי, תוכל להסתכל על המוצרים היחידים והמכירות האחרונות שמוצגים במחקר השוק שלך כדי לקבוע פרטי מוצר לכל רישום. לדוגמה, תסתכל על פורמט הכותרת לכל רישום, המילות המפתח שנמצאות ומותאמות, והמחירים של הרישומים האלה. רישומים מוצלחים אלו יספקו לך עצות יקרות שתוכל להשתמש בהם כשאתה יוצר רישום עבור כרטיסי בייסבול ב-eBay. בנוסף, תוכל להשיג תובנה לגבי מה שהקונים מחפשים ומוכנים לשלם כסף עבורו.

 

מסקנות סופיות בנוגע למכירת כרטיסי ספורט באיביי

הנה, הטיפים החיוניים למכירת כרטיסי ספורט באיביי! האם מצאת את המדריך הזה מועיל?

קטגוריית הזיכרונות הספורטיים וכרטיסי הספורט נשארים פופולריים בין קובצנים רציניים. לכן, תמיד יש שוק עבור תחום זה, מה שהופך אותו לאחת האפשרויות הרווחיות ביותר לכל מוכרי איביי שרוצים להרוויח כסף רציני עם הפלטפורמה המסחרית.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK