כיצד למצוא מוכר באמזון

אמזון היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בעולם. ישנם מיליוני מוכרים באמזון ומוסיפים מוכרים חדשים לפלטפורמה בקביעות. גם עם זאת שאמזון מוכרת מוצרים עצמם ומספקת הזמנות ללקוחות, ישנם מוכרים רבים באמזון שתוכל לבחור מביניהם. אם יש לך הזמנה ספציפית שתרצה לנסות שוב או שמישהו המליץ לך על חנות ספציפית של מוכר, ייתכן ותרצה למצוא אותם. איך תמצא מוכר מסוים כאשר יש כל כך הרבה מוכרים בפלטפורמה?

עם כמעט 10 מיליון מוכרים באמזון עד לשנת 2022, למצוא מוכר מסוים בין כל המוכרים באמזון יכול להיות מעין רוגע. זו הסיבה שיצרנו מדריך זה כדי לקלט לך את המשימה ולעזור לך למצוא את הסוחר הרצוי על הפלטפורמה.

 

דרכים למצוא מוכר מסוים באמזון

יש לך כמה אפשרויות זמינות כאשר אתה מחפש מוכר או מוצר של מוכר באמזון. אתה יכול לנצל את תכונת החיפוש של אמזון לכל אחת מהשיטות הבאות.

 

אפשרות 1

שימוש בסרגל החיפוש הוא אחת מהשיטות הקלות ביותר למצוא מוכר מסוים באמזון. שיטה זו עובדת אם אתה מכיר את שם המוכר או שם החנות. אתה יכול גם להשתמש בשיטה זו אם אתה מכיר את המוצרים הספציפיים של המוכר.

כדי למצוא מוכר מסוים מתוך שורת החיפוש, עבור לדף הבית של אמזון. פשוט לחץ על מנוע החיפוש של אמזון בחלק העליון של הדף. הוא עובד כמו כל מנוע חיפוש אחר. ניתן להזין את שם המוכר או את שם המותג (אם אתה מחפש את חנות המותג). לחץ על כפתור החיפוש ותוצג לך תוצאות חיפוש הכוללות מוכרים דומים או רשומות בעמוד המוכרים באמזון.

עיין בתוצאות החיפוש כדי למצוא מוכר מסוים או את רשומות המוצר של המוכר (אם אתה מחפש את מוצר המוכר). ניתן גם לעשות חיפוש לפי מוצר כדי למצוא מוכרים ספציפיים. כשאתה פותח את עמוד המוצר, תוכל לבדוק את עמוד המוכר של אמזון עבור המוכר הרצוי. ניתן לראות את שם החנות מודגש בצבע כחול. חלק זה ניתן ללחיצה והוא יוביל אותך ישירות אל חנות המותג או לעמוד המוכר באמזון.

זה קל כל כך!

 

אפשרות 2: חיפוש על פי מזהה המוכר

חיפוש על פי מזהה המוכר

האפשרות הבאה למצוא מוכר באמזון היא באמצעות מזהה המוכר שלהם. מזהה המוכר הוא ייחודי למוכר מסוים באמזון, ולכן זו אופציה טובה לסינון בין כל המוכרים באתר.

ניתן לקבל את מזהה המוכר דרך רשימת המוכרים המלאה באמזון. או, אם קנית ממוכר מסוים באמזון, יתכן וכבר יש לך את מזהה המוכר שלהם מוגשת בזכר. אם אינך מצליח לאתר את עמוד המוכר הספציפי, ניתן להשתמש במזהה המוכר כדי למצוא אותו דרך שורת החיפוש באמזון. באמזון ניתן להשתמש במזהה המוכר כדי לנווט בין רשימות דומות רבות ולמצוא את הסוחרים הספציפיים שאליהם אתה רוצה לקנות את המוצר.

 

אפשרות 3: חיפוש על פי שם החנות (או שם המוכר באמזון)

אפשרות 3

האפשרות השלישית למצוא מוכרים באמזון היא להזין את שם החנות או שם המוכר בשורת החיפוש של אמזון. זהו אופציה מובטחת כדי לאתר סוחרים ספציפיים באמזון מכיוון ששם כל מוכר הוא ייחודי. השיטה דורשת ממך להיות לך רעיון כללי על שם הסוחר כדי שתוכל למצוא אותו בין כל המוכרים בפלטפורמה.

בעמוד המוצר, תוכל למצוא את שם המוכר ממש ליד רשימת המוצר. הוא ממוקם מיד ליד הביטוי “נמכר על ידי”. ודא שאתה מעביר תשומת לב לשם המוכר אם ברצונך לרכוש מוצרים נוספים ממנו בעתיד. זה יקל עליך למצוא אותם בהמשך, מכיוון שתוכל פשוט לעבור ישירות לדף האמזון שלהם על ידי שימוש בשם המוכר כקלט החיפוש שלך.

 

ניווט במחלקות כדי למצוא מוכר באמזון

אחת מהטכניקות הטובות ביותר למצוא מוכרים ספציפיים באמזון היא ניווט במחלקות בפלטפורמה. דף הבית של אמזון מספק לך מגוון קטגוריות ומחלקות לבחירה בעת הקניות. תוכל להשתמש במגוון הקטגוריות הללו כדי למצוא מוצרים של מוכר ספציפי או סוחרים מסוימים תחת כל מחלקה.

אם אתה יודע אילו מוצרים הם מוכרים, אז השיטה הזו פועלת ביעילות מכיוון שתוכל לבדוק את הרשימה האלפבתית של שמות הסוחרים מעמוד הבית של אמזון. אם יש לך רעיון כללי על המוצר שהם מוכרים או אתה יכול להבחין במוכר מתוך הסוחרים האחרים (גם אם אינך מכיר את השם המדויק), אז השיטה הזו פועלת!

האסטרטגיה החדשה הזו מחייבת רק כמה שלבים פשוטים. פשוט לחץ על “קנה לפי מחלקה” בפינה השמאלית העליונה של העמוד ובחר קטגוריה. ניתן להשתמש במסננים מסוימים בשורת החיפוש כדי להגביר את הדיוק ולהקל על המציאת החנות שאתה רוצה. הקלק על כפתור החיפוש ותקבל אפשרויות רלוונטיות על סמך המסנן המסוים שהפעלת. אפילו אם אינך זוכר את שם המוכר, ראיות הרשימה וחנות המוכר יאפשרו לך לזהות את המוכר שאתה מחפש בין עסקים אחרים של אמזון.

מסקנה

יכול להיות מעצבן כשרוצה לרכוש מוצרים של מוכר מסוים ואין אפשרות למצוא אותם באמזון. תוכל להשתמש באחת מהשיטות שניתנות למעלה כדי לסנן את הסוחרים האחרים ולמצוא מוכר אחד שאתה מחפש. עם מיליוני סוחרים חיצוניים בפלטפורמה, קל למצוא מוכר ודף מוכר אם אתה מכיר את השלבים הנכונים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK