דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי – המדריך המלא

אם אתה מחפש להקים עסק דרופשיפינג באיביי, סביר להניח שבדקת את האופציה להשתמש באלי אקספרס כספק שלך. המדריך הבא יגע בכל המידע החשוב שאתה צריך לדעת לפני שתתחיל את המסע העסקי שלך בדרופשיפינג מאלי אקספרס וגם יהיה מדריך שימושי שיעזור לך להתחיל.

איך לעשות דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי

 

 

צפו: מדריך צעד אחר צעד מאלי אקספרס לאיביי בשנת 2023

 

 

1. הכן את חנות האיביי שלך

כדי להתחיל, עלינו להגדיר את חנות האיביי שלנו. הצעד הראשון שלך כאן הוא לפתוח את חשבונך באיביי, ולאחר מכן לבחור באפשרות “מכירה” בלשונית “האיביי שלי”.

 

כדי להמשיך, תצטרך לספק את שמך, מיקומך ופרטים נוספים ליצירת קשר כדי שאיביי תוכל לאמת את חשבונך.

הערה: אם השתמשת בחשבון איביי רגיל לפני זה, עדיף תמיד להשתמש בחשבון זה כדי למכור איתו בשביל למנף את הביקורות הקיימות שלך. זה יעזור להגדיל את שיעור ההמרה שלך מכיוון שהקונים יראו אותך כאמין יותר.

אמנם יש עמלות קשורות, אבל אנחנו תמיד ממליצים לפתוח חנות איביי אם זה בתקציב שלך. זה חשוב מכיוון שפתיחת חנות תאפשר לך לקבל גישה לעמלות מוכרים זולות יותר, ותגדיל את כמות המוצרים שאתה יכול להעלות – במיוחד בתחילת הדרך.

 

2. הגדר תשלומים מנוהלים

הערה: נכון למועד עדכון זה בשנת 2023, איביי כבר לא משתמשת בפייפאל כמעבד תשלומים. זה המצב מאז 2021. איביי מאפשרת כעת רק תשלומים מנוהלים באיביי, מה שאומר שהעמלות והתשלומים שלך מטופלים כולם באותו חשבון.
אם אתה דרופשיפר שמנהל יותר מחנות אחת ומצאת שתהליך האימות הזה מייגע. אתה יכול להיות רגוע בידיעה שאתה עדיין יכול להשתמש באותו חשבון פיוניר עבור מספר חנויות.

 

השלב החשוב הבא הוא להגדיר את מעבד התשלומים שלך כך שאיביי תוכל לעבד כספים בשמך, לגבות ממך עמלות ולשלם לך עבור המכירות שאתה מבצע בפלטפורמה.

פיוניר הוא מעבד התשלום המועדף בתרחיש זה. קישור חשבון הפיוניר שלך לתשלומים מנוהלים באיביי הוא פשוט. פיוניר היא שותפה של איביי, כך שהשילוב הוא טבעי. לאחר שתגיש בקשה לתשלומים מנוהלים, איביי תשלח לך אימייל לקישור חשבון הפיוניר שלך. אתה פשוט צריך לעקוב אחר ההנחיות ותוכל לפעול תוך זמן קצר.

3. הגדר את מדיניות החנות שלך עבור דרופשיפינג מאלי אקספרס

הצעד החשוב הבא הוא להכין את מדיניות החנות שלך, ולגרום לה לשקף את התנאים שאתה רואה באלי אקספרס. מכיוון שמודל הדרופשיפינג של איביי נבדק על ידי המדיניות של איביי, השימוש באלי אקספרס כספק שלך יכול לגרום לבעיות מסוימות בגלל שאלי אקספרס נחשב לעוד “שוק”. לכן, אנחנו צריכים לעשות את כל הדברים שאנחנו יכולים כדי לשמור על החנות שלנו בטוחה. זה כולל שימוש במדיניות חנות שמגדירה את ציפיות הלקוחות בצורה נכונה, כדי להתאים את זמני המשלוח, מדיניות התשלום ומדיניות ההחזרות לאלה של אלי אקספרס.

 

מדיניות החנות

 

 

כדי להתחיל, פתח את דף “מדיניות עסקית” בחנות האיביי שלך ולחץ על “הצטרפות”. לאחר מכן אתה פשוט לוחץ על “התחל” ואתה בדרך הנכונה.

מדיניות עסקית

כעת אתה יכול ליצור את מדיניות העסק השונות שלך באיביי עבור החנות המקוונת שלך.

 

מדיניות החזרות

ראשית, נגדיר את מדיניות ההחזרות. מדיניות זו תצטרך להיות ספציפית לתנאי הספק של אלי אקספרס, אז אנחנו יכולים לקרוא לה למשל “מדיניות החזרה עבור אלי אקספרס”.

מדיניות החזרות

הדרך שבה אתה מגדיר את זה תלויה בכמה סיכון אתה מוכן לקחת. תקופת החזרה ארוכה יותר היא גורם דירוג באיביי, וגם עוזרת לעורר אמון של הקונה ברכישת המוצר שלך, מה שמשפר את שיעורי ההמרה. עם זאת, יש סיכון רב לתקופת החזרה ארוכה יותר, במיוחד עם אלי אקספרס, שיש לה תקופה של 15 יום למחלוקות לאחר אספקת המוצר.

אנו ממליצים להגדיר תקופת החזר של 30 יום, ולבקש הוכחה מצולמת לבעיות, כמו גם תיאור מדוע הלקוח רוצה החזר. בדרך זו, אם יש תקלה במוצר, תמיד תוכל לפנות לספק שלך באלי אקספרס ולנסות להחזיר חלק מכספך. קל לעבוד עם רוב ספקי אלי אקספרס ולרוב הם יעבדו איתך כדי להגיע לפתרון סביר.

 

מדיניות משלוח

מדיניות המשלוח שלך שוב תצטרך לשקף את זו של הספק שלך באלי אקספרס. להיות מוכר מצליח באיביי פירושו שהמדיניות שלך צריכה להיות מדוייקת כדי להתאים לציפיות הקונים שלך. אחת הבעיות בשימוש באלי אקספרס כספק היא שרוב המחסנים שלהם מבוססים מעבר לים. משמעות הדבר היא שמדיניות המשלוח שלך תצטרך לשקף את העיכובים שחווים עם משלוח בינלאומי.

דרך מצוינת לעקוף את זה היא לבחור את מיקום המחסן באלי אקספרס כך שיתאים למדינה בה ממוקמת החנות שלך. זה ייתן לך זמני משלוח נוחים יותר ויעקוף את נושא העיכובים עקב משלוח בינלאומי.

 

מדיניות משלוח

 

מדיניות תשלום

מדיניות התשלום שלך אינה תלויה בספק שבו אתה משתמש. זו רק החלטה עסקית לגבי איך אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוחות שלך. עבור שלב זה, אתה פשוט נכנס וקורא לפוליסה שלך “מדיניות תשלום” או משהו דומה. לאחר מכן תוכל לעבור ולבחור את אפשרויות התשלום שנוח לך לקבל. הקפד להגדיר זאת כמדיניות התשלומים המוגדרת כברירת מחדל, ובחר את ספק התשלומים הראשי שבו אתה משתמש. הקפד להגדיר “דרוש תשלום מיידי” כאופציה. זה נעשה כאשר הקונה משלם ב”קנה-זאת-עכשיו” וזה מפחית את עבודת הניהול של הצורך לרדוף אחרי הלקוח לתשלום אם הוא לא ישלים את העסקה בבת אחת.

 

4. למצוא ספק למוצרים שלך מאלי אקספרס.

החלק הבא הוא להשיג את מוצרי הדרופשיפינג שלך באלי אקספרס עבור חנות הדרופשיפינג שלך באיביי. זה החלק שרוב מוכרי האיביי והדרופשיפרים נהנים ממנו, מכיוון שכאן אתה מרוויח את הכסף שלך! כדי לעשות זאת בביטחון, אנו משתמשים בזיק אנליטיקס. כלי דרופשיפינג של איביי המאפשר לך למצוא בקלות מוצרים רווחיים למכירה באיביי.

אתה יכול להירשם לתקופת ניסיון של 7 ימים למטה

 

נסה את זיק אנליטיקס

 

כדי להתחיל, אנו קופצים ללשונית “מחקר מוצר” בזיק אנליטיקס, ומגדירים את מיקום המשלוח שלנו לסין. המטרה שלנו כאן היא למצוא דרופשיפרים אחרים באיביי שמנהלים עסק מצליח של דרופשיפינג באיביי, ולשקף את המוצרים הנמכרים ביותר שלהם על ידי העלאת בדיוק אותו מוצר או מוצרי אלי אקספרס דומים בחנות שלנו.

לשם כך, אנו מחפשים נישה רחבה, בדוגמה זו אנו מחפשים שעון לגבר “men watch”

שעון לגבר

 

טיפ מקצועי: אנו מחפשים “men watch” במקום “mens watch” מכיוון שלפעמים דרופשיפרים בינלאומיים עלולים לאיית מילים לא נכון, כך שהוא מאפשר לנו לגלות כמה חנויות דרופשיפרים לא מנוצלות, שייתכן שלא היינו מוצאים באמצעות האיות הנכון.

זיק נותנת לך את 100 הליסטים הראשונים באיביי. כדי לקבל מידע על המוכרים הללו, אנו בוחרים את כולם ולוחצים על “ZIK Selection”

ZIK Selection

 

זיק לוקחת את כל המידע מאיביי, ונותנת לך את הסטטיסטיקה של 30 הימים האחרונים. מה שאנחנו רוצים להסתכל עליו כאן היא רשימת מוצרי הדרופשיפינג, שבה תוכלו לראות את המוכרים השונים של אלי אקספרס, המשוב שלהם, מאיפה הם מגיעים ומדדי מוכרים חשובים נוספים.

אחת הדרכים שבהן נוכל לזהות דרופשיפרים אחרים היא על ידי הסתכלות על המדינה שבה הם נמצאים. אנחנו מוצאים ש(באופן כללי) הרבה דרופשיפרים חיים בליטא ובישראל. אז זה תמיד טוב לסרוק את החנויות האלה כדי לראות אם אתה יכול לזהות דרופשיפר אחר. ברגע שנמצא אחד שמוצא חן בעינינו, אנו ממשיכים ולוחצים על סמל “סריקת מוכר”.

 

סריקת מוכר

 

זה מאפשר לך לאסוף את כל המידע על הדרופשיפר הזה. בכך שאנחנו עושים את זה, אנו יכולים לראות את הנתונים הסטטיסטיים הכוללים של החנויות שלהם, ולחשב את ההכנסה החודשית שלהם.

אנחנו יכולים למצוא מוצרים להתמקד בהם על ידי התבוננות בליסטים המוצלחים שלהם שיש להם לפחות 5 מכירות חודשיות ולא יותר מ-10 מתחרים.

ברגע שנמצא מוצר שעומד בקריטריונים שלנו, אנו פשוט לוחצים על הכותרת בתוך זיק אנליטיקס וזה יפתח את חנות האיביי שלהם שבה נוכל לקבל מידע נוסף על הליסט שלהם.

אנחנו יכולים לקבל מידע על איפה הפריט ממוקם ואיזה סוג של תנאי משלוח הם מציעים. אם נחליט שאנחנו אוהבים את הליסט, נוכל לחזור לזיק אנליטיקס ולבחור באפשרות “הוספת מוצר ספק באופן ידני” ו”חפש את המוצר באלי אקספרס”.

 

הוספת ספק

 

מכאן אנחנו רוצים למצוא ספק אמין שיש לו משוב טוב ומוכר כבר הרבה זמן. אתה יכול גם להסתכל על דירוג המוכר המפורט שלהם. אנו ממליצים להסתכל על ספקי דרופשיפינג בעלי דירוג של 4.5 ומעלה.

לאחר שנבחר ספק, נוכל להסתכל על כל המידע החשוב כגון עלות המוצר של אלי אקספרס, שיטות המשלוח המוצעות, מהירות המשלוח ועלות המשלוח.

השלב הבא שלנו הוא לחשב את הרווח שלך.

 

כיצד לחשב רווח כאשר עושים דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי?

חלק זה חשוב ביותר בהיותו רווחי. אתה צריך לדייק את המספרים שלך עד הסנט האחרון, כי פיספוס בחישוב עלול לגרום לכך שתעשה את כל העבודה בלי שום תגמול. ליתר דיוק, אנחנו אוהבים להשתמש במחשבון איביי של זיק אנליטיקס כאן, אולם אם תרצה לעשות זאת ידנית תוכל לעקוב אחר החישובים הבאים.

רווח דרופשיפינג = מחיר מכירה * משנה עמלה – עמלת העלאת מוצר – מחיר רכישה – מחיר משלוח

כאשר הנתונים הם:

מחיר מכירה = $7.90 (ממה שמוכרים אחרים העלו בליסטים שלהם)

משנה עמלה = 0.86 (זהו קבוע שבו אנו משתמשים אשר מנכה 14% ממחיר המכירה שלנו כדי להתחשב בעמלות איביי ומעבד התשלומים)

עמלת העלאת מוצר = $0.30 (עמלת העלאה סטנדרטית באיביי)

מחיר רכישה = $2.20 (לפי הליסט באלי אקספרס)

עלות משלוח = $0.77 (דמי משלוח של הספק באלי אקספרס)

אנחנו יוצאים עם רווח של 3.52$ כאשר אנחנו עושים דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי, מה שעשוי להיראות כמו רווח קטן, אבל כשאתה עושה את זה עם מספיק מוצרים שנמכרים מספר פעמים ביום באיביי, הרווחים באמת הולכים ומצטברים!

 

5. העלאת מוצרי האלי אקספרס שלך באיביי

 

השלב הבא הוא ליצור את הליסט שלך באיביי עם מוצרי האלי אקספרס הרווחיים שלך. לשם כך, אנו ניגע רק במרכיבים החשובים ביותר של תהליך הדרופשיפינג במדריך זה. אם אתה רוצה לדעת איך למכור באיביי בתור מתחיל אתה יכול לצפות במדריך זה.

 

במדריך שלנו, נפרט בהרחבה מה אתה צריך לעשות כדי להתחיל למכור, ולהעלות מוצרים באיביי. עם זאת, אם אתה רוצה לדעת איך מכסים את רוב השלבים החשובים, ניגע בהם להלן.

 

בדוגמה זו, נפרט שלט אלחוטי של קונסולת פלייסטיישן 4.

 

יצירת הליסט שלך באיביי

ראשית עלינו ליצור את הליסט בפועל. לשם כך, אנו מבקרים בכרטיסייה “מכירה” בראש חנות האיביי שלך, ואז אתה פשוט צריך להגיד לאיביי “מה אתה מוכר”.

אתה יכול להכניס חיפוש רחב של המוצר שלך, כולל הצבע והדגם ואז איביי תעלה ליסטים דומים. אנו נכנסים ל”שלט אלחוטי פלייסטיישן 4″

העלאת מוצר

 

מצא משהו קרוב למה שאתה מוכר, תוך מתן תשומת לב לצבע, לדגם ולפרטי מוצר אחרים. אם זה נכון, אתה יכול לבחור בו ולאחר מכן לערוך את הכותרת.

טיפ מקצועי: אם אינך בטוח כיצד לבנות כותרת באיביי שתקבל דירוג טוב, אתה יכול לבדוק את הכלי שלנו לבניית כותרות של איביי כאן.

אנו ממליצים לבנות כותרת שמשתמשת בכמות מילות מפתח עם תנועה גבוהה ומילות מפתח נפוצות כמו המתחרים שלך שמדורגים גבוה. זה יאפשר לליסט שלך להופיע בחיפושים של איביי בתדירות גבוהה יותר, מה שייתן לך יותר חשיפה לקונים פוטנציאליים.

אתה גם רוצה לוודא שאתה מוסיף מספר תמונות ולוודא שהתמונה הראשית שלך תהיה ייחודית ככל האפשר. זה מאפשר לך להתבלט מול מוכרים אחרים, מה שיגדיל את שיעור הקליקים שלך. מלא גם את מצב הפריט שלך וכל מידע אחר שהם מבקשים.

 

מלא את פרטי הליסט שלך

כדי לבצע אופטימיזציה מלאה של הליסט שלך, עליך לעצב לחלוטין את הליסט שלך באיביי כדי שהוא יוכל להיות מדורג גבוה יותר באיביי. להלן מספר פרטים שמומלץ להתמקד בהם:

  • כותרת וכותרת משנה
  • תיאור
  • קטגוריות
  • תמונות
  • אייטם ספסיפיקס
  • וריאציות
  • מדיניות משלוח והחזרה (כולל עלויות משלוח שונות אם יש לך מספר אפשרויות)

תדאג להגדיר את הפרטים הללו באופן מלא, זה יעזור לאיביי להזין את המידע החשוב שבו הם משתמשים כדי לעזור לדרג את הליסטים שלך.

 

6. מילוי ההזמנות שלך מאלי אקספרס

אז מכרת את הפריט הראשון שלך!

עכשיו מגיע החלק שבו אתה צריך למלא את ההזמנה בפועל ולשלוח את המוצר לקונה שלך באיביי.

החלק הזה של התהליך הוא די פשוט, אבל זה משהו שהרבה דרופשיפרים נתקלים בו. החשש הוא שהקונים יקבלו את המידע של הספק שלך, או יידעו שאתה שולח את המוצר בדרופשיפינג בגלל התווית על האריזה.

פה נראה לך כיצד אנחנו ממלאים ההזמנה בעת דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי.

הצעד הראשון הוא פשוט למצוא את הפריט שמכרתם באלי אקספרס ולהוסיף אותו לעגלה. ברגע שנהיה בעגלה שלנו, נמלא את הפרטים כאילו אנו מזמינים את הפריט לעצמנו, אולם נוסיף את פרטי הלקוח לאלי אקספרס במקום את שלנו.

טיפ מקצועי: בדוק את כל אפשרויות המשלוח, הקפד לבחור באפשרות המהירה ביותר במחיר הסביר ביותר.

אנחנו רוצים לוודא שאנו מוסיפים את כל פרטי הלקוחות ישירות לכתובת המשלוח, ואין מידע שלנו. אנו עושים זאת על ידי בחירת “הוסף כתובת חדשה” ולאחר מכן מילוי הפרטים בהתאם.

 

הוספת פרטי לקוח

 

חוששים שהחבילה תישלח עם המחיר הנמוך יותר של מוצר הדרופשיפינג? כל שעליך לעשות הוא “להשאיר הודעה” לספק שלך, ולהודיע להם שזהו מוצר דרופשיפינג ושאינך רוצה שכל פרטי התמחור ייכללו בחבילה.

 

להשאיר הודעה

זה יאפשר לאדם מאלי אקספרס לדעת שזהו מוצר שנשלח בדרופשיפינג ושצריך לשמור על כל פרטי התמחור הרגישים מחוץ לחבילה.

לבסוף, תבצע את ההזמנה שלך ואתה מוכן!

לאחר מכן, תוכל לסמן את הפריט שלך כנשלח באיביי. הספק שלך ימסור לך את פרטי המעקב כדי שתוכל לעקוב אחר הפריט ולוודא שהוא מגיע ללקוח שלך. הקפד להשתמש במדיניות משלוח המשקפת את זמן המשלוח שייקח למוצר זה כדי להגיע ללקוח שלך. פריט שמגיע בזמן משפיע מאוד על דירוג המוכר שלך, אז זה יצטרך להיות מדויק.

 

מחשבות אחרונות

דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי, כמו כל עסק מקוון, דורש עבודה. עבור בעלי עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני, המודל העסקי של דרופשיפינג הוא אטרקטיבי מכיוון שהוא מאפשר לך לחיות אורח חיים המעניק לך הרבה יותר חופש מאשר העבודה המסורתית של 9-5. אנו באמת מאמינים שכל מי שמיישם את עצמו יוכל להפוך דרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי למיזם מוצלח, אם הוא מוכן לעמוד באתגרים שניצבים בפני כל עסק חדש.

 

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש באלי אקספרס כספק שלי?

על פי מדיניות הדרופשיפינג של איביי, עליך להיות מודע לכך שקיימים סיכונים בשימוש באלי אקספרס כספק שלך. המדיניות של איביי קובעת כי בדרך כלל מותר לעשות דרופשיפינג רק מספק סיטונאי. עם זאת, אלי אקספרס אינה נחשבת לסיטונאי, אלא מהווה מקום שוק אחר. איביי מציינים במפורש שזה לא משהו שהם מאפשרים. עם זאת, ישנם מספר חברים בקהילת זיק אנליטיקס שעושים זאת בהצלחה גדולה. חשוב להבין את הסיכונים לפני שמתחילים כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

 

כיצד אוכל לבצע הזמנת דרופשיפינג באלי אקספרס?

כדי לבצע הזמנת דרופשיפינג באלי אקספרס, אתה פשוט עושה את ההזמנה כרגיל, אולם אתה מכניס את פרטי הלקוחות שלך בפרטי הרכישה. כדי להבטיח שהלקוח לא יקבל מידע רגיש לגבי מחירים, השאירו תמיד הערה לספק אלי אקספרס שלכם שזוהי הזמנת דרופשיפינג ושצריך להרחיק כל מידע פרסומי או תמחור מההזמנה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK