המחקר על מוצרי הדרופשיפינג של eBay

השקת עסק ב-eBay היא מרגשת ומפחידה בו זמנית. אם עשית החקר שלך בצורה מוצלחת, העסק שלך ב-eBay יתחיל באופן טוב. יש לי מעל 1.3 מיליארד רישומים פעילים ב-eBay וכמה מכרכרים מקוונים גם. לכן, eBay יכולה להיות פלטפורמה פופולרית למכירות מקוונות, אבל עם זאת מגיעה כמות גדולה של תחרות.

מה עושים כדי להתבלט בדרופשיפינג?

אם אתה מעוניין להרחיב את עסק הדרופשיפינג שלך, עליך להיות מסוגל לזהות מוצרים חמים להכניס לחנות המקוונת שלך ב-eBay. איכות המוצרים ופופולריותם יקבעו האם תצליח בעסק הדרופשיפינג שלך או לא.

שימוש בכלים לחקר ב-eBay הוא אחת האסטרטגיות המוצלחות ביותר שאפשר להשתמש בהן כדי לעלות על תחרותיך ולעזור לך להופיע במיקום גבוה יותר במנועי החיפוש של eBay. אתה יכול להוציא את המניחה לצד כשאתה מוצא כלי ממומן לחקר מוצרי eBay מהימן כמו ZIK Analytics. גלה למה חשוב לפנות לכלים לחקר כדי למצוא רעיונות מוצר ופריטים נמכרים במיוחד ב-eBay כך שתוכל ליצור זרמים קבועים של הכנסה פסיבית.

 

שגיאות להימנע מהן כאשר מחפשים מוצר לדרופשיפינג ב-eBay

אם אתה חדש ב-eBay או בבניית חנות לדרופשיפינג, יתכן בקלות שתתעורר באחד מהתחנות הנפוצות במיוחד כשאתה מחפש מוצר מסוים למכירה בחנות המקוונת שלך.

הטעות הראשונה והנפוצה ביותר (בעיקר למתחילים) היא לבחור מוצר בהתבסס על דעתך האישית או הניסיון שלך עם התחום. לדוגמה, אתה בוחר מוצר ב-eBay בתחום הכושר כי אתה מתלהב מהכושר והשמירה על בריאות. מצד שני, אתה מוותר על מוצרים נמכרים במיוחד ב-eBay כי אין לך עניין בתחום הזה.

גישה זו היא תופעת “לא” גדולה כאשר אתה מבחירת מוצר ב-eBay למכירה באינטרנט. דמיין לעצמך מחקר מוצר בכלי חקר המוצרים שלך, כגון מכירות כוללות, קצב מכירות, מכירות היסטוריות, כמות יחידות שנמכרו ומחיר ממוצע למוצר. כשאתה משתמש בנתוני המכירות כמדריך לבחירת המוצרים הטובים והנמכרים ביותר להוספה לעסק הדרופשיפינג שלך, אתה יכול לצפות ליהנות משולי רווח משמעותי מהמכירות שלך. מצד שני, בחירת מוצרים בהתבסס על רגשות או דעה אישית תהיה אומר שאין לך בסיס אמיתי לבחירת מוצר זה ב-eBay; לכן, אתה לא תדע אם הוא בכלל ימכר.

נפוץ נוסף שבו משווקים ב-eBay מתבטאים טעויות כשבוחרים מוצרים נמכרים ביותר הוא שהם לא מבצעים אופטימיזציה ברישומים שלהם. עליך להשתמש במילות מפתח רלוונטיות ברישומי המוצרים ב-eBay, להוסיף תיאור למוצר ולהגדיר מחיר תחרותי למוצר שלך. ביצוע מחקר מילות המפתח הוא משהו שעליך לעשות כאשר מדובר ברישומי ה-eBay שלך כדי לייצר כמות גבוהה של תנועה אל רישומי המוצר שלך.

כמו כן, חשוב להגדיר את המחירים של המוצרים שלך בהתאם כדי לוודא שאתה לא מציין את המוצרים הנמכרים ביותר במחירים גבוהים יותר מהמתחרים שלך. אם תעשה זאת, הם כנראה יקנו מחנות דרופשיפינג אחרת, מה שמצמצם את המאמץ שבצעת במציאת הפריטים הנמכרים ביותר.

שיטות למציאת מוצרים שנמכרים ביותר בדרופשיפינג ב-eBay

השלב הראשון להבטיח הצלחה בעסק הדרופשיפינג שלך ב-eBay הוא לבצע מחקר שוק. קיימים הרבה כלים למחקר מוצרים בחינם שתוכל למצוא בקרבת מקום. אולם, תוכנה מתקדמת בתשלום עבור חנות ה-eBay שלך היא השקעה ששווה. כלי למחקר מוצרים ב-eBay כמו ZIK Analytics מציעים תובנות מתקדמות ונתוני מכירות שתוכל להשתמש בהם כדי לקבוע אם מוצר מסוים יכול להבטיח לך המון מכירות ורווחים.

כלי מחקר מוצרים מהימנים כמו ZIK Analytics יכולים לעזור לך לחקור מגמות מכירות שישפיעו על ההחלטה שלך בנוגע לכך אם מוצר או קטגוריה יכולים לשפר את סך המכירות שלך. זהו כלי ניתוח מוצרים מרחבי המציע את המידע שאתה זקוק לו על מוצרים חמים שהקונים מחפשים או מוכנים לשלם עליהם.

השיטה הטובה ביותר למצוא את המוצרים הטובים ביותר להוספה לחנות ה-eBay שלך נקראת תהליך ההפוך. במקום לחפש מוצרים ישירות, תוכל להסתכל על דרופשיפרים אחרים כדי לראות אילו מוצרים הם מוכרים ואיך המוצרים הללו מבוצעים לעסק שלהם. ניגשות לתהליך זה תחסוך לך המון זמן בחיפוש מוצרים מאחר ואתה יודע שכבר קיימת דרישה למוצר הזה. תוכל גם לבצע ניתוח מתחרים בו תערוך דירוג של אסטרטגיית המחיר של דרופשיפרים אחרים ואיך זה מתרגם למכירות בפועל.

ניתן להשתמש בשיטת ההפוך למציאת המוצר הטוב ביותר למכירה ב-eBay, החל ממחקר המוצר ועד לחקר הקטגוריה או התחום המסוים. להלן מדריך של שלב-לשלב על כיצד להשתמש ב-ZIK Analytics, אחד הכלים הטובים ביותר למטרה זו.

 

מחקר מוצרים למוצרי הינתפורת

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה מחפש מוצרים למכירה ממוקדת ב-eBay הוא להפעיל את כלי החקר של eBay. בעזרת ZIK Analytics, תוכל להמשיך לחלק החקר של המוצרים. ודא שאתה בוחר את ההגדרות הנכונות לחיפוש שלך כדי למצוא רעיונות למוצר הכי רלוונטיים עבור שאילתת החיפוש הספציפית הזו ועבור שאילתות קשורות אחרות.

תוכל להתחיל עם תחום מסוים ולאחר מכן תמצא מספר מוצרים שנוצרו עבורך על ידי כלי החקר של המוצרים. תוכל להגביר את תוצאות החיפוש שלך להחדיר את תוצאות החיפוש שלך למדרגה של מוכרי ההזמנות הפוטנציאליים, כך שתוכל לראות אילו פריטים הם מפרסמים בחנויות eBay שלהם. תוצאות החיפוש מכלי החקר של המוצרים של eBay יכללו ולא יהיו מוגבלים למה שלמטה:

  • יחס מכירה ביחס למכירות כוללות
  • רישומים פעילים
  • כמות מכירה
  • הכנסות
  • רשימות eBay מוצלחות
  • מחיר ממוצע למוצר
  • טרנדים נוספים במכירות

למעבר להכללת המידע מעלה, ניתן גם לקבל מידע נוסף על כל מוכר. כדי להתחיל, וודא שסיננת את מוכרי ההזמנות הפוטנציאליים מרשימת המוכרים כדי שתוכל לייעל את חקר המוצר. בדוק את מיקום המוכר, המשוב למוכר ההזמנות, הביצועים במכירות ב-30 הימים האחרונים ומידע על המוצר.

מהפרופיל של המוכר המשלוח, תוכל לראות את המוצרים הנמכרים ביותר שלהם. ניתן לחפש מוצרים בדרישה גבוהה ולבדוק את ביצועי המכירות שלהם כדי לקבוע אם זה יהיה מוצר טוב להוסיף לחנות המקוונת שלך. המוצרים בדרישה גבוהה הם אלה שיש להם לפחות חמישה מכירות בתקופת ה-30 יום האחרונה, או אלה שיש להם דירוג מתחרות של חמישה עד עשרה. יש שיווי משקל במציאת מוצרים למכירה מקוונת בין אלה שהלקוחות רוצים לקנות ובין אלה שרק מעט מוכרים באייבי הזמינו בחנות שלהם.

ניתן גם לחקור יותר על כל מוצר הטוב ביותר שהמתחרים שלך מוכרים. בשימוש בכפתור מוצר Finder בכלי המחקר, תוכל למצוא את המוצר באליאקספרס (או באתרי ספקים אחרים לשילוח ישיר). זה יאפשר לך להשוות את מחיר המוצר הממוצע שמציע הספק לעומת המחיר המפורסם של המתחרה.

באמצעות השיטה שלמעלה תוכל לחשב את שווי הרווח הממוצע למוצר זה, שיקבע בתור תוצאה אם זהו מוצר רווחי להוסיף לעסק הדרופשיפינג שלך. יש לוודא שתתחשב בעמלות אייבי והוצאות המשלוח בכדי ליצור את אסטרטגיית המחירים עבור המוצר. בכך, תוכל לדעת בדיוק כמה תרווח תרוויח ממוצר נמכר. באותו הזמן, יש לוודא שאתה מציע מחירי מוצר תחרותיים. אפילו אם מוצר דרוש מאוד, לא תוכל להגיע למכירות אם הקונים יכולים לקבל אותו במחיר הרבה נמוך יותר מהמתחרים שלך.

העצה הסופית לשימוש בשיטת ההנדסה הפוכה כדי למצוא מוצרים חמים למכירה באייבי היא לא לבחור במוצרים שאין להם היסטורית מכירות מספקת. אם תעשה זאת, תצפין סיכון פוטנציאלי של חוסר מכירות מספקות עבור עסק האונליין שלך. בחירת המוצרים החמים שכבר יוצרים מכירות למוכרים המקוונים יכולה להניח אותך במיקום הטוב ביותר להגדיל את חנות האייבי שלך.

 

חקר נישה או קטגוריה

category and niche research for ebay dropshippers

לצד מציאת מוצרים חמים למכירה, באפשרותך גם להשתמש ב-ZIK Analytics ככלי לחקירת מתחרים. הוא יחשוף נתונים חיוניים מאייבי אודות מגמות מכירה מובילות ומחיר ממוצע למוצרים מובילים.

אתה יכול גם להשתמש בכלי זה כדי למצוא את הנישה או הקטגוריות הרווחיות ביותר של מוצרים להוספה לחנות האייבי שלך.

שוב, באפשרותך להשתמש בכלי חקר השוק כדי למצוא משווקים מתנהלים היטב באייבי כדי לנתח את נתוני המכירות שלהם. באפשרותך לזהות מילות מפתח וקטגוריות מובילות לכלול בכלי החקר כדי לראות כמה המוצרים בקטגוריה זו מצליחים.

לדוגמה, בהנדסתך את ביצועי פרופיל אחד של משווק, אתה רואה שהם מוכרים מוצרים רבים של ציוד גינון כמו כיור, חרש, כף גינון וכפפות גינון. בהתבסס על צבר המכירות למוצרים אלה ונתוני המכירות ההיסטוריים, אתה מכניס את המילות המפתח “גינון” ו “ציוד גינון” בתיבת החיפוש. החיפוש יצר נתונים שימושיים שיתנו לך רעיונות למוצר וביצועי המכירות של המוצרים בתוך הנישה או הקטגוריה הזו.

באמצעות הכלי לחקר השוק, אתה יכול לראות את מכירות הסה”כ במהלך ה-30 הימים האחרונים, וכן את המכירות לאורך כל תקופת הפעילות של המוצר. לכן, כלי החקר מאפשר לך להביט על מגמות המכירות הקצרות והארוכות לנישה. חשוב לבדוק את ביצועי המכירות הקצרות והארוכות של הנישה כי אתה רוצה לוודא שתוכל ליצור מספר קבוע של מכירות למוצרים בחנות האייבי שלך. אתה לא רוצה ליצור רווח חד פעמי ומהיר. המטרה שלך היא למצוא מוצרים חמים שיקבלו רמה גבוהה של ביקוש עכשיו ולתקופה הארוכה. זה חשוב בעת בחירת נישה בעזרת כלי לחקר השוק כמו ZIK Analytics. המטרה היא להבטיח תוחלת חיים לעסק המקוון שלך.

כאשר אתה בודק את המוצרים הללו, אתה גם יכול ליצור רעיונות למילות מפתח שתוכל לשבץ לפרטי מוצר באייבי.

 

מסקנה לגבי מחקר המוצרים לעסק הנפילה באייבי

אם אתה מתחיל עם עסק הנפילה שלך באייבי, אתה יכול למצוא כלי חינמי שיסייע לך בניתוח ומחקר המוצרים. אולם, אם אתה רוצה לזהות את הפריטים המצויים במכירה הגבוהה ביותר באייבי, עליך להשקיע בכלי למקרו קורא שמציע ניתוח מקיף ומחקר שוק.

כלי מחקר שוק כמו ZIK Analytics מאפשר לך להשיג את הנתונים במהירות, וכך תחסוך זמן רב ממחקר המוצרים באופן ידני. כלי מהימן למחקר מוצרי eBay יעניק לך מידע על מגמות המכירות לפרטי מוצרים ועל מחיר הממוצע שלהם, כדי שתוכל לחשב את שולי הרווח שלך.

 

שאלות נפוצות על מחקר מוצרים עבור עסק הנפילה באייבי

האם עסק הנפילה באייבי הוא רעיון טוב?

כן. עסק הנפילה באייבי הוא דגם עסק מפואר – אם אתה יודע לזהות את המוצרים במכירה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב שתהיה חכם בניתוח המתחרים ובאסטרטגיות המחיר כדי להבטיח שתרוויח מספיק רווחים.

 

מהו הכלי הטוב ביותר למחקר מוצרים לדרופשיפינג?

קיימים מספר כלים למחקר מוצרים זמינים ל-eBay. ZIK Analytics הוא אחד מכלי המחקר שקיבל דירוג גבוה ומסייע בזיהוי הפריטים והקטגוריות המכירים ביותר לחנות המקוונת שלך.

 

מהו מחקר המוצרים באייבי?

כלי מחקר מוצרים ב-eBay מסייע לך לזהות את הפריטים והקטגוריות המכירים ביותר בשוק eBay כדי שתוכל להוסיף אותם לחנות הדרופשיפינג שלך. ככל שיש יותר מידע על מכירות, כך תוכל לקבוע בצורה טובה יותר אם שווה להוסיף מוצר לחנות המקוונת שלך.

 

כמה ניתן להרוויח מדרופשיפינג ב-eBay?

זה תלוי באופן בו אתה בוחר את המוצרים שלך ואת אסטרטגיית המחיר שלך. אף על פי כן, רבים ממוכרי eBay הצליחו לצמוח וליצור רווחים מתוך עסק הדרופשיפינג ב-eBay שלהם.

 

איך אתה מנתח מוצר לדרופשיפינג?

עליך להשתמש בכלי מחקר מוצרים ב-eBay כדי לנתח את נתוני המכירות למוצר ב-eBay. ניתן גם להשתמש באותו גישה לניתוח מוצרים שונים בקטגוריות שונות ב-eBay. תוכנת מחקר מוצרים היא כלי חכם שיש לו יתרון על מול דרופשיפרים אחרים.

 

בתוך מרכז המוכר של eBay, ניתן לגשת לדוחות מטריקות חיוניים על מגמות עיקריות ב-eBay. המגמות האלה כוללות פריטים “הכי מחופשים” ופריטים “הכי מעוקבים”. יש לשים לב למגמות אלו, מאחר והן יכולות להעביר לך מידע על אילו פריטים או קטגוריות ייחווה צריכה גבוהה מצד לקוחות ב-eBay.

אף על פי כן, חשוב להשקיע בכלים בתשלום למחקר מוצרים ב-eBay כדי לקבל מידע מעמיק שאינו זמין בכלים בחינם.

 

מהו שיעור המכירות הטוב ביותר ב-eBay?

כאשר אתה מבצע מחקר על מוצרים עבור החנות שלך ב-eBay, חשוב להבין מה הנתונים אומרים. שיעורי מכירות הם אחד הנתונים החשובים ביותר שעליך לנתח במהלך המחקר על המוצר. שיעור מכירות של 80% הוא הרמה האידיאלית. שיעור המכירות הממוצע הוא בטווח של 40 עד 80%. כל דבר שנופל בטווח זה הוא מוצר טוב לשקול.

 

האם זה טוב להיות לקוחות על eBay?

בעיני מומחי eBay, לקוחות הם מדד טוב אך זה לא המדד הטוב ביותר להצלחת עסק ה-Dropshipping המקוון שלך. לקוחות לא תמיד מתרגמים למכירות. ודא שאתה מתמקד בנתונים האמיתיים, בהם כל המכירות הושלמו, וזו הסיבה לקיומם של המגמות ההיסטוריות. אך אל תזרוק לגמרי את הלקוחות כי זו הזדמנות לך להמיר אותם למכירות.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK