חשבון עסקי ב-eBay לעומת חשבון אישי

במהלך 2022, קיימים יותר מ-159 מיליון משתמשים פעילים ב-eBay (רובם מבוססים בארצות הברית), ויותר מ-19 מיליון חשבונות מוכר ב-eBay. בהשוואה להכנסות בשנת 2021, התפקוד הכלכלי בשנת 2022 הראה על עלייה של 5.8% בשנה לשנה. ברור ש-eBay הוא אחד מהענקים של מסחר האלקטרוני ברשת והוא אפשרות שווה לשיקול לכל מי שמתכנן להקים עסק מקוון מצליח.

לפני שתתחיל למכור ב-eBay, יש לך החלטה חשובה לקחת. איזה סוג של חשבון יהיה לך כדי להקים חנות ב-eBay?

יש לך שני אפשרויות לסוג החשבון ב-eBay שאתה יכול להשתמש בהן למכירת מוצרים דרך הפלטפורמה: חשבון אישי ב-eBay וחשבון עסקי ב-eBay. הבחירה שלך היא קריטית מכיוון שתרצה למקסם את התכונות הזמינות כאשר אתה מוכר מוצרים כדי להגדיל את הרווחים בחנות ה-eBay שלך.

במדריך זה, תלמד על התכונות של חשבון עסקי או חשבון אישי ב-eBay. תלמד גם על היתרונות והחסרונות של העדפות החשבון שלך כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

 

חשבון אישי מול חשבון עסקי: מבט כללי

חשבון אישי ב-eBay הוא הבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שנכנס לשוק כקונה וכדי למכור ב-eBay כתחביב. סוג זה של חשבון מאפשר לך לרשום מספר מינימלי של מוצרים בחנות ה-eBay שלך. חשבון אישי הוא הבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שאינטונסיותו העיקרית לא למכור ב-eBay למטרות עסקיות.

מצד שני, חשבון עסקי ב-eBay הוא האפשרות הטובה ביותר עבור אלה שרצים ברצינות להקים עסק ב-eBay. פתיחת חשבון עסקי ב-eBay מומלץ אם אתה רוצה להקים חנות מקוונת ב-eBay כמקור הכנסה המרכזי שלך. משתמשים עם חשבון עסקי יכולים למכור כמויות גדולות של מוצרים במקום מכירה מזדמנית, כפי שהיה במקרה של חשבון אישי.

 

חשבונות אישיים ועסקיים ב-eBay: ההבדלים

כפי שצוין מראש, ישנם הבדלים עיקריים כאשר אתה בוחר בחשבון אישי או חשבון עסקי ב-eBay. אך מהם ההבדלים הללו?

אחד מההבדלים העיקריים בין בחירת חשבון אישי וחשבון עסקי הוא הדמי שעליך לשלם עבור כל סוג חשבון. במדויק, בעלי חשבונות ב-eBay משלמים דמי הכנסת על מוצרים ודמי ערך סופיים.

אם נמיש לך כמויות מכירה קטנות בחשבון ה-eBay שלך, תוכל לבחור בחשבון אישי כדי להימנע מתשלום הדמיות. מצד שני, בעת החלפה לחשבון עסקי או חשבון מוכר ב-eBay, תוכל להשתמש ברווחים מחנות ה-eBay שלך כדי לכסות את הדמיות לניהול החשבון שלך.

אם בחרת לפתוח חשבון מוכר ב-eBay, וודא שאתה מנצל את ההטבות שמגיעות עם פתיחת חשבון זה כדי למכור כמויות גדולות של מוצרים שיכסו את עלויות החשבון. לאחר שתהיה מחובר רצינית לפתוח את החנות המקוונת שלך ב-eBay, תוכל להחליף את החשבון האישי שלך בחשבון מוכר. סוג זה של חשבון מאפשר לך לרשום את העסק החדש שלך ב-eBay ולהקים עסק משפטי.

 

כיצד לקבוע אם עליך לפתוח חשבון מוכר עסקי ב-eBay

When to use business seller account

אי אפשר להחליט אם לפתוח חשבון אישי או חשבון עסקי ב-eBay? שים לב למדדים הבאים כדי לעזור לך להחליט על סוג החשבון הנכון להקמת חנות ה-eBay שלך.

 

1. מחדשת

אם אתה מעורב בפעילות מחדשת בחנות ה-eBay שלך, מומלץ לבחור בחשבון מוכר עסקי. סוג זה של חשבון ב-eBay מאפשר לך להשיג מכירות בכמויות גדולות אם אתה עוסק בכמות מכירות גדולה.
רוצה ללמוד עוד על מחדשת ב-eBay? בדוק את המדריך המקיף של צוותנו בZIK Analytics

 

2. כמות המכירות

בהקשר של קריטריוני המכירה, עסקה עם כמויות גדולות של הזמנות משמעה שעליך להקים חשבון עסקי כדי למכור כמויות גדולות של מוצרים. עם חשבון אישי, לא תוכל להתמודד עם כמויות גדולות של מוצרים. ייתכן ויהיו מגבלות מכירה עבור סוג החשבון הזה ולמספר המוצרים שאתה יכול להוסיף.

אם אתה משתמש בחשבון עסקי ראוי, תוכל להפחית את הדמיות השונות שמתווספות לחשבון שלך ולמוצרים שהוספת. כמוכר ב-eBay, יש לך גם הזדמנויות להרחבת העסק כתוצאה מהגבלות המכירה המופחתות לחשבון שלך.

 

3. יצרן

אם אתה מייצר מוצרים משלך, קבלת חשבון עסקי ב-eBay היא חיונית. חשבונות עסקיים מציעים יותר הזדמנויות מכירה ויכולים לנצל את התכונות הזמינות ב-eBay כדי ליצור מכירות נוספות ב-eBay. מצד שני, חשבונות אישיים יש להם הגבלות נמוכות יותר על מספר המוצרים שאתה יכול לרשום. ההגבלות הללו הן נמוכות יותר אם אתה בעל חשבון חדש.

 

4. מסייע למכירה ב-eBay

אם אתה מסייע למכירה ב-eBay, חשוב לעמוד בקריטריוני המכירה מסוימים. אלה שעובדים כמסייעי מכירה חייבים להירשם לחשבון עסקי ב-eBay. תהליך המכירה של מוצרים עבור אחרים ב-eBay עובד באותה הדרך כמו המכירה של מוצרים עבור העסק המקוון שלך. בין שאתה בעל החנות ב-eBay או לא, עליך להיות בעל חשבון עסקי.

סוג זה של חשבון ב-eBay מאפשר לך לרשום מספר בלתי מוגבל של מוצרים עבור חנות ה-eBay שלך.

 

5. רכישת פריטים עבור העסק שלך

תוכל להשתמש בחשבון העסקי שלך ב-eBay כדי לרכוש מוצרים ב-eBay ולמכור אותם מחדש באותה הפלטפורמה. תוכל להשתמש בכלים שונים לחיפוש מילות מפתח ומחקר מוצרים כדי לזהות את המוצרים הטובים ביותר למכירה ב-eBay עבור העסק המקוון שלך.

 

היתרונות של מוכרים עסקיים לעומת חשבונות אישיים

הרשימה לעיל מספקת מידע על מה שתוכל לעשות עם חשבון עסקי ב-eBay. אך ישנם יתרונות נוספים שתוכל ליהנות מהם אם אתה בין מיליוני המוכרים העסקיים ב-eBay.

הנה היתרונות העיקריים שתוכל ליהנות מהם עם חשבון עסקי ב-eBay:

  • תוכל לקבל הגבלות מכירה מופחתות. בביטול ההגבלה על הרשומות החינמיות בחשבונות העסקיים שלך, תוכל למכור כמויות גדולות של מוצרים. כתוצאה מכך, אתה לא מגביל את הפוטנציאל הכנסתך מאפשרות זו לחנות ה-eBay שלך.
  • יש לך גישה לכלי חשבון עסקיים וקידומים. אם יש לך חשבון עסקי, תוכל לגשת לכלי מוכר כמו מנהל הקידומים (Promotions Manager). תוכל להשתמש בכלי זה כדי לשלוט יותר טוב במכירות ה-eBay שלך. השתמש בכלי זה כדי ליצור הנחות מותאמות אישית וקודי קופון עבור חנות ה-eBay שלך. כלי זה מאפשר לך למשוך יותר קונים וליצור יותר מכירות ממכירת מוצרים ב-eBay.
  • תוכל לקבל גישה משופרת לשירות לקוחות. חשבונות עסקיים מקבלים גישה טובה יותר לשירות לקוחות מאשר חשבונות אישיים. זהו אחד הטבות ביצירת חשבון עסקי מאחר ותוכל לפתור את בעיותיך בצורה מהירה. מוכרים ב-eBay גם מקבלים יתרון בכתיבת תביעה נגד הקונים שלך.
  • תוכל להשיג מסים נמוכים יותר. על פניו יש לשלם מסים נוספים, אך תזכה להפטרות מס במידה ויש לך עסק רשום וסוג חשבון עסקי. מוכרי חשבון עסקי ב-eBay גם זכאים להרחבת זכויות מכירה בזמני משבר.
  • תוכל לקבל הגנה משפטית עבור העסק שלך. אם אתה עסק רשום ויש לך שם עסק משפטי, תהיה לך הגנה משפטית על העסק שלך. כל החשבוניות והמכירות שלך ייקשרו לעסק שלך ותהיה זכאי לתועלות מס ותפרקים נוספים לבעלי עסקים.
  • תוכל להקים מותג משלך. אם אתה רציני למכור פריטים ב-eBay כמקור הכנסה המרכזי שלך, תוכל לנצל את ההזדמנות ליצור מותג עבור חנות ה-eBay שלך. יצירת מותג מגדיר אותך מחדש ממוכרי עסקי eBay אחרים ומונה יותר קונים לחנות המקוונת שלך.

חסרונות אפשריים של חשבון עסקי ב-eBay

  • אף על פי שיש יתרונות בבחירת חשבון עסקי ב-eBay, עליך גם להתייחס לחסרונות האפשריים בבחירת סוג זה של חשבון ב-eBay.
  • הדיווח ועיבוד המסים עשויים להיות מסובכים. אם יש לך עסק רשום עם שם משפטי, עליך לדווח על המסים של עסקך באופן עצמאי. התהליך יכול להיות מסובך ויכול לדרוש ממך לשכור מישהו שיטפל במסים עבורך. עליך לשקול את הדמיות הנוספות לשכירת מומחה מסים.
  • עליך לשלם דמי נוספים כאשר יש לך חשבון עסקי ב-eBay. ישנה דמי נוספת של 50 דולר עבור מוכרי eBay, שנדרשים לשלם חודשית. לכן, עליך למכור כמויות גדולות של מוצרים אם ברצונך למקסם את הדמיות שמחוייבות בחשבון שלך.

 

מסקנה

ברור שישנן הבדלים בין חשבונות אישיים ועסקיים ב-eBay. נקח את הזמן לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות כך שתהיה לך מידע מעודכן כשתבצע החלטות חשובות כשאתה בוחר למכור ב-eBay ולהתחיל עסק.

אם אתה עדיין לא בטוח, תוכל להתחיל עם יצירת חשבון אישי ולאחר מכן לעבור לחשבון עסקי אם ברצונך להתמקד בהרחבת העסק.

 

שאלות נפוצות על חשבונות אישיים ב-eBay לעומת חשבונות עסקיים

האם אני יכול להמיר את החשבון האישי שלי לחשבון עסקי?

כן. אם יש לך חשבון אישי מכיוון שבהתחלה לא תכננת למכור ב-eBay, תוכל להחליף לחשבון עסקי אם ברצונך ליצור חנות ב-eBay. כדי לבצע את ההחלפה, עבור אל ה-eBay שלי. עבור אל מידע אישי > החשבון שלי > עריכה (ליד סוג החשבון).

בחר את אפשרות העסק ברגע שתהיה בעמוד סוג החשבון. לחץ על “המשך” ואז הזן את שם העסק שלך. החלף את השינויים שביצעת על ידי לחיצה על כפתור “החלף לחשבון עסקי”.

 

כמה עולה הדמיית החשבון העסקי?

תוכל לראות ב-תוכנית הבסיסית לחשבון עסקי ב-eBay היא בעלות של 19.95 דולר לחודש, אם תבחר במנוי שנתי. סוג זה של חשבון יעניק לך אלפי רישומים חינם בחודש. בנוסף לדמי המנוי, ישנם דמי נוספים שעליך לשלם אם יש לך חשבון עסקי ב-eBay.

תקן זמן כדי ללמוד את הדמיות השונות ב-eBay תלויות באפשרות חנות ה-eBay שבחרת.

 

כמה פריטים ניתן לרשום ב-eBay בחינם?

כל בעל חשבון יכול לרשום עד 50 פריטים ב-eBay בחינם. אם ברצונך למכור כמויות גדולות של מוצרים, תוכל לשדרג לחשבון עסקי כדי לקבל הגבלות מכירה גבוהות יותר בחשבונך ולהגיע למכירות יותר ב-eBay לחנות המקוונת שלך.

בנוסף, מוכרים חדשים יש להם הגבלה בכמות הרשומים של 10 פריטים או בערך שלא יעלה על 500 דולר בחודש.

 

האם עדיף למכור ב-eBay כעסק?

כן, במיוחד אם ברצונך למקסם את הרווחים שאתה יכול להשיג מחנות המקוונת שלך. חשבון עסקי מספק לך יותר כלים ויכולות לפתוח את הפוטנציאל שלך להרוויח ולהפוך אותו למקור הכנסה אמין.

 

האם עלי לדווח על מכירות ב-eBay ל-IRS?

זה אינו ייעוץ מס ספציפי, אך באופן כללי אם אתה מצליח ליצור מכירות מחנות ה-eBay שלך, אז זה יסווג על ידי IRS כהכנסה עסקית. לכן, עליך לכלול את הרווחים הללו בהצהרת המס שלך. לקבלת מידע שמתאים למצב הספציפי שלך, יש ליצור קשר עם החשב שלך או יועץ פיננסי.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK