התחלת עסק בולטת באיביי

תעשיית המסחר האלקטרוני היא תעשייה מתרחבת במהירות, ובשנת 2020 היא תרמה 18% מכל מכירות הקמעונאות. אין פלא שאנשים רוצים להשקיע בענף זה.

התחלת עסק במסחר האלקטרוני המצליח על פלטפורמות כמו איביי יכולה להיות פעילות מרתקת מאוד. אולם, לפעמים סוחפים מוכרים כשהם מתעוררים למגוון האפשרויות הזמינות למכירה באיביי.

ישנם מספר דפוסי עסקים שמוכרים משתמשים באיביי: דרופשיפינג, סיטונאות, שוק עגלה, פינוי ויצירות יד. רבים מהמוכרים, במיוחד מוכרים בינוניים ובינוניים-גדולים באיביי, מעדיפים את מודל הסיטונאות, בעיקר בשל עלות ההנחות על הפריטים.

במאמר זה, נדון ביתרונות וחסרונות המכירה בסיטונאות באיביי, ואיך להתחיל עסק סיטונאות באיביי.

 

 

יתרונות וחסרונות של מסחר בסיטונאות באיביי

 

יתרונות

מלבד העלות המוזלת של המלאי ברכישה בכמויות גדולות, המודל של הסיטונאות מעניק גם למוכר דרך מסוימת של נוחות מכיוון שזה משתתף בעיסוק עם סוג אחד של פריט או קטגוריה מוגבלת של פריטים.

גם יתרון נוסף הוא הקלות ביצירת רשימות מוצרים מאחר וניתן להשתמש באותה התיאור לכל רשימה נוספת של אותו המוצר שתיצור.

 

חסרונות

אף על פי כן, המסחר בסיטונאות באיביי כולל גם חסרונות משלו, כגון צורך במרחב אחסון גדול על מנת לאחסן את המלאי. דבר זה גורם לבעיות בניהול המלאי ומציב את המוכר בסיכון להחסיר מלאי ביד יתרה.

מכירת סיטונאות באיביי מחייבת הרבה הון כדי להתחיל. המוכרים חייבים להשקיע סכומים גבוהים של כסף מראש כדי לעבוד עם מודל זה.

המודל הזה יכול לא להיות האפשרות הטובה ביותר עבור מוכרים מתחילים או מוכרים שחסרים הון. מודלים אחרים כמו דרופשיפינג והתמרה של חנות יד שנייה הם מודלים עסקיים שיש להם יותר נמוך בסיכון ולא דורשים הרבה הון כדי להתחיל.

אם יש לך קצת הון נוסף ואינך מפחד מסיכונים, מכירת סיטונאות עשויה להיות בדיוק הדבר בשבילך. המשך לקרוא כדי לגלות איך ניתן לבנות עסק סיטונאי מרווח באיביי.

 

איך להתחיל עסק סיטונאי באיביי

מכירת סיטונאות כוללת רכישת מוצרים בכמויות גדולות מספקים סיטונאיים על מנת למכור אותם בכמויות קטנות יותר. לפני שתתחיל עסק סיטונאי, יש גורמים מסוימים שעליך לקחת בחשבון, כגון:

  • זמן: כמות הזמן שאתה מוכן להשקיע תקבע את קצב צמיחת העסק שלך ואת מהירות התפשטותו.
  • מקום אחסון: מכירת סיטונאות מחזיקה במקום אחסון רב, ויתכן שתצטרך מחסנים מרובים כך שתוכל להתרחב במידה והעסק שלך יצמח. אם אינך יכול לספק מקום אחסון בעצמך, עשוי להיות צורך להעסיק שירותים חיצוניים לחלק זה של העסק שלך.
  • עלויות: כפי שציינו קודם, מכירת סיטונאות דורשת הון רב. עליך לשקול את כל העלויות, כולל אחסון, משלוח, עלויות אריזה וכדומה. עליך להיות מסוגל לרכוש מוצרים במחיר הרבה נמוך ממחיר המכירה שלהם.
  • מחקר: מחקר מעמיק ומדויק הוא חיוני למכירה באיביי, ללא קשר לדגם העסק. עליך לבצע מחקר שוק ומוצרים כדי לגלות את המוצרים הטובים ביותר לשימוש ואת האסטרטגיות המתאימות למכירתם.
  • שונות: זהו גם גורם שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה מתחיל עסק סיטונאות באיביי. עליך לשקול האם ברצונך להתמקד במוצר יחיד, בקטגוריה של מוצרים או במוצרים שונים.

 

1. מציאת מוצרים שמתחילים להימכר ב-איביי

מציאת מוצרים למכירה ב-איביי

 

הפעלת עסק מצליח ב-איביי היא פחות עניין של מציאת מוצרים בהנחות טובות ויותר עניין של מלאי מוצרים שבוודאות יתמכרו. כאן נכנסת לתמונה אימות רעיונות המוצר. לפני שאתה ממשיך לקנות מלאי, עליך לוודא את הדרישה למוצר, המתחרה ומחיר המכירה.

בתחום זה של העסק שלך, עדיף לעבוד עם נתונים ומגמות שוק אמיתיים, במקום להישאר מוטעה רק על ידי התעניינותך במוצר. כדי להיות קמעונאי מצליח ב-איביי, עליך למכור את מה שהקונים רוצים, ולא את מה שאתה חושב שהם רוצים.

לתחילת דרך, חפש מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה. זה קריטי מאחר ומוצר עם דרישה גבוהה מבטיח מכירה, ותחרות נמוכה אומרת שאין צורך להפסיד את הרווחיות כדי להתמודד עם מוכרים מקוונים אחרים שמוכרים את אותו המוצר.

הבדיקה המקיפה והאיכותית של המוצר היא חלק חשוב במכירה בסיטון ולרוב דורשת השקעה רבה של זמן כדי למצוא את המוצר המתאים. אך עם ZIK Analytics תוכל לחסוך מתישהו רב מאוד זמן ומאמץ. ZIK מקל על המחקר של דרישה ותחרות לכל מוצר שתחפש. אתה יכול להצטרף ל-ZIK היום על ידי לחיצה כאן.

תקבל נתונים סטטיסטיים עבור כל מוצר שתחפש באופן אוטומטי. ZIK Analytics מציג את שיעור המכירה וסך הרווחים הכולל ב-30 הימים האחרונים עבור המוצר הנבחר. הוא מציג גם את אחוז המודעות המצליחות ומחיר המוצר הממוצע.

שיעור המכירה מסייע לך להעריך את הביקוש למוצר ומספר המודעות המצליחות מאשר את רמת התחרות בקטגוריה זו. בנוסף, ניתן לבדוק אילו מוכרים מחזיקים במנת השוק הגבוהה ביותר.

התיקון המוקדם של המוצר מאפשר לך להרגיש בטוח בעת רכישתו בכמות גדולה. הנתונים מראים שהפריטים ימכרו ושעסקך יהיה רווחי.

 

2. גיוס מוצרים אלו מספקים סיטונאיים

Wholesale suppliers sourcing

 

לאחר אימות רעיונות המוצר שלך, עליך למצוא ספקים סיטונאיים אמיתיים מהם תוכל להשיג את הסחורה בסיטונאות. קיימים מספר ספקים סיטונאיים אמיתיים מהם תוכל להשיג מוצרים בסיטונאות, כגון:

  • אליבאבא: אליבאבא היא חברת מסחר אלקטרוני סינית ששייכת לקבוצת אליבאבא. היא הפלטפורמה המובילה ביותר למסחר סיטונאי B2B ברחבי העולם. אליבאבא מספקת מגוון רחב של מוצרים שאפשר לרכוש בסיטונאות במחירים מוזלים ומחירי סיטונאות. הספקים עוברים תהליכי בדיקה ונמצאים בקטגוריות שונות בהתאם לאמינותם. מערכת אסקרו גם מסופקת כדי לשמור על העסקאות שלך. כמו כן, אליבאבא חינמית לשימוש.
  • Inventory Source: נוסדה בשנת 2003, Inventory Source היא פתרון מותאם לדרישות של ספקי דרופשיפינג. היא מספקת רשת משולבת של למעלה מ-230 ספקים ידידותיים לדרופשיפינג. המדוריות מכילות מגוון רחב של מוצרים איכותיים בקטגוריות שונות.
  • Worldwide Brands: Worldwide Brands עוזרת לקמעונאים לאתר ספקים סיטונאים ויצרנים מאושרים מאז 2001. המדוריקטורי מספק רשימה של ספקים סיטונאים שמספקים מוצרים ביותר מ-20 תחומים. Worldwide Brands היא שירות משולם ותשלום חד פעמי של 299 דולר מעניק לך גישה לכל החיים.
  • Wholesale Central: Wholesale Central מספקת גישה למדוריקטורי המלא של ספקים סיטונאים לחלוטין בחינם. היא מספקת רשימת ספקים במסגרות רבות.

 

תוכל להשתמש ב-Wholesale Central כדי למצוא את הספק המתאים למוצר שלך גם בלעדי רישום. עיצוב האתר יכול להיראות פשוט, אך אם אתה מחפש פונקציונאליות מעל עיצוב, Wholesale Central עשוי להיות הבחירה המתאימה עבורך.

      • Costco: או Costco Wholesale, היא חברה אמריקאית פופולרית שפועלת במודל חברת חברים. Costco הייתה הקמעונאית החמישית בגודלה בעולם בשנת 2020, לפי ההתאחדות הלאומית לקמעונאות.

 

מוצרים נמכרים בכמויות גדולות במחירים חסרי תקדים לחברים של מועדון Costco. Costco מציעה מגוון רחב של מוצרים שרבים מפציצי הסיטונאות יהיו מעוניינים בהם. בנוסף לספקי סיטונאות, ניתן גם להשיג את המוצרים ישירות מהיצרן, במיוחד אם אתה מוכר מוצרים מותגיים.

יש לוודא את איכות המוצר לפני הזמנתו. ניתן להזמין רק 2-3 פריטים כדי לבדוק את איכות המוצר ולוודא שמקבלים את הטוב ביותר. כמו כן, יש לעבוד רק עם ספקים מהימנים ומאומתים שישלחו את המוצרים במהירות.

המפתח לעסק סיטונאי מוצלח הוא למצוא ספק אמין ומהימן שמציע מחירים נמוכים יותר מהמתחרים.

 

3. אחסון המוצרים וביצוע ההזמנות

דרכים לאחסון מוצרים

 

אז עכשיו עליך למצוא מקום לאחסון המוצרים לאחר שמצאת את המוצר הנכון והספק המתאים. בהתחלה זה יכול להיות חדר חופשי בביתך, במרתפך, במחסן או בכל מקום נקי ויבש. לאחר מכן, ייתכן שתזדקק למחסנים מתואמים וניהול מלאי מתקדם.

כמו כן, עליך לספק ציוד למילוי ההזמנות, כמו קופסאות, טפטות מוגן, מדבקות, מעטפות ועוד. לאחר השגת הציוד, אתה מוכן לבצע את ההזמנות. אם אתה מוכן לכך, תוכל לבצע את ההזמנות באופן עצמאי, אך תוכל גם להשתמש במרכזי עמיתות כמו https://www.shipbob.com או אפילו ב-Amazon FBA. מרכזי העמיתות הללו אחסונים את המוצרים שלך, מכריזים עליהם ושולחים אותם ללקוחותיך בעת התקבל הזמנה.

מסקנה

מכירת מוצרים שנרכשו בכמויות גדולות ב-eBay היא מודל עסקי רווחי שיכול להביא לך הכנסה נוחה מידי צד. הכל מתחיל עם בחירת מוצר מנצח, מציאת הספק הנכון, אחסון המוצרים הללו ומילוי ההזמנות. לאחר שתמצא את האסטרטגיה המנצחת שלך, עליך להשקיע בה כפי שצריך זמן וכסף כדי לראות את העסק שלך צומח. עליך להיות מוכן להשתמש באוטומציה ובשירותי מילוי צד שלישי כשהגודל של המבצע שלך מתרחב.

שאלות נפוצות

אילו מאפיינים של מוצרים בסיטונאות יש לקחת בחשבון?

ישנם מאפיינים מסוימים שמגדירים מוצר בסיטונאות רווחי, כגון רמה נמוכה של תחרות, שולי רווח טוב, ייחודיות וביקוש גבוה ומתמיד.

האם מחיר מחדש ב-eBay הוא רווחי?

כן. מחיר מחדש ב-eBay יכול להיות מרווח מאוד. זה תלוי בנישת המוצר ובתקרת המחירים. אם אתה יכול לקנות פריטים בקשיו ביקוש במחירים נמוכים ולמכור אותם ברווח, תוכל להקים עסק קמעונאי מוצלח.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK