כמה חשבונות מוכרים באמזון ניתן להחזיק?

כל מוכר באמזון מעוניין לקדם מכירות ולהפיק רווחים עצומים. אמזון היא אחת מהפלטפורמות השיווקיות המצליחות והמצוינות ביותר בעולם.

המוכרים מאמינים שבעלות מספר חשבונות מוכרים באמזון יסייע להם להצטיין. זה יכולת נהדרת אם אתה רוצה להחזיק יותר מחשבון עסקי אחד באמזון, אך יש כמה הנחיות חשובות לשים לב אליהן.

מעבר לכך, אלא אם כן יש לך “צורך עסקי תקני”, אמזון אינה מאשרת בעלות על מספר מוגבר של חשבונות עסקיים במרכז המוכר. בעלות כרטיס עסקי תקף יאפשר לך לקבל גישה למספר חשבונות מכירה בלי לקבל אישור מאמזון. אף עם זאת, בעלות מספר חשבונות אמזון יכולה לגרום להקופאה ולבלבל.

לפשט עוד יותר את הספקולציות, קרא כדי לגלות כמה חשבונות מוכרים באמזון ניתן לך להחזיק וכיצד לפתוח באופן תקני חשבון מוכר נוסף.

 

כמה חשבונות מוכרים באמזון ניתן לך להחזיק?

כדי להחזיק מספר חשבונות מוכרים באמזון, חשוב לקבל את האישור של אמזון ולהיתאם לכל המדיניות הנחוצה. לפי ההנחיות של אמזון למוכרים:

“באפשרותך להחזיק רק חשבון Seller Central אחד עבור כל אזור שאתה מוכר בו, אלא אם ורק אם יש לך צורך עסקי תקני לפתוח חשבון מוכר נוסף וכל החשבונות שלך נמצאים במצב תקין. אם חשבון אחד או יותר מהחשבונות שלך אינם במצב תקין, אנו יכולים להשבית את כל חשבונות המכירה שלך עד שכל החשבונות יהיו במצב תקין.”

לפי כך, אין הגבלה על מספר החשבונות שמוכר יכול להחזיק ב-Amazon. באפשרותך ליצור כמה חשבונות כפי שתרצה אם אתה עומד בתנאים הדרושים.

מהצד שני, אם תיצור חשבונות נפרדים דרך שיטות מרמה, אתה מקנה למותג ולעסק שלך בעיות כזאת שאתה לא תהנה מהן.

אם סוחר פועל בלי לעקוב אחר כללי הגיור של Amazon, אמזון ישבות את כל החשבונות של המוכר. אמזון מעקבת אחר חשבונות בשימוש במספר שיטות כולל השתמשות בכרטיסי אשראי, אותו חשבון בנק, עוגיות, כתובת ה-IP שלך, שם העסק, ומערכת ההפעלה של המחשב.

 

שאלות הצדק והדרישות שעליך לעמוד בהן כדי ליצור מספר חשבונות עורכי מכירות ב-Amazon?

פתיחת מספר חשבונות עורכי מכירות יכולה להיות דרך נהדרת להרחיב את עסקך המקוון ולהגיע ללקוחות נוספים. אך לפני שתתחיל להקים מספר חשבונות, חשוב להבין את הדרישות וההנחיות הנקבעות על ידי הפלטפורמה שאתה משתמש בה.

  • יש לך שליטה על מספר מותגים ואתה ניהל את פעילות כל אחד מהם בנפרד.
  • אתה מייצר מוצרים עבור שני חברות נפרדות כולל ישויות משפטיות עצמאיות.
  • נרשמת לתכנית מכירה ב-Amazon שדורשת חשבונות נפרדים.

 

יש להשתמש בכתובת מגוברת, כתובת דוא”ל נפרדת, מספר טלפון וכתובת IP מופרדת בעת יצירת מספר חשבונות. טעויות כמו להיכנס לחשבונות המוכר השונים מאותה כתובת IP עשויות להיות מטרידות.

למעבר לכך, יש לוודא כי כל חשבון עומד בתקנות הביצוע של הפלטפורמה. כלומר, כל חשבון חייב להצטיין באיכות שירות ללקוח, במשלוחים בזמן ובתגובות חיוביות.

לפיכך, אם החשבון הראשון שלך לא מקבל תהליך שיקום הפרספקטיבה שלך, יתכן ש-Amazon לא תאשר את החשבון השני שלך.

כאשר החשבון שלך עומד במדיניות של Amazon, כולל ההנחיות לרשימת מוצרים והמחירים, ניתן להיות בטוח כי העסק שלך נמצא במצב תקין. גם, העסק שלך ממשיך לפרוץ ולהצליח בשוק המסחר האלקטרוני הגדול ביותר בעולם.

 

כיצד לפתוח כמה חשבונות מוכרים ב-Amazon

how to open multiple amazon seller accounts

עכשיו שהמוכרים עמדו בתנאים המצוינים לעיל ושמרו על החשבון הראשון שלהם במצב תקין, מותר להם לפתוח חשבון שני.

כדי לוודא שכל הדברים מותקנים, חיוני להודיע ל-Amazon לפני יצירת חשבון שני. בנוסף, הודעה ל-Amazon מראה את רצונך לפתוח חשבון נוסף מבלי להשתמש באמצעים לא אתיים.

הלהלכה הן השלבים לפתיחת חשבון מוכר חדש ב-Amazon:

  • יצירת כתובת דוא”ל חדשה:

לפני יצירת חשבון מוכר חדש, חשוב ליצור כתובת דוא”ל חדשה שאינה מקושרת לחשבונות קיימים ב-Amazon.

  • רישום חשבון חדש:

פנה לדף רישום מוכרים של Amazon ומלא את הפרטים הנדרשים, כולל השם שלך, פרטי העסק וכתובת הדוא”ל החדשה שיצרת. יש לוודא שאתה משתמש בשמות עסקיים שונים, כתובות שונות, חשבונות בנק נפרדים וכרטיסי אשראי נפרדים לכל חשבון.

  • אמת את זהותך

Amazon ידרוש ממך לאמת את זהותך על ידי הצגת תעודת זהות תקפה מממשלתית ומספר טלפון. השלב הזה נעשה על מנת לוודא שאתה באמת את מי שאתה מגיב ושהחשבון לא משמש לפעילויות מזויפות.

    • השלמת תהליך ההרשמה:

כאשר הזהות שלך אומתה, יהיה עליך להשלים את תהליך ההרשמה על ידי אישור תנאי השימוש והגדרת אפשרויות תשלום עבור החשבון שלך.

חזור על התהליך הזה עבור כל חשבון נוסף שתרצה ליצור.

 

היתרונות של בעלות כמה חשבונות של Amazon

בעלות כמה חשבונות של Amazon יכולה להיות כלי עוצמתי לצמיחת העסק המקוון שלך. אם אתה מזוכה לאישור מספר חשבונות, יכול להיות רב תועלתי לעסק שלך.

כאן רק כמה מהיתרונות הרבים של בעלות מספר חשבונות בפלטפורמה המסחרית הגדולה ביותר בעולם.

      1. יכולת להפציר את העסק שלך

הפצת ריבוי היא האסטרטגיה היעילה ביותר לגדול בעסק. זהו מסלול רציונלי שיכול להביא לתוצאות משתלמות.

המוכר יכול להפיץ את פעולות העסק שלו ב-Amazon על ידי יצירת חשבונות נוספים. מבחינה עסקית, המכירה ב-Amazon במגוון נישות ותחומים יש לה השפעה גדולה ובסופו של דבר יכולה להפוך להגברת המכירות ולצמיחת המותג.

      1. הגברת הרווחים

הפעולה הטובה ביותר יכולה להיות יצירת חשבונות נוספים ב-Amazon אם החברה מצליחה כרגע.

רוב המוכרים מוזמנים ליצור חשבונות מוכר נוספים כדי להפיץ את מקורות הרווחים שלהם ולשפר את הרווחים שלהם. כאשר יש לך יותר הזדמנויות למכור יותר מוצרים, בסופו של דבר תרווח יותר כסף מאשר בעבר.

        1. הפחתת סיכון השעתוע של חשבון

החזקת כמה חשבונות מוכר יכולה למזער את סיכון השעתוע של חשבון ואת האיסור של החשבון של המוכר. תמיד יהיה לך חשבון גיבוי במקרה שחשבון הראשי שלך נושע או אסור מכל סיבה.

זה יכול לספק רשת בטיחות ולאפשר לך להמשיך להתעסק גם אם חשבון אחד נושע.

 

המשמעויות של בעלות על כמה חשבונות באמזון

החזקת כמה חשבונות יכולה להיות משתלם, אך ישנם גם השלטונות הן מספר בעיות שעשויות להפוך את יצירת כמה חשבונות מוכרים באמזון לחשדניות.

          1. דורש יותר זמן לניהול כל החשבונות

אפשר שניהול חשבון מוכר אחד יכול להפוך לעייף ואתגרי בפעמים, ואף יותר כאשר מדובר בניהול מספר חשבונות. נדרש זמן ומאמץ נוספים כדי ליצור מכירות מחשבון שני, במיוחד אם הסוחר פועל לבד בלי תמיכת צוות או עוזרים.

ניהול הכספים, המלאי, הרשומות ושאר הקשיים הקשורים לחשבונות מרובים בו זמנית יכול להפוך לאתגרי מאוד.

כמו כן, כל סטארטאפ דורש הרבה מאמץ. בלעדיו, כלום לא מושג!

            1. סיכון להשעיה של החשבון

זהו אחד מתוצאות הבולטות של שימוש במספר חשבונות מוכר בניגוד למדיניות של אמזון.

פתיחת מספר חשבונות מוכר בניגוד להנחיות המפורטות בקוד ההתנהגות של מוכרי אמזון תביא להשעיה ולאיסור קבוע של החשבונות האלו.

זה סיכון מסוכן למספר רב של ספקים ליצור חשבונות משניים מחוץ לשליטה של אמזון. אם אתה לא עומד במדיניות המוכר של אמזון, זה עשוי להיות דסטרוסי, במיוחד אם כבר יש לך הרבה כסף מגניב.

החלטה לאפשר לחשבונות מרובים ומסוכנים המשויכים לאותו מוכר נמצא באחריות המוחלטת של אמזון. מצב כזה עשוי למחוק בפועל את ההיסטוריה המוכרת שלך מ-Amazon.com.

              1. אפשרות לביצוע רע של הביצוע

הביצוע של הרבה מהחשבונות שלך כמוכר לא תמיד יהיה עקבי.

במקום להתמקד בסיכוי לסבול נזק, רוב המוכרים מתמקדים ביתרונות של פתיחת חשבון מוכר חדש ב-Amazon. יש סיכוי קטן לפגיעות עתידיות שנגרמות על ידי העייפות וההתעללות בחשבונות אלה.

עשוי להתרחש דאגה ודפוק בשל הבדל בביצועים בחשבונות אלה. בעקבות כך, תהיה תמיד דאגה שחשבון אחד לא מבצע כמו שאחר (ים).

 

מסקנה

ברצונך למכור מספר מוצרים או לפעול בתחומים שונים, יכולת בקרת חשבון מוכר רבים ב-Amazon יכולה להיות מועילה.

אף שיש לנהוג בקפיצה רבים כדי לנהל מספר חשבונות, חשוב להתעצב על הסיכונים הקשורים לניהול חשבונות מרובים. כולל הסיכון להשעיית חשבון והצורך לנהל כל חשבון בנפרד.

בנוסף, רישום מספר חשבונות מוכר ב-Amazon יכול להיות מאתגר, אך אפשרי במידה ויש לך הצדקה טובה לכך.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK