כיצד למצוא מוצרים רווחיים לדרופשיפ באיביי

האם אתה יודע שדרופשיפ באיביי הוא אופציה מאוד אמינה ורווחת ליצירת הכנסה מקוונת? איביי הוא ענק בתחום המסחר האלקטרוני, עם כמות עצומה של קונים מחפשים מוצרים לרכישה. אתה רק צריך לדעת כיצד למצוא את המוצרים שהם רוצים ולהציג את המוצרים האלו לפני הקונים!

אבל הנה הדבר: אלפי מוכרים אחרים עוסקים בדרופשיפ באיביי. למצוא את המוצרים החמים שמכרים טוב הוא מה שהופך את ההבדל בין דרופשיפר מוצלח לבין אדם שרק מתקיים או מגיע לנקודת השווי. בעוד שהגעת לנקודת השווי היא הצעד הראשון לוודא שאתה על דרך ההצלחה, אנחנו רוצים לתת לך את כל הכלים כדי לאפשר לך להיות רווחי כמה שיותר מהר!

למזלנו, כיניתי מדריך מקיף שיעזור לך למצוא את המוצרים המרווחים ביותר לדרופשיפ שלך בחנויות המקוונות. התכונן ללמוד את התחזית של המומחים כדי להביא אותך בדרך הנכונה לבניית העסק המצליח שלך בדרופשיפ באיביי.

 

סקירת המאמר
קריטריונים למציאת מוצרי דרופשיפ מוכרים
מחיר ממוצע של מוצרים בסכום של 15 דולרים או פחות
לפחות 15 מכירות ב-30 הימים האחרונים
נישה בעלת נפח גבוה ויחס מכירה גבוה
מדריך למציאת מוצרי דרופשיפ מרווחים
שלב 1: עבור ל-ZIK Analytics
שלב 2: נהל את הגדרות החיפוש
שלב 3: השתמש בשיטת החיפוש ההפוכה כדי למצוא מוצרים רווחיים לדרופשיפ באיביי
שלב 4: ערוך חקירה של הביקוש לנישה
אוטומציה של חיפוש המוצרים המצליחים ביותר באיביי
זיהוי מילות מפתח לחקירת המוצרים שלך
מסקנות סופיות
שאלות נפוצות

 

קריטריונים למציאת מוצרי דרופשיפ מוכרים


אז, איך אפשר להגדיר מוצרים מוכרים ביותר באיביי? חשוב לזהות את הקריטריונים למוצרים המוכרים ביותר כדי לקבוע האם כאלה מוצרים שווים להוספה לחנויות המקוונות שלך.

אני ממליץ להשתמש בכלי חקירת מוצרים כגון ZIK Analytics כדי לעזור לך בזה. בעזרת כלי חקירת מוצרים כזה, אני יכול למצוא מוצרי נישה רווחיים תוך שניות בודדות, חוסך זמן במציאת מוצרים מוכרים ביותר באיביי. כלי חקירת מוצרים כזה מומלץ עבור מוכרים מתחילים מאחר ואתה רוצה לנצל את המידע הזה כדי להצליח עם הדרופשיפ באיביי.

הנה הקריטריונים העיקריים שאני ממליץ לך לבדוק כאשר אתה מעריך מוצרים רווחיים עבור איביי.

 

מחיר המוצר הממוצע הוא $15 או פחות

כאשר אתה מבצע דרופשיפינג באיביי, עליך לכוון למכור פריטים שעולים $15 או פחות. מחיר זה נמוך וזול מספיק לרוב לקוחות איביי, ולכן אתה יכול ליצור יעד רחב יותר של פריטים מחנות הדרופשיפינג שלך. פריטים בערך נמוך מתנודדים בצורה מהירה, ולכן אתה יכול להגיע למכירות גבוהות יותר, מה שצריך לעזור לך להגביר את שולי הרווח שלך. רכישת פריטים במחיר נמוך יותר גם תעניק לך יתרון באסטרטגיית המחירים שלך.

 

לפחות 15 מכירות ב-30 הימים האחרונים

15 המכירות הן רק מינימום, אך זו מספר טוב להתחיל במידת היכולת להעריך מוצרים רווחיים בעת ביצוע המחקר שלך על המוצר. מגמות המכירות הן גם מ指標 טוב של הביקוש למוצרי הדרופשיפינג הטובים ביותר. לכן, עליך לעיין בנתונים אלו בעת בניית חנות eBay האישית שלך עם מוצרים רווחיים.

 

נישה בעלת נפח גבוה ויחס מכירות גבוה

עוד גורם חשוב שיש לשקול בעת החיפוש אחר הפריטים המכורים ביותר בחנות הדרופשיפינג שלך הוא שיהיה להם יחס מכירות גבוה של לפחות 1,000%! יחס המכירות הוא מספר הפריטים הכולל שנמכרים מהמלאי שלך במהלך תקופת זמן מסוימת.

לכן, זהו מ指標 טוב לרווחיות של מוצר. המוכרים המצליחים ביותר ב-eBay מתמקדים בהחזקת מלאי של מוצרים עם יחס מכירות גבוה מאחר וזה אומר שהם הם מוצרי דרופשיפינג רווחיים.

 

מדריך למציאת מוצרי דרופשיפינג רווחיים

שימוש ב-ZIK Analytics ככלי למחקר מוצרים יכול לחסוך לך הרבה זמן במציאת מוצרי דרופשיפינג הרווחיים ביותר ב-eBay – או המוצרים הרווחיים ביותר למכירה באינטרנט, בגלל שהמוצרים הם הלב והנשמה של עסק דרופשיפינג מצליח, מבלי להם לא תהיה לך אפשרות לבצע מכירות מעסק האונליין שלך.

כאן מדובר במדריך של שלבים על מה שצריך לעשות כדי למצוא מוצרי דרופשיפינג רווחיים למכירה ב-eBay.

 

שלב 1: פתח את ZIK Analytics.

פתח את כלי הניתוח של ZIK כדי למצוא את הפריטים המובילים ביותר ב-eBay. ניתן גם להשתמש ב-Google Trends כדי למצוא רעיונות למוצרים. אני ממליץ להשתמש בכלי האלה – כלי למחקר מוצרים ו-Google Trends – ביחד אם אתה מחפש רעיונות למוצרים הטובים ביותר לעסק האונליין שלך.

שני כלים, ZIK Analytics ו-Google Trends, מעריכים את התעבורה וביצועי החיפוש כך שתוכל לזהות את המוצרים הנחפשים ביותר ברשת. אולם, בעזרת כלי למחקר מוצרים כמו ZIK Analytics, אתה יכול להעלות את מחקר המוצרים המצליחים לרמה הבאה. כמו שאני אראה לך היום, אתה יכול לקבל מידע יקר על הפריטים המובילים ממוכרים אחרים, כגון מוצרי נישה המכירים הטובים ביותר, מחיר המכירה הממוצע, ספק הדרופשיפינג, מגמות המכירה ומספר המכירות ב-30 הימים האחרונים.

על ידי שימוש במידע זה בנוסף לרעיונות המוצרים מ-Google Trends, אתה יכול להחליט אילו מוצרים עשויים להיות רווחיים בעת הדרופשיפינג ב-eBay. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לזהות את המוצרים עם שולי רווח גבוהים ואת אסטרטגיית המחירות שלך, בהתאם למחיר המכירה הממוצע של המוצרים המובילים.

 

שלב 2: התאמת הגדרות החיפוש.

כאשר אתה משתמש בכלי למחקר מוצרים כדי למצוא את המוצר הנמכר ביותר בדרופשיפינג, וודא שאתה מתאים את ההגדרות תחילה. לדוגמה, עליך להתאים את המיקום לקהל היעד שלך ולפלטפורמת הדרופשיפינג הספציפית שתשתמש בה (כמו eBay).

אני ממליץ מאוד להתאים את ההגדרות הללו כדי לקבל את המידע, מגמות המכירות וכל מידע רלוונטי לשוק היעד של החנות ב-eBay שלך.

לאחר שבחרת את ההגדרות, תוכל לפתוח את אתר ספק הדרופשיפינג שבחרת. זה יכול להיות אמזון או וולמארט. אתה יכול אפילו לבחור ספק דרופשיפינג מקומי אם זה מה שתרצה.

 

שלב 3: השתמש בשיטת החיפוש ההפוכה כדי למצוא מוצרים רווחיים לדרופשיפינג ב-eBay.

שיטת החיפוש ההפוכה היא אסטרטגיה מהימנה שתוכל להשתמש בה כדי למצוא את הפריטים הנמכרים ביותר לדרופשיפינג ב-eBay. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבחור קטגוריית מוצר או מוצרים בתחום מסוים. בעת חיפוש מוצרים ב-Amazon או ב-Aliexpress, עליך להגביל את החיפוש על פי קטגוריית המחירים.

באידיאל, תרצה לחפש מוצרים זולים כדי לקבל שולי רווח גבוה יותר. השתמש במסנן כדי למצוא מוצרים שעולים פחות מ-15 דולרים. לאחר שיש לך את המוצרים, אני ממליץ להשתמש בתוצאות מחקר המוצרים כדי למצוא מתחרים.

בדוק את המתחרים שמוכרים את המוצרים שכבר מרוויחים כסף ב-eBay. יש סיכוי גבוה שגם המתחרים הללו מוכרים מוצרים רווחיים אחרים ב-eBay. תסתכל על חשבונות המוכרים ב-eBay האלה ובדוק אילו מוצרים אחרים הם מוכרים בחנויות המקוונות שלהם.

בדוק בקפיצה את הסטטיסטיקות של המוכר המקוון המסוים ב-eBay. אם יש לו שיעור תפוקה גבוה וטרנדי מכירות ב-30 הימים האחרונים, תוכל להמשיך את מחקר המוצר כדי למצוא רעיונות לחנות המקוונת שלך. תוכל לעיין בפריטים אחרים שהם מוכרים בחנות המקוונת שלהם שעשויים לעזור לך להרוויח רווח אם תוסיף אותם לחנות המקוונת שלך.

 

אז, איך בוחרים את המוצרים הטובים ביותר מחנות המקוונת המתחרה לחנות המקוונת שלך?

מבוסס על התמונה המצורפת לחיפוש בדיקה, בדקתי את קטגוריית אופנת הגברים. אחד מהמוצרים המוכרים ביותר שצצו במהלך החיפוש הראשוני שלי הוא שעון ספורט דיגיטלי לגברים.

כאשר אני מזין את מוצר זה ל-ZIK Analytics, ביצועי המוצר היו מרשימים למדי. זה מספר לך שזהו מוצר טוב למכירה ויכול להפוך לרווחי. ברור שמחיר המוצר הזה מעט גבוה יותר מבחינת מחיר המוצר הממוצע (25 דולר), לכן ניתן לסנן את האפשרויות האחרות שלך כדי למצוא מוצרים שעולים פחות. אבל כפי שהוא נראה כעת, למוצר זה יש שיעור תפוקה חיובי והרווחים מהמכירות ומספר הפריטים שנמכרו ב-30 הימים האחרונים נראים טובים.

עליך לשקול שני גורמים בעת חיפוש רעיונות למוצר: נפח התנועה והתחרות. באידיאל, אתה רוצה לבחור מוצרים רווחיים לדרופשיפינג שיש להם תחרות נמוכה. אבל אם זה לא תמיד המצב, אני ממליץ לבחור את המוצר הזה כל עוד יש נפח תנועה גבוה. נפח התנועה מציין שיש דרישה גבוהה למוצר זה.

שלב 4: להעריך את הביקוש לתחום המוצר

אסטרטגיה נוספת שאני ממליץ עליה ויכולה לעזור לך למצוא רעיונות רווחיים למוצרים לדרופשיפינג ב-eBay היא לחקור את התחום. ניתן לנצל את הביקוש למוצרים רווחיים בתחום כדי לפשט את המאמצים השיווקיים שלך. לבסוף, הקונים כבר מחפשים את המוצרים הללו, כך שהם יכולים להיות רעיון חכם לחנויות ה-eBay שלך.

אך תוכל להשתמש בכלי הניתוח של ZIK כדי לאמת את הביקוש לתחום ולקבוע האם מוצרים מסוג כזה מכרים בפועל. זה חשוב למתחילי הדרופשיפינג להשתמש בשיטה זו, במיוחד אם יש לך מספר מוצרים מוגבל להתחיל עם. על כן, עליך להפוך כל הוספת מוצר לחשובה בהתחלה כדי שתוכל להרוויח מכך.

ניתן להתייחס לקריטריונים שצוינו לעיל כדי לעזור לך לזהות מוצרים רווחיים לדרופשיפינג. הקריטריונים הם: יחס מכירות ממוצע של 1000% ומעלה, מחיר פחות מ-15 דולרים, ולפחות 15 מכירות ב-30 הימים האחרונים.

 

אוטומציה של חיפוש המוצרים הנמכרים ביותר באיביי

אם ברצונך לחסוך זמן בחיפוש המוצרים הנמכרים ביותר לדרופשיפינג באיביי, תוכל גם להשתמש בכלי חקירת המוצרים הזה. השלבים שהדגמתי קודם הם לתהליך הידני של מציאת מוצרים רווחיים למכירה בחנות המקוונת שלך.

תוכל לגשת אליו מלוח המשתמש שלך בפאנל השמאלי של לוח הבקרה. עבור אל ZIK Pro ולאחר מכן בחר באוטופילוט מתוך רשימת האפשרויות.

לאחר בחירת אוטופילוט, תקלוט היה פשוט למצוא מוצרים רווחיים לדרופשיפינג, וזה יחסוך לך הרבה זמן. האוטופילוט פועל על פי אינטיליגנציה מלאכותית (AI); כל שעליך לעשות הוא להתאים את מסנני החיפוש שלך והוא יבצע את כל העבודה בשבילך!

בעת אוטומציה של החיפוש שלך למוצרים רווחיים למכירה באיביי, חשוב לבחור את המסננים שלך תחילה. עליך לזהות את הספק, הקטגוריות, המכירות, המחיר, טווח התאריכים של המכירות ומידע חיוני אחר שתרצה לקבל מהחיפוש. אם אתה מרוצה, לחץ על כפתור “התחל את הסריקה” כדי לאפשר לכלי לבצע את החיפוש עבורך.

בעזרת הכלי תתבקש לזהות את מספר המוצרים לכל חיפוש, ותקבל מוצרים ייחודיים בכמות שצוינה. שימוש בכלי זה חוסך לך שעות לא מועטות של מחקר מאחר ותוכל לקבל מוצרים להוסיף לחנות האיביי שלך מבלי להימנע מהמחקר ולמצוא מוצרים באופן ידני.

בעת בחינת מוצרים רווחיים למכירה בעסק הדרופשיפינג שלי, תוכל להתייחס לקריטריונים למוצרים רווחיים שאני נוהג להשתמש בהם. הקריטריונים הם כדלקמן:

      • עליו להיות לפחות שתי מכירות בתקופה של שבעה ימים.
      • עליו להכיל לפחות 3 דולר רווח למכירה.
      • עליו ליצור ROI של 10% עבור ספקים מקומיים (או עד 30% עבור ספקי דרופשיפינג סיניים).

 

זיהוי מילות מפתח למחקר המוצר

מחקר מילות המפתח הוא חלק קריטי בתהליך בחינת מוצרים רווחיים לדרופשיפינג. עליך להתמקד בתחושת הקונים הפוטנציאליים. אם הם מחפשים לרכוש מוצר מסוים באיביי, עליך לנחש את המילות המפתח שהקונים הפוטנציאליים שלך ישתמשו כדי למצוא את המוצר הרצוי.

לכן, אני ממליץ להשקיע במחקר מילות המפתח לצד כלי המחקר המוצרים הנדרשים. ביצוע שתי האסטרטגיות הללו יסייע לך לזהות רעיונות מוצר רווחיים כסוחר באיביי ולוודא שאתה יודע אילו מילות מפתח לגרום להתמקדות בזמן רישום המוצרים בחנות הדרופשיפינג שלך.

 

מסקנות סופיות

לבניית חנות דרופשיפינג מוצלחת אין דרך קלה. זה דורש עבודה קשה, סבלנות ומחקר מעמיק. שימוש בכלי המחקר שלנו יכול לעזור לך למצוא רעיונות מוצר רווחיים ולספק נתונים יעילים כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת בעת המכירה ברשת.

ציין את האסטרטגיות שסופקו כאן כדי לזהות את הפריטים הנמכרים ביותר באיביי, במיוחד אם אתה מתחיל כמוכר באיביי. ככל שתבצע את האסטרטגיות הללו בצורה טובה יותר, תוכל לקבל יותר לקוחות לחנות הקניות המקוונת שלך.

 

שאלות נפוצות

האם דרופשיפינג באיביי עדיין רווחי?

כן. מודל העסקה בדרופשיפינג הוא מודל עסקי נמוך היקף סיכון ורווחי. לכן, זהו ברירת מחדל מצוין לכל מי שרוצה להתחיל למכור מוצרים באינטרנט אך אינו יודע מאיפה להתחיל. המודל של הדרופשיפינג ניתן ללמידה מהירה, כך שתוכל להתחיל למכור אם תוכל למצוא מוצרים רווחיים לדרופשיפ.

 

האם דרופשיפינג מתאים למתחילים?

כן. מודל העסקה בדרופשיפינג מתאים למתחילים מאחר והוא פחות סותר סיכון, ואין צורך לנהל מלאי משלך. בנוסף, דרושה רמה מינימלית של הון כדי להתחיל את העסק שלך.

 

האם עדיין שווה לעשות דרופשיפינג בשנת 2023?

כן! ישנם גורמים מרכזיים לבניית עסק דרופשיפינג מוצלח, כגון מציאת הפריטים הטובים ביותר לדרופשיפ באיביי, מציאת הספקים הנכונים, ופיתוח אסטרטגיית תמחור טובה כדי למקסם את שולי הרווח שלך. אלו הגורמים אינם מבטיחים הצלחה, אך הם יכולים לשפר את הסיכויים שלך להצליח בעת דרופשיפינג באיביי.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK