הספקים המובילים לדרופשיפינג בבריטניה לשנת 2023

האם אתה מתכנן לפתוח חנות דרופשיפינג משלך בבריטניה? אתה לא היחיד – שוק המסחר האלקטרוני פועל בצורה מצוינת בבריטניה והרבה אנשים מחפשים להרוויח רווח נוסף על ידי בניית חנות מקוונת מהבית. אחת הדברים החשובים ביותר שעליך לדאוג להם בעת התחלת עסק דרופשיפינג הוא למצוא ספק דרופשיפינג מהימן בבריטניה.

ספקי דרופשיפינג
ספקי דרופשיפינג מגוונים ושונים. חלק מספקי הדרופשיפינג בבריטניה מסייעים לבעלי עסקים ליצור רווח פסיבי ממכירת מוצרים מהבית. אם זהו המטרה שלך לחנות המקוונת שלך, אז הגעת למקום הנכון. רשמנו מספר אפשרויות ספקים המציעים מגוון רחב של מוצרים לדרופשיפינג כדי לעזור לך להרוויח רווח.

 

למה חשוב למצוא את הספקים המובילים לדרופשיפינג בבריטניה?

ההצלחה של העסק שלך תלויה באיכות המוצרים שאתה מוכר. אי אפשר לצפות למכור מוצרים ולהרוויח כסף אם אין לך מוצרים באיכות גבוהה שהלקוחות שלך מעוניינים לרכוש.

חשוב למצוא ספקי דרופשיפינג הפועלים בבריטניה אם אתה מתבסס בבריטניה. לספקי דרופשיפינג בבריטניה יש מיקום מחסן באזור. המיקום הוא חיוני אם אתה מקים עסק מקוון בבריטניה מכיוון שללקוחותיך יכולים לצפות במשלוח מהיר ובעלויות משלוח נמוכות יותר.

בניגוד לכך, ספק דרופשיפינג הממוקם בסין או בחו”ל ייקח יותר זמן לעבד ולשלוח הזמנות ללקוחותיך. עלויות המשלוח יהיו גם גבוהות יותר. מציאת ספקי דרופשיפינג בבריטניה היא חשובה מאוד מאחר והיא תשפיע ישירות על חוויית הלקוח עם חנות המסחר האלקטרוני שלך. ככל שמשוב הלקוחות שלך טוב יותר בפלטפורמת הדרופשיפינג שבחרת, תוכל ליצור יותר מכירות במהלך הזמן.

התחרות בעסק הדרופשיפינג היא עזה. העבודה עם ספקי דרופשיפינג הטובים ביותר יכולה לתת לך יתרון תחרותי מעל חנויות מקוונות אחרות, במיוחד אלה שמוכרות פריטים בתחום שלך.

 

הספקים המובילים ביותר בבריטניה לדרופשיפינג עבור 2022

נכין לך רשימה של הספקים הכי טובים מבוססי בריטניה כדי שתוכל לקבל את המוצרים שלך ולהתחיל להרוויח מחנות המקוונת שלך.

הספקים הכלליים הטובים ביותר לדרופשיפינג בבריטניה

 

Best General UK Dropshipping Suppliers

 

אם ברצונך למכור מגוון רחב של מוצרים, תוכל לחפש ספק דרופשיפינג בבריטניה שיספק לך מגוון רחב של קטגוריות מוצרים. היתרון של בחירת ספקים כלליים הוא שתוכל להתמקד במותגים בינלאומיים ובסוגים שונים של סוחרים עבור מכירות נוספות.

 

1. VidaXL – www.vidaxl.co.uk

VidaXL.com

 

ספק הדרופשיפינג הזה הוא אחד מהטובים ביותר בבריטניה בגלל המגוון הרחב של קטגוריות לבחירה. בין אם הניש האידיאלי עבור חנות הדרופשיפינג שלך, בטוח שתמצא את המוצרים הטובים ביותר כאן.

דף הבית של אתר ספק הדרופשיפינג מציע מוצרים מובילים. המוצרים המובילים הללו מתווצרים בהתאם לעונה ולמוצרים המובילים. זה יעניק לך רעיון על הפריטים המרוויחים בפוטנציאל להוסיף לחנות הדרופשיפינג שלך.

תכונה נוספת ייחודית של VidaXL היא חלק המכירות הפומביות החיות. תכונה זו תאפשר לך לגשת למוצרים הנמכרים ביותר שבקשת רבה. ל VidaXL יש גם אתר מיועד לדרופשיפינג המציע עד 90,000 מוצרים לבחירה. פריטים חדשים מתווספים לאתר בכל יום, כך שתמיד יהיו לך אפשרויות נוספות להוסיף לחנות המקוונת שלך.

ישנם רבים יתרונות לבחירת VidaXL כספק הדרופשיפינג שלך בבריטניה. הם מספקים פורטל מכירות פשוט וגמיש. הם מספקים גם מידע ונתונים בזמן אמת, יחד עם טיפול יעיל בהחזרות ומשלוח מהיר.

 

2. OnBuy.com – www.onbuy.com/gb/

OnBuy.com

 

אתר זה הוא אחת מהאפשרויות המובילות ביותר למסחר אלקטרוני ולדרופשיפינג לסוחרים ויזמים מיידים. האתר מציע מעל 35 מיליון מוצרים במלאי שלו, מה שמעניק לך גישה למגוון בלתי מוגבל של קטגוריות מוצרים לבחירה. לחברה יש פורטל מאובטח באינטרנט שמאפשר העברות כספים דרך PayPal.

דף הבית של OnBuy.com מציג מוצרים שהם מובילים לתת לך רעיון על המוצרים לדרופשיפינג שתבחר לחנות שלך. היא אחת מחברות הדרופשיפינג הטובות ביותר עם דירוג מעולה מ-Trustpilot ובין שותפיה העסקיים.

עוד יתרון בבחירת ספק הדרופשיפינג הזה בבריטניה הוא המשלוח המהיר ללקוחותיך בבריטניה. זה ישפיע באופן משמעותי על חוויית הקנייה של לקוחותיך בחנות המקוונת שלך.

 

3. Costway – www. costway.co.uk

Costway

Costway היא אחת מספקי הדרופשיפינג המובילים בבריטניה לשנת 2023, אך ספק זה פעיל בשוק כבר שנים רבות. לכן, זו בחירה מצוינת אם ברצונך למצוא ספקי דרופשיפינג שיספקו מוצרים איכותיים ועלויות משלוח מינימליות.

Costway מספקת מספר קטגוריות לבחירה כמו רהיטים, בית וגינה, ספורט ומוצרים תחרותיים, צעצועים ומשחקים, מוצרי תינוקות, בריאות ויופי, ועוד. אם אתה מחפש למצוא מוצרים ספציפיים, אתה בטוח למצוא אותם כאן. דף הבית של Costway כולל חלק של “מוצרים מומלצים” שיתן לך רעיון על המוצרים שמתקיימים כרגע. הפריטים החדשים גם נראים בקלות מהדף הבית. זהו מקום נהדר לחקור אם ברצונך להוסיף מוצרים חדשים לחנות המקוונת שלך.

תוכנית הדרופשיפינג של Costway היא אחת מהטובות ביותר בבריטניה מכיוון שהמוצרים משולחים ללקוחותיך ממחסן Costway בבריטניה. אין דמי הצטרפות כך שתוכל להתחיל למכור את המוצרים שלהם מיידית. אתה יכול גם לקבל הנחת דרופשיפינג על המוצרים שבחרת כדי להגביר את הרווחים שלך. בנוסף, אתה יכול לגשת לתמונות מאתר Costway בבריטניה עבור חנות הדרופשיפינג שלך כדי להפוך אותן למושכות יותר ללקוחותיך.

 

4. Banggood – uk.banggood.com

Banggood.com

Banggood היא ספק דרופשיפינג מוכר מבוסס בסין. אולם, יש להם גם אתר UK Banggood שהוא אפשרות טובה עבור מי שמחפש ספקים בבריטניה.

האתר מציע מגוון רחב של קטגוריות לבחירה. הם גם ממלאים מלאי של מותגים מובילים לכל קטגוריית מוצרים.

חברת הדרופשיפינג הזו יש לה 37 מחסנים ברחבי העולם, כך שהיא אופציה טובה לא תלויה במיקום שלך. הם נושאים תהליך לוגיסטיקה מהיר ונוח, כך שניתן לצפות שהלקוחות יקבלו את ההזמנות שלהם בזמן. בנוסף, להם צוות שירות לקוחות 24/7 מוכן לטפל בדאגות שלך. ספקי הדרופשיפינג יכולים גם לקבל הנחות של 5-20% כדי להגביר את הפוטנציאל הרווחים שלהם.

 

5. Aosom – www.aosom.co.uk

 

Aosom.com

 

Aosom היא אחת מספקי הדרופשיפינג הכלליים המובילים ביותר בבריטניה. הם מציעים מגוון רחב של קטגוריות לבחירה, כך שיש לך גישה למוצרים רווחיים כמו ציוד לבית, מוצרים לגינה ולחוץ, ציוד למשרד, מוצרים לחיות מחמד ועוד.

האתר מוסיף באופן קבוע מוצרים חדשים כך שתמיד תהיה לך מבחר מוצרים זמין לחנות שלך. יש להם גם מחסן בבריטניה כך שלקוחותיך יכולים לצפות במשלוח מהיר כאשר הם מזמינים מהחנות המקוונת שלך. האתר מציע גם מבצעים חטיבים, הנחות ומכירות לסגירת מלאי כדי להעניק לך יותר הזדמנויות להרוויח מהמוצרים שלהם כאשר אתה מפרסם אותם בחנות שלך.

 

ספקים מובילים בתחום מיוחד בממלכה המאוחדת

ספקים מובילים בתחום מיוחד בממלכה המאוחדת

אם אתה מחפש מוצרים לדרופשיפ ששייכים לתחום מיוחד מסוים, הרשימה הזו תספק לך מגוון רחב של אפשרויות. ספקים ממלכתיים אלו מספקים לך מגוון רחב של מוצרים בהתאם לתחום שבחרת. חקור את הספקים הממלכתיים הללו לחנות הדרופשיפ שלך.

 

1. Vonhaus – www.vonhaus.com

Vonhaus.com

Vonhaus הוא אחד מספקי הדרופשיפ המובילים בממלכה המאוחדת עבור העסק שלך. הספק מתמחה ברהיטים ומוצרי בית, המציעים רווחים לא משנה באיזו עונה. הם מציעים מגוון של רהיטים ומוצרי בית כמו ספות, מזנונים, סטים לאכול, אביזרים לברביקיו, אביזרים למטבח, פתרונות אחסון ועוד.

 

2. The Works – TheWorks.co.uk

The Works

עוד דוגמה מצוינת לספק נישה בממלכה המאוחדת עבור החנות שלך היא The Works. אתר זה מתמחה בציוד ליצירה, צעצועים, משחקים וציוד לבתי ספר. זהו אפשרות נהדרת אם אתה רוצה להתמקד במוצרים אלה בחנות המקוונת שלך.

זואפלוס הוא אחד מספקי הנישה המובילים בממלכה המאוחדת עבור החנות שלך. הם מתמחים במוצרים עבור בעלי חיים כמו מזון לחיות מחמד, מיטות וכלי עבודה, מוצצים וצעצועים, ציוד לטיולים ועוד. כל המוצרים שלהם איכותיים ואמינים והמשלוח מהיר ויעיל במסגרת הממלכה המאוחדת.

 

3. Zoo Plus – www.zooplus.co.uk

 

zooplus.com

האם אתה מתכנן להקים חנות לציוד לחיות מחמד כחלק מעסק הדרופשיפינג שלך? זואפלוס הוא אחד מספקי הסיטונאות המובילים לציוד לחיות מחמד בממלכה המאוחדת.

האתר מספק מוצרים לכל סוגי החיות המחמד כמו כלבים, חתולים, ציפורים וחיות מחמד קטנות אחרות. יש להם מגוון רחב של מוצרים כמו אוכל לחיות המחמד, תוספי תזונה, מטעמים, חפצי כריתה, מיטות וסלונים לחיות שלך.

ישנם הצעות עונתיות והנחות לספקי הזרימה ההפוכה. המשלוח המהיר במקום במהירות נוספת בממדים הבריטיים הוא יתרון נוסף שיכול להפוך אותו לבחירה מצוינת של ספקי זרימה.

 

4. Big Furniture Warehouse – www.bigfurniturewarehouse.com

Big Furniture Warehouse

כפי שצוין לעיל, רהיטים הם אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר לחנויות מקוונות לאורך כל השנה. Big Furniture Warehouse היא אחת מספקי החלומות בבריטניה לעסק המקוון שלך בשנת 2023.

הם מציעים משלוח מהיר ויעיל במסגרת הממשק המקוון בבריטניה. המוצרים שלהם מוכרים באיכות גבוהה ובמחירים נמוכים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור בעלי עסקים מקוונים שרוצים להשיג רווחים עצומים. עיצובי הרהיטים הבלעדיים באתר מקנים למוצרים שלך יחודיות ומושכות לקהל יעד מוגבל.

תוכנה זו מספקת מגוון רחב של קטגוריות רהיטים לבחירה כמו סלון, חדר שינה, משרד, חדרי אמבטיה, מטבח ואוכל, ורהיטי גינה. יש להם גם צוות תמיכה לקוחות מעולה שהופכים אותם לאחד מספקי השילוח הטובים ביותר בממלכה המאוחדת.

5. זורו – www.zoro.co.uk

Zoro.com

אתר זה הוא אפשרות נהדרת נוספת לבניית חנויות קמעונאיות בתחום המוצרים התעשייתיים. האתר מתמחה במגוון מוצרים תעשייתיים כמו מוצרי בנייה, ניקוי, חלל ואווירה, ייצור ותעשיית הסירות וטיולים. הם מספקים גם לדרופשיפרים מספר קטגוריות כמו כלי יד, ציוד למדידה ובדיקה, כלי חיתוך, ועוד.

חשבונות עסקיים זמינים למי שמחפש ספקים לדרופשיפ בממלכה המאוחדת. חשבון עסקי נותן לך גישה לקרדיט שבאפשרותך להשתמש בו כדי לרכוש מוצרים ולספק את החנות שלך. לכן, ניתן להתחיל עסק דרופשיפ בלי הון ולהרוויח בחזרה.

Zoro מציעה משלוח מהיר ללקוחותיך בממלכה המאוחדת ויש להם מדיניות החזרה מצוינת. צוות שירות הלקוחות הזמין יענה על דואגותיך או שאלותיך.

 

6. Ao.comhttps://ao.com

Ao

האם אתה מחפש ספק לדרופשיפ המתמחה במוצרי חשמל לצרכן? אל תחפש יותר, Ao.com היא אחת מספקי הדרופשיפ המובילים בממלכה המאוחדת המתמחים במוצרי טכנולוגיה כגון מכשירי חשמל, טלוויזיה, מחשבים, טלפונים ניידים, אביזרים טכנולוגיים וטכנולוגיה חכמה. ניתן לבנות חנות דרופשיפ רווחית המתמקדת במוצרים אלו הנמצאים בגלישה גבוהה כרגע.

הם גם מציעים אחריות להתאמת מחירים, המבטיחה שתקבל את המחירים הטובים ביותר והעסקאות הטובות ביותר עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך. דרופשיפרים מעוניינים יכולים גם לקבל גבול אשראי שהם יכולים להשתמש בו כדי לממן את המוצרים עבור עסק המסחר האלקטרוני שלהם. לכן, ניתן להתחיל בעסק זה מבלי להוציא כסף.

טיפים לבחירת ספקי הדרופשיפ הטובים ביותר בממלכה המאוחדת

אם אתה חדש במודל העסק המקוון הזה, יכול להיות מעט מדהים לבחור את ספק הדרופשיפ הטוב ביותר בממלכה המאוחדת עם כל כך הרבה אפשרויות. השתמש בטיפים אלו כדי לעזור לך למיין את האפשרויות שלך ולעבוד עם ספקי הדרופשיפ הטובים ביותר עבור החנות שלך:

• הצמד את האפשרויות שלך על ידי בחירת נישה. עליך לקבוע תחילה אילו סוגי מוצרים אתה רוצה למכור ולחפש ספקים מאומתים שיכולים לספקם עבורך.

• ידע את התקציב שלך. ייתכן כי יש ספקים בתשלום שיכולים לספק לך מוצרים באיכות גבוהה. ודא לחשב את פוטנציאל הרווח שלך מאחר ויתכן שתוכל למכור את המוצרים שלך במחיר גבוה יותר, או שיתכן ותוכל להשיג יותר מכירות.

• בחר את הפלטפורמה המקוונת הטובה ביותר. הפלטפורמה לדרופשיפ שתבחר תקבע את הכלים לדרופשיפ שיהיו לך גישה אליהם. כל הכלים שאתה צריך כדי להצליח זמינים בחנות הדרופשיפ הטובה ביותר, כולל צוות שירות לקוחות מעולה, עיבוד הזמנות אוטומטי, וכלים לדרופשיפ המיועדים להפוך את ניהול העסק שלך ליעיל ביותר.

מסקנה

הדרופשיפ הוא רעיון עסק מצוין שאתה יכול להתחיל מהבית. שים לב לספקי הדרופשיפ המובילים בממליצים כאן כדי להתחיל את העסק ולהרוויח כסף כאשר אתה מוכר מוצרים באינטרנט.

תזכורת: עליך לבצע מחקר עמוק משלך על כל אחד מהספקים הללו כדי למצוא את ההתאמה המתאימה ביותר עבור החנות שלך. בין אם אתה בוחר למכור קטגוריות שונות או לעבוד עם ספקים ממוקדי נישה, הכל נמצא במציאת הספקים הנכונים שיכולים להבטיח את ההצלחה שלך בעסק זה.

בהצלחה במסעך בתחום הדרופשיפינג! להלן כמה שאלות שעשויות לעלות לך בראש כאשר אתה מתחיל או מתכנן להתחיל עסק דרופשיפינג. תוכל למצוא את המידע שאתה זקוק לו כדי להשיק את העסק המקוון שלך.

 

שאלות נפוצות על ספקי הדרופשיפ בממלכה המאוחדת

כיצד מתחילים עסק הדרופשיפ בממלכה המאוחדת?

להתחיל עסק דרופשיפ בממלכה המאוחדת הוא פשוט. הצעד הראשון הוא ללמוד את היסודות על כיצד למכור מוצרים ולבחור את הפלטפורמה לדרופשיפ המתאימה. לאחר שתכיר את היסודות, תוכל לחקור את הנישה לחנות המקוונת שלך.

עליך לחפש את ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בממלכה המאוחדת שיספקו לעסק שלך מוצרים באיכות גבוהה. כדאי לבדוק את המדריכים הנוספים שלנו כדי ללמוד כיצד להתחיל עסק מקוון באמצעות מודל העסק של דרופשיפינג.

 

האם דרופשיפינג רווחי בממלכה המאוחדת?

כן, דרופשיפינג הוא מודל עסקי רווחי בממלכה המאוחדת. ניתן לבנות חנות מקוונת משלך בקלות, ללא הון רב. חנות קמעונאית רווחית מפני שמספר רב יותר של אנשים בוחרים לרכוש מוצרים באינטרנט במקום בחנות פיזית.

 

כן, דרופשיפינג הוא מודל עסקי חוקי וחוקי בממלכה המאוחדת. יש יתרונות ייחודיים למודל העסק הזה שהופכים את עסק המכירה באמצעות דרופשיפינג לרווחי. לדוגמה, אין צורך להחזיק מלאי או מחסן כדי לאחסן את המוצרים שלך. כל שעליך לעשות הוא למצוא את ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בממלכה המאוחדת, מכיוון שהצלחתך בעסק זה מתנגד למוצרים שלך.

 

איזה אחוז מהסוחרים בדרופשיפינג הצליחו?

אחוז החנויות בדרופשיפינג שמצליחות בממלכה המאוחדת הוא בין 10-20 אחוז. אף על פי כן, הגדרת הצלחה בעסק היא יחסית. זה יתלווה למטרות שכל בעל חנות מקוונת עצמאי מציב לעצמם.

 

האם דרופשיפינג שווה בממלכה המאוחדת בשנת 2023?

כן. אם תוכל למצוא את הספקים הטובים ביותר בממלכה המאוחדת שיספקו לך מוצרי דרופשיפינג באיכות גבוהה, זהו מודל עסק ששווה להתמודד עימו. יש לך את ההזדמנות להתחיל עסק מקוון בלעדיות עם אפס הון ויש לך פוטנציאל רווח גבוה.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK