עשור 21 מוצרים רווחיים למכירה באיביי בפברואר 2023

מוכר מוצרים באיביי? אם אתה רוצה להרוויח יותר כסף, כמו כל סוחר באיביי, חשוב לדעת אילו מוצרים טרנדיים יתנו לך את הכסף שחלמת עליו כשהתחלת את עסקך המקוון.

הנה העניין: אין פורמולה סודית להצלחה, בין שאתה מוכר באינטרנט דרך אתר האינטרנט שלך או דרופשיפינג. העניין הוא לגלות את המוצרים הפופולריים ביותר לכל עונה כדי לוודא שאתה מציע את מה שהקונים הפוטנציאליים רוצים, או מחפשים!

מאושרים, אנחנו עשינו את המחקר עבורך כדי שלא תצטרך לעשות אותו. בעזרת כלי מחקר שוק אמין, תקבל את התובנות על הפריטים הנמכרים ביותר ועל קטגוריות המוצרים הנמכרות ביותר, אותן אתה רוצה להעמיס אם ברצונך ליצור הכנסה פסיבית.

קדימה, נתחיל לגלול את הכדור…

סקירת המאמר

1. מגפיים
2. כפפות
3. מכנסי גרפיטי
4. מכנסיים קצרים
5. טיארות
6. תחתוני חוטים
7. חגורות
8. תליונים
9. כובעים
10. סוודרים
11. רכוש כושר
12. תיקים
13. גרביים
14. נעלי בית
15. משקפי שמש
16. כריות
17. קפלנים
18. עגילים
19. חרוזים
20. ציוד למסיבות
21. ציוד לבישול

 

עשור 21 מוצרים רווחיים למכירה באיביי בפברואר 2023

אז, מה הם הפריטים הנמכרים ביותר באיביי להתחיל למכור בחנות האיביי שלך? בדקו את רשימת הפריטים הנמכרים ביותר כרגע באיביי כרגע.

מילה חשובה לשים לב על אלה הפריטים הנמכרים ביותר היא שכולם ביצעו לפחות שתי מכירות במהלך השבוע האחרון! לכן, יכולת להוסיף עוד מכם פריטים אלה לחנות האיביי שלך יכולה לפתוח אפשרויות למכירות נוספות בחשבון המוכר שלך באיביי.

1. מגפיים

 

בזמן שהמזג אוויר חורפי עדיין כאן, זו ההזדמנות המושלמת להתארגן ולהכין מלאי של מגפיים לעסק המקוון שלך. הביקוש למגפיים נשמר עם עדפים קטנים, אך הם תמיד רווחיים בלתי תלוי בעונה.

בנוסף, נתוני ZIK Analytics גם מאשרים כי זהו אחת מקטגוריות המוצרים הנמכרות ביותר באיביי לפברואר 2023. אחוז ההצלחה של רישום מוצלח למגפיים הוא 92% עם יחס מכירה של 3,803%. יותר מ-3,800 פריטים נמכרו במהלך ה-30 הימים האחרונים עם הכנסות מכירה כוללות של 228,124 דולר לאותו תקופת זמן.

יש לשים לב כי ישנם רבים סוגים של מגפיים שאתה יכול לבחור מתוכם. לכן, חשוב לבצע מחקר כדי למצוא את המילות המפתח הנמכרות ביותר והרלוונטיות שתוכל לשלב ברישומים שלך כדי להבטיח שתקבל את המכירות הגבוהות ביותר ותגיע לשוק הנכון עבור מגפיים. ניתן לבחור במילות מפתח הנוגעות למותגים המובילים במכירות או ניתן לבחור במילות מפתח גנריות המתבססות על קטגוריות המוצרים. או שניתן גם לשלב את שני הצורות כדי לגרום למכירות להיות מרחביות יותר ולייצר עוד מכירות.

 

2. כפפות

כמו מגפיים, גם כפפות הן פריטים נמכרים ביותר נוספים שאתה יכול לרשום בחשבון המוכר שלך באיביי ושמן קשורים לעונת החורף. כפפות הן חלק בלתי נפרד מהלבשת החורף או מהאקססוריז, ולכן תוכל להרוויח כסף טוב אם תוסיף אותן לחנות האיביי שלך.

הביצועים ההיסטוריים של כפפות במכירות הם מרשימים. הם עלו בצורה יציבה לאורך השנים ותמיד נמצאים בביקוש. לכן, זהו מוצר נהדר לרשום בחנות האיביי שלך אם אתה רוצה שעסק המקוון שלך יצליח.

ניתוח השוק לגבי כפפות גם הוא מבטיח. שיעור ההצלחה של רישום מוצלח הוא 95% עם יחס מכירה של 12,127%. קטגוריית המוצר הזו מכירה כוללת 12,127 פריטים במהלך ה-30 הימים האחרונים עם הכנסות מכירה של מעל 152,000 דולר. מחיר הממוצע עבור כפפות הוא 13.78 דולר, כך שקל להתחיל למכור אותן, לא משנה איזה מותג אתה בוחר.

 

3. מכנסי קרגו

מכנסי הקרגו הם אחד מהפריטים החיוניים בקטגוריית הבגדים לגברים. הם אידיאליים לפעילויות בטבע ולאנשים פעילים. לכן, מכנסי קרגו הם מוצר נהדר להוסיף לחנויות האיביי שלך אם אתה רוצה להרוויח כסף בכל עונה בשנה. אך הם מיוחדים בכל זאת לרישום בחנות האיביי שלך לפברואר 2023 בשל הנתונים המבטיחים והביצועים במכירות.

ביצועי המכירות של מכנסי הקרגו גדלו בשנים האחרונות. לכן, ישנה הזדמנות עצומה למוכרי איביי שרוצים ליצור המון מכירות מקטגוריית המוצר הזו.

ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים המציעים מכנסי קרגו לגברים בסגנונות שונים. האפשרויות גם משתנות בנקודת המחיר. ישנן אפשרויות שיכולות להיות בעלות של 19 דולר וישנן אתרים שעלותם 33 דולר. תוכל לבחור אילו מתוך מכנסי הקרגו הנמכרים ביותר להוסיף לחנויות האיביי שלך לפי השוק היעד שלך.

 

4. שורטים

המשך המגמה של המוצרים השייכים לקטגוריית הביגוד ברשימת המוצרים הנמכרים ביותר באיביי לפברואר 2023 הם השורטים. בשנים האחרונות, השורטים גם עשו טובות באיביי. ניתוחי Google Trends גם תומכים בטענה הזו, מכיוון שהמוצרים הללו כרגע בביקוש גבוה.

יש חודשים שבהם הביקוש גבוה יותר מאחרים, אך הם מצליחים לחזור ולגדול שוב. כמובן, זאת עשויה להיות תוצאה של ביקוש עונתי. לדוגמה, הביקוש לשורטים גבוה יותר בחודשי הקיץ מאשר בחודשי החורף. אם אתה מוכר שורטים בחנות המקוונת שלך, מובטח כי תמיד יהיה ביקוש להם.

אם אתה מתעסק בשיווק ישיר (Drop Shipping), קל למצוא ספק לשורטים כדי שתוכל להתחיל למכור אותם באינטרנט. תוכל להיכנס לאתרי AliExpress או לאתרי ספקים אחרים של שיווק ישיר כדי להרוויח כסף עם עסק האינטרנט שלך.

 

5. טיארות

 

נתוני Google Trends חושפים כי טיארות הן אחד הפריטים הנמכרים ביותר שיכולים להוסיף לחנות האיביי שלך בפברואר 2023. קיים ביקוש טוב בתדירות למוצר הזה בשוק. לכן, זהו מוצר טוב למכירה אם ברצונך לגרום לקונים שמחפשים מוצר זה ספציפית להתמקד בחנויות האיביי שלך. אותה המגמה תקינה באזורים שונים ברחבי העולם.

מחיר הממוצע למכירת טיארות בפלטפורמה של איביי ובאתרי מכירה אונליין אחרים מתחיל ב-12 דולרים. המחיר יכול לעלות או לרדת, תלוי במותג שתבחר ובספק. לכן, חשוב לחקור בקפידה את הספקים אם ברצונך למכור טיארות. זה יבטיח כי תוכל למקסם את הרווחים בחנות שלך ולגדול את הרווחים לעסק האונליין שלך.

 

6. תינוקת

 

התינוקת הן אחד הפריטים הנמכרים ביותר שיכולים להוסיף לחנות האיביי שלך אם ברצונך ליצור הרבה מכירות בפברואר 2023. קיים קפיצת דרישה גדולה לתינוקות בזמן הזה של השנה, וזה לא מופתע בשל יום האהבה (חג האהבה).

אם ברצונך לנצל את הביקוש הזה, בהחלט כדאי לשקול להוסיף תחתיות לחנות ה- eBay שלך. יש לך המון אפשרויות כאשר מדובר על ספקים לתחתיות, ומוכרי eBay צריכים לשקול אותם כדי למקסם את הביקוש במהלך זמן זה בשנה.

 

7. חגורה

 

אם ברצונך למשוך קונים פוטנציאליים לחנות שלך, כדאי להוסיף חגורות לתפריט המוצרים שלך. כסחורה פופולרית, אפשר למצוא מגוון רחב של מותגים לחגורות, החל ממותגים גנריים ועד מותגים מובילים.

החגורות הן מוצר שחווה דרישה טובה במשך כל השנה. לכן, זו סחורה טובה למוכרי איביי שרוצים להפיק מכירות עקביות לאורך כל השנה מקטגוריית המוצרים הזו. זהו מוצר אבר-ירוק, כלומר לא תקבל מכירות מטורפות אך הן יכולות להביא לרווחים יציבים לעסק האונליין שלך.

אם תבחר להתחיל למכור חגורות באיביי בפברואר, תשמח לדעת שקטגוריית המוצרים הזו מכילה אחוז הצלחה של 85%. יש לה קצב המכירות של 6,968%. יותר מ-6,900 פריטים נמכרו בקטגוריה זו ב-30 הימים האחרונים, הביאו להכנסות מכירות של מעל $74,000! המחיר הממוצע לחגורה הוא רק $11 כך שהן פתוחות למכירה באופן יחסית קל באונליין.

 

8. אמולט

אמולטים עשויים להיות אחד מהרשומים המפתיעים ברשימת הפריטים הנמכרים בייבי לפברואר 2023. אולם, נתוני Google Trends אינם משקרים כי הם מראים כי יש לאמולטים רמה עמידה של דרישה במשך החמישה השנים האחרונות או יותר. לכן, תוכל למשוך לקוחות רבים המרגישים כיוונים לרכוש אמולט מהחנות שלך באייבי.

תוכל למצוא מגוון רחב של סגנונות ועיצובים לאמולטים להוסיף לחשבון המוכר שלך באייבי. יש ממוצע מחיר של 11 דולר לאמולט ותוכל למצוא ספקים שמציעים אותם במחיר של 3 דולרים ומעלה. לכן, יש לך פוטנציאל רווח טוב כאשר אתה מוכר מוצרים מתחת לקטגוריה הזו.

בהיותו חודש פברואר, החודש בו חוגגים את יום האהבה, תוכל לשייך את האמולטים כרעיון מתנה מתאים. וודא כי מספק ללקוחות שלך מגוון רחב של סגנונות לבחירה, כדי לוודא שתוכל להציע את הסגנון שהם מחפשים. כמו כן, כדאי למצוא מילות מפתח שקשורות לסאיטים לקניות המקוונים שלך או לחנויות האייבי שלך כדי לשפר את מדדי החיפוש במנועי החיפוש המובילים.

 

9. כובע

אם אתה מחפש להגביר את מכירות האייבי שלך בחודש פברואר, הקפד להוסיף כובעים לרשימת המוצרים בחנות שלך. כובעים פופולריים בזמן חודשי הקיץ, אך מוצרים אלה מציעים היסטוריה טובה של מכירות לאורך כל השנה. הנתונים, לכן, מראים שמדובר באחד המוצרים המובילים שחייבים להיות בחנות שלך אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך.

אתה יכול לרשום כובעים בעסק המקוון שלך באייבי במחיר של 13 דולר או פחות, שהוא המחיר הממוצע למוצרים אלו. בנוסף, חשוב לעשות מחקר על המילות המפתח הרלוונטיות ביותר לשימוש במוצרים אלו. לדעת המילות המפתח הנכונות להתמקד בהן ישפר את ביצועי הרישום שלך במנועי החיפוש של אייבי. האופטימיזציה הטובה יותר שיש לך ברישום שלך, היותר יכול תהיה לדרג אותם והמספר הגדול יותר של קונים פוטנציאליים יוכלו לראות אותם, גם.

10. וורמאלית

הוורמאליות הם מוצרים עונתיים, וזאת אומרת שהם בביקוש הגבוה ביותר במהלך החודשים הקרים. אך הם יכולים עדיין למשוך קונים רבים בכל עת של השנה.

אתה יכול גם למצוא המון מותגים מובילים שמציעים וורמאליות בכל סגנון ולשני המינים. לכן, הם הוספה נהדרת לחנות האייבי שלך אם ברצונך להרוויח מהם.

 

11. Fitness Tracker (צמיד כושר)

 

צמידי הכושר הם אחד ממוצרי האלקטרוניקה לצרכן שהם חלק מרשימה זו מכיוון שהרבה אנשים רוצים להשיג את מטרות הכושר שלהם לשנה החדשה. אם ברצונך להצטרף לטרנדים של גוגל, אז תוכל להגביר מכירות בצמידי הכושר. מוצרים אלה נוטים לחוות גל במכירות בתחילת השנה. לכן, כעת הזמן הטוב ביותר להתחיל למכור את המוצרים האלה באינטרנט.

 

12. Bag (תיק)

 

תיקים הם עוד קטגוריית מוצרים אינסופית המסייעת בעיצוב מכירות למוכרים באיביי. תיקי נשים, בפרט, מוכרים במהירות ומנסים גדול במכירות לאורך כל השנה. תוכל למצוא חלק מהמותגים המובילים במכירת תיקים לנשים, ולכן כדאי לשקול להוסיף מותגים אלו לחנות המקוונת שלך.

 

13. Socks (גרביים)

על פי מגמת גוגל טרנדס, קיים מגמת עלייה וירידה בהתנהגות הקנייה המקוונת של גרביים. אף על פי כן, זו אפשרות טובה למוכרי איביי בפברואר משום שהביקוש למוצרים אלו יעלה בסופו של דבר.

מציאת ספקים לשַׁלְוָגִים היא גם נוחה. תוכל לכלול אותם בתצוגת המוצרים שלך לעסק המקוון של eBay ולוודא שתספק מגוון אפשרויות סגנון לבחירה.

 

14. Slippers (שַׁלְוָגִים)

בזמן שברוב העולם עדיין חורף, רבים כבר מתרגשים לקראת האביב והקיץ. לכן, טרנדים ב- Google מראים כי שַׁלְוָגִים הם מתוך הפריטים הממובילים להוספה לחנות שלך, אם ברצונך לייצר מכירות נוספות.

שַׁלְוָגִים הם פריטים עונתיים, ולכן הטרנדים עולים ויורדים בהתאם למחזור המכירות. תוכל גם למשוך קונים גברים ונשים כאחד עם מוצר זה. לכן, עובדי eBay צריכים לפתוח את הלב ולהתייחס לזה, אם ברצונך למכור באינטרנט ולהבטיח זרם קבוע של הכנסה בחודש פברואר זה.

 

15. Sunglasses (משקפי שמש)

כדי להימנע מגיבוש הטרנד של פריטים שמתאימים לחודשי הקיץ, הנה עוד אחד: משקפי שמש. משקפי השמש נהנות מביקוש גבוה במשך כל השנה. עם זאת, הביקוש למשקפי שמש מתחיל להתעלות בחודש פברואר והוא ימשיך עד לחודשי הקיץ.

וודא שאתה מתחיל בראש להוסיף משקפי שמש ממותגים וגם ייצובים לחנות שלך.

 

16. כרית

 

מוכרי eBay המעוניינים למקסם את הרווחים יש להוסיף כריות לחנות שלך בפברואר. כריות הן רעיון מתנה מצוין. נתוני ניתוח מראים גם כי זה אחד מהפריטים הנמכרים ביותר לפברואר 2023. בכל מקרה, זהו מוצר מעשי שלו הרבה קונים מוכנים לשלם כסף טוב עבורו מאחר וזהו השקעה.

 

17. ביני

פריט עונתי נוסף לחורף שתוכל למכור ב-eBay הם ביני. החורף יכול להיות קשה בחלקים שונים של העולם. ביני הם אחד מפריטי ההלבשה החורפיים החיוניים שמוכרי eBay יכולים להשתמש בהם ולהפיק הכנסה יציבה. לכן, כדאי לחפש ספק מהימן לביניים.

 

18. עגילים

תכשיטי האופנה הם אחת מקטגוריות המוצרים שמספקות רווח טוב למוכרי eBay. העגילים, בפרט, הם אחד מהמוצרים שמסתובבים במכירות קבועות, כפי שמופיע ב-Google Trends בזמן החמישה השנים האחרונות.

תובנות ממחקר מוצרים לעגילים מגלות שאלה הם אחד המוצרים המובילים במכירות באינטרנט. מחירם הממוצע של העגילים משתנה בהתאם למותג ולסגנון. לכן, תוכל לגרום לקונים זולים או קונים עשירים ביותר, בהתאם לשוק היעד שלך.

 

19. חרוזים

נתוני Google Trends מגלים כי החרוזים הם בין המוצרים הנמכרים ביותר באינטרנט. ולכן, עליך לשקול את המוצרים האלה כאחד מהפריטים הנמכרים ביותר ב-eBay בחודש פברואר. תוכל למצוא כל מיני סוגי חרוזים שתוכל למכור במחירים שונים. מחירם הממוצע של החרוזים מתחיל ב-10 דולרים ותוכל בקלות למצוא ספקים שמוכרים אותם בפחות מ-2 דולרים.

 

20. ציוד למסיבות

הביקוש לציוד למסיבות עשוי להשתנות לפי העונות השונות. אך כאשר מביטים מקרוב בנתוני מחקר השוק שלו, יש הטייה מאוד טובה לציוד למסיבות ב-30 הימים האחרונים.

שיעור ההצלחה למכירה של ציוד למסיבות הוא 81% ושיעור מכירה מתמוטט של למעלה מ-1,300%. נמכרו מעל 1,300 פריטים ב-30 הימים האחרונים וכמעט 9,000 דולר בהכנסות ממכירות. נתונים אלו הם מבטיחים מאוד עבור כל סוחר ב-eBay שמחפש למכור ציוד למסיבות.

 

21. בישול

 

ציוד לבישול הם אחד מהפריטים הנמכרים ביותר באינטרנט, בין אם זה עונת השנה או לא. לכן, סוחרים ב-eBay חייבים להנות מהזדמנויות אלה שמצויות במוצרים רווחיים, מכיוון שקל למצוא קונים פוטנציאליים עבורם.

על פי ZIK Analytics, שיעור הצלחה במכירה לציוד בישול הוא 95%. נמכרו 1,751 פריטים לציוד בישול ומוצרים דומים ב-30 הימים האחרונים. סוחרים ב-eBay שכללו ציוד לבישול בחנות שלהם הפכו 20,056 דולר במכירות ב-30 הימים האחרונים!

איך אני מוכר מוצרים אלה ב-eBay?

כעת שאתה יודע אילו מוצרים להוסיף לחנות שלך, איך בדיוק אתה מוכר אותם?
שחררנו מדריך מקיף ומדויק למתחילים על איך למכור ב-eBay כאן.

 

סיכום

המוצג לעיל של המוצרים הנמכרים ביותר הם המלצות בלבד בהתבסס על נתונים מ-Google Trends וכלי מחקר שוק. הוספת הפריטים המוצלחים ביותר ב-eBay לחנות שלך לא מבטיחה את ביצוע המכירה. עם זאת, היא משפרת את הסיכוי למשוך יותר קונים עקב הביקוש הגבוה לפריטים אלה. יש צורך עדיין לבצע מחקר משלך בתת-קטגוריות הספציפיות ובשיטות הטובות ביותר לרישום מוצרים אלה באופן מיטבי באינטרנט כדי להגביר את השגיאה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK