מדריך חשבון Stealth של eBay האולטימטיבי לשנת 2023

!היי Zikkers? מחפשים דרך נוספת למקסם את המכירות והרווח ב-eBay? הגעתם למקום הנכון!

המאמר הזה יעסוק בעולם של חשבונות Stealth של eBay. מדריך ה-eBay Stealth שלנו ילמד אתכם איך ליצור את חשבון ה-eBay Stealth המשלכם, וכן יענה על כמה שאלות נפוצות.

 

אנחנו נדבר על הנושאים הבאים:

מהו חשבון Stealth של eBay?
מהם היתרונות של שימוש בחשבון Stealth?
מהם הסיכונים בשימוש בחשבון Stealth של eBay?
כיצד ליצור חשבונות Stealth של eBay
שלב 1: השתמש בחשבונות של חברים ומשפחה
שלב 2: השתמש בשולחן עבודה מרחוק
שלב 3: צור היסטוריית דפדפן
שלב 4: צור את חשבון ה-eBay שלך
מחשבות סופיות
שאלות נפוצות
האם יצירת חשבון Stealth היא פעולה לא חוקית?
אם יצרתי חשבון Stealth של eBay, האם אני יכול להמשיך לנהל אותו?
כיצד אני יכול למנוע שהחשבון שלי ב-eBay יושעה?
האם אני יכול לרכוש חשבון Stealth?
היכן אפשר לקנות חשבון Stealth של eBay?
כמה עולה חשבון Stealth של eBay?

 

לא רוצים לקרוא את המאמר במלואו? אל דאגה, ניתן לצפות בסרטון הבא!

מהו חשבון Stealth של eBay?

למעשה, חשבונות Stealth של eBay הם חשבונות שנוצרים באמצעות מידע וזהות שונים מזו של בעלי החשבונות האמיתיים. אז כאשר נשמע שאתה מתנהל כמו מרגלה סופר בוגרת שמנסה למכור ב-eBay, בפועל חשבונות Stealth של eBay הם פשוט חשבונות רגילים שמשמשים תפקיד אמיתי לכל סוחר תקני ב-eBay שמעוניין לפתוח חשבון חדש.

 

מה ההבדל בין חשבון Stealth לחשבון רגיל?

ההבדל הוא שכל הפרטים והמידע האישי שמשמשים ליצירת חשבונות כאלה הם או מזוייפים (לא מומלץ!) או של מישהו אחר. כלומר, כל חשבון eBay שאין לו את הזהות האמיתית של בעליו.

 

חשבונות Stealth ב-eBay שונים מחשבונות Stealth ב-PayPal, ויצירת אחד לא נותנת אוטומטית גישה לשני החשבונות. אך שני החשבונות משרתים מטרה דומה של עבודה סביב המגבלות שאתה עשוי להתמודד עימן בחנות שלך, כמו חשבון מושבת או הגבלות מכירות.

 

אילו יתרונות יש בשימוש בחשבון Stealth?

benefits of a stealth ebay account

אחד הדברים שאנחנו אוהבים בשימוש בחשבונות Stealth הוא שאנחנו יכולים לשכפל רישומים מוצלחים שנפרסמו מקודם בחשבון ה-eBay הראשי שלך.

לדוגמה, אם אחד מרישומיך עובד נהדר עבורך באחת מהחנויות שלך, תוכל לשכפל את הרישום הזה באמצעות חשבונות Stealth אחרים כדי למקסם את הרווח שלך בשני החשבונות.

מה טוב יותר מרישום אחד בדף 1? מרישומים מרובים בדף 1!

בדרך זו, תוכל לקחת את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ב-eBay ואפילו בחיפושים מסוימים ב-Google, עם אותו המוצר אך בעזרת חנויות שונות. זה גם אומר שכאשר אתה עובד עם חשבונות eBay Stealth, אם חשבון אחד שלך מושעה, עדיין תוכל לעבוד עם חשבונות אחרים ולהמשיך עם הפעילות שלך.

לכן, לעולם לא תהיה לך הפסקה בהכנסה או בעבודה כי אם חשבון ה-eBay Stealth שלך ימושעה, תוכל פשוט לעבור לחשבון Stealth אחר.

עוד דבר שיכול לעזור לך בשימוש בחשבונות Stealth הוא עובר על המגבלות המכירה שלך. בזמן שאתה מפרסם במספר חשבונות, המגבלות הכוללות שלך יתרוממו באופן טבעי.

עכשיו הבעיה היחידה שלך תהיה למצוא מספיק מוצרים לרישום בחנויות שלך, ובמזל רע יש ל-ZIK Analytics פתרון מושלם עבורך עם הניסיון של 7 ימים שלנו. אתה יכול לעבור ולבדוק את זה למטה!

מהם חשבונות מחוברים ב-eBay?

חשבונות מחוברים הם חשבונות בהם eBay מקשרת חשבונות מאותה האדם תחת אותו השם. לצורך הדמיון, ניתן להשתמש בהשוואה לכבלי תאורה של חג המולד. אם אחד מהם נדלק, כל השאר ידלקו אף על פי שרק אחד מהם נשבר (או סומן במקרה של חשבונות eBay). זה אומר שאם אחד מחשבונות ה-eBay המחוברים שלך מושעה, כל החשבונות האחרים שלך עשויים להיות קפואים גם כן מכיוון שהם מחוברים יחד.

ההשלכה הסופית היא שיתכן ולא תוכל להמשיך למכור אם eBay לא משחזרת את החשבון שלך או שיתכן ותהיה מנותק לזמן מה עקב התהליכים המעט ארוכים של eBay לעיבוד ערעורים.

 

האם שימוש בחשבונות Stealth טוב יותר משימוש בחשבונות מחוברים?

שימוש בחשבונות Stealth בהחלט יעניק לך את התמיכה התומכת אם החשבון שלך מושעה וישמור על החשבונות שלך בהשוואה לשימוש ב-“חשבונות מחוברים”. המטרה היא, אף על פי כן, לוודא שהחשבון הראשי שלך תמיד יהיה בריא, ועליך לשים המון דגש על שיפור החשבון הזה. אנחנו משתמשים בחשבונות Stealth בתור אסטרטגיה להתרחבות וכמדי ביטוח אם החשבון הראשי שלנו נמצא בתקלה, אבל אנחנו לא מתעסקים יותר מידי בחשבונות ה-Stealth בכלליותם.

בנוגע למכירות, כשאתה יוצר חשבונות eBay Stealth, אתה משפר את יעילות ההוצאות וההוצאות של כל העסק שלך בגלל הפלט הגבוה של הכסף. זאת בהנחה שיצרת את החשבון השני באמצעות המידע של חברים או משפחה שלך (עם רשות).

מהם הסיכונים בשימוש בחשבון eBay Stealth?

risk of an ebay stealth account

What you need to know is that the risks of opening a stealth account will only come when you use accounts with:

    • מידע מזוייף
  • חשבונות שרכשת
  • חשבונות שאין לך מושג על ההיסטוריה של המשתמש

השימוש בחשבונות עם פרטים מזוייפים אינו בטוח או חוקי, ולכן אנו בהחלט לא ממליצים לעשות זאת. במקום זאת, השימוש בחשבונות של בני משפחה או אנשים שאתה מכיר הוא האפשרות הטובה ביותר לפי דעתנו. רוצה לדעת עוד? כאן נמצאת דיון מעניין על חשבונות Stealth בפורום הקהילה של eBay.

איך eBay יכולה לזהות שאני משתמש בחשבון Stealth?

eBay יכולה לגלות שאתה משתמש בחשבון Stealth באמצעות שיטות שונות שהם משתמשים בהם. לכן, חשוב מאוד להקפיד על עקרונות מדויקים בעת גישה ופעולה בחשבונות הסטלת שלך. אי הקיום של כך עשוי לגרום להשעיית eBay, במיוחד אם eBay מחברת מספר חשבונות לאותו כתובת IP או לכתובות IP שאינן אמינות.

חשוב לציין כי eBay פועלת כמחשב. זאת אומרת שהם משתמשים בתוכנות ובאלגוריתמים כדי לוודא שמוכרים מצייתים למדיניות שלהם. על ידי הבנת האלגוריתם, ניתן ל”שחק במערכת” לטובתך.

כיצד אני יכול למנוע זאת?

חשוב לדעת את שרת השולחן המרוחק שאתה עובד איתו. בדרך כלל, אנחנו רוצים להימנע משימוש בכתובות IP סטטיות. כתובות IP סטטיות לא יעבדו אם אתה מפעיל חשבונות כאלה, מכיוון שכתובת ה-IP שלך קבועה. מקומית IP דינמית, מצד שני, מאפשרת לך להופיע כאילו אתה גולש בפלטפורמה מכמה כתובות IP שונות. זה מאפשר לחשבון לצפות בכך ומאפשר לך להימנע מזיהוי על ידי אלגוריתם eBay.

דרך נוספת למנוע זיהוי היא לפזר את יצירת חשבון ה-eBay Stealth שלך. בעשייה זו ייצר מראה טבעי יותר, מכיוון שאין לך יצירת חשבונות מרובים מאותו המקום בתדירות גבוהה.

 

כיצד ליצור חשבון eBay Stealth – שלב אחרי שלב

עכשיו שטפטפנו על חלק מהשאלות העיקריות שלנו בנושא חשבונות eBay Stealth, אנחנו נדבר עכשיו על התהליך של שלב-אחרי-שלב ליצירת חשבונות eBay אלו.

 

שלב 1: השתמש בחשבונות חברים ומשפחה

כאשר כל האפשרויות שלך נמשכו ואתה רוצה לפתוח חשבונות חדשים עבור העסק שלך, הדבר הכי טוב הוא להשתמש בחשבונות ה-eBay של חברים ומשפחה שלך, מאחר והם יהיו החשבונות המהימנים ביותר למטרה זו, מכיוון שאתה מכיר את היסטוריית החשבון ואתה יכול לסמוך עליהם.

 

האם יש לי צורך לבקש את הסכמתם של חברים ומשפחה?

כן, כמובן. זהו חובתך לבקש מהם את הסכמתם מראש. בכך תוכל לפתוח חשבונות Stealth בלי חשש לעבור על דברים לא חוקיים ולא לסכן את הידידים או המשפחה שלך.

 

האם כדאי לקנות חשבון שאינו מאומת?

אנחנו ממליצים מאוד שלא לרכוש חשבון שאינו מאומת ללא הסכמה ראויה. במיוחד, אנחנו ממליצים שלא לרכוש חשבונות עם זהויות מזויפות בורגניות.

 

שלב 2: השתמש בשולחן עבודה מרוחק

בשלב הבא, כשאתה פותח חשבון חדש ב-eBay, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה. לכן, לפני שלב הפתיחה, אנחנו ממליצים להשתמש במחשב מרוחק. ישנם מגוון רחב של חברות שמספקות שירותים נהדרים של מחשבים מרוחקים.

remote desktop for ebay stealth

מהם מחשבים מרוחקים בעצם?

בגידול, זהו שולחן עבודה שונה משלך עם כתובת IP שונה לחלוטין (לפעמים במדינה אחרת). מחשבים מרוחקים אלו עובדים בדרך כלל באמצעות התחברות מכשיר הקשור באינטרנט לשרתים הנמצאים במיקום אחר.

 

האם מחשבים מרוחקים בטוחים?

כן, מחשבים מרוחקים (או שולחנות עבודה מרוחקים) הם בטוחים, בהנחה שאתה משיג את שלך ממקור מהימן. מחשבים אלו משתמשים בהצפנה מקצה לקצה כך שהנתונים והמידע שלך מוגנים לחלוטין כאשר אתה משתמש בשירות!

 

שלב 3: יצירת היסטוריית דפדפן

אתה יודע אותם תזכורות מטרידות שקופצות בכמעט כל אתר היום בימים ומבקשות ממך לאשר קובצי Cookie? נגיד שזה נכון, העוגיות האלה הן בעצם השלב הראשון שכדאי לעשות כדי לא להישען כשאתה יוצר חשבון eBay Stealth.

הרגע שתתחיל להשתמש בדפדפן מרוחק, תתחיל גם ליצור עוגיות היסטוריית דפדפן. יצירת העוגיות הללו תאפשר לך להקנות אמינות בכתובת ה-IP שלך ולא ליצור קפיצות אבטחה מושעות ולא מתוכננות באתרים שאנחנו עובדים עליהם כמו eBay.

 

איזה שרת אני צריך לבחור עבור שולחן העבודה המרוחק שלי?

עכשיו, חשוב לבחור שרת הממוקם במדינה שמתאימה לך. לא מדובר במדינה שמתאימה לאישיות שלך, אלא במדינה שעליה החנות שלך ב-eBay מתמקדת.

 

מתי אני יכול להתחיל לפתוח את החשבון שלי בשולחן העבודה המרוחק שלי?

לאחר ביצוע שעה או שתיים של פעילות בדפדפן לפחות שני או שלושה ימים, תוכל להתחיל את תהליך הפתיחה של חשבון eBay שלך. זה כדי לוודא שלדפדפן המרוחק שלך יש מספיק עוגיות כך שתפחות את סיכויי ההשעייה של חשבונות eBay שלך.

שלב 4: צור חשבון איביי

יצירת חשבון eBay פשוטה. אתה פשוט צריך לפתוח חשבון eBay בדיוק כמו שתפתח חשבון רגיל אחר ב-eBay.

מדריך מהיר כיצד ליצור חשבונות איביי

  1. צור חשבון איביי על ידי מילוי הפרטים שלך באתר. אם כבר יש לך חשבון שאתה משתמש בו כרגע לרכוש מוצרים באתר, אז יכול להיות שהוא יתאים גם לצורך הפרוצדורה הזו.
  2. באתר, לחץ על “האיביי שלי” ובחר “מכירה”.setting up stealth ebay store for selling on eBay
  3. ספק את המידע האישי הנדרש ולחץ המשך עד שתראה את סקירת מכירותי האיביי האישית. עליך רק לקשר את חשבונות ה-Paypal או Payoneer שלך ואתה מוכן לפעולה!

 

מתי אני יכול להתחיל למכור בחשבון האיביי החדש שלי?

לאחר שפתחת את חשבון האיביי החדש שלך, אנו ממליצים לתת לחשבון להתפשט ולהתרגע לפני שתתחיל בהדרגה לרשום ולשכפל את המודעות המצליחות מהחשבון הראשי שלך.

עכשיו הגיע הזמן לעוגיות של איביי (אזהרה: לא עוגיות אמיתיות 😞). העוגיות הללו יאפשרו לך לעבור את אלגוריתמי ההשעיה של איביי ולהקטין את הסיכון שחשבונות האיביי החדשים שלך יושעו.

על מנת לבנות עוגיות, יש לנפח לפחות שבוע, או שבוע וחצי, או אפילו שבועיים כדי לצבור עוגיות בצורה יומית. ברגע שאתה עושה זאת, החשבון שלך יהיה מספיק יציב ומוכן לפעולה.

זהו! כעת אתה יכול להעלות את המוצר הראשון שלך מהבית ולהתחיל לזוז עם החשבון בצורה נכונה ובזהירות.

מוכן להתחיל למכור? אם אתה מוכן ורוצה לדלג על עיקול הלמידה – תוכל להצטרף ל-ZIK Analytics לניסיון חינם בקישור למטה!

 

zik analytics trial

מחשבות סופיות

צירוף מספר חשבונות ב-eBay הוא אחת מהאסטרטגיות המוכחות להפקת הכנסה מרבית ככל הניתן כמוכר או ספק נפיל ב-eBay. על ידי עקיפת מדרג הלמידה המתמיד וללמוד באמצעות ניסוי וטעייה בפרסום רשומות מוצלחות, אתה בדרך הכי טובה ליצור מספר רב של חשבונות מוסתרים ולהתחיל להרכיב את ייזום העסק שלך היום.

שאלות נפוצות

עכשיו שיצרת חשבון eBay מוסתר, בוא נענה על כמה שאלות שנשאלות לעיתים קרובות!

האם יצירת חשבון מסתירה ב-eBay היא פעולה לא חוקית?

are ebay stealth accounts illegal

מאושר, יצירת חשבון מסתירה אינה פעולה לא חוקית בתנאי שלא עושים דברים מרמים. אולם, עליך לדעת ש- eBay אינה תומכת בכך.

 

האם אני יכול להמשיך להפעיל את חשבון ה-eBay מסתירה שלי?

כן, בהחלט ניתן! אך, כאשר אתה יוצר חשבונות מסתירים, עליך לשמור על הפעולות שלך במסגרת הכרחיות כדי למנוע גילוי, אחרת חשבון eBay יושעה. הדבר החשוב לציין הוא ש- eBay מושעים חשבונות בהתאם להתאמה לכללים, כולל אם המוכר יש לו יותר מחשבון אחד.

 

איך אני יכול למנוע שהחשבון ה-eBay מסתירה שלי יושעה?

כמו בחשבון ה-eBay הראשי שלך, ניתן למנוע השעיית החשבון ה-eBay מסתירה שלך על ידי עקרונות פשוטים ובר-ממש:

1. עקוב אחר כל הכללים.

2. שלם את דמי המכירה במלואם ובזמן.

3. שלם על הפריטים שהסכמת לרכוש.

על ידי עקרונות אלו יחד עם התקנת מחשב מרוחק והקמת העוגיות של הדפדפן שלך, ניתן לשמור על החשבון ה-eBay מסתירה שלך ברמה גבוהה של אי-גילוי.

 

האם אני יכול לרכוש חשבון eBay מסתירה?

כן! כפי שרמזנו בחלקים הקודמים של המאמר, אפשר לרכוש חשבון eBay מסתירה – אך אנחנו לא ממליצים לעשות זאת אלא אם אתה קונה ממישהו שאתה מכיר (חברים או משפחה).

 

איפה אני יכול לרכוש חשבון eBay מסתירה?

קיימות הרבה מקומות בהם ניתן למצוא אנשים שמוכרים את חשבונות ה-eBay המסתירה שלהם, אך מכיוון שזה לא משהו שאנחנו עושים בעצמנו, אין לנו אף אחד שאנחנו ממליצים לך עליו.

כדי לחזור ולהבהיר, הצוות של ZIK Analytics אינו ממליץ לרכוש חשבון מסתירה. אנו גם אינו מורשים להמליץ פומבית על אתרים או מוכרים מסוימים שמוכרים או מציעים חשבון eBay מסתירה.

במקום לרכוש חשבון, תוכל עדיין לפתוח חשבון eBay מסתירה באמצעות המידע של חברים או משפחה (על תנאי שתקבל את הסכמתם המלאה), בדרך זו אתה יודע את ההיסטוריה של החשבון ותוכל לחסוך כסף!

 

כמה עולה חשבון eBay מסתירה?

אם בכל זאת ברצונך לרכוש חשבון eBay מסתירה, זה יכול לעלות לך בסכומים שמתחילים בקרוב ל-150 דולר ועד לאלפי דולרים, בהתאם לסטטוס של החשבון ב-eBay. מה שאנחנו מנסים להגיד לך הוא שכדאי לפתוח חשבונות מסתירה בעצמך ולא לחשוף את עצמך לסיכונים גדולים ואף גדולים יותר. נשמע לנו גם חשוב לזכור שבעודנו ממשיכים למכור, אנחנו צריכים גם לספק שירות מעולה ללקוחותינו!

 

איך אני מוכר ב-eBay?

אם אתה מתחיל לשאול את השאלה, איך אני מוכר ב-eBay?, מדריך השלבים שלנו יכול לעזור.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK