מוכרים הטובים ביותר באלי אקספרס

איך למצוא את המוצרים הנמכרים ביותר באלי אקספרס

אלי אקספרס מספקת מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים ביותר דרך הפלטפורמה המקוונת שלה, שזמינה ברחבי העולם. לזהות את המוצרים הנמכרים ביותר באלי אקספרס יכול להיות משחק שינוי חיים עבורך אם אתה סוחר שמחפש למצוא מוצרים, להרחיב את הקו המוצרים שלך או להיכנס לשוק חדש.

אלי אקספרס מציעה למעלה מ-150 מיליון משתמשים פעילים ביותר מ-200 אזורים, ומצפה לגדול בשנים הקרובות. עם בסיס לקוחות כה רחב, אין פלא שרבים מהמוכרים בפלטפורמה מרוויחים מכך.

אך כדי להצליח באלי אקספרס, עליך לזהות את המוצרים הנמכרים ביותר ולהשתמש בפופולריות שלהם. האיכות, האמינות והנגישות של המוצרים הזמינים בפלטפורמה זו גרמו למיליוני קונים ברחבי העולם לסמוך עליה.

אל דאגה, במאמר זה, אני אראה לך דרך חכמה שהשתמשתי בה כדי למצוא חמישה מוצרים הנמכרים ביותר באלי אקספרס. אני משתמש בתוכנה המציגה לי את הפריטים הנמכרים ביותר באלי אקספרס. כמו כן, אספק לך את הקריטריונים להפוך למוכר במצפון וטיפים לבחירת המוכר הטוב ביותר באלי אקספרס לדרופשיפינג.

 

 

איך למצוא את המוצרים המוכרים ביותר באלי אקספרס בעזרת ZIK Analytics

הכלי ZIK Analytics עוזר לי למצוא מוצרים הנמכרים ביותר ולאמת את הנישה שלהם. באמצעות כלי ה-ZIK Analytics ניתן לנתח מידע על המוצר, ביצועי החנות וביקוש בקרב הקהל באלי אקספרס, ובכך תוכל לגלות את קטגוריית המוצרים הנמכרת ביותר לרשימה ולהגדיל את הרווחים שלך.

כדי להתחיל, עבור אל דף הבית של ZIK Analytics. בחר את סורק התמצאות אלי תחת הקטגוריה ZIK Pro.

סורק התמצאות אלי מסייע למוכרים לגלות את מגמות הגידול ומיליוני המוצרים הנמכרים ב- AliExpress במשך 6 החודשים האחרונים.

על מנת למצוא מוצרים באיכות גבוהה, יש לסנן את מחקר המוצרים שלך. עבור לקטע הדירוגים והכנס ערך בין 4.5 ל-5.0. לאחר מכן, הכנס לפחות 10 ביקורות בקטע הביקורות. לאחר מכן, לחץ על ‘חיפוש’. עם זאת, תוכל למצוא את חמישת המוצרים המובילים באיכות ב- AliExpress.

לאחר מכן, סרוק את חמישת הפריטים הנמכרים ביותר לפרטים נוספים על המוצרים, כולל תמונה, כותרת, משלוח, משוב על החנות, ביקורות, דירוג, מכירות, מחיר ופרטי המוכר. מומלץ לשקול מוכרים עם ניסיון מכירה ב- AliExpress במשך 9 חודשים עד שנה.

יותר מכך, כלי ה- ZIK Analytics מאפשר לך לייצא את פרטי המוצר המובילים כקובץ CSV. פשוט בחר את המוצרים ולחץ על “יצוא”.

לאחר ניתוח המוצרים המובילים החמישה, יש גם צורך לנתח את התחום המקצועי על ZIK Analytics כדי לוודא שזהו תחום רווחי.

עכשיו, בואו ננתח את התחום המקצועי של מוצר זה.

 

#1 – מנורת LED

המוצר הנמכר ביותר הראשון ב-AliExpress הוא “מנורת LED”. כדי לנתח את התחום הזה ב-AliExpress, עברו לקטע המחקר על המוצר ב-ZIK Analytics בלשונית חדשה ולחצו על AliExpress.

בכלי החקר על המוצר, חפשו “מנורת LED”. תראו מידע מפורט כגון יחס מכירה, רשימות, פריטים שנמכרו, הכנסות ממכירות, רשימות מוצלחות ומחיר ממוצע למוצר בלוח המחוונים של ZIK.

נתוני ZIK Analytics חשפו כי ה-יחס מכירה של מנורת LED הוא 256% עם הכנסות ממכירות בסך של 3,849,344 דולרים ו100% מהרשימות מוצלחות.

כך אפשר לראות שזו נישה מעולה.

אם אתם מחפשים מוצר רווחי לרשותכם כדי לשפוך ממקור אחר כמו אלי אקספרס, אז אתם יכולים למנוע את הביקוש הזה.

 

#2: מאיץ USB 3.0

אתם יכולים לחזור על תהליך זה כדי לאמת את נישת המאיץ USB 3.0 וכל מוצר אחר.

נתוני ZIK חשפו כי ה-יחס מכירה של המאיץ USB 3.0 הוא 141%, ויש לו סך כולל של הכנסות ממכירות בסך של 2,908,142 דולרים ומספר הרשימות המוצלחות הוא 100%.

אם ברצונך להרוויח, מוצר זה הוא אפשרות טובה לחנות שלך מכיוון שיש מכירות אמיתיות להציג.

 

#3: כבל עט חוט

הנתונים מהכלי שלנו למחקר מוצרים, ZIK Analytics, מראים תוצאות מבטיחות מאוד עבור כבל העט החוטי. סך ההכנסות מהמכירות הוא 19,119 דולרים, יחס מכירות בין 50% ומספר רשומות מוצלחות בין 68.08%.

עם הנתונים האלו, תוכל לחקור את המותגים המובילים לכבל העט החוטי ולהוסיף אותם לחנות המקוונת שלך כדי למקסם את הרווחים.

 

#4: מסג’ר לרגליים

הנתונים מהמחקר השוקי ב-ZIK מראים כי למסג’ר הרגליים יש סך הכנסות ממכירות כולל 1,210,404 דולרים. יחס המכירות בין 15% ומספר רשומות מוצלחות בין 67.45%.

המידע הזה מראה כי Meta Film Resistor הוא מוצר פוטנציאלי לדרופשיפינג.

 

#5: רזיסטור מטה סרט

הנתונים ב-ZIK Analytics מגלים כי לרזיסטור מטה סרט יש יחס מכירות בין 21%, סך הכנסות ממכירות בין 51,042 דולרים ומספר רשומות מוצלחות בין 50%.

המידע הזה מגלה שאתה יכול להרוויח על ידי דרופשיפינג של מטה פילם רזיסטור באליבאבא.

טיפים לבחירת מוכרים המצטיינים ב-AliExpress בעזרת ZIK Analytics

עם אלפי מוכרים ומיליוני מוצרים זמינים, יכול להיות מעצבן לבחור את המוכרים הטובים ביותר לקנייה. כדאי לשקול את הטיפים הבאים כאשר בוחרים את המוצרים הנמכרים ביותר ב-AliExpress.

  • בדוק את דירוגי המוכר והביקורות: לפני שאתה עושה רכישה, מומלץ לבדוק את הביקורות והדירוגים של המוכר כדי למצוא ספקים מהימנים. חפש מוכרים עם דירוג גבוה (לפחות 85%) וביקורות חיוביות. זה יעזור לך להעריך את המוכר, את מוניטיה ואת איכות המוצרים והשירות שלהם.
  • חפש מוכרים מאומתים: AliExpress מציעת תכנית למוכרים מאומתים המבטיחה שזהותם של המוכר ומידע עסקי שלהם נבדקו. חפש את האייקון “מאומת” ליד שם המוכר כדי לוודא שאתה עוסק עם מוכר אמין ומהימן.
  • בדוק את מדיניות המשלוח והמסירה של המוכר: מדיניות המשלוח והמסירה שונה בין מוכר למוכר. תמיד וודא שמדיניות המשלוח תתאים למקום מגוריך ולזמן המשוער למסירה. ניתן גם לבדוק את אפשרויות המשלוח של המוכר, ולראות האם הם מציעים משלוח מהיר או משלוח חינם.
  • השווה מחירים ואיכות המוצר: השווה מחירים ואיכות המוצר ממכרכרים שונים לפני קנייה. תמיד בחר מוכר שמציע מוצרי איכות טובה במחיר הוגן. אל תתעוף למכרך שמציע את המחיר הנמוך ביותר כי יתכן כי תקנה מוצר עם איכות גרועה.
  • בדוק את מדיניות ההחזר וההחזר: מומלץ לסקור את מדיניות המוכר בנוגע להחזרים והחזרים לפני ביצוע קנייה. חפש מוכרים שמציעים מדיניות החזר והחזר חסרת עגלה אם תקבל מוצר פגום או פגום.
  • בדוק את האותנטיות: כדי לוודא את האמיתות של הפריטים, חשוב לוודא שהמוכר מציע מוצרים חוקיים. חלק מהמוכרים עשויים לטעות בטענות כי הם מוכרים מוצרים אמיתיים, אך במציאות הם מוכרים פריטים מזויפים או מזויפים. כדי לוודא שהמוצרים הם אמיתיים, בדוק האם המוכר הוא סוכן מורשה או שיש לו תעודה או רישיון.

בחירת המוכרים הטובים ביותר ב-AliExpress דורשת ממך דאודיליגנציה והתעקשות. על ידי התאמה לטיפים המצוינים לעיל, אתה יכול לוודא כי אתה עוסק עם סוחר מהימן ואמין שמציע מוצרים באיכות טובה ושירות לקוחות מצוין.

 

למה לבצע נפילה (Dropship) ב-AliExpress?

אם אתה סוחר בסחר אלקטרוני שמחפש להרחיב את קו המוצרים שלך, אז AliExpress צריך להיות אחת מיעדייך הראשיים למוצרים הנמכרים ביותר. השוק המקוון מציע מבחר רחב של מוצרים במחירים סבירים, ולכן זו פלטפורמה אידיאלית למצוא מוצרים לדרופשיפינג.

למעשה, AliExpress הוא ביתו של מיליוני מוכרים, כל אחד מהם מציע סדרת מוצרים ייחודית. על ידי ביצוע מחקר מוצרים מובילים בפלטפורמה, אתה יכול לזהות מוצרים פופולריים בקטגוריית העניין שלך ולקבל תובנות בנוגע לצרכי הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

בנוסף, AliExpress נודעת בעקביות למחיריה הנמוכים ולמוצרים באיכות גבוהה. באמצעות מציאת מוצרים מובילים בפלטפורמה, אתה יכול להשיג מוצרים בעלות רק חלק מהעלות של פלטפורמות קנייה אחרות, ובכך להבטיח לך יתרון תחרותי בשוק.

ייחודה של AliExpress נמשכת לאחר מכן עם הצעת מגוון רחב של כלים שיעזרו לך בביצוע מחקר שלך, כולל סינונים למיון מוצרים לפי פופולריות, דירוג ומחיר. תוכל גם לצפות בסקירות ובדירוגים של לקוחות אחרים, מה שיאפשר לך להבין טוב יותר את איכותו ופופולריות המוצר.

בנוסף, AliExpress מציעה פלטפורמה פשוטה וידידותית למשתמש, המאפשרת בקלות לבצע מחקר מוצר ולהזמין מוצרים. באמצעות השימוש באפשרויות משלוח מהירות ואמינות, תוכל לקבל מוצרים מובילים במהירות ובקלות ולהתחיל למכור אותם ללקוחות שלך.

 

קריטריונים להפוך למוכר מוביל ב-AliExpress

מיליוני לקוחות ברחבי העולם יש גישה לפלטפורמה ב-AliExpress שבה הם יכולים לרכוש מוצרים מכל מוכר. אך התחרות קשה, והקריטריונים להיות מוכר מוביל ב-AliExpress מתעדכנים באופן קבוע.

הקריטריון הראשון להיות מוכר מוביל ב-AliExpress הוא הצעת מוצרים ייחודיים שעונים על צרכי הלקוחות. המוצר הספציפי שאתה מציע צריך להיות באיכות גבוהה, חדשני וזמין במחיר סביר. המוכר גם צריך לוודא שתיאור המוצר הוא מדויק ומקיף כדי למנוע כל סבל והחזרות.

הסטנדרט השני הוא לספק שירות לקוחות יוצא דופן, וכולל טיפול בשאילתות ותלונות של הלקוחות במהירות ובחשיבות גדולה. המוכר צריך גם להיות שקוף בתקשורת, ולשתף את הלקוחות במידע עדכני לגבי מעקב ההזמנה ומצב המשלוח.

מעבר לכך, על המוכר להקפיד על אסתטיקת החנות שלו. חנות עם עיצוב מוקפד, תמונות מקצועיות של המוצרים וגרפיקה מוצעת יכולה להכניס את ההבדל. חנות שנראית אמינה ומקצועית תמשוך יותר לקוחות ותוביל לרכישות יותר.

כמו כן, השיווק משמעותי בעל השפעה על הצלחת המוכר כמוביל באליאקספרס. ההקצאה של משאבים לשיווק ופרסום יכולה לשמש ככלי מרכזי להגברת התעבורה לחנות והגברת המכירות. המוכר צריך לנצל את יתרונות המדיה החברתית והמשפיעים לקידום החנות שלו.

בנוסף, כדי להפוך למוכר מוביל באליאקספרס יש להציע מוצרים ייחודיים ואיכותיים, לספק שירות לקוחות מעולה, לשמור על מראה מקצועי של החנות ולהשקיע בפעולות שיווק. עם מחויבות, עבודה קשה והתמדה לשביעות רצונם של הלקוחות, המוכרים יכולים להפוך למובילים באליאקספרס.

 

שיטות נוספות למציאת מוצרים מובילים באליאקספרס

להלן כמה טכניקות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לגלות קטגוריות ומוצרים מצליחים נוספים באליאקספרס.

דף הבית

ככותרת הכניסה לפלטפורמה לקניות באינטרנט המובילה בעולם, דף הבית של אליאקספרס מציע אוצר של מידע לקונים חכמים שמחפשים את הטרנדים האחרונים והדילים הטובים ביותר. עם אלפי מוכרים שמתחרים להיפגש עם תשומת הלב שלך, דף הבית משמש כמדריך למציאת המוצרים הפופולריים והמובילים במגוון רחב של קטגוריות. על דף הבית של אליאקספרס קיימים קישורים אל “דירוגים מובילים” ואל “הצעות מהירות“, שמציעים סקירה על הפריטים הפופולריים או המופצים על ידי האתר לכל המבקרים שמתחילים בדף הבית.

 

השתמש ברשימת המוצרים המובילים ב-AliExpress

רשימת המוצרים המובילים ב-AliExpress היא רשימה שנבחרה של המוצרים הפופולריים ביותר בפלטפורמה. הרשימה מתעדכנת מדי יום וכוללת מוצרים מקטגוריות מכירה שונות כגון אופנה, אלקטרוניקה, בית וגן, ועוד. כדי למצוא את הרשימה, עבור לדף הבית של AliExpress ובחר בלשונית “מוצרים מובילים”. לאחר מכן, תוכל לחקור את הקטגוריות השונות כדי לאתר את המוצרים המובילים.

 

מרכז ה-Dropshipping של AliExpress

מרכז ה-Dropshipping של AliExpress הוא כלי עוצמתי ליזמים מקוונים שרוצים להתחיל עסק Dropshipping או לשפר את החנות המקומית שלהם. באמצעות מרכז ה-Dropshipping, המוכרים המקוונים יכולים לגלות בצורה נוחה את המוצרים המתאימים ביותר להצעה בחנויות הווירטואליות שלהם. הפלטפורמה מספקת מגוון רחב של נתונים על מוצרים מובילים, כולל מגמות מכירות, נפח הזמנות ודירוג מוצר. כמו כן, היא מציעה המלצות עבור מוצרים קשורים כדי לעזור למוכרים להגביר את המכירות שלהם.

 

השתמש בסנני חיפוש של AliExpress

לבסוף, באפשרותך להשתמש בסנני החיפוש של AliExpress כדי למצוא את המוצרים המובילים בקטגוריה או התחום מסוים. סנני החיפוש מאפשרים לך למיין מוצרים לפי פופולריות, מחיר, דירוג ועוד. באמצעות סנן הפופולריות, אתה יכול למצוא את המוצרים שמוכרים היטב בפלטפורמה. תוכל גם להשתמש בסנן “מוצרים חמים” כדי למצוא את המוצרים שכרגע מגיעים לפופולריות ב-AliExpress. באמצעות החיפוש לפי נפח הזמנות ודירוג הקונים, תוכל להגביר את הוודאות שהמוצרים הללו נמכרים בכמות גבוהה ועונים על צרכי הלקוחות.

 

מסקנה

‏AliExpress היא פלטפורמה מצוינת עבור קונים ומוכרים כא gle לגלות מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים. בעזרת הטיפים והתחביבים שצוינו לעיל, תוכל בקלות לזהות את המוכרים הטובים ביותר ב-AliExpress ולגלות את המוצרים המובילים בפלטפורמה.

על ידי השימוש במאפיינים מובנים של ZIK Analytics, כולל ביקורות מלקוחות ודירוג מוכרים וגם מדדים כמו נפח המכירות והמחיר הממוצע, תוכל לקבל החלטות ממוקדות ביחס לרשימת המוצרים שלך.

מצד שני, אם אתה מוכר שמעוניין להגביר את המכירות שלך ב-AliExpress, חשיבות מרכזית יש לשים על איכות המוצר, שירות לקוחות ושיווק, כדי להדגיש את עצמך ולמשוך יותר לקוחות.

נזכיר כי מכירת מוצרים פופולריים לא מספיקה, אתה צריך גם להבחין את המוצרים שלך במיוחד ולספק שירות לקוחות מעולה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK