מוצרים הכי טובים למכירה רווחית באיביי בשנת 2023

איביי היא אחת מהפלטפורמות הטובות ביותר להתחלת עסק קמעונאי מקוון. באמצעות החיבור בין קונים למוכרים מרחבי העולם, איביי הופכת קלה לפתיחת חנות קמעונאית ולרישום מוצרים למכירה. בנוסף, איביי מציעה דמי מוכר נמוכים יותר מאמזון וקהל יעד גדול יותר מאתסי.

בראשית רבעון הראשון של 2021, לאיביי יש למעלה מ-187 מיליון משתמשים. בזכות בסיס המשתמשים הגדול הזה, איביי נחשבת לאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בעולם. אחוז גבוה מהמשתמשים הללו הם קונים מוכנים לרכוש מחנות שמתאימה לאינטרסים שלהם.

חלק גדול מהמכירה המוצלחת באיביי הוא לדעת אילו מוצרים מבוקשים בתקופה מסוימת. אין צורך להתעייף במציאת המוצרים הנכונים. במאמר זה, נסתכל על הפריטים הטובים ביותר למכירה מרווחת באיביי בשנת 2022.

 

מציאת מוצרים למכירה באיביי

קיימות אסטרטגיות שונות למציאת מה למכור באיביי. למצוא את המוצרים הנכונים אינו עניין מורכב, אך יש מוכרים שיכולים להכניס לכך אף טעם של אמנות משלהם.

הגישה שלך למציאת מה למכור עשויה להיות פשוטה כגון מכירת מה שיש לך בבית. זו בעצם אסטרטגיה טובה אם אתה רק מתחיל. אבל בסופו של דבר, ייתכן שתחזור למצב בו אתה חסר דברים שאינך רוצה למכור ותצטרך למצוא אופן להשיג מוצרים.

אפשר להחליט למכור את כל מה שמתאים לך או לבצע מחקר שוק ומוצר מפורט כדי למצוא את המוצרים הנכונים למכירה. אין צורך לומר שהאסטרטגיה השנייה מביאה יותר רווחים בטווח הארוך.

Zik Analytics היא כלי מוכח המכולם אליו נכנעו אלפי מוכרי eBay שעוזר לך למצוא מוצרים רווחיים ומובילים למכירה באיביי. Zik Analytics מספק את הנתונים והמגמות הבאים לעזרה במציאת המוצרים הטובים ביותר למכירה באיביי:

  • מקדם המכירה, כלומר מספר הקונים הזמינים עבור כל פריט במאה הראשונה של המוצרים הנמכרים ביותר
  • מספר הפריטים הנמכרים
  • הרווחים ממכירות ב-30 הימים האחרונים
  • מספר המודעות המוצלחות ב-30 הימים האחרונים
  • המחיר הממוצע של 100 המוצרים המובילים

 

10 Best Things To Sell on eBay in 2023

רוצים לדעת מה למכור בחנות ה-eBay שלכם בשנת 2023? הפריטים הבאים הם קלים למכירה ומציעים המון רווח כאשר מוכרים אותם בחנות שלכם.

 

Powerbank (סוללת גיבוי)

 

#1 סוללת גיבוי

 

קשה ליצור רשימה של מוצרים מגוונים בפלטפורמת המסחר האלקטרוני ללא כלי אלקטרוניקה לצרכן, ורשימה זו אינה חריפה. סוללות הגיבוי הן המובילות ברשימה הזו של הפריטים הטובים ביותר למכירה ב-eBay ועם סיבה מוצדקת.

הביקוש לסוללות הגיבוי הולך וגדל עקב השימוש המוגבר בטלפונים ניידים ובמכשירים דומים. סוללות הגיבוי עוזרות לספק לאנשים כוח נייד לטלפונים החכמים, הטאבלטים והמחשבים הניידים שלהם. בנוסף, הן יחסית זולות לרכישה, מה שהופך אותן לברירה מצוינת אם אתם רוצים להתחיל בדרופשיפינג או למכור ב-eBay.

סוללות גיבוי עם הכנסות כוללות של 124,885 דולרים ושיעור מכירה של 7102%. שיעור המכירה משמעותו שלכל מאה הכרזות המובילות בקטגוריה זו, יש 71 קונים לכל הכרזה. מחיר המוצר הממוצע הוא 20.63 דולרים.

כדי להצליח, עליך למצוא את המותגים הפופולריים ביותר ומוכר עם ציון משופר נמוך ולהתחרות איתם. ודא שאתה מוכר אותם במחיר נאה כדי להשיג רווח טוב.

 

בובות

 

#2 בובות

 

אולי תתביישו מעט מזה, אך בובות נמכרות בכמויות רבות ב-eBay. בובות תינוק בגודל מלא נמצאות בביקוש רב, והן מופיעות בתוך עשרת הפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay.

בתוך קטגוריית המוצרים הזו כוללות גם בתי תותחנה, קופסאות מתנה לבובות וסטים למשחק. מדובר בפריטים המשמשים לילדים כצעצועים ומושגים על ידי הוריהם.

מחיר המוצר הממוצע עבור בובות הוא 57.36 דולרים. 91% מהפריטים בקטגוריה זו מצליחים, כלומר, נמכר לפחות פריט אחד במהלך ה-30 הימים האחרונים. ההכנסות הכוללות מכירות הן 101,460 דולרים עם 1,961 פריטים שנמכרו בסך הכל.

אם המראה של הבובות הדומות לתינוקות אמיתיים אינו מפחיד אותך, תוכל למצוא את המותגים הנמכרים ביותר ולמכור את מה שתוכל עבור הרווח.

 

שמנים אתריים

 

#3 שמנים אתריים

 

שמנים אתריים הם תמציות מרוכזות של צמחים. מדובר בנוזלים הידרופוביים המכילים את ניחוחם של הצמחים שנחלצו מהם. שמנים אתריים משמשים במגוון רחב של תעשיות, כמו תעשיית הקוסמטיקה, המזון ותעשיית הארומתרפיה.

שמנים אתריים הם מוצר מתוך הטרנדים המתפשטים ביותר באיביי בשנת 2023. בנוסף, שמנים אתריים הם מוצרים נהדרים למכירה באינטרנט מכיוון שהם קלים לאריזה ולמשלוח בצורה בטוחה.

יש גם ביקוש רב על מוצרים אלו שמשפרים את הבריאות. גורמים כמו המודעות המתמידה של הצרכן וטרנדים של התחשבות בבריאות תורמים לעליית הביקוש לשמנים אתריים.

המוצר הראשון ברשימה נמכר 2669 פעמים במחיר של 5 דולרים. הרווחים ממכירות בקטגוריה זו הם 78,057 דולרים. סה”כ נמכרו 11,305 פריטים במהלך השלושים האחרונים. מחיר המוצר הממוצע הוא 7.69 דולרים.

תוכל לחפש מוכר בקטגוריה זו שקיבל דירוג נמוך והצליח למכור את מוצריהם מספר פעמים.

 

כפכפים

 

#4 כפכפים

 

כפכפים הם פריט פופולרי באיביי ותוכל להרוויח הרבה כסף ממכירתם. הגדרה כללית לכפכפים היא נעליים קלות וקלות לשים. כללית הם מיועדים לנוחות ומוצעים במחירים זולים. דאג להוסיף וריאציה על ידי שמירה על מלאי של מספר סוגים שונים, צבעים, מידות וסגנונות.

הרווחים ממכירות הכפכפים הם עד ל- 77,306 דולרים ונמכרו כ- 3,182 פריטים, מה שמביא לשיעור מכירה של 3182%. זאת אומרת שיש כ- 31 קונים לכל פריט שמוצג במאה הראשונה בקטגוריה זו. מחיר המוצר הממוצע הוא 18.59 דולרים.

ברשימת המוצרים הנמכרים ביותר, אנחנו רואים שהפריט הנמכר ביותר הוא כפכפים לגברים שמתוכנים במחיר של 24.99 דולרים. שקול להוסיף סוג כפכפים כאלה לחנות שלך. בנוסף, אם יש לך זוג ישן של כפכפים בבית, תוכל לנקות אותם ולשים למכירה באיביי.

 

מגן מסך

 

#5 מגן מסך

 

מגני מסך נמכרים בדרך כלל במחירים נמוכים, אך הם יכולים להיות מועילים מאוד. הם מגן על מסך המכשיר הרגיש מפני שריטות, טביעות אצבעות ונפילות מקריות.

שמירת מסך זמינה למגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים, כולל מחשבים ניידים, שעונים חכמים, טאבלטים וטלפונים סלולריים. השימוש המוגבר בטלפונים חכמים משפיע על גל הביקוש לשמירת מסך.

ניתן למכור שמירות מסך בקלות ב-eBay מכיוון שהן קלות ולא מתפשטות הרבה מקום. וודא שתוסיף מגוון אפשרויות למכשירים אלקטרוניים שונים בחנות שלך.

מספר הפריטים שנמכרים בקטגוריה זו הוא 15,383 עם רווח מכירות כולל של 72,300 דולר. מחיר המוצר הממוצע הוא 5.24 דולר. האחוז של המודעות המוצלחות בקטגוריה זו הוא 53%. הפריט שנמכר הכי הרבה (4081 פעמים) הוא שמירת מסך לשעון האפל במחיר של 1.79 דולר.

 

משקפי שמש

 

#6 Sunglasses

 

משקפי השמש מספקים הגנה מפני השמש החזקה ואור גבוה-אנרגי. הם גם משמשים כאביזר אופנה. הם נפוצים בגברים ונשים ומבוקשים בכל עונות השנה.

משקפי השמש המולקולריים לשימוש בחוץ פופולריים ב-eBay, אך תוכל לבחור למכור גם סוגים אחרים. וודא שתוסיף עיצובים, סגנונות וצבעים שונים לחנות שלך.

77% מהרישומים בקטגוריה זו הם מוצלחים. למשקפי השמש יש סך הכל רווח מכירה של 60,958 דולר ויחס חינוך חינוך של 4146%. מחיר המוצר הממוצע הוא 12.86 דולר. נסה למצוא מוכר עם דירוג משופר ותתחרה איתם.

מארזי טלפון
#7 אריזות טלפון

 

במקום השביעי, יש לנו את אריזות הטלפון המגן עם סך הכל הכנסות מכירה של 55,256 דולר ויחס חינוך של 7210%. מחיר המוצר הממוצע הוא 8.18 דולר.

קיימת דרישה עצומה לאריזות הטלפון המגן, המתאימה לדרישה המוגברת לטלפונים ניידים. אריזות המגן מחוברות לגוף המכשיר כדי לספק שכבת הגנה נוספת. הן משמשות גם כאמצעי לביטוי תרבותי וגם למטרות אסתטיות. הן זמינות בצבעים, סגנונות ועיצובים שונים, ולעיתים מיועדות למכשירים ספציפיים.

הפריט הראשון ברשימת המוכרים הטובים ביותר ב-30 הימים האחרונים הוא אריזה לטלפון סוג iPhone 12. לכן, שקול להוסיף אריזות ל-iPhone לחנות שלך. יש לוודא גם שהוספת אריזות לטלפונים אחרים כמו Samsung, Motorola ו-LG.

מסור

 

#8 מסור

 

מסורי הצילום משמשים לאחזק, להרם ולסטבל את המצלמה או ציוד הצילום הפוטוגרפי האחר. המאפיין המשותף להם הוא שהם בעלי שלוש רגליים ויש להם ראש מתקן שמחבר למצלמה. הם נמכרים באורכים וגבהים שונים ולרוב יש להם מבנה מתקרה כדי לחסוך מקום.

הגורמים כמו הוולגינג, צילום מוצרים והזרם של רשתות שיתוף וידאו כמו Tiktok ו-Instagram הגבירו את הביקוש למסורי צילום. הביקוש למסורים גם נגזר מהביקוש למצלמות DSLR.

אחוז הרשומות המוצלחות בקטגוריה הזו הוא 81% ומחיר המוצר הממוצע הוא $20.13. הרווחיות הכוללת היא $50,707 עם קצב מכירה של 3776%. הפריט המוכר ביותר הוא עמדת מסור מצלמה מקצועית. מסורים לטלפונים וטבלטים גם פופולריים ב-eBay.

מנורות צמחים

 

#9 מנורות צמחים

 

מנורות הצמחים, שנקראות גם כאורות גידול, משמשות לספק אור מתאים לצמחים שגדלים בתוך הבית. ישנם סוגים שונים של מנורות צמחים, בהתאם ליעילות האנרגטית, הניתוח הכלכלי ועוצמת האור.

יש להן סך רווחיות של $44,695 וקצב מכירה של 2233%. מחיר המוצר הממוצע הוא $19.43. 80% מהרשומות בקטגוריה זו הן מוצלחות.

ישנם סוגים שונים של מנורות המשווקות באיביי. מנורות הצמחים בטכנולוגיית ה-LED פופולריות במיוחד, לכן שקול להוסיף אותן לחנות שלך.

תיקי מצלמות

 

#10 תיקי מצלמות

 

תיקים המספקים הגנה למצלמות וציוד צילום הם אחד מהפריטים הטובים ביותר למכירה באיביי בשנת 2023. הביקוש לתיקי שוק ותיקי תיקיות קשור לעליית השימוש במצלמות בצילום וצילום וידאו.

הקונים במיוחד מחפשים ניידות ועמידות. לכן, יש לוודא שתשקול האפשרויות שלך בעת הערכת המלאי שלך בנוגע לפריט זה.

הרווחיות בקטגוריה זו היא 28,930 דולר ומספר הפריטים הנמכרים במהלך ה-30 הימים האחרונים הוא 1,586, מה שמעיד על פריט פופולרי בקרב הקונים. המחיר הממוצע לפריט כאן הוא כ-20 דולר.

כדי לקבל רעיונות למוצרים שעליך למכור, כדאי להביט ברשימת הפריטים המצליחים ביותר. מרשימת המוצרים המובילה, אנו רואים שתיקי מצלמות עבור מצלמות פוג’י פילם נמכרים טוב באיביי.

מכירה של מוצרים בניגוד נמוך, ביקוש גבוה ומשלוח מהיר ללקוחותיך ישמרו אותך בעסק הקמעונאות באיביי לאורך זמן. אך מכירת המוצר הנכון היא רק חצי העבודה. כדי להצליח באיביי, עליך למצוא ספק אמין, למקם את המודעות שלך באופן מיטבי, להקצות מדיניות משלוח והחזרה מתאימה ולעקוב אחר מגמות השוק.

 

שאלות נפוצות

האם עדיין רווחי למכור באיביי?

כן, מכירה באיביי עדיין היא מקור רווח משתלם, כפי שהיה לפני שנים. זה כמובן יותר תחרותי מאשר בעבר, אך זה רק אומר שעליך להיות יותר אסטרטגי ומחשבני כדי למקסם את הרווחים שלך. כל עוד אתה מוצא מוצרים במחירים זולים ומוכר אותם בפער על איביי, תוכל להרוויח במרכז המסחרי.

  • משפר את רשימות המוצרים שלך עבור חיפוש
  • משתמש בתמונות מקצועיות ומוארות באור טוב למוצרים
  • רשום מוצרים חדשים באופן קבוע
  • ספק חווית לקוח מדהימה
  • הפוך למוכר דירוג גבוה
  • שמור על שיעור השגיאות בעסקאות שלך ברמה נמוכה ככל האפשר

מה מוציאים הרבה כסף ב-eBay?

מוצרים שמוכרים במחיר גבוה ב-eBay הם לרוב פריטים נדירים שקונים לא מצליחים למצוא בקלות. כמה מהם כוללים:

  • זיכרונות מותגים
  • ביגוד וינטאג’
  • רהיטים עתיקים ובזים
  • תכשיטים ושעונים
  • אוספים
  • ספרים
  • ציוד ספורט
  • משחקים וטלפונים ניידים
×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK