המדריך האולטימטיבי למכירת תכשיטים ב- eBay

במדריך זה, נכסור איך למכור תכשיטים ב-eBay, שלב אחרי שלב. אנחנו נכסור איך למצוא את פריט התכשיט, איך להשיג את המוצר, איך לאמת את התת-תחום ולוודא שהפריט ימכר. אנחנו לא משאירים דבר מחוץ.

האם אתה רוצה להרוויח כסף ממכירת תכשיטים ב-eBay אך אתה לא בטוח איך לעשות זאת? מדריך זה מיועד בדיוק לך!

מכירת תכשיטים ב-eBay יכולה להיות רווחית ביותר, בהנחה שאתה עוקב אחר השלבים הנכונים ומשתמש בכלים הנכונים לקבלת החלטות מבוססות מידע טוב יותר. מאמר זה יספק לך מספר טיפים למציאת פריטי תכשיטים רווחיים שמוכרים היטב ב-eBay, וידון באופן לרשימת הפריטים האלה כך שיהיה להם הסיכוי הטוב ביותר למכירה.

 

סקירת המאמר

כיצד למכור תכשיטים ב-eBay ב-7 שלבים פשוטים
שלב 1: זיהוי תת-תחום שלך
שלב 2: התפקדות ברובע על מוכרי eBay מוצלחים
שלב 3: חקר מוצרים רווחיים באמצעות מחקר מוצרים
שלב 4: גיור המוצר
שלב 5: מיטוב הכותרת שלך למכירה
שלב 6: יצירת המודעה שלך ב-eBay
שלב 7: עמיתות ההזמנות שלך
סיכום הכל
שאלות נפוצות
האם מכירת תכשיטים ב-eBay רווחית?
איזה פריט תכשיטים מוכר הכי הרבה?

 

כיצד למכור תכשיטים ב-eBay ב-7 שלבים פשוטים

לא רוצה לקרוא את המדריך? אין בעיה! תוכל לצפות בסרטון שבו אני מסביר את השלבים המדויקים הללו למטה.

 

אם אתה מעוניין למכור תכשיטים ב-eBay, ישנם 5 שלבים חשובים שעליך לשקול. אלו 5 השלבים יכסו את מציאת פריטי תכשיטים רווחיים למכירה ב-eBay, וגם את רשימת המוצרים הללו כך שיהיה להם הסיכוי הכי טוב למכור. אנחנו נדבר עליהם בפרטים להלן.

חדש במכירה ב-eBay? מדריך זה יעזור לך להבין את התהליך בצורה יותר טוב.

 

שלב 1: זהירות בכתובת מדויקת

השלב הראשון למציאת פריטים רווחיים שימכרו טוב בפלטפורמה הוא לזהות את כתובת המוצר שלך. כדי לעשות זאת, ישנם מספר כלים זמינים, אך אף אחד אינו יותר מסוגל ומקיף מ-ZIK Analytics (אנחנו יודעים, אנחנו מעט משוחדים).

אינך חבר ב-ZIK Analytics? אין בעיה! יש לנו התנסות של 7 ימים למטה כדי שתוכל להתחיל בדרך הנכונה ולהמשיך עם מדריך זה.

 

zik analytics trial

 

בסעיף זה, נדון כיצד להשתמש ב-ZIK Analytics כדי לזהות את התת-תחום שלך, כך שתוכל לחקור עמוק ולמצוא פריטים שמתפרסמים במכירה ב-eBay. כדי לעשות זאת, אנחנו פשוט מנווטים לטאב חקירת קטגוריות בתוך ZIK Analytics.

category research

 

בפנים נכנסים לטאב הגדרות מהירות ובוחרים את ההעדפות שלנו. כלול בכך בחירת השוק המסוים של eBay, מאיפה תשלח את הפריטים, מקור הספקים שלך וחישוב עלות נקודת השוויון.

 

supplier quick settings

לדוגמה שלנו, הגדרותינו הם:

שוק: eBay ארה”ב

מיקום משלוח: ארצות הברית

אתר מקור: Alibaba.com

חישוב נקודת שוויון: 14%

לאחר מכן, אנחנו גוללים למטה לקטגוריית התכשיטים ובוחרים אחת מתת-התחומים הזמינים בתוך ZIK. לצורך נוחות, סידרנו את תת-הקטגוריות הפופולריות ביותר בכל קטגוריה ראשית כאן.

 

fashion jewlery

 

מכאן, ZIK מציג לך את כל מוצרי המכירה הטובים ביותר בתת-הקטגוריה הזו, ממוינים מהטובים לפחות הטובים. תוכל לצפות בנתונים סטטיסטיים של כל מוצר כדי לראות אילו מהם מובילים ביציאות. מה שאנחנו אוהבים לעשות מכאן הוא לראות אילו מוצרים מסוימים מופיעים כמה פעמים ברשימת המוצרים המובילים.

לדוגמה, בחיפוש שלנו, גילינו ששרשראות, עגילים וטבעות מופיעים פעמים רבות מאוד. על פי כך, אנו יודעים שיש לחקור עוד על מוצרים אלו ולהוסיף אותם לחנות שלנו.

כמו כן, אנחנו רוצים לשים לב ולראות אילו מוכרים מופיעים מספר פעמים עבור מוצרים אלו, מאחר ונעשה היפוך לתהליך הפכוי כדי לשפר עוד יותר את חיפושינו.

 

שלב 2: פיתוח הפכוי למוכרים מצליחים ב-eBay

בשלב זה, נבצע הפיכה למוכר eBay מצליח שגילינו בשלב 1. כדי לעשות זאת, יהיה עלינו להטיף את העכבר מעל המוכר וללחוץ על “סרוק מוכר”.

 

scan seller

 

אנחנו יודעים שהמוכר הזה מתמקד רק במכירת תכשיטים, ובדוגמה שלנו, אנחנו רואים שהם מוכרים בסך של 190,000 דולר לחודש – אז הם בהחלט עושים משהו ברמה מאוד טובה!

אנחנו יכולים לגלול לתחתית דף המוכר ולראות את כל הפריטים שהם מוכרים, וגם את כל הנתונים הקשורים למוצרים האלה.

על ידי סקירה של כל הפריטים המובילים שלהם, אנחנו רואים ששוב, שרשראות מוכרות במידה רבה מאוד!

עכשיו, עם מידע זה מתחקר הקטגוריה, וכן מחקר המתחרים, אנחנו מוכנים לחקור עוד עמוק באמצעות חקר מוצר.

 

שלב 3: חקירה מעמיקה על מוצרים רווחיים באמצעות חקר מוצר

עם כל המידע שצוין לעיל, אנו רואים שה-“שרשרת קיובן מפלדת אל-חלד” מוכרת באופן חזק מאוד והיא משהו שרוצים לחקור עליו עוד עמוק. אנחנו הולכים ומעתיקים את הכותרת הזו לתיבת חקר המוצר של ZIK, תוך וודאות שאנחנו משתמשים רק במילות המפתח הראשיות המזהות את המוצר הזה.

 

חקירת מוצר לפי כותרת

 

כאשר אנחנו לוחצים על חיפוש, אנחנו מקבלים נתונים מדהימים עבור המוצר הזה.

 

נתוני המוצר

 

חלק מהנתונים המרכזיים ששם לבנו אליהם הם שהמוצר יצר מעל $19,240 במכירות ב-30 הימים האחרונים ושיעור המוצרים המוצלחים בקטגוריה היה 67%, עם מחיר ממוצע של $15.92.

כשאנחנו מסגרלים למטה כדי לסקור את כל החשבונות שמוכרים את המוצר הזה בצורה טובה, אנחנו יכולים לראות מגוון של מוצרים, תמונות, כותרות ומחירים כדי להבין את השוק.

מכאן, זה תלוי בנו לראות האם אנחנו יכולים למצוא את המוצר הזה או ליצורו במחיר סביר כדי שנוכל להתחרות בשוק הזה.

 

שלב 4: מקור המוצר

אם אתה סוחר חדש בלי רשת אספקה מוכרת מוכרת – מקור המוצר עשוי להיות מורכב. החדשות הטובות הן ש-ZIK עשתה את התהליך הזה כפשוט ככל שאפשר עבורך. כדי למצוא מוצר דומה לזה שאתה רוצה לרשום, אתה פשוט צריך ללחוץ על הכפתור “AliBaba” ב-ZIK וזה יוביל אותך ישירות לפונקציית החיפוש לפי תמונה באתר AliBaba.

 

source on alibaba

 

תפקידך כמוכר באיביי הוא לוודא שהמוצר שמתקבל מאליבאבה הוא מותאם לחומרים ולאיכות דומים למוצרים שהמתחרים שלך מוכרים באיביי.

כתוספת, אם תצליח להבחין את המוצר שלך מעט מהמוצרים שמוכרים טוב, זה יעניק לך יתרון עצום על פני מוכרים אחרים שכבר פועלים בתחום.

 

שלב 5: מיטוב את הכותרת כדי למכור

ברור, למצוא מוצר חם הוא היסוד של כל עסק בתחום התכשיטים, אך כשאתה מוכר תכשיטים באינטרנט – יצירת כותרת ורשימה מיטובת ומסודרת היא דבר חשוב מאוד, שבקרב שני למציאת מוצר חם.

לכן, אנחנו מקפידים על מיטוב הרשימה והכותרת שלנו.

בדוגמתנו, אנחנו מביטים ברשומה של מתחרינו שמציגים “שרשרת קיובה תוצרת קובה מפלדת אל-חלד בציפוי זהב”

כדי למיטב את הכותרת שלנו, אנחנו מעתיקים את הכותרת המלאה של רשומת המתחרה ומדביקים אותה ישירות לכלי מיטוב כותרות ב-ZIK Analytics.

 

zik title builder

כאשר אנו מדביקים את המילות המפתח שלנו לכלי בניית הכותרת ולוחצים על כפתור החיפוש, אנחנו רואים מגוון של מילות מפתח ארוכות שמשתמשים בהן רשומות אחרות כדי למכור מוצר זה בהצלחה ב-eBay. מידע זה מאפשר לנו לדעת דברים כמו ממוצע חיפושים, תחרות וגם מכירות שמיוחסות למילת המפתח (זהו יתרון תחרותי עצום!).

 

title builder tool

 

ממקום זה, אנחנו יכולים לתת עדיפות למילות המפתח הטובות ביותר עבור הכותרת שלנו. לדוגמה, התוצאות שלנו מראות שהמילות המפתח “שרשרת קיובה קובנית” יש להן רק 5 תחרותאים, אך יש להן 306 מכירות שניתנות להן. זה אומר שזה הזדמנות גדולה למלא את התפקיד שבוקע בשוק, וזו מילת המפתח שחשוב להוסיף לכותרת שלנו.

על ידי שימוש בכותרת של המתחרים שלנו ובנתונים האמיתיים של מכירות המוצר, אנחנו מסוגלים לבנות כותרת ללא תחרות שתסייע למשתמשים למשוך תנועת תעבורה ומכירות ישירות לחנויות ה-eBay שלהם.

האם אתם מרוצים מהתוצאות? Zik Analytics מציעה ניסיון חינמי של 7 ימים, שתוכלו להנות ממנו על ידי לחיצה על הקישור למטה.

zik analytics trial

 

שלב 6: צור את רישום ה-eBay שלך

השלב הבא הוא ללחוץ על הכפתור “מכירה” בפינה העליונה של דף הבית שלך ב-eBay, ואז “ספר ל-eBay מה אתה מוכר”.

בגלל שאנחנו מוכרים “שרשרת פרווה קובית מסילות קובניות מפלדת אל-חלד”, פשוט מכניסים את זה לתיבת החיפוש, ואיביי יציג מוצרים דומים לאחד שאנחנו מוכרים שמתאימים לכותרת הזו.

list of jewelry category products

 

כשתמצא את הרשומה המתאימה שיש לה את אותן תכונות כמו של הרשומה שלך, תבחר אותה ותעדכן את הכותרת לכותרת שיצרת בשלב 5. בשימוש במילות המפתח המתאימות משלב 5 אתה מבטיח שה-SEO שלנו באיביי מוגדר כראוי, ונותן לרשומה שלנו את הסיכוי הטוב ביותר למכור בהצלחה באיביי.

מכאן, עליך למלא את הפרטים השונים של המוצר שלך כמו מצב הפריט, היצרן, החומרים וכל תכונה אחרת המאפשרת לאיביי לקבל כמה שיותר מידע על הרשומה שלך. הבטחה שהמידע הזה מוזן באופן הכי טוב שלך תגרום למוצר שלך להיות עם יותר נקודות מידע שאיביי יכול להתאים לשאילתת קונים פוטנציאליים, וזה יעניק לך את הסיכוי הכי טוב להופיע בחיפושי איביי.

בנוסף, עליך לוודא שצילומי התכשיטים שלך מצלמים מגוון של זוויות כדי שקונים פוטנציאליים יוכלו להבין במדויק איך המוצר נראה. שימוש בתמונות מעולות, עם תאורה טובה, הוא משהו שכל המוכרים המצליחים עושים, מאחר וזה מאפשר לך למזער החזרות ולהגביר את השביעות רצון של הקונים (ובכך מפחית את משובים השליליים).

כמו כן, עליך לוודא שכל הפרטים החשובים האחרים בפרטי הפריט מולאים כמו:

    • הכותרת ותת הכותרת שלך
    • תיאור הפריט שלך
    • מדיניות ההחזרה והמשלוח
    • כל סוגי הגרסאות האפשריות של הפריט
    • מחיר המוצר (וודא שאתה כולל את עלות המשלוח)

 

שוב, על מנת לשפר את הגעת הלקוחות באורגניות, יש לבצע את הפעולות שצוינו לעיל בדיוק. אם הדבר אינו מספיק מהיר בעיניך, יש לך גם אפשרות לנצל קידום ממומן כמו קידום הפרסומת שלך באיביי.

 

שלב 7: עמיתות ההזמנות שלך

כך שהתכשיט שלך נמכר, מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לעמוד בהזמנה ולשלוח את הפריט לקונה במהירות.

כאשר הפריט שלך נמכר, תקבל את כל פרטי הלקוח שלך למשלוח הפריט בתוך לוח המיכר שלך. במקום זה, עליך לוודא שהפריט נשלם ושאתה מתייחס בקפידה לכל הערות שהקונה משאיר לך. משם, תוכל להמשיך ולארוז את הפריט ולהזמין תוויות שליחה כדי לשלוח את הפריטים ללקוחותיך. עליך לוודא שאתה מגן על הפריטים שלך עם מוצק כמו בועות או קופסא מוגן כדי שהתכשיטים שלך לא יידחקו או ייקרסו.

ניתן למצוא עוד עצות ודרישות של איביי למשלוחים כאן.

לאחר סיום השלבים הללו, עליך פשוט להוסיף את מספר המעקב להזמנה, והנה עשית זאת – סיימת לעמוד בהזמנה שלך!

טיפ חם: שמור על קשר עם הלקוח שלך בכל נקודה של התהליך. זה יבטיח שהלקוח שלך מרוצה ויש יותר סיכוי שיעניק לך משוב חיובי על הרכישה שלו.

 

סיכום הכל

לא צריך שיהיה קשה למכור תכשיטים באיביי. הדבר החשוב הוא לוודא שאתה מוכר פריטים שבביקוש, ושאתה מבצע את הרשימה של הפריטים שלך בדרך שמאפשרת לך לקבל את הצגה המרבית ותנועת התעבורה למודעה.

השימוש במגוון הכלים הזמינים לך הוא הדרך הטובה ביותר להשיג יתרון על המתחרים שלך. אנחנו מאמינים ש-ZIK Analytics היא אחת מהכלים הזה שיעזור לך לעשות זאת בדיוק. אם אתה עדיין לא חבר, תוכל להירשם לניסיון של 7 ימים בקישור למטה ולנצל את הכלי לקבלת נתונים יעילים וחשובים על השוק שלך.

zik analytics trial

 

שאלות נפוצות

להלן כמה שאלות נפוצות שלמשתמשים על מכירת תכשיטים באיביי באונליין.

 

האם מכירת תכשיטים באיביי מוכרת?

כן, מכירת תכשיטים באיביי היא מאוד מוכרת, בהנחה שאתה מוכר את הפריטים הנכונים.

תחום התכשיטים מוכר במיוחד באיביי ויש לו פוטנציאל רווח עצום! האם כל תכשיט מוכר באותו המידה? לא בדיוק, אך ישנם מספר סוגים של תכשיטים שמצליחים להיות פופולריים בקרב המוכרים:

– מכירת תכשיטים מפוארים (כולל טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים)

– תכשיטים וינטאג’יים (כולל סגנונות ארט דקו, רטרו, אדוארדיאניים וויקטוריאניים)

– תכשיטים קוסטומיים (כלול תכשיטי אופנה)

– שעונים (כולל חלקי שעון ואביזרים)

מוצרי התכשיטים הללו מדורגים בתוכנת הכלים שלנו בהתאם לפופולריות של התת-נישה. במובן כללי אנחנו מעדיפים לפעול בתחומים רחבים יותר כאשר אנחנו מוכרים באינטרנט, אך יתכן ותמצא פריטים נדירים כאשר אתה מתעמק יותר בתתי הקטגוריות המדויקות.

 

 

איזה פריט תכשיטים מוכר ביותר?

התשובה לשאלה זו משתנה מעת לעת, לכן קשה לציין בוודאות. אף עם זאת, כמה מהפריטים הפופולריים ביותר שמוכרים היטב באיביי כוללים טבעות, שעונים, שרשראות, צמידים ועגילים. תכשיטים מפוארים, תכשיטים וינטאג’יים ותכשיטי גוף גם נמכרים היטב בפלטפורמה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK