איך למצוא סוחר באיביי?

החבר שלך התלהב ממוצר מסוים שרכש באיביי ואתה רוצה לקנות אותו גם בעצמך. אתה מכיר את המוצר ואת מידע המוכר, אז אתה מקליד “eBay” בשורת החיפוש כדי למצוא סוחר באיביי שמתאים למידע שיש לך. מזל טוב, חיפוש סוחרים ספציפיים באיביי הוא פשוט אם אתה יודע מה לחפש וכיצד למצוא סוחר באיביי.

בפוסט הבלוג הזה, אנחנו נסקור כמה טיפים על איך למצוא סוחר באיביי באמצעות גישות שונות. עם האסטרטגיות האלה, אנחנו מבטיחים שחיפושך לסוחר יסתיים בהצלחה.

 

טיפים כיצד למצוא סוחר באיביי

השתמש בחיפוש באיביי עם שם משתמש הסוחר, שם או תעודת זהות של הסוחר

אחת הדרכים לחפש סוחר באיביי היא לחפש את שם משתמש הסוחר או את השם המדויק של הסוחר. ניתן גם להשתמש בתעודת הזהות של הסוחר (אם זמינה) כדי לבצע את החיפוש.

כדי לעשות זאת, הקלד את שם המשתמש או השם בשורת החיפוש הממוקמת בראש כל עמוד. החיפוש יביא את כל הרשימות המשוייכות למשתמש או לשם המשתמש של הסוחר. ניתן גם להגביר את הדיוק של החיפוש על ידי בחירת קטגוריות ספציפיות מתפריט הנפתח ליד שורת החיפוש. זה יעניק לך תוצאות מפורטות יותר הקשורות למה שאתה מחפש.

 

שימוש באפשרויות חיפוש מתקדמות

דרך נוספת למצוא סוחר היא באמצעות אפשרויות חיפוש מתקדמות. כשתלחץ על “חיפוש מתקדם” בפינה הימנית העליונה של כל עמוד, יופיע דף תוצאות חיפוש מתקדם המאפשר לך להגביר את הדיוק לפרמטרים ספציפיים כמו תיאור הפריט, טווח המחירים, המיקום ועוד. זה יעזור לך למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש בתוך התקציב והזמן שלך. ניתן אפילו למיין לפי ציון המשוב אם אתה מחפש סוחר באיביי שיש לו רקורד טוב בשירות לקוחות.

האפשרות לחיפוש מתקדם של איביי היא כלי עוצמתי שניתן להשתמש בו ביתרון כדי לחפש סוחר ולקלט את התהליך.

 

בדוק את ההיסטוריה של הרכישות שלך

אם אתה מחפש סוחר מסוים שהזמנת ממנו בעבר, תוכל להשתמש בהיסטוריית הרכישות של חשבון האיביי שלך. לחץ על היסטוריית רכישות בלוח הבקרה של חשבון האיביי שלך ותמצא את זה בצד השמאלי של דף המסך הראשי.

עיין ברשימת המוצרים הרלוונטית ולאחר מכן לחץ על המוצר הרלוונטי. כאשר מוצאים את הפריט המבוקש, יש לבדוק את מזהה המשתמש וללחוץ עליו. ניתן גם להוסיף אותו לרשימת הסוחרים המועדפים שלך. לאחר שנוספה הסוחר הספציפי הזה לרשימת הסוחרים השמורים שלך, יהיה קל למצוא את החנות שלהם בעתיד. זו טכניקה יעילה למצוא בקלות כל פריט או סוחר שתרצה באיביי.

 

שימוש באפליקציה הניידת של איביי

אפליקציית איביי הניידת זמינה על מכשירי iOS ו-Android. השלב הראשון למציאת סוחרי איביי דרך אפליקציית איביי הניידת הוא להפעיל את האפליקציה בטלפון שלך. ניתן ללחוץ על חיפוש בחלק העליון של מסך הבית.

הזן את מזהה המוכר ולחץ על אפשרות “חיפוש לפי משתמש”. ניתן למצוא מוכרים מרשימת האפשרויות המסופקת באפליקציה של איביי.

 

יצירת קשר ישירות עם המוכרים דרך הודעות

פעם שמצאת מוכר באיביי דרך אחת מהשיטות האלו, ניתן ליצור קשר איתם ישירות דרך הודעות או באמצעות האפליקציה הניידת של איביי כדי לשאול שאלות על המוצר או השירות שלהם ולוודא שהוא עונה על צרכיך לפני שתקבע החלטת רכישה. תמיד חשוב לוודא שהמוכר הוא אמין לפני שמתקדמים לצורך כך, ולכן כדאי לקרוא חוות דעת ודירוגים של לקוחות לפני התקשרות!

 

כיצד למצוא מוכר באיביי – מסקנה

לא צריך שחיפוש מוכרים באיביי יהיה מסובך! על ידי עקיבה אחר הטיפים הללו, קונים מקוונים יכולים למצוא מהר מוכרים פוטנציאליים ולהתחיל לבנות יחסים איתם בקלות! בין אם זה בחיפוש לפי שם משתמש או שם, בשימוש באפשרויות חיפוש מתקדמות או ביצירת קשר ישיר עם מוכרים פוטנציאליים באמצעות הודעות – יש המון דרכים למצוא זה את זה באיביי! ודאו שכאשר אתם מחפשים מוכר באיביי, הם מקבלים ביקורות ודירוגים חיוביים מלקוחות לפני שמתקדמים לשלב הבא! בהצלחה!

 

שאלות נפוצות – כיצד לחפש מוכר

איך אני מחפש מוכר באיביי?

השתמש בתכונת החיפוש המתקדם וסנן את החיפוש שלך לפי מוכר. לחץ על “הצג רק פריטים מ-” ובחר “מוכרים ספציפיים” לפני ביצוע החיפוש.

האם אפשר לחפש אדם מסוים באיביי?

כן. אפשר להשתמש בתכונת החיפוש של החנות באיביי כדי למצוא חשבון משתמש מסוים.

איך אני מחפש אדם מסוים לפי שם באיביי?

תוכל להשתמש בלחצן החיפוש ולהזין את שם המשתמש או השם של המוכר בתיבת הטקסט.

איך אני מחפש מוכר ספציפי באפליקציה של איביי?

תוכל גם להשתמש בתכונת החיפוש באפליקציה הניידת כאשר אתה מחפש מוכר או את חנות המוכר הספציפית ההוא. השיטה הזו לחיפוש חנות של מוכר עובדת באותה הדרך כמו שיטת החיפוש באתר האינטרנט. ודא שאתה משתמש באותם מסננים לחיפוש כפי שמוצע לעיל כאשר אתה מזין את מונח החיפוש בתיבה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK