מי הוא הצלחה עם סם?

התחלות ראשוניות

 

סם, שנולד וגדל בממלכה המאוחדת, התחיל את המסע שלו מהתחלות צנועות בדרום-מזרח לונדון. גדל על מדיניות עירונית עם אמא יחידה שניסתה לתת את המיטב לו ולאחיו, אך מרגע שהשתמש באינטרנט לראשונה, ידע על הפוטנציאל של מכשיר זה הידוע כ- “מחשב הבית” ואיך הוא יכול לשנות את חייו לחלוטין.

 

עסק המקוון הראשון של סם היה מכירת חולצות באיביי שרכש במחיר דיסקונט מחנויות שונות, והוא הצליח לעשות זאת במשך שנתיים בזמן שלמד את מבחני ה- A-levels בקולג’. התהליך לא היה תמיד פשוט, מכיוון שהיה זו הפעם הראשונה שלו בניהול עסק מקוון, אך בכל זאת הצליח להרוויח נוסע 500 ליש”ח נוספים בחודש, סכום גדול עבור סטודנט בן 18 בקולג’. היה זה הסימן הראשון שהוא יכול להצליח כמוכר באיביי ושהוא רוצה להמשיך עם זה בטווח הארוך, משום שהתהליך היה פשוט מאוד. כאשר אתה מבין אילו מוצרים מוכרים היטב באמצעות כלי למחקר מוצרים, פשוט מרשום את המוצרים הללו בחנות שלך באיביי. עכשיו יש לך גישה למעל ל-100 מיליון מבקרים שמתקבלים באיביי מדי יום, והם מוכנים להזמין בכרטיס האשראי בידם. זה נראה לו כמו משהו שקל להבין. אך לאחר שסיים את מבחני ה-A-levels שלו, הוא התלמד להשתתף באוניברסיטה כדי ללמוד חשבונאות ופיננסים, מה שהיה רצונה של אמו. כדי לשמח אותה, העמיד את החלומות העסקיים שלו באיביי בהמתנה והתמקד בלימודיו, אך כשהתואר שלו התקרב לסיומו, הבין כי הוא צריך למצוא פתרון ולהכין תוכנית לאחר שיסיים את האוניברסיטה. לכן, החליט לפתוח חנות חדשה לאיביי מאפס ולבנות הכל מההתחלה.

 

 

כל התאגדות שהיתה לו עם העסק הראשון באיביי נעלמה לחלוטין, והוא היה צריך לבנות מחדש את ציון המשוב שלו באיביי, את בסיס הלקוחות שלו ואת הדירוג של המוצרים שלו באיביי. אך הוא היה נחוש לגדול את עסק האיביי שלו בזכות כל הסיפורים המוצלחים של אנשים שהצליחו להרוויח יותר מ-1 מיליון שקלים לחודש מעסק שהתחילו בבתיהם. הסיפורים האלה דפקו לו חשק להפעיל חנות איביי באופן מלא זמן והראו לו שזה בהחלט אפשרי.

 

התחלת המסע של סם ב-eBay

בהתחלה, החל סם לרשום פריטים למכירה ב-eBay ולבצע עסקאות dropshipping, שהיא שיטה בה אינך צריך לקנות מלאי מראש. לאחר שאתה מבצע מכירה, הספק שלך ישלוח את ההזמנה ישירות ללקוח. זו הייתה דרך נהדרת להתחיל, מאחר וסם יכל לבדוק אילו פריטים מצליחים למכור בלי הסיכון של השקעה במלאי ממש לאחרונה. וכשהוא מצליח למצוא מוצר מסוים שמוכר טוב, יכול לרכוש אותו בכמויות גדולות, ולדעתו יהיה לו הזדמנות גבוהה למכור אותם בקלות.

 

 

אולם, הדברים לא התקדמו באופן מיידי מההתחלה, ולכן היה עליו לעבוד בעבודת 9-5 כחשב בינתיים כדי לשלם את החשבונות. אבל בזמן הזה, הוא הצליח ללמוד יכולות עסקיות יקרות שהוא מממש בפרויקט הצד שלו באיביי. יכולות כמו שיווק דיגיטלי, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שירות לקוחות ו, הכי חשוב, איך להפיק רווח בטווח הארוך. לכן, לאחר שנה של איזון בין העסק שלו באיביי בשעות הערב ובסופי שבוע, בזמן שהוא עבד בעבודת 9-5, הצליח לגדל את המכירות שלו למעלה מ-40,000 דולר לחודש בהכנסה.

בנקודה זו, חנות האיביי שלו גדלה כל כך הרבה וצריכה הייתה כל כך הרבה מהזמן שהוא הגיש את ההתראה למנהלו ועזב את עבודתו היומית כדי לממש את חלומותיו לבנות ממלכת עסקי המסחר האלקטרוני.

כיום הוא מנהל עסק מסחר אלקטרוני המוכר בפלטפורמות כמו איביי, שופיפיי ואמזון ומאז גרף מעל 1.5 מיליון דולר בהכנסות.

סאם מאמין כי איביי הוא אפשרות נהדרת לרוב המתחילים שרוצים להתחיל עסק מסחר אלקטרוני, אך בסופו של דבר, עליך להסתכל על העתיד בצורה רחבה יותר שכוללת יצירת מספר של פלטפורמות הכנסה. לכן, חשוב גם לזכור לבנות מותג אמיתי בפלטפורמות כמו אמזון ושופיפיי.

סאם מקדיש גם המון זמן ליצירת תוכן ברשתות החברתיות ובערוץ היוטיוב שלו. Success with Sam’ כדי לעזור לאחרים להצליח עם עסק המסחר האלקטרוני שלהם..

 

כאן יש שלושה עצות מתחילה של סם עבור הצלחה באיביי:

כאן יש כמה עצות למוכרים באיביי מספרת סם, כדי להכין אותך להתחיל.

1. יאמין שזה אפשרי

 

רוב האנשים אומרים שהם רוצים להתחיל עסק באיביי, אך בתוך ראשם הם חושבים שזה לא יהיה אפשרי. יש להם תפיסה כזו תוך שהתהליך והם תמיד חושבים שהדברים לא יתקיימו, וזה יגרום לך לא להשקיע מאמץ מקסימלי בגידול העסק שלך באיביי.

 

אחד הסיבות העיקריות שהפכו את סאם למאמין שאפשר להצליח כמוכר באיביי היא העובדה שהוא ראה חנויות באיביי שמרוויחות סכומי כסף שמשנים את חייהן. אם הם הצליחו להבין איך לעשות זאת, למה לא אתה יכול?

 

2. מיקוד ברור

 

המפתח להצלחה בדברים בחיים הוא מיקוד ברור. אחת הדברים שמאיטים את ההצלחה של הרבה אנשים באיביי הוא העובדה שהם מתעקשים ונפלו קורבן ל-“תסמין אובייקט חדש”. היכולת להרוויח כסף באינטרנט בכל שיטה, כולל עסק באיביי, דורשת מיקוד ברור.

 

3. פעולה מסיבית

 

הרצון להצליח בעסק באיביי אינו מספיק. סאם למד מוקדם כי הדרך היחידה שבה חייו ישתנו היא באמצעות פעולה מסיבית. זה היה אחד מרכיבי המפתח לגידול העסק באיביי שלו. להתעורר כל יום ולוודא שאתה עובד על המשימה החשובה ביותר לחנות שלך באיביי כדי להעלות אותה לרמה הבאה הוא אחת מהדרכים הטובות ביותר להגביר את הסיכוי להצלחה באיביי.

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK