האם הדרופשיפינג מת בשנת 2023?

האם הדרופשיפינג מת בשנת 2023?

רבים מהמעוניינים או השאיפים להיות בעלי עסק בדרופשיפינג מוצאים עצמם שואלים שאלה זו. גודל השוק הגלובלי לדרופשיפינג צומח בצורה גואלת בעשור האחרון, ובגלל כך התעשייה הזו מצויה ברמה גבוהה של רווחיות. האם זה חדשות טובות או רעות למי שמחפש להתחיל עסק מסוג זה? והאם ניתן להרוויח כסף באונליין באמצעות מודל העסק הזה? האם הזהות של הדרופשיפינג היא כמו שהיא מוצגת כרווחית ומרהיבה?

מדריך זה יעזור לך לפענח האם קיימת הזדמנות לבנות עסק דרופשיפינג רווחי או שהשוק לא קיים עוד לסוג העסק הזה. לפני שתשיק את חנות הקניות המקוונת שלך למוצרי דרופשיפינג, קרא קודם את המדריך.

 

דרופשיפינג כנגד דגמי עסק אחרים

דרופשיפינג כנגד דגמי עסק אחרים

אם אתה לא חושב שדרופשיפינג הוא הדגם המתאים לך, יש דגמי עסק אחרים שאתה יכול לחקור.

האלטרנטיבה הראשונה לעסקי דרופשיפינג היא תוכנית FBA של אמזון. FBA תקוע על “קיום על ידי אמזון” שבה עליך לשלם דמי תעבורה כדי לשלוח את המוצרים שלך למרכזי הקיום של אמזון, שבהם עובדי החברה יכולים לנהל את המלאי שלך, לארוז ולשלוח את ההזמנות של הלקוחות בשמך. אתה תיהנה משירות הלקוחות, אריזה והטבות אחרות של שיתוף פעולה עם פלטפורמה של אמזון כדי להגביר את העסק המקוון שלך.

עוד אפשרות לדגם עסק היא הדפסה על דרישה. הוא דומה לדגם עסק של דרופשיפינג. כאשר לקוח מבצע הזמנה, אתה תידווח לספק שלך על ההזמנה הזו. הספק ידפיס את ההזמנה של הלקוח וישלוח אותה ללקוחות. הדפסה על דרישה שונה מדרופשיפינג בגלל אפשרות ההתאמה אישית. על כן, צפו לעלות פתיחה יותר גבוהה ומרווח רווח נמוך יותר עם דגם עסק זה.

 

למה לבחור בדרופשיפינג?

כדי לעזור לך לענות על השאלה האם דרופשיפינג מת, בוא נביט קרוב יותר בדגם עסק דרופשיפינג והיתרונות והחסרונות שלו.

היתרונות העיקריים של דרופשיפינג בשנת 2023 הם:

• עלות פתיחה נמוכה

• רבים מספקי דרופשיפינג לבחירה

• קל להתחיל

• קל לגדול ולהרחיב

• מגוון פלטפורמות לבחירה

החסרונות העיקריים שכדאי לצפות להם בזמן הדרופשיפינג הם:

• אי אפשרות להתאמה אישית של סימון מותג בחנות המקוונת שלך

• שווי רווח נמוך (עם זאת זה יכול להשתנות בהתאם למוצר שנבחר)

• קשה להעריך זמני משלוח

• איכות המוצר עשויה לא להיות טובה (זה יכול להיות ניסיון וטעיה עם ספק הדרופשיפינג שלך)

 

האם הפריסה עדיין תקפה בשנת 2023 או רווחית?

הפריסה מרחוק רחוקה מלהיות תקפה.

למעשה, דגם העסק הזה גובר בקפיצות ומורכב על נתוני Google Trends. בחמישה השנים האחרונות, עסקים שמפעילים דרופשיפינג ממשיכים לגדול והביקוש עליו עולה גם כן. הכל תלוי בבניית הטקטיקות והאסטרטגיה הנכונות לעסק המקוון שלך כדי להעניק לו את היכולת לגדול.

הנה נתונים חשובים אודות דרופשיפינג בשנת 2023 שמעידים על כך שהוא רחוק מלהיות מת:

• 35% מכל המכירות ב-Amazon ניתנות לתוקף של דרופשיפינג

• 30% מעסקי המסחר האלקטרוני עושים שימוש בדגם העסק של דרופשיפינג

 

האם הפריסה עדיין תקפה בשנת 2023 או רווחית?

הפריסה מרחוק רחוקה מלהיות תקפה.

Tips for a Successful Dropshipping Store

אם ברצונך להיות בעל חנות פריסה מרחוק מצליחה, עליך להתחיל את המסע שלך בפריסה מרחוק בצורה נכונה.

 

טיפ 1: בחר את תחום הפריסה המתאים לך

הסוג של חנות המסחר האלקטרוני שאתה פותח הוא קריטי מאוד מאחר והוא יקבע אילו מוצרים תמכור דרך הפלטפורמה. לדוגמה, אתה יכול לפתוח חנות כללית שבה אתה מציע ללקוחות פוטנציאליים מגוון מוצרים. ישנם יתרונות רבים לבחירת סוג חנות כזה מאחר ואתה יכול להוסיף לחנות את המוצרים הרווחיים ביותר ואין הגבלה בתחום שבחרת. אולם, זה יכול להיות מתחרתי ולא מספק הבחנה, מה שהופך את משיכת הלקוחות הנאמנים קשה יותר.

ממצד שני, תוכל לבחור להקים עסק בפריסה מרחוק בתחום מסוים. תוכל להתמקד בתחום מסוים כגון מוצרי בית, ציוד לחיות מחמד או אופנה. בהתאם לסוג התחום שבחרת, תוכל למצוא ספק פריסה מרחוק שיספק לך את המוצרים לחנות שלך. חשוב לבצע מחקר על יתרונותיה וחסרונותיה של כל אפשרות ולבחור את מה שאתה מאמין שהכי טוב למטרות העסק שלך.

 

טיפ 2: בחר את פלטפורמת הפריסה המרחוק שלך

ישנן מספר פלטפורמות שתוכל לבחור מהן לחנות הפריסה המרחוק שלך. בחירת הפלטפורמה קריטית מאוד מאחר ואתה מנצל את פופולריותה של הפלטפורמה האלקטרונית הזו לטובתך. לכן, זה יכול להשפיע ישירות על יכולתך למקסם רווחים ומכירות.

 

פריסת עסק באמצעות eBay

אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפריסת עסק באמצעות פריסה מרחוק היא eBay. היא ממשיכה להיות בין האפשרויות המובילות לפריסה מרחוק בשנת 2023. מדיניות היסוד ב-eBay היא שניתן לעשות פריסת עסק רק באמצעות מחירי סיטונאות ומספקים. מדיניות זו הושקה כדי להפחית את תפצורת ההונאות ב-eBay. ולכן, חשוב למצוא ספק פריסת עסק טוב כדי להתאים למדיניות פריסת עסק ב-eBay.

עוד מדיניות חשובה לפריסת עסק ב-eBay היא להבטיח זמן משלוח. תמיד אחראות הפריסה מרחוק נובעת כאשר משהו הולך לא כראוי במהלך השילוח של הפריטים. אם אינך עומד בכל אחת מהמדיניות המופיעות לעיל ב-eBay, יתכן שיהיו לך דירוג נמוך של המוכר, הגבלות בקנייה, אובדן הגנת הקונה או בגרעון מוחלט של החשבון.

בפריסת עסק ב-eBay, ניתן לרשום עד 200 מוצרים בחינם. לכן, העלות הנמוכה של הכניסה היא אחת מהסיבות להצלחתה של פריסת עסק באמצעות eBay, וזאת באמצעות מתן שירותי פריסת עסק. יתרונות נוספים לבחירת eBay כפלטפורמה הם הסיכון הנמוך שקשור לרקות האתר, הפופולריות של השוק והעלויות הנמוכות שעשויות להביא לשולי רווח גבוהים.

מכירת מוצרים ב-eBay כפועל יכול להתחיל ב-7.95 דולר לחודש עבור חשבון סוחר (או 4.95 דולר לתוכנית שנתית). יש גם תכונות נוספות כמו פרסום רשומות שאפשר להשתמש בהן כדי לנצל את השג ההגעה כשאתה מוכר מוצרים דרך eBay.

 

שופיפיי נפילת-משלוח

Shopify הוא פלטפורמת צירוף נוספת הזמינה למעוניינים בדגם עסקי של פריסת עסק. פלטפורמה זו למסחר אלקטרוני מאפשרת לך להתחבר ישירות לספק פריסה מרחוק שיבחר, יארוז וישלוח את המוצרים עבורך. יש השקעה מינימלית כאשר מדובר בדגם עסקי זה.

בנוסף לעלות התחלתית נמוכה, הפעילות בעסק זה קלה בגלל התבנית המפושטת. גם אין צורך לשמור ולנהל את המלאי שלך, מה שיכול להוסיף לעלויות ההפעלה שלך אם הייתה לך חוזה למעברת מחסן. בינתיים, מציאת ספק עבור המוצרים שלך בדרך כלל מסתיימת בכך שיש לך גישה למגוון רחב של מוצרים. תוכל להיפטר מהתקלות של משלוח הפריטים בעצמך מכיוון שהספק יכול לטפל בכך עבורך. לכן, תוכל להתמקד בשיווק החנות המקוונת שלך וביצירת זרם רציף של הכנסה.

העלות הנמוכה לפתיחת חנות הדרופשיפינג שלך ב-Shopify מכוונת שתוכל להשתמש בכספים שהוקצו לך לשיווק העסק שלך. בכך תוכל לעקוף את המתחרים שלך ולהשיג את מטרות המכירות שלך.

להלן כמה מאפייני הדרופשיפינג ב-Shopify שיעזרו לך להחליט אם זהו הפלטפורמה הנכונה עבורך:

• ערכות עיצוב מקצועיות לחנות הדרופשיפינג שלך

• מעל 100 שערי תשלום לנוחות בתשלום של לקוחותיך

• ניהול מלאי יעיל כדי לוודא תמיד בזמינות המלאי למוצרים שהלקוחות שלך רוצים לרכוש

• חווית משתמש מעולה ושירות לקוחות מצוין

• קידום אופטימיזציה במנועי חיפוש וכלים אחרים לשיווק העסק שלך בדרופשיפינג

 

דרופשיפינג ב-Amazon

ליד eBay, Amazon הוא אחד הפלטפורמות הפופולריות ביותר לעסקי דרופשיפינג. באמצעות חנות הדרופשיפינג שלך ב-Amazon, תהנה מתעבורה גדולה שכבר קיימת באתר של Amazon.

גם תיהנה מהאמינות של המותג של Amazon בזמן משלוח ללקוחות. בינתיים, אין מגבלות הצגת מוצרים בחשבונותיך, כך שתוכל לרשום כמה מוצרים שתרצה. ערכת התקנת חשבון קלה ותהליך הרשמה גורם להיות מתאימה גם למתחילים במודל הדרופשיפינג.

אפשר להירשם לחשבון מוכר אישי ב-Amazon בחינם. יחד עם זאת, חשבון מוכר מקצועי עולה 39.99 דולר לחודש.

 

דרופשיפינג ב-AliExpress

הסיבה הבהירה לבחירה ב-AliExpress כפלטפורמה לדרופשיפינג היא הגישה למגוון מוצרים רב בשוק ה-AliExpress. כל עוד תוכל להימנע מספק שגוי, תוכל בקלות ליצור רווחים מחנות הדרופשיפינג שלך. אין צורך ליצור מוצרים משלך, אך תוכל למצוא ספקים עבור חנות הדרופשיפינג שלך ולגרום ללקוחות מרחבי העולם להיות המטרה שלך.

כמו גם עם הפלטפורמות האחרות שרשמו כאן, אתה זקוק רק להשקעה נמוכה בסוג זה של עסק. אין צורך בחנות פיזית כדי להפעיל את העסק הזה, מה שנותן לך גם גמישות רבה יותר בהפעלת החנות המקוונת שלך.

 

דרופשיפינג ב-Walmart

Walmart הוא אחד מהקמעונאים הגדולים ביותר בעולם. יש לחברה יותר מ-10,000 חנויות ב-27 מדינות. החברה מתמקדת במספקת ערך ללקוחות – ממחירים נמוכים ועד שירות לקוחות מעולה. לכן, זו אפשרות טובה לדרופשיפינג, כך שתוכל לנצל את השם המותג של Walmart ולהצליח בתעשיית הדרופשיפינג.

גם עליך לצפות בתנועה גבוהה ובעלויות שיווק נמוכות. בנוסף, יש לך הזדמנות להתמקד במספר קטגוריות כך שתוכל לבחור בין חנות כללית או חנות ספציפית.

 

האם הדרופשיפינג מת?

הדרופשיפינג לא מת, במיוחד ב-2023. ההתפתחות המתמשכת של הפעילות המסחרית ברשת רק מעידה על דבר אחד: שהדרופשיפינג גם יתפתח עם זה.

אם אתה מתעניין בתוצאות רווחיות של מודל עסק זה, המשך לחפש. ישנו מצרף זהב של הזדמנויות לבניית עסק מקוון מוצלח עם הדרופשיפינג, רק על תחזוקה להשקיע זמן ומאמץ בחקר ובפיתוח תוכנית עסקית טובה. אף עסק – דרופשיפינג או לא – לא יכול להצליח אם אין לך תכנית טובה במקום.

לכל פלטפורמה שתבחר עבור העסק שלך בדרופשיפינג, וודא שאתה מקסימלי על הפלטפורמה ושאתה משווק את המוצרים שלך היטב. תהליך זה יכול להפוך אותך לאחד מהרבים מאלה שהפכו את הצד הקטן של עסקם למקור ראשי של הכנסה.

 

שאלות נפוצות על מודל העסק בדרופשיפינג

למה רוב מנהלי הדרופשיפינג נכשלים?

הסיבה העיקרית לכך שרבים נכשלים בעסק הדרופשיפינג היא שהם לא משתמשים בפלטפורמה הנכונה לקידום המוצרים שלהם. במקרים מסוימים, אי בחירת המוצרים הנכונים או ספקי הדרופשיפינג הנכונים יכולים גם לגרום לכשלון של החנות המקוונת שלך, גם אם הדרופשיפינג הוא מודל עסקי רווחי.

אז האם הדרופשיפינג מת? לא, הוא לא. אבל אתה חייב להשקיע במחקר כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר למכירה בחנות המקוונת שלך.

רבים מבעלי החנויות גם נכנסים לעסק הזה עם הרגשה שאפשר להרוויח כסף בקלות. אולם, עליך להשקיע זמן ומאמץ כדי לגדל את העסק הזה לפני שתוכל לקבל יותר לקוחות ולמקסם את הרווחים. יש מבעלי חנויות שמצפים שהצלחה במודל העסקי הזה תקרה מיד ולכן הם ניתנים לויתור מיד כשהם לא רואים תוצאות מיידיות.

 

מהו האתגר הכי קשה בדרופשיפינג?

למצוא ספקים אמינים עבור עסק הדרופשיפינג האישי שלך הוא האתגר הגדול ביותר שמתמודדים איתו אלה שחדשים בעסקי הדרופשיפינג. עליך למצוא את הספקים הטובים ביותר עבור מוצרי הדרופשיפינג שלך כדי להבטיח שתוכל לקבל מוצרים באיכות הטובה ביותר וחווית לקוח הטובה ביותר עבור הקונים שלך. אלה הגורמים משלבים כדי להפוך את הדרופשיפינג למודל עסקי רווחי ולהבטיח את היכולת שלך להתמודד עם התחרות הקשה בתעשיית הדרופשיפינג.

 

כמה זמן נדרש להרוויח כסף באמצעות דרופשיפינג באינטרנט?

חנות דרופשיפינג היא כמו כל עסק אחר. יש צורך בזמן לבנות את המוניטין שלך ולמצוא את הלקוחות הנאמנים שלך. יתכן ותתמודד עם הרבה אתגרים במהלך מסע הדרופשיפינג שלך. עליך לטפח אותו כמו עסק אמיתי וזה גם ידרוש השקעה מראש מצידך – השקעה כספית.

חלק מבעלי חנויות הדרופשיפינג באינטרנט יכולים לצפות להרוויח הכנסה יציבה עם מודל העסק הרווחי הזה במשך ששה חודשים או פחות (אחרים ייתכן ויותר). עליך לקחת את זה ברצינות ותבין כי לאחר הקמת עסק דרופשיפינג משלך תהיה לך הכנסה מתמשכת לאורך הזמן.

 

האם ניתן להרוויח שש ספרות מהדרופשיפינג?

כפי שצוין למעלה, יש לך את הפוטנציאל להרוויח כסף באינטרנט עם עסק דרופשיפינג. עליית החנויות באינטרנט היא אחת הסיבות לכך שיש פוטנציאל עצום עם סוג זה של מודל עסק. אז כן, בהחלט ניתן להרוויח שש ספרות מהעסק הזה אם תהיה יציב עם שליטה על איכות המוצר כדי להבטיח שאתה מציע את האיכות הטובה ביותר ואם תוכל למשוך עוד לקוחות פוטנציאליים.

 

האם עסקת הדרופשיפינג שווה את המאמץ?

כן, עסקת הדרופשיפינג מגיעה עם כמה אתגרים, בדיוק כמו כל עסק אמיתי או חנויות ממוצעות. אם ברצונך להרוויח כסף באינטרנט דרך מודל הדרופשיפינג, עליך ללמוד את מודל העסק הזה. גם חשוב לבחור את הפלטפורמה הנכונה למכירת המוצרים שלך, למצוא ספקים אמינים, להביע את האסטרטגיה המחירותית הטובה ביותר ולבחור במוצרים המרוויחים ביותר באמצעות חקר מקוון.

באפשרותך להשתמש בכלים כמו ZIK Analytics, שהוא אחת מפתרונות הניהול האוטומטיים למציאת המוצרים הטובים ביותר עבור עסק המקוון שלך. או תוכל גם לבדוק את מגמת גוגל כדי לגלות את הפריטים המוכרים ביותר עבור חנויות המסחר האלקטרוני שלך.

 

האם יש סיכונים בדרופשיפינג?

ישנם המון סיכונים בתעשיית הדרופשיפינג. הסיכון העיקרי הוא שאין לך אפשרות להחזיק בפיזית את המוצרים לפני שהם נשלחים ללקוחות שלך. לכן, ההצלחה של העסק האלקטרוני שלך תלויה למדי במציאת ספקי דרופשיפינג אמינים שיכולים להבטיח לך מוצר איכותי. ישנו גם הסיכון שתקבל מוצרים זולים שהלקוחות לא יקנו באינטרנט.

יש גם סיכונים אחרים בקשר לסימון הזמנות וגודל השוק הגלובלי. במה שקשור לאחרון, פופולריות של דרופשיפינג כדגם עסקי משמעה גם יותר תחרות.

 

 

מקורות מועילים

איך להשיק עסק דרופשיפינג מצליח ביותר מהבית (porch.com)

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK