כיצד להרוויח כסף דרך השימוש בפלטפורמה של איביי

הרווח המתקבל באיביי דורש מעטה השקעה ואין צורך בהכשרה מיוחדת. השלב הראשון הוא להפוך למוכר באיביי, לרכוש פריטים בזול ולמכור אותם במחיר גבוה. הקניה והמכירה יכולות להשמע פשוטות, אך מוכרי איביי אינם מתנהלים בקלות כזו. בפוסט הזה תמצא טיפים שיעזרו לך להרוויח כסף דרך השימוש באיביי למטרת מחיר המכירה.

לפי נתונים מ-Oberloo, 80% מכל הפריטים שמוכרים באיביי הם חדשים; לכן, ייתכן שתצטרך לקנות פריטים חדשים ממקורות זולים לצורך מחיר המכירה. עם זאת, כדי להתחיל להרוויח כסף דרך מחיר המכירה באיביי, מומלץ להתחיל עם פריטים משמשים שלך. לדוגמה, קייטי, שידועה כ-Junkin Punkin ביוטיוב, סיפרה שהמסע שלה באיביי התחיל כשהיא וסבתה מכרו שקית פלסטיק ישנה ממשרד הדואר. כמו קייטי, רבים ממוכרי איביי מתחילים על ידי מכירת פריטים שהם לא משתמשים בהם עוד.

הנה כמה טיפים להצלחתך כמוכר באיביי.

 

טיפים להצלחתך כמוכר מצליח באיביי

להלן 10 טיפים להפוך למוכר מצליח באיביי:

 

1. מכור את הסחורה שלך

איך למכור את הפריטים האישיים שלך תחילה

 

למכור דברים שאין לך צורך או שאתה לא משתמש בהם יכול לעזור לך להתרגל למכירה באיביי ללא לחץ. כשאתה מבין איך למכור פריטים באיביי, ייתכן שתרצה לשטוף פריטים זולים למכירה. אך אם אתה לא מצליח למכור, תפסיד כסף באיביי.

אחת מהדרכים הפשוטות ביותר להתחיל את המסע שלך כמוכר באיביי היא לנסות למכור את הדברים הטובים שלך. ניתן למכור את הפריט בהצגה למכירה או בהכרזה. בעיקרון, פעולה זו עוזרת לך לפתח את הכישורים שלך באיביי ומאפשרת לך להבין את קוני איביי. מלבד הרווחה כלכלית גבוהה יותר, תהליך זה מאפשר לך להבין אילו דברים עובדים עבורך באיביי.

כאשר אתה משנה תהליך זה מספר פעמים נוספות, זה עוזר לך להשיג תאוצה בפלטפורמה של איביי. זה גם עוזר לך לקבוע אם אתה מתאים למכירה באיביי.

 

2. להתחיל בצורה קטנה, להימנע מסיכונים

 

How to start small to avoid risk

 

במקום להתחיל בצורה מפוצצת, ניתן להתחיל עם פריטים זולים. כדי לאגד את המאמצים שלך בהבנת הפלטפורמה, נסה לקנות ולמכור פריטים קטנים. אם אתה מצליח להרוויח רווח עם פריטים אלו במחיר טוב, אתה בדרך לעסק מצליח באיביי.

 

3. מצא את תחום התמחותך

 

How to find your Niche

 

לפני שתתחיל למכור באיביי, ודא שמוסיף לעצמך תחום מובנה. אל תנסה למכור מוצרים שאתה לא מכיר. לדוגמה, אם אתה יודע לתקן מוצרי אלקטרוניקה שבורים או אתה מיומן מאוד, תוכל לקנות פריטים במכירות חינם ולמכור אותם באיביי. תמיד תהיה מומחה בתחום שאתה מוכר בו. חלק מהלקוחות עשויים לנסות לקבל החזר כספי, ואם אין לך דעת מומחית בנושא, עשוי להיות קל להיתפשר ולתת להם את ההחזר.

כאשר אתה בוחר תחום מסוים, חלק מהמקורות למלאי של החנות המקוונת שלך יכולים להיות מכירות גראז’ וחנויות שוליים. ניתן גם לרכוש פריטים בכמויות גדולות מסיטונאים.

מה שחשוב לזכור הוא שלא לנסות למכור פריטים רק כי הם פופולריים או במגמה. יש מוכרים שמבצעים טעויות על ידי ניסיון להימנע מכשלים במהירות על ידי מכירת פריטים עם כמויות מכירות גדולות. יש להתבסס על הידע שלך בתחום הפריטים שאתה מוכר.

 

4. התארגן מההתחלה

 

How to be organized

 

מהרגע שאתה מתחיל למכור באיביי, וודא שאתה מארגן כל חלק של העסק שלך. התחל לצלם תמונות באיכות גבוהה של הפריטים שלך, וודא שיש לך ציוד אריזה נכון לפריטים שלך והכנסת סדר לאחסון תקין.

טפח את העסק כמיזם רציני, ספק שירות ללקוחות ווודא שאתה מספק שירות איכותי. תעקוב אחרי הנתונים הפיננסיים שלך באמצעות גיליון אלקטרוני שבו אתה מרשים את מחיר העלות שלך, מחיר המכירה וכל ההוצאות האחרות. כמו כן, וודא שיש לך רשומה נכונה של המלאי שלך והקבלות שלך.

 

5. לצמן את ההחזרות שלך

 

How to minimize your results

 

אם יש יותר מידי לקוחות שמחזירים מוצרים ומבקשים החזר כספי, זה מוביל להוצאות נוספות מצידך. קח מידע מוקדם כדי לצמן את ההחזרות מהקונים. לפני שאתה מוכר, נסה להסיר בועות מהבגדים, לגזור חוטים תפורים, להסיר כתמים מהפריטים ולתקן חורים, בין השאר. וודא שהפריט נמצא במצב כמעט מושלם, מאחר וזה יכול להשפיע על יכולתך למכור במחיר גבוה.

כאשר הפריט שלך נמצא במצב טוב, תוכל לרשום אותו במחיר קבוע במצב “קנה עכשיו” במקום למכור במכירה מכירה במסירה מהירה במחירים נמוכים.

 

6. לפתח רגישות

כיצד לפתח רוטינה

צור רוטינה עבור עסק ה-eBay שלך. יש לבחור מקור קבוע של מלאי ומסגרת זמן מסוימת לרכישת פריטים למכירה מחדש. תכנן מתי תפרסם ותרשום פריטים.

כדי לסייע לך לפתח רוטינה, אחד מכלי המעולים שאתה יכול להשתמש בו הוא Zik Analytics. זהו כלי מצוין למחקר מוצרים, מחקר תחרותי ובניית כותרת עמוד, בין היתר. בעת מכירה ב-eBay, אתה זקוק למידע מדויק בהתבסס על מחקר יעיל, שהוא מספק זיק אנליטיקס.

 

7. אל תסתמך על מקור אחד.

איך לא להסתמך על מקור אחד

אם הפריטים אינם זמינים בחנות ביד שנייה, ניתן לנסות גראז’ מכירה או מכירת חצר. אל תגביל את עצמך למקור אחד בלבד לרכישת פריטים למכירה מחדש. מקורות אלה מוגדרים כמסחר ערביטראז’, המתייחסים לרכישה מרוכזת ממוכר אחד על מנת למכור ברווח.

אפשר גם לקבל דברים ישנים ממשפחה וחברים אם אין אפשרות לרכוש אותם במכירה.

אפשרויות נוספות לקבלת פריטים למכירה כוללות:

  • Dropshipping מתייחס למצב בו היצרנים משלחים ישירות לקונים שלהם.
  • עסקים מקומיים קטנים הם גם מקור טוב לפריטים למכירה באמצעות eBay.
  • eBay ופלטפורמות אחרות הן מקומות נהדרים לאיתור פריטים למכירה מחדש. אם ניתן למצוא פריטים בעלות נמוכה יותר ב-Amazon, Buy או Newegg, ניתן למכור אותם מחדש ב-eBay. אפילו eBay מאפשרת למכור פריטים שנרכשו ב-eBay.
  • שווקי פשפשים הם מקור מצוין נוסף לדברים למכירה באמצעות eBay. אנשים מתמחרים פריטים ישנים ולא משומשים כמו אוספי חפצים ועתיקות בשווקים אלה. חלק מהפריטים ניתן למכור ב-eBay ברווח לאחר שהם מנקים או משתפרים.
  • סוחרי רחוב הם מקור נוסף לפריטים זולים הנמכרים לרווח ב-eBay.
  • מכירות ממשלתיות הן מקור לפריטים ישנים ולא משומשים שניתן למכור ב-eBay.
  • Craigslist
  • חנויות למימוש מוצרים
  • תערוכות וכנסים
  • שוק הפייסבוק הוא מקור נוסף נהדר לפריטים למכירה ב-eBay.

 

אל תגביל את עצמך למקור אחד בלבד לפריטים למכירה ב-eBay.

 

8. הקמת חנות באיבי

 

כיצד להקים חנות באיבי

 

אחת הדרכים למכור ב-eBay היא להשתמש באפשרות החנות בפלטפורמה.

על ידי הקמת חנות ב-eBay, תהיה לך גישה לכלים נוספים לעסק שלך ורמות גבוהות יותר של זכויות ב-eBay. חלק מהיתרונות כוללים דמי eBay נמוכים יותר, יותר גישה להתאמה אישית ואפילו ירידה בתחרות.

לפני שתקמצה את החנות שלך, ישנם כמה דברים בסיסיים שעליך להבין, כמו:

  • שם החנות שלך
  • המוצרים שאתה מוכר.
  • הגדרת המלאי שלך
  • יש חמישה סוגי מנויים לחנות הנקראים Starter, Basic, Premium, Anchor ו-Enterprise.

 

להקים את החנות שלך ב-eBay, בקר בדף זה כדי להשלים את התהליך.

מדריך קשור: איך להקים חשבון eBay בשנת 2022

 

9. לבצע מחקר שוק

 

How to carry out market research

 

אחד מהכלים היעילים ביותר למחקר שוק על eBay הוא Zik Analytics. הפלטפורמה מספקת לך גישה למחקר מוצרים, מחקר תחרות, מחקר קטגוריות, בניית כותרות ומציאת פריטים.

מחקר שוק הוא המפתח לארגון העסק שלך ב-eBay, מכיוון שהוא מנחה אותך בפיתוח רוטינה עבור העסק שלך. כדי להרוויח כסף ב-eBay, עליך להבין איך לנווט בשוק, ומחקר שוק הוא דרך אחת לעשות זאת.

ללא חיפושים באיביי, ניתן לגלות את הפריטים הנמכרים ביותר בכל חודש בעזרת Zik Analytics. מידע כזה יכול לעזור לך לפתח רוטינה מאחר והוא משפיע על ההחלטה שלך לגבי הסוג של פריטים שכדאי למכור.

Zik Analytics מספקת מידע שמובנה באתרה ונוח להבנה באמצעות אינפוגרפיקות. בנוסף ל-Zik Analytics, יש גם כלי מחקר שוק נוסף בשם Terapeak שמובנה בתוך איביי. הכלים הללו חיוניים להצלחה של המוכר באיביי.

 

10. אל נסה את זה

Avoid this mistake

לסיכום, כמוכר ב- eBay יש כללים והוראות שיש לעקוב אחריהם כדי למנוע הוצאה מהפלטפורמה. חלק מהכללים הללו כוללים

  • אסור לפרוץ בהסכם: אם אתה מוכר דרך מכירה במכרז, יש לוודא שהפריט מוסר למנצח המכרז, הקונה הסופי. כל פעולה אחרת עשויה להפר את מדיניות המכירה של eBay. ההסכם כולל גם את מסירת הפריט בהתאם לתיאור לקונה.
  • אין לנסות למכור פריטים מוגבלים: ישנם פריטים שאין ניתן למכור ב-eBay. פריטים עם הגבלות והוראות כבדות או פריטים שאינם יכולים לעבור גבולות מדינה או לצורך רשות רגולציה יכולים להיכלל ברשימה זו. הכלל הכללי הוא שאין למכור פריטים שאי אפשר למצוא בסופרמרקט רגיל ב-eBay.
  • אין לנסות להפחית או להימנע מתשלומי eBay: המוכרים רוצים להרוויח כסף ב-eBay; אך אין לעשות זאת על חשבון הלקוחות. אין לנסות לשחק בחכמה על ידי גביית דמי משלוח גבוהים על פריטים מחוסרי מחיר.
  • אין למכור לעצמך או להציע הצעות במהלך המכירה הפומבית: זה נגד מדיניות eBay שהמוכרים יציעו הצעות במהלך המכירה הפומבית או ימכרו פריטים לעצמם. הצעות במהלך המכירה הפומבית שלך יכולות ליצור אי-אמון מצד הקונה.

 

אילו טיפים נוספים יש לך עבור אנשים שרוצים להרוויח כסף ב-eBay? מלבד Zik Analytics, אילו כלים אחרים תחשוב שצריך להשתמש בהם אנשים שרוצים לעשות מכירות ב-eBay?

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK