שלושה ספקים מובילים לדרופשיפינג בארה”ב עבור eBay

כשאתה מתחיל עם דרופשיפינג באיביי, הדבר הראשון שכנראה מעניין אותך הוא למצוא ספק.

ישנם מספר אפשרויות זמינות, אך כדאי להקפיד למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לחנות שלך באיביי. ספק דרופשיפינג מהימן מארצות הברית יוודא שחנות שלך תחייה לאורך זמן ושהמוצרים שלך תמיד יהיו במלאי.

לקחת בחשבון שהספק שלך בדרופשיפינג יהיה אחראי להשקעת המוצרים, אריזה, בקרת איכות ומשלוח, לכן בחירת הספק הנכון היא עזר חשוב כשאתה מתחיל עם דרופשיפינג.

למצוא ספק מוסמך ומהימן הוא חיוני להצלחת עסק הדרופשיפינג שלך.

אך כדאי לשים לב כי בחירת ספק דרופשיפינג היא לא כל כך פשוטה, ורוב המוכרים נתקעים בתהליך של מציאת מישהו שהוא אמין ומהימן.

זה לא החלטה פשוטה להפקיע את נשמת העסק שלך לידי ידיו של אחרים.

אך תוצאות מחקרים מצביעות על כך ש-ספקים מרוויחים 18.33% יותר במכירה לדרופשיפרים מאשר כאשר הם מוכרים מהחנויות המקוונות שלהם. לכן, הדרופשיפינג מועיל לא רק לקמעונאים אלא גם לספקי הדרופשיפינג.

במדריך זה, נבחן את היתרונות של עבודה עם ספקי דרופשיפינג בארה”ב ואת הספקים לדרופשיפינג הטובים ביותר בארה”ב שאתה יכול לעבוד איתם.

 

צפה: בסרטון הזה אנחנו מציגים את ה-3 בחירות הטובות שלנו ולמה אנחנו אוהבים אותם

היתרונות של עבודה עם ספקי דרופשיפינג בארה”ב

מהם היתרונות של עבודה עם ספקי דרופשיפינג בארה

חלק מהיתרונות הללו כוללים:

1. מדיניות משלוח חינם ומהיר

רבים מהספקים בארה”ב מאפשרים משלוח מהיר ללקוחותיך, בדרך כלל תוך 1-5 ימים או עד 7 ימים לכל היותר. מאחר וחלק מהמתחרים שלך צריכים לחכות 2-3 שבועות (או יותר) עד למסירה, יהיה להם קשה להתעמת עם מהירות המשלוח שלך.

שיתוף פעולה עם ספקי דרופשיפינג מארה”ב מאפשר לך לספק את המוצרים שלך בצורה מהירה ויעילה ביותר. משלוח מהיר מוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות ולרווח גבוה יותר לעסק שלך.

2. ניהול בקשות, החזרות והחלפות

העבודה עם ספקי דרופשיפינג בארצות הברית מקלה גם המשקל בניהול בקשות ההחזרות וההחלפות מאחר וכל התהליך קורה במקום מקומי.

זה אומר כי כל התהליך של קיום ההזמנה שלך יהיה יותר חלק בכללי. כולל גם תקשורת עם הקונה והיכולת לנהל את דמי ההחזרה בדרך נאותה שלא תעציב את הלקוחות שלך.

כולל זאת, כלומר לקוחות מרוצים, שיכולים לתרום לדירוג משופר בכללי.

3. מספרי מעקב

מידע על מספרי מעקב מספקים סיניים עשוי להשתנות עקב נקודות בעיות לוגיסטיות. זה לא כמו מידע על מספרי מעקב מספקי ארה”ב, שנראה כי יהיה יותר אמין וזמין בצורה יותר נוחה.

לקוחות נוטים להרגיש לדעת בדיוק מה קורה עם החבילות שלהם. כדי למכור בהצלחה באיביי, עליך לספק מספרי מעקב במהירות ובאופן אמין ללקוחות שלך.

זה עובד בצורה יעילה כאשר משתמשים בספקים מארה”ב מאחר והם יתעסקו בדרך כלל עם ספקי משלוחים גדולים ונפוצים. כך, מידע על מספרי מעקב יהיה זמין לך בקלות.

4. מבחר רחב של אפשרויות למשלוח

ספקי ארה”ב מאפשרים לך לבחור ממגוון של אפשרויות למשלוח כגון FedEx, UPS, USPS ו-DHL, בין היתר.

בזכות כך, תוכל לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לפי הניסיון שלך, המחיר שאתה מוכן לשלם, והדרישות של הלקוח שלך.

5. הגברת מותג

תוכל להכניס מותג למוצרים שלך כ”עשוי בארה”ב” ולהוסיף מרגין ראוי לתג זה.

קונים יכולים להיות מוכנים לשלם יותר על מוצרים אמריקאיים בשל התחושות הקדומות שלהם בנוגע לאיכות הייצור ובשל התחושה של פטריוטיזם.

6. זמינות מלאי

הזמינות של מלאי יהיה מובטח ומהימן יותר כאשר עובדים עם ספקי משלוחים מארה”ב.

במיוחד כאשר הספקים האלה הם רשתות קמעונאיות מוכרות שבוצעות בהן בדיקות קבועות של המלאי, תוכל להיות בטוח שהמוצרים הפופולריים שלך לא יחסרו בזמן הקרוב.

הספקנים לצידי הפיקדון על כך שיעדכנו אותך כאשר מוצרים שאזלו מהמלאי מתעדכנים ומגיעים מחדש.

להלן שלושת ספקני הדרופשיפינג בארה”ב שאנחנו ממליצים לעסק הדרופשיפינג שלך, במיוחד אם אתה רק מתחיל ורוצה לעקוב אחרי המדיניות השיווקית שלהם.

 

1. Walmart

איך להשתמש בוולמארט כספק דרופשיפינג

וולמארט היא החברה הגדולה ביותר בעולם לפי הכנסות. זו גם ה- שנייה בגודלה בסדרת החנויות בארצות הברית ויש לה מבחר נרחב של אלפי מוצרים.

ולמארט נודעת כחנות דיסקונט, המציעה מחירים שקשה להתחרות בהם ומבצעים מעולים על מגוון מוצרים לאורך כל השנה.

כמה מהגורמים שהופכים את וולמארט לאחד מהספקנים הטובים ביותר לעסק הדרופשיפינג שלך:

  • מרחק: 90% מהאמריקאים גרים במרחק של 15 מיילים מוולמארט. זה נותן לך את הטווח והנגישות שנדרשים כדי להתחרות בהצלחה.
  • משלוח חינם: וולמארט מציעה אפשרות למשלוח “ביום הבא” חינם עבור מוצרים במספר קטגוריות. זה מאפשר לך למכור מוצרים במהירות ובמחיר זול יותר מהמתחרים שלך.
  • מגוון: וולמארט מציעה אלפי מוצרים איכותיים בהנחות משמעותיות שזמינים לאורך כל השנה. תוכל לסמן את הרכישה כמתנה. וולמארט מציעה מגוון רחב של מוצרים פרטיים הלא זמינים במקום אחר.
  • מעקב: וולמארט מספקת מספרי מעקב שהם מקובלים ב-eBay ואינם דורשים שום המרה.
  • שירות המנוי של Walmart Plus: וולמארט מציעה משלוח חינם למעלה מ-160,000 מוצרים בתשלום של 98 דולרים לשנה.
  • שירות לקוחות מצוין: התקשורת עם שירות הלקוחות של וולמארט היא קלה מאוד ורוב השאלות יקבלו תשובה מהירה. יש להם צוות מיוחד לתמיכה בלקוחות.

 

2. הום דיפו

הום דיפו לדרופשיפינג

הום דיפו ידוע כאחד הספקים המובילים לדרופשיפינג בארצות הברית. הוא הספק הגדול ביותר לשיפור הבית בארצות הברית. להום דיפו כ-90 מרכזי הפצה ברחבי המדינה כדי לספק שירותים למעלה מ-2,000 חנויות.

להום דיפו סטנדרט גבוה ביותר של איכות מוצר. הם עוסקים בעיקר במוצרי שיפור הבית, תחזוקה, בנייה, שירותי בנייה ועוד.

האתר פשוט לשימוש והם מציעים שירות לקוחות מצוין ומשלוח מהיר ביותר. הום דיפו מציע את היתרונות הבאים לדרופשיפרים:

  • הצעת משלוח חינם: הום דיפו מציע משלוח חינם במשך 2 ימים עבור מעל ל-1 מיליון מוצרים. בכך, תוכל לשלוח את המוצר שלך בלי לשלם דמי משלוח. הם מספקים גם משלוח בינלאומי חינם עבור מוצרים בערך מעל 45 דולר שאינם בקטגוריה ההוזכרת.
  • התאמת מחיר תחרותית: הום דיפו מציעה אחריות להתאמת מחיר מעולה. אם תמצא מוצר במחיר זול יותר במקום אחר, הם יזכו לך את ההפרש במשך 30-60 יום מיום הרכישה.
  • הטבת פטור ממס: הום דיפו מאפשרת לקונים זכאים לרכוש מוצרים חסויים ממס. לאחר שתוודא שאתה זכאי להיות קונה חסוי ממס ותושלם את ההרשמה הנדרשת, תוכל לקבל פטור ממס על הרכישות ולחסוך עד 5% מהמחיר.
  • מגוון רחב של מוצרים: הום דיפו ממכרת מספר רב של מוצרים. השיתוף בפעולה עם הום דיפו מאפשר לך לבחור מעל ל-2 מיליון מוצרים.
  • שירות לקוחות מעולה: שירות הלקוחות של הום דיפו הוא עזר ואמין.
    • משלוח חינם על החזרת מוצרים: הם משאירים באחריות את עלויות המשלוח בהחזרת מוצרים, כל עוד הגורם לתקלה הוא מצדם.

 

3. Costco Wholesale (קוסטקו וולסייל)

Costco למשווקי הטבעה באייבי

קוסטקו הוא ספק בולסאייל פופולרי בארצות הברית שמוכר בשלדג למשווקי הטבעה. הם מציעים חבילת חברות חודשית שמאפשרת לך להנות ממחירים מוזלים מתוך תכנית ההטבעה שלהם.

קוסטקו מרוויחים את רוב רווחיהם מדמי החברה ולא ממרגינים על המוצרים שלהם.

קוסטקו מאפשרת רכישות בכמות גדולה, ולכן בדרך כלל אתה מקבל את המוצרים שלך במחיר חיטוי. הם גם מציעים מחירים מוזלים על כמויות קטנות.

הטבעה מקוסטקו לאייבי מציעה את היתרונות הבאים:

      • מדיניות החזרות: קוסטקו מאפשרת החזרות עד 90 ימים לרוב המוצרים.
      • משלוח מהיר: קוסטקו משלחת רוב מוצריה תוך 3-5 ימים. יש להם תהליך משלוח מהימן.
      • שירות לקוחות מעולה: שירות הלקוחות של קוסטקו מיועד לסייע בפתרון כל בעיה שיש לך.

חשוב לציין כי ימי המשלוח ועלויות המשלוח אינם קבועים והם יכולים להשתנות בין המוצרים.

 

מסקנה

ספקים לדרופשיפינג בארה”ב הפכים את ניהול חנות הדרופשיפינג באיביי לנס קל ומשתלם יותר.

יש לך גישה למשלוח חינם ומהיר, איכות וזמינות מוצרים מובטחת, ואתה במקום טוב יותר לספק חווית לקוח עשירה יותר.

יש יתרון עצום לשימוש בספקי דרופשיפינג מארה”ב, אך עליך לבחור בזהירות בספקים הנכונים לעבוד איתם. וולמארט, הום דיפו וקוסטקו הם חלק מהספקים הטובים ביותר לדרופשיפינג בארה”ב.

כל שלושת הספקים יש להם לקוחות קיימים מוכרים, מגוון רחב של מוצרים איכותיים, שירותי דרופשיפינג מעולים וקיום לאורך כל ארצות הברית. קשה לטעות עם כל אחד מהם.

במבחן של דרופשיפינג בכלל, חשוב מאוד להקים מדיניות עסקית מתאימה לחנות המקוונת שלך, ללמוד איך למצוא מוצרים ולהשתמש בשיטות נכונות ברישום המוצרים שלך ולהבין כיצד לשלוח את המוצרים שלך לקונים.

יש אנשים שמשקיעים מינימום עבודה ומצפים לקבל תמורה מקסימלית.

הזרמת מוצרים (Dropshipping) יכולה להיות מסע רווחי ומשגשג, אך רק אם אתה מוכן להשקיע עבודה.

 

שאלות נפוצות

האם הזרמת מוצרים רווחית בארצות הברית?

כן. הזרמת מוצרים היא בעיקר “מילוי הזמנות” ולכן רווחית בכל מקום שיש בו פער בין הספק לבין הביקוש למוצרים.

הזרמת מוצרים (Dropshipping) היא מערך בטוח מאוד ודורש השקעה פחותה ממודלים קמעונאיים רבים, אך זה דורש השקעת זמן וניהול נכון כמו כל עסק אחר.

 

איך אני מוצא ספקים בארצות הברית להזרמת מוצרים?

כדי למצוא ספקים אמינים בארצות הברית, עליך להיות נחוש ומתודי במחקר שלך. כדי למצוא אפשרויות נמוכות, תוכל לעיין בספר הספקים בתחום הסיטונות, כמו SaleHoo או Wholesale Central, או פשוט לחפש בגוגל אחר הספקים המובילים בתחום שלך.

ייתכן שתמצא את האפשרויות המתאימות בעמוד התוצאות הראשון, אך כנראה יהיה עליך לבצע חיפוש מעמיק כדי לאתר את הספקים המקומיים שאתה מחפש.

לאחר הצמדת האפשרויות שלך, ערך אותם על סמך המלצות, זמן התגובה, זמן המשלוח, דמי המשלוח, מלאי ומדיניות ההחזר.

המשך להסיר את השמות עד שאתה מגיע לאופציה המתאימה ביותר לעסק שלך. אך בכל זאת, המותגים העולמיים הנזכרים לעיל הם הספקים הטובים ביותר לעסק שלך.

 

מהם המוצרים הכי חמים להזרמת מוצרים?

למצוא את המתחרים שלך שמוכרים בפלטפורמות האלקטרוניות ולחקור בפורומים הם דרכים טובות למצוא מוצרים חמים להזרמת מוצרים.

דוגמאות למוצרים כאלה הם מוצרי יופי, מוצרי אלקטרוניקה לצרכן, מוצרי טיפוח לחיות מחמד, מוצרים אורגניים ובגדים.

אולם, עקיבת מגמות יכולה להביא לרווח לזמן קצר, אך האסטרטגיה הרווחית ביותר לתוך עתיד הממש לספקי הזרמת מוצרים היא מכירת מוצרים מיוחדים באיכות גבוהה, שקשה למצוא אותם מקומית, פשוט לפרסם אותם ומעוררים תגובה חובבנית אצל הקונים.

 

מהו מדיניות הזרמת מוצרים של איביי?

איביי יש לה מדיניות ותקנון הקשורים לזרמת מוצרים בפלטפורמה שלה. איביי אינה מאפשרת לך לזרום מוצרים שרשמת באתר שלה ממוכר אחר ישירות. אתה נדרש לרכוש את המוצר בעצמך ולספק את הפריט ללקוח שלך בצורה בטוחה.

כל פעילות שלא תואמת את תנאי השירות של איביי עשויה להפר את התנאים שלהם. זה אומר כי ספק המוצרים שלך אחראי רק על משלוח הפריט אליך. לאחר מכן, עליך למשוך תשלום על משלוח הפריט ללקוח שלך לאחר ביצוע בדיקות איכות המתאימות.

 

הכמה רווחי היא זרמת מוצרים באיביי?

התשובה היחידה והנכונה לשאלה זו היא “זה תלוי”. זה תלוי בספק הזרמת המוצרים שלך, בסוג הפריטים שאתה מוכר, בקהל היעד שאליו אתה משווק, באיכות האסטרטגיה השיווקית שלך ובגורמים דומים אחרים.

הרווח הממוצע להזמנת זרמת מוצרים הוא 2.67 דולר, אך אתה יכול להרוויח יותר אם תמצא ספקים בוולסאלה שיכולים להציע מחירים נמוכים יותר מהמחיר של לקוחותיך מוכנים לשלם.

Dropshipping הוא מודל עסקי מתחרה במיוחד. כולם מנסים להשיג את חתיכת העוגה שלהם. עשייה של אותן דברים בדיוק כמו כולם אחרים לא תספק לך הרבה. עליך למצוא מה הופך את העסק שלך למיוחד ולהפוך את זה ליתרון.

האם אני יכול לעשות דרופשיפינג עם מוצרים אמריקאיים?

כן, ניתן לעשות דרופשיפינג עם מוצרים אמריקאיים. ישנן מספר אפשרויות אם אתה מעוניין. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי יתכן כי מרגיל הרווח שלך יהיה נמוך יותר בדרופשיפינג של מוצרים אמריקאיים בהשוואה לאותם מוצרים מתוך התייצבות סין.

 

האם לאלי אקספרס יש ספקים מארצות הברית?

כן, לאלי אקספרס יש מחסנים בארצות הברית. זה משמעו כי המוצרים שלך יכולים להישלח במהירות ובזמן קצר יותר, מאשר אם הם היו מופקחים מסין. לאלי אקספרס יש גם מחסנים בספרד, גרמניה, אנגליה ובמדינות אירופה אחרות.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK