כיצד למצוא מוצרים למכירה ב-eBay

בהחלט, eBay היא אחת מפלטפורמות הסחר המקוונות המתרחבות ביותר בעולם. אנשים מרוויחים מאות אלפי דולרים מחנויות ב-eBay. אם יש לך תחושה טובה למכירת מוצרים, אז eBay עשויה להיות ההזדמנות הזהב שלך להתחיל עסק.

כמו כל עסק אחר, נדרשים לך מוצרים בעלי פוטנציאל גבוה שתוכל למכור בחנות שלך. במאמר זה, אנחנו נספק לך מדריך של שלבים למציאת המוצר הכוכב הבא שלך.

 

שלב 1: תכנון מסלול החיפוש שלך

מה יקרה אם יהיה לך תכנית מחקר מוצר מקיפה עבור eBay שתאפשר לך למצוא את המוצרים הטובים ביותר בכמה דקות בדיוק ועם דיוק מלא ותוצאות פורץ דרך. במקום לרשום בצורה בלתי ממוקדת מוצרים, אתה יכול לעקוב אחר עקרונות בוחנים כדי לשפר את המחקר שלך.

היום, אנחנו נשתף איתך כמה שיטות למציאת מוצרים מנצחים ב-eBay בקלות.

 

הגדר סטנדרטים גבוהים עבור המוצרים

כאשר אתה מנסה למצוא מוצר בכל נישה, עליך לנתח את המוצרים שכבר מובילים בנישה זו. תבין כי אם למוצר יש סטנדרט גבוה, בהכרח יהיה הרבה תחרות.
עליך להגיע לנימוס לקביעת סף להשקעה פוטנציאלית. כך תוכל למצוא את הנימוס התיכון בין איכות לתחרות.

אם ברצונך להשיג תוצאות טובות ורווחים טובים, עליך לפעול עם מוצרים מצליחים ומנצחים שיעזרו לך להצליח במטרותיך ולהשיג את התוצאות שאתה רוצה. אנחנו נשתף איתך באסטרטגיה ובכלי עזר חיוניים שיעזרו לך למצוא את המוצרים הטובים ביותר עבור החנות שלך.

 

הימנע מהעתקה

רוב האנשים עושים טעות גורלית שמה נקודת המוצא שלהם לכישלון. הם רק רואים את המודעות והמוצרים של המתחרים שלהם ומנסים להעתיק אותם בלי שום מחקר או עבודה קשה.

כתוצאה מכך, רוב המוכרים נכשלים בלהצליח למכור את מוצריהם. רק מספר קטן מבין המוכרים מבינים את החשיבות של הקמת מבנה ועקיבת אחרי אסטרטגיה. לכן, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא מוצרים ייחודיים ומודעות ייחודיות.

 

שלב 2: השתמש בכלי מחקר מוצרים יעיל

על מנת להבטיח מחקר מוצרים מוצלח, אנחנו רוצים לנקוד גישה מערכתית להקצות מקום לפריטים המובילים ביותר. זה יעזור לנו לחסוך הרבה זמן שבו היינו יכולים לחפש מוצרים בלתי מובטחי וללא הבטחת הצלחה.

כלי המחקר של ZIK Analytics הם מעולים לניתוח מוכרי eBay, קטגוריות ומוצרים כדי למצוא מוצרים מובילים עבור חנות שלנו מבלי לבזבז זמן יקר.

בסגמנט הזה, אנחנו נשתף איתך את הפרטים המורכבים של כלי ה-Zik Analytics ונדגים כיצד הוא מקצר שעות של עבודה לכמה דקות בלבד.

 

תכונת מחקר קטגוריות

הדרך הנפוצה ביותר למצוא פריטים חדשים היא להיכנס לכלי השוק של eBay עצמו. באפשרותך לפתוח את האתר של eBay, לעיין בקטגוריות שונות או לבדוק מכירות עונתיות ואירועים ולראות אם יש כל מוצרים מעניינים או יש פריטים שתוכל לקבל מספקים שלך.

Using Category Research
אף שניתן למצוא פריטים טובים ב-eBay, בלתי אפשרי לאמת את המוצרים הללו ולקבוע האם הם יש להם פוטנציאל כלשהו. אם אתה מעוניין בפרופיל שמבוסס נתונים על המוצרים, תוכל להשתמש באפשרות מחקר הקטגוריה ב-Zik Analytics.

 

איך להשתמש בתכונת מחקר הקטגוריה

באפשרותך להיכנס לדף מחקר הקטגוריה על ידי לחיצה על הסמל בצד שמאל של הכלי. כעת, בחר קטגוריה לבחירתך והשאר את תיבת החיפוש ריקה. הגדר את המסננים כמו מיקום משלוח ומחיר אם תרצה, ופשוט לחץ על כפתור החיפוש.

Using Category Research
עכשיו, תוכל לראות אילו מוצרים היו המוכרים הטובים ביותר ב-eBay לאורך זמן בכל קטגוריה. Zik Analytics יסווג את המוצרים אוטומטית לפי היתרונות שלהם והרווחים שהם מביאים.

תוכל גם לראות את יחס שיעור המכירה, מספר המודעות, סה”כ מספר הפריטים שנמכרו ועוד. אתה יכול להעתיק את שם המוצר ולהשתמש בו בלשונית “מחקר מוצרים” כדי לקבל פרופיל מפורט של המוצר. בוא נראה בדיוק איך ניתן לעשות זאת.

How to do Product Statistics

How to do Product Statistics
בנוסף, ניתן לראות את יחס שיעור המכירה, מספר המודעות, מספר הפריטים שנמכרו בסך הכול ועוד. ניתן להעתיק את שם המוצר ולהשתמש בו בלשונית המחקר על מנת לקבל פרופיל מפורט של המוצר. נראה כיצד ניתן לבצע זאת בדיוק.

עכשיו, אם יש לך מוצר מסוים שכבר החלטת עליו, תוכל להשתמש בתכונת המחקר על מנת לנתח אותו. על דף הבית של Zik Analytics, לחץ על צלמית המחקר על מנת לפתוח את התכונה של המחקר על מוצרים.

Using Product Research Tool
לחץ על כל מוצר כדי לראות פרופיל מפורט של המוצר כמו יחס שיעור המכירה, פריטים שנמכרו, הכנסות ממכירה, מודעות מוצלחות ועוד.

 

לקבלת החלטות מבוססות נתונים

עשוי שברגע זה כבר הבנת שאחד מהיכולות המרשימות של Zik Analytics היא שהיא מעניקה לך סיכום מפורט של מוצרים בפורמט נקי וקל. עם זאת, אף אם יש לך את כל המידע, חשוב להשתמש במידע זה לקבלת החלטות חכמות.

אתה פשוט מאמת את הסטטיסטיקות ומעביר רשימה קצרה של הפריטים שתואמים באופן הטוב ביותר את ההעדפות שלך.

How to validate product
לדוגמה, תוכל להשתמש בשדה “מספר המודעות” ובשדה “יחס שיעור המכירה” כדי להבין כמה אנשים הושקעו במודעה אחת.

אם לפריט יש מספר נמוך מאוד של מודעות אך יחס שיעור המכירה גבוה, זה עשוי להעיד על כך שרק מספר מועט של אנשים רכשו את המוצר ובמקרה כזה, יחס שיעור המכירה אינו מועיל כמו שאמור.

אחוז המודעות המוצלחות גם יסייע לך לקבוע כמה מודעות מתוך סך המודעות היו מוצלחות באופן ממוצע.

בנוסף, תוכל להשתמש בשדה “מחיר ממוצע למוצר” כדי להגיע למחיר תחרותי עבור המוצר שלך.

 

ביקורת על המוצרים המוכרים ביותר

בעת חיפוש מוצרים ב-Zik Analytics, תראה את התוצאות המפורטות מתחת לסטטיסטיקות הכלליות. כפי שמוצג בתמונה למטה, ישנן הרבה אפשרויות לכל מוצר ברשימה.
How to review best sellers
אפשרויות אלו יעזרו לך לבצע מחקר מהיר על כל מוצר בלתי תלוי בכלי. בתרחיש רגיל, היית צריך לחפש שוב את כל התוצאות העליונות ב-eBay ולבצע מחקר על כל מוצר בנפרד.

אולם, עכשיו אתה יכול לראות מידע כללי כמו “סה”כ נמכר” ו”מחיר” ליד התוצאה. תוכל גם לראות את “שם המוכר” וללחוץ על סמל הסריקה של המוכר כדי לדעת עוד על המוכר.

 

בונוס: כפתור מציאת פריט

Using Item Finder Button
תכונה נוספת מדהימה שאפשר למצוא ליד מוצר בדף תוצאות החיפוש הוא סמל “מוצא פריט”. לאחר הקלקה על הכפתור, יופיע טאב ישירות על המסך המראה את כל הפריטים הדומים שנמכרו באליבאבה.

בנוסף, אתה יכול לראות דירוגים, מחירים, רווחים מוערכים ואפילו גרסאות מוצרים מבלי לצאת מהעמוד.

בנוסף, באפשרותך ללחוץ על כל מוצר ותועבר לדף המקורי ב-Alibaba כדי לנתח את המוצר בעומק.

 

דברים חשובים נוספים לבדוק

מומלץ גם לבקר בדף המוצר שלך ב-eBay או ב-Alibaba לפחות פעם אחת כדי לקרוא את תיאור המוצר בפרטים. בעת סקירת המוצר מעמוד התוצאות, לעיתים אנו מתעלמים מפרטים יסודיים כמו קהל יעד, מדיניות החזרה, שיטות משלוח ועוד.

אין זה רק עניין של מציאת מוצר פופולרי, עליך לוודא שאתה יכול לטפל בלוגיסטיקה של המוצר לפני שאתה מתחייב לכל דבר.

  • מדיניות החזרה

    ניתן לבדוק את מדיניות ההחזרה של המוצר. לדוגמה, ישנם מוצרים שכוללים מדיניות החזרה של 30 ימים ויום אחד לעיבוד ההחזרה, לכן יש לוודא שהמשלוח יהיה מהיר.

  • שיטות משלוח

    שיטות המשלוח השונות כוללות משלוח סטנדרטי, משלוח מוקפא וזמן עיבוד יום אחד. חלק מהספקים מציעים גם אחריות החזרת כסף.

  • מותג

    גם חשוב לבדוק אם המוצר מגיע ממותג אמין. לפעמים מוצרים שנראים זהים יכולים להיות ממותגים שונים.

  • גרסאות המוצר

    הרבה מוצרים מגיעים עם גרסאות שונות כמו צבעים שונים, דגמים וכו’. יש לוודא שתבחינו בכל גרסה של המוצר שעשויה להיות פוטנציאל גבוה יותר.

  • היסטוריית העסקאות

    לפעמים, מוצר מסוים יכול להיות עם מספר גבוה של מכירות, אך אנחנו לא יודעים מתי המוצר נמכר לאחרונה. המוצר יכול להיות היה מוצר ויראלי לפני כמה שנים. אם המכירות אלו התבצעו לפני זמן רב, ייתכן והמוצר הפך להיות מיושן ובלתי רלוונטי כעת.

  • ביקורות לקוחות

    ביקורות אלו יכולות לעזור לך לבחור מוכר נחמד שיספק לך שירות ארוך טווח.

 

שלב 3: מקסימום הפוטנציאל של המוצר שלכם

כשאתם מסיימים את חיפוש המוצר שלכם, הגיע הזמן לרשום אותו באיביי כדי ליצור מכירות. אופן הרישום של המוצרים חשוב באותה מידה, אם לא יותר, מאשר מציאת מוצר עם רווחים גבוהים.

אם תיאור המוצר שלכם אינו שלם, התמונות אינן איכותיות והפרופיל שלכם אינו מותאם, אז לא תוכלו למקסם את הפוטנציאל של המוצר שלכם.

להלן כמה מהדרכים שבאפשרותכם למקסם את המוצר שלכם כדי ליצור מכירות מרביות.

יצירת רשומות מקצועיות

נניח שביצעתם את כל הכנות הדרושות ועשיתם את כל הדברים הנדרשים עבור מוצרי האיביי שלכם. אבל אם רשומת המוצר שלכם אינה מקצועית ותת-תקנית, זה יגרום להפסד כבד במכירות המקוונות שלכם.
רוב הלקוחות מושכים למוצרים שלכם בזכות רשומת המוצר המדהימה ותיאור המוצר המושקע, שמשכנים את הלקוחות ומשכנים אותם לרכוש את המוצרים שלכם. לכן, חשוב לטפח רשומת מוצר מקצועית אם ברצונכם ליצור מכירות מוקדמות ועסקאות מוצלחות.

תתנו למוצרים שלכם כותרות מעניינות

הדבר הכי טוב יהיה אם נוכל להוריד את המחיר, או אם נוכל ליצור מוצר ייחודי, כמו לתת לו שם מפתיע או כותרת יפה. כשאנחנו כותבים כותרת, כמובן שעלינו לעשות את המיטב שביכולתנו.

ישנם הרבה גורמים שצריך לשקול כאשר אתם מנסים ליצור כותרות מעולות ומתאימות למוצרים שלכם. אחת הדרכים הטובות לבחירת כותרת היא לחפש מילות מפתח חשובות ברשימות המתחרים. ניתן להשתף בהשראה מהמוצרים שכבר מתווכחים במכירה הטובה.

תמונות באיכות גבוהה

דאגו להקצות תקציב עבור צילום תמונות באיכות גבוהה עבור המוצר שלכם. לעיתים קרובות, לקבל תמונה ממנוע החיפוש של Google אינו האפשרות הטובה ביותר שלכם. מוכרי eBay עשויים להיתקל בבעיות אם הם משתמשים בתמונה מבלי להימנע מזכויות היוצרים המתאימות.

כדאי לוודא שהתמונות שבוחרים אינן מוגנות בזכויות יוצרים או, בטובת המקרה, לצלם תמונות בעצמך כדי להראות יותר אותנטיים.

כך גם תוכל לתת ללקוחות רעיון ברור על מה שהם הולכים להזמין וכך תימנע מבעיות בעתיד.

 

שלב 4: השתמש בקטגוריות הכי מצליחות

יש באיבי מיליוני מוצרים ועליכם למצוא את הפריטים הנמכרים הטובים ביותר שיכולים לעזור לכם להגיע לפוטנציאל המרבי.

מוצרים פופולריים שבקשה להם גבוהה בימינו יכולים לעזור לכם להשיג רווח מרבי בתקופה מינימלית.

להלן מספר הקטגוריות הטובות ביותר למכירה שעליכם לנתח לפני שמתחילים למכור פריט כלשהו באיבי כדי להשיג מזומן נוסף.

פריטי ביגוד

ביגוד הוא משהו שאף פעם לא מתיישן ותמיד נמכר. אנשים אוהבים ללבוש חולצות מותאמות לגרסאות הכי טרנדיות במהלך כל השנה. כדי למכור מוצרים במחיר גבוה כמו חולצות, עליכם לבדוק את המגמות האחרונות בחולצות.

אביזור לחיות מחמד

מוצרי חיות מחמד פופולריים מאוד ברחבי העולם. כמעט כל משפחה בארה”ב יש לה חיה מחמד והם צריכים לעיתים קרובות אביזור לחיות מחמד. לכן, כדי לנצל את ההזדמנות הזו, תוכלו למכור מוצרי חיות מחמד באיבי.

הפריטים החשובים והנמכרים ביותר בציוד לחיות מחמד הם אקווריומים לדגים, מזון לחיות מחמד, צעצועים לחיות מחמד, תפסי אבק, בתים לכלבים, עמודי חריטה לחתולים, כריות לחיות מחמד, או פריטים מרובים אחרים.

עליכם לבצע מחקר שוק קטן לפני שתתחילו את העסק שלכם במכירה.

משחקי וידאו

תוכלו לחקור בפורומים שונים כמו Reddit או Discord כדי לגלות את התחומים האחרונים של הצעירים.

ניתן למכור משחקים ל-PS4 או PS5 באיבי. תוכלו גם למכור משחקים למחשב אונליין. כמה כותרים פופולריים כוללים את Red Dead Redemption, Dota, GTA V ועוד.

ישנם מקומות שונים למצוא את המוצרים הללו, כולל חנויות שוק יד שנייה, מכירות בית או מכירות נכסים. במשחקי וידאו, משחקי קלפים חובקים גם הם פופולריים.

ספורט גודס

ספורט גודס הם גם נישה נהדרת לבחירת המוצרים שלך. כדי למצוא מוצר ספורט מצוין, עליך לחפש את הספורט הטרנדי או האירועים הקורים בתקופה הספציפית שבה אתה רוצה למכור מוצרים או פריטים.

ישנם מגוון של ספורטים, ולכל ספורט יש מוצרים ספציפיים; לדוג’ בגולף יש מוצרים כמו מקלות גולף, תיקי גולף, כדורים ועוד.

מסקנה

במאמר זה, ניסינו להסביר כמה מהאסטרטגיות הערך למציאת מוצרים מתאימים למכירה בחנות האיבי שלך. בנוסף לכך, כלול מספר קטגוריות מוצרים לתת לך רעיון על פריטים נמכרים ביותר באיבי ואצל מוכרים אחרים.

אנחנו גם ממליצים לך להתנסות בכלי מעולה בשם Zik Analytics שמתאים לחיפוש מוצרים מעולים ומנצחים באיביי. כלי זה מאפשר לך לנתח את המתחרה והיתרון המרבי במוצרים שבחרת.

על מנת להיות מוכר מצליח באיביי, עליך לעבוד קשה, לבצע מחקר מקיף ולהיות סבלני ובעל ביטחון. אם תבצע את האסטרטגיות הנכונות ותמצא מוצרים טובים למכירה, בהחלט תקבל מכירות מוצלחות.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK