10 הספקים הטובים ביותר לדרופשיפינג ואיך למצוא אותם

ישנם מספר אתגרים שעשויים להתמודד עימם ספקי הדרופשיפינג בתחילת מסע העסק. מציאת ספק דרופשיפינג אמין וזול היא אחת מהם. ספקים בעלי תנהגות לא כנוניות מקיימים בכמויות רבות ונראה שזהים האמיתיים קשה יותר למצוא. ההצלחה שלך כדרופשיפר מוטלת למעשה על הספקים שבוחרים עליהם.

אם עדיין לא מצאת את הנישה או המוצר שלך, תוכל להשתמש ב-ZIK Analytics כדי לחפש מוצרים ממובילים ב-eBay. ZIK Analytics מאפשר לך לבצע מחקר נישות, מחקר מוצרים ומחקר תחרותי, הכל בכלי אחד.

תוכל לבחור לסחור דרך דרופשיפינג באופן ישיר מקמעות קמעות או סיטונאים. ספקים סיטונאיים מציעים מספר יתרונות על פני הקמעות, ביניהם במחירים, בבקרת איכות ובמשלוח. עם זאת, ספקים קמעאיים מאפשרים ערך רחב יותר של מוצרים וגישה למוצרים ממובילים בשוק.

במאמר זה, אנחנו נלווה אותך בתהליך מציאת ספקים לדרופשיפינג בתחום הנישה שלך, נציין את 10 הספקים הטובים ביותר לדרופשיפינג בשנת 2022, ונראה לך איך לבחור את הספקים הטובים ביותר עבור החנות שלך.

 

איך למצוא ספקים לדרופשיפינג

על פי Torchbankz, 84% מהקמעות אומרים כי מציאת ספק אמין היא אחת מהאתגרים המרכזיים ביישום עסקם.

ישנם המון ספקים אמינים בשוק. עליך רק להשקיע את הזמן והמאמץ למצוא אותם. למצוא ספק אמין שאף אחד אחר בנישה שלך לא משתמש בו יכול להיות דרך נהדרת להבחין את החנות וההצעות שלך למוצרים.

כאן כמה דרכים למצוא ספקים לדרופשיפינג עבור החנות שלך:

 

חיפוש בגוגל לספקים בתחום הנישה שלך.

הפיכת ספק לדרופשיפינג

חפש מילות מפתח כמו “הפיכת ספק לדרופשיפינג” או “הפיכת מוכר לדרופשיפינג.” או, חפש מילות מפתח דומות. זה יתן לך תוצאות רחבות שאינן מוגבלות לנישה מסוימת.

כדי למצוא ספקים לקטגוריית המוצרים שלך, ציין את הקטגוריה שלך בתיבת החיפוש. לדוגמה, “הפיכת ספק לדרופשיפינג שעון חכם.” בגדר המובן הפשוט, המילות המפתח + הנישה שלך.

השלב הבא הוא ליצור רשימה של ספקים שתחשוב שמתאימים לעסק שלך מתוך תוצאות החיפוש. לאחר מכן, חפש מידע מפורט נוסף עליהם. צור קשר עם הספקים שמעניינים אותך באופן ממוקד. תוכל לבחור ליצור קשר עם האפשרויות הפחות מעניינות כדי לשמור על אפשרויות פתוחות לך.

מומלץ לבצע מחקר מקיף על סיטונאי לפני להסכים להסדר עםם. תוכל להירשם לאתרם וליצור קשר איתם. עשויים להיות עליך לעיין מעבר לדף הראשון של גוגל עבור מידע מפורט יותר.

תערוכות מסחר

ספקים בתערוכה מסחרית

תערוכות מסחר הן אירועים תקופתיים שמתקיימים על ידי משתתפים בתעשייה לדיון ולהצגת פיתוחים חדשים. תערוכות מסחר יכולות להימשך למספר ימים ולכלול תצוגות, אירועי הכרות וסדנאות. תערוכות מסחר יכולות להיות חיוניות במציאת ספקים סיטונאיים ויצרנים. תוכל למצוא הצעות מוצרים נהדרות ולבנות יחסים יציבים עם אנשים באותה תעשייה.

תוכל למצוא תערוכות מסחר הקרובות באמצעות חיפוש בגוגל. האתר Wholesale Central גם מפרסם תערוכות מסחר מקומיות באתרם.

מדריכי ספקים

מדריך ספקים

מדריכי ספקים הם דרך נוחה למצוא ספקים לחנות שלך. ספקים סיטונאיים לדרופשיפינג במדריך ניתנים לרגשה לפי קטגוריות שונות בהתאם לנישה, סוג המוצר או השוק. הספקים נבדקים ונבדקים כדי לוודא שהם עומדים בהנחיות המדריך.

כמה מהמדריכים לספקים הסיטונאיים הם לחלוטין חינם לשימוש, בעוד שאחרים גובים מדי חודש או מדי שנה תשלום עבור השימוש. אחד המדריכים החינמיים שעולים כיום הוא ספקים בספקים הם מדריך חינמי חדש שמרכז רשימה של יותר מ-2000 ספקים שעברו בדיקת סניף מראש, כולל מידע ליצירת קשר וסקירת הספק החיונית כדי לעזור לך לקבל החלטה. המדריך לספקים הסיטונאיים יכול לחסוך לך המון זמן בחיפוש ומחקר ספקים.

 

איך למצוא ספקים מתאימים עבור מוצרים טרנדיים ב-eBay באמצעות ZIK Analytics

במקום למצוא ספקים לנישה או לקטגורית מוצרים, תוכל במקום זה למצוא ספקים עבור מוצרים ספציפיים שנחשבים לחמים וטרנדיים בעזרת ZIK Analytics. זה מאפשר לך להעריך את הביקוש ולשלוט במלאי כדי למנוע עימות.

השלבים הבאים יכולים לסייע לך למצוא ספקים למוצרים טרנדיים:

  • חפש את קטגוריית המוצר שלך ב-eBay
  • שים לב למוצרים הנמכרים ביותר ובדוק אילו ספקים מוכרים אותם.
  • פתח את ZIK Analytics ולחץ על “מחקר תחרותי”
  • הקלד את שם המוכר
  • תמצא מדדי יכולת מכירה של החנות, כמות המוצרים הפעילים, הרווחים הכוללים מהמכירות והמותגים שמוכרים בצורה הכי טובה בחנות זו.
  • אתה יכול לחפש ספקים סיטונאיים למוצר הזה ב-Google
  • אז, תוכל להתאים בין המוצרים הפעילים של המוכרים המובילים למוצרים מהספקים.

 

10 הספקים הטובים ביותר לדרופשיפינג

הנה רשימה של ספקי הדרופשיפינג השונים מהם תוכל להשיג את הפריטים הקמעונאיים של החנות שלך. הרשימה מכילה גם ספקים סיטונאיים וגם ספקים קמעונאיים שתוכל לבחור מביניהם.

 

SaleHoo

החברה הראשונה ברשימה היא לא באמת ספק אלא ספק סיטונאי. מיוסדת בשנת 2005 וממוקמת בכריסטצ’רץ, ניו זילנד, SaleHoo היא אחת מהמדריכים הסיטונאיים הבינלאומיים הגדולים ביותר באינטרנט. החברה מספקת שירותים למעל ל-100,000 קמעונאים, בעיקר בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה ובממלכה המאוחדת.

מדריך הסיטונאות של SaleHoo מפרט יותר מ-8,000 ספקים מאושרים מראש ובערך 2.5 מיליון מוצרים. הספקים מכל רחבי העולם ואין מגבלות גיאוגרפיות. המדריך הגדול מאפשר לך למצוא מוצרים בקטגוריות שונות ופופולריות ולייבא אותם ישירות לחנות שלך.

אם אתה קמעונאי באתר eBay, ניתן לנסות את SaleHoo. עלות השירות היא 67 דולר לשנה וכוללת אחריות להחזר כספי במשך 60 יום. עליך ליצור קשר עם ספקים ולתקשר איתם באופן ישיר, ולכן המדריך עשוי להתאים יותר לקמעונאים בעלי ניסיון רב יותר בתחום של הנישה.

AliExpress היא פלטפורמה למסחר אלקטרוני בבעלות קבוצת אליבאבה. ב-AliExpress קיימים מיליוני מוצרים שנשלחים לרחבי העולם. רוב המוכרים ב-AliExpress פועלים מהתיכון ויוצרים את מוצריהם מיצרנים באזור.

AliExpress היא פלטפורמה למסחר אלקטרוני שפועלת בחינם לחלוטין. קיימים מיליוני מוצרים במחירים נוחים בקטגוריות שונות, ממוצרי חשמל ועד מוצרי קוסמטיקה.

רוב הסוחרים שמוכרים ב-AliExpress פועלים בסין ויוצרים את מוצריהם מהאזור. הפלטפורמה פתוחה לאנשים מרחבי העולם בחינם ומשלחת מוצרים למעל 200 מדינות. זמן המשלוח משתנה ויכול להיערך בטווח של שבועיים עד ליותר מחודש.

AliExpress מאפשרת לך גם להזמין מוצרים ישירות מבלי ליצור קשר עם המוכרים, מה שהופך את התהליך לקל וחלק יותר. החסרון המרכזי של AliExpress הוא שזמן המשלוח יכול להיות ארוך וזה עשוי להפוך לחסרון לקמעונאים שכבר זכו להצלחה. עם זאת, קמעונאים מתחילים יכולים למצוא את AliExpress מעניין בזכות המחירים הזולים והרבויות של המוצרים.

 

אליבאבה

אליבאבה.com היא הפלטפורמה ה-B2B הגדולה ביותר למסחר סיטונאי בעולם ויש לה מעל 100 מיליון משתמשים חודשיים. דומה ל-AliExpress, אליבאבה.com היא בת-חברה של קבוצת אליבאבה. אך אליבאבה היא פלטפורמה ממוקדת לעסקים (B2B) ומתמקדת בהתחברותך עם ספקי המוצרים שאתה מחפש. הפריטים מוצעים בכמויות גדולות והזמנות יכולות להתממש באמצעות נישור ישיר.

אצל אליבאבה, ספקים רובם סינים, מציעים מגוון רחב של מוצרים שונים. המוצרים מוכרים בעלויות סיטונאיות שיכולות לשפר את שולי הרווח שלך. תוכל גם להסדיר למוצרים מברקוד פרטי או עם התווית הביתית שלך באליבאבה. ישנן גם אפשרויות לשלב את אליבאבה עם Shopify ועם פלטפורמות קנייה אחרות בסוגי עסקי המסחר.

הספקים באליבאבה עוברים תהליך וטיה חמישי ועדיין קיימת אפשרות להיפתע מהונאה. לכן, יש להשקיע זמן ומאמץ בבחירת ספק. השימוש באליבאבה הוא לחלוטין חינם, אך כמו במקרה של AliExpress, משלוחים יכולים להתנהל לאט, אלא אם כן אתה מוכן לשלם עבור משלוח אוויר.

 

דובה

הספק השני ברשימה, Doba, הוקם בשנת 2002. דובה ממוקמת בארצות הברית ומחייבת תשלום של $60 לחודש ($720 לשנה) על השימוש ברשימת הספקים שהיא מביאה לשולחן שלך.

דובה מספקת פלטפורמה מרכזית ונוחה לאיתור ספקים, הזמנת מוצרים וניהול מלאי. דובה מאפשרת לך להזמין מוצרים ולרשום פריטים בחנות שלך ישירות מממשק המשתמש שלה. ישנן אפשרויות לשלב את דובה עם Shopify, Amazon, eBay, Woocommerce ועוד.

המחיר קצת מרובה יחסית לאפשרויות אחרות. אם אתה מחפש פלטפורמה קלה לשימוש ואתה מוכן לשלם קצת יותר, דובה עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך.

 

מרכז סיטונות

ווהולסייל סנטרל הוא ספק סיטונאי וספרור מוצרים אשר אינו דורש תשלום לשימוש. למעשה, הם גובים מהספקים כדי להיות מופיעים ברשימה. הספקים עוברים גם בדיקת אימות לפני שנוספים לספרור. תוכל לחפש בספרור לפי מוצר או ספק והאתר יציג רשימת תוצאות התואמות את החיפוש שלך.

הספרור פתוח וחינם לכל אחד לגישה. אולם, הוא מוגבל קצת כאשר מדובר בשירותי הובלה לסופרים, ורק מספר מוכרים מציעים שירותי הובלה לסופרים. תוכל גם למצוא באתר תערוכות מסחר עתידיות. תוכל לבחור להירשם לרשת הקניין של ווהולסייל סנטרל (חינם) ולקבל יתרונות נוספים.

Wholesale Central מחייב אותך לטפל ישירות עם ספקים ואינו מציע אינטגרציות או אוטומציה. זו יכולה להיות אפשרות טובה יותר למוכרים מתקדמים שנוח להם לעשות הכול באופן ידני.

 

Inventory Source

Inventory Source הוא פתרון לניהול מלאי והזמנות שמספק לך ספריית ספקים שמשתרעת על 200 ספקים משולבים מראש. זה מאפשר למשתמשים לסנכרן את המלאי עם הספקים ולהעלות מוצרים באופן אוטומטי לחנויות הקמעונאיות שלהם.

Inventory Source ממוקמת בארצות הברית ומציעה פלטפורמה נוחה וקלה לשימוש לדרופשיפרים. Inventory Source מספקת גישה לספריית הספקים שלה ומאפשרת לך להוסיף ולנהל ספקים משלך.

המוצרים זמינים ממותגים מובילים בתחומים טרנדיים. בנוסף, Inventory Source משתלבת עם eBay, Amazon ו-Walmart.

אולם, Inventory Source גובה תשלום נוסף לפי ספק. התוכנית הבסיסית מאפשרת לך לשלב עם ספק אחד בעלות של 99 דולר לחודש, בעוד התוכנית הפלוס נחויה ב-149 דולר לחודש לשני שילובים. ספריית הספקים חינם לשימוש.

 

Worldwide Brands

Worldwide Brands נוסדה בשנת 1999 ומציעה מבחר רחב של ספקים סיטונאיים מורשים ויצרנים סיטונאיים בספרייתם. הם מספקים גם חומרי הכשרה לדרופשיפרים מתחילים.

Worldwide Brands מציעה מעל 16 מיליון מוצרים בתחומים שונים, מעיצוב פנים ועד ציוד לחיות מחמד. Worldwide Brands לא דורשת מנוי חודשי או שנתי לגישה. במקום זאת, תשלום חד פעמי של 299 דולר מעניק לך גישה לספרייה לכל החיים.

Wholesale2B מכריזה כי כל הספקים עוברים בדיקה ומוכחים כאשר עומדים בהנחיות שלה. כלומר, הספקים בספרייה הם אמינים וניתן לסמוך עליהם. אולם, ביקורות המשתמשים מציינות כי המחירים שהספקים מחייבים הם יקרים מדי.

 

Wholesale2B

Wholesale2B היא מערכת לניהול מלאי והזמנות המספקת לך ספריית ספקים. Wholesale2B מעניקה לך גישה למעל מליון מוצרי דרופשיפ. היא משולבת עם מספר פלטפורמות למסחר אלקטרוני וחנויות דיגיטליות.

אתה יכול לגשת לספרייה בחינם. אך, לצורך ביצוע הובלות עליך לשלם דמי שירות ו-Wholesale2B גובה דמי מנוי שונים לכל פלטפורמה. שירות הלקוחות של Wholesale2B אינו הטוב ביותר ותלונות יכולות לקחת יותר מיום עד לקבלת תגובה. כמו כן, המחירים מספקים מסוימים יכולים להיות גבוהים מאוד ולהפחית את שווי הרווח שלך. עם זאת, Wholesale2B עשוי להיות דרך נהדרת להתחיל עם הביצוע של הובלות.

 

National Dropshippers

National Dropshippers היא שירות דרופשיפינג הממוקם בניו המפשייר, ארצות הברית. החברה שותפת עם ספקים מרחבי הארץ כדי להפוך את הדרופשיפינג לפעולה מהירה ופשוטה יותר.

המשלוחים והמסירות מהירים בזכות הרשת המוכנה של הספקים. National Dropshippers מאפשר לך לבדוק את השירות למשך 7 ימים בחינם לפני שתשלם. תוכניות החברה גמישות בהשוואה לאפשרויות אחרות וזה מאפשר לך לבחור את התוכנית שמתאימה לך הכי טוב. קיימות תוכניות חודשיות, רבעוניות, משמעותיות, שנתיות ותוכניות לכל החיים.

אולם, National Dropshippers חסרת את השלמות המוצעת על ידי שירותים אחרים. יש גם מגבלת מספר המוצרים הזמינים למכירה.

 

סאנרייז ווולסייל

סאנרייז ווולסייל מציעה למעלה מ-15,000 מוצרים בקטגוריות שונות. החברה נוסדה ב-1999 ומציעה מגוון רחב של קטגוריות מוצרים, כולל אלקטרוניקה, צעצועים, גינון ועוד.

השירות זמין בארצות הברית ובקנדה ומשולב עם מספר פלטפורמות קניית מוצרים באינטרנט. הם משלחים מוצרים ללקוחות בתוך שבוע.

סאנרייז ווולסייל מציעה תקופת ניסיון חינמית של 7 ימים. לאחר מכן, העלות החודשית לחברות היא 49 דולר. אולם, כמות המלאי קצת מוגבלת בהשוואה לאפשרויות אחרות ולא ניתן לשלוח מוצרים מחוץ לארצות הברית וקנדה. אם החנות שלך ממוקמת בארצות הברית או קנדה, סאנרייז ווולסייל יכולה להיות אופציה טובה.

רוצה לעיין בעוד ספקי נפח? בדוק את מדריך זה מאת Wifi Hustlin.

 

מסקנה

בין שאתה רק מתחיל או שאתה ספק נפח מנוסה, התבוננות זהירה באפשרויות הספק שלך יכולה לעזור לך להגדיל את שולי הרווח שלך ולהעלות את מסד הלקוחות שלך. הספק הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בעסק הנפח שלך. כדי להבטיח קידמה במידה והפעולות גדלות, חשוב גם שהספק שלך משתלב עם פלטפורמת המסחר שלך.

כלי הניתוח של ZIK מאפשר לך להפחית את הזמן והמאמץ שנדרשים לביצוע מחקר ולמצוא את ספקי הסיטונאות המתאימים ביותר לתחום וסוג המוצר שלך.

 

שאלות נפוצות

כיצד לזהות ספקים מזוייפים במכירת פריטים בשיטת ה-Dropshipping?

  • הם מוכרים לציבור הרחב: ספק סיטונאי אמיתי לא ימכור לציבור הרחב. אם ספק מוכר לציבור, ייתכן מאוד שהוא מזוייף ואין לך טעם לבלות זמן להאזין לכל הטענות הסבירות שיש לו. רוב הספקים הסיטונאיים כמובן יש להם צ’קים כדי לוודא שהם מוכרים לעסקים אמיתיים.
  • הם לא רוצים לספק דגמים: זה לוגי לבקש מהספק לשלוח דגמים לפני שנכרות עםו עסקה. דבר זה מאפשר לך לבדוק את איכות הפריט ולוודא את תוקפותו של הספק. ספקים מזוייפים יכולים לסרב לספק דגמים ולתת מספר אחריות כדי להרתיע זמן. אם ספק עושה כך, ייתכן מאוד שהוא מזוייף ושאתה צריך לחפש אפשרויות אחרות.
  • הם ספקי פריטי ה-Dropshipping ‘המתווכים’: זהו סוג של הונאה שמתבצעת על ידי ספקים מזוייפים שמגיעים כספקים אמיתיים של ה-Dropshipping, אך בפועל הם תיווכים בינך לבין ספקים סיטונאיים אמיתיים. כתוצאה מכך, המחירים שאתה משלם על המוצרים גבוהים יותר והם חוסמים את הרווחים שלך. אתה יכול לבצע מחקר באינטרנט כדי לגלות אם ספק הינו ספק אמיתי או שקרן, בעיות כמו רישיון עסק, מפעלים ומתקנים יכולות לעזור לך לבצע בדיקת תוקף. המחירים גם יכולים לשובר לך את הסוד. אם אתה יכול להשיג מחירים טובים יותר ממקום אחר או אם אתה מוצא שההצעה של הספק קרובה מדי למחיר הקמעונאי, כדאי לעבוד עם ספק אחר.
  • הם לא מספקים מספר פרטי יצירת קשר מרובים באתרם: העדר מספר פרטי יצירת קשר מרובים כולל כתובות פיזיות, כתובות דוא”ל ומספרי טלפון באתר של ספק הינו סימן אדום חד משמעי.

 

איך לוודא אם ספק הינו אמין

  • בדוק משוב: בשוקי מסחר כמו AliExpress, תוכל לראות ביקורות קודמות על ספק מסוים. משוב שלילי של מספר קונים עשוי לשמש כדי להתריע לך להימנע מהספק הזה. שמור על תשומת לב לביקורות שמציינות יפויים או מחירי קנייה מנופחים.
  • Investigate: תמיד עדיף לברר כמה שיותר פרטים על ספק. בדוק אם הם מופיעים בכל ספרייה מהימנה. נסה לגלות אם הם היו מעורבים בהונאות בעבר. תוכל אפילו לשאול את היצרנים אם הם עובדים עם הספק.
  • בקש דגמים: זהו דרך טובה לבדוק את ספק ולבדוק את איכות המלאי שלהם.

הנה כמה שאלות שאתה יכול לשאול את עצמך לפני שמסכים על הסכם עסקי עם ספק:

  • איך הם טופלים עם מוצרים פגומים או מוחזרים?
  • כמה זמן דיוק לקבלת סדר לקוח?
  • שירות הלקוחות של החברה? (אתה יכול לבחון זאת בעצמך אם תרצה.)
  • האם הם מבטיחים ומבינים מכירות?
  • האם יש אפשרות להגן מפני הונאה?
  • האם יש להם ביקורות והמלצות מקוונות נהדרות?

 

איך ספקי הדרופשיפ מתמודדים עם החזרות?

לקוחות שמביעים פגם באיכות המוצר, זמן משלוח או מדיניות ההחזרה יכולים להתמקד באופן ישיר בסיטואציה בסטנדרט המסחר האלקטרוני.

כמודל עסקי, דרופשיפ הוא בעיקר אחראיות הספק על המוצר, אך בעל החנות עדיין אחראי לתקשורת ישירה עם הלקוחות.

כך שדרופשיפרים נשארים עם מעט ברירה ומקווים שהספקים יטפלו בבעיות ובו same time כן מבטיחים ללקוחות את המצב המוחלט שנמצא בידייהם.

כשהדרופשיפר מתקשר פעמיים בין הלקוח והספק, יש גם עיכוב בתקשורת. תהליכי התקשורת עשויים להאט אם התגובה איחרת, והבעיות יכולות לקחת זמן רב יותר להתרומם.

ביקורות לא טובות בשלבים הראשונים, במיוחד אם הן נפרסות לקהל הרחב, עשויות להוביל לסיום העסק שלך עוד לפני שהתחלתו.

תצטרך לבדוק אילו מדיניות יש לכל דרופשיפר בנוגע להחזרים. לכדי להחזיר מוצר, לרוב תצטרך לקבל אישור החזר רכש (RMA) מהספק, שיסייע בתהליך של הלקוח לשלוח את המוצר בחזרה לכתובתם.

ודא גם שיש לך את כל המידע המתייחס למוצר בידייך כדי לעזור בתהליך שירות לקוחות בצורה הכי חלקה ומאורגנת.

כשהפריט נשלח ומתקבל, הספק יחזיר לך את התשלום ואז תחזיר את התשלום ללקוח. כדאי להיזהר מעמלות נוספות של הדרופשיפר, כולל עמלת מחזור.

החזר רכש (RMA) מהספק דרוש לרוב כדי לקבל אישור להחזרת מוצר מהלקוח. ודא כי יש לך את כל המידע הקשור למוצר כדי לסייע ללקוחות בצורה יעילה ובזמן.

אתה תקבל החזר כספי מהספק לאחר שהפריט נשלח ויתקבל, ואז תחזיר את התשלום ללקוח. דרופשיפרים לעיתים תוקפים עמלות נוספות, כגון עמלות מחזור, ולכן כדאי להיות מכונה לכך.

 

האם דרופשיפינג בינלאומי רווחי?

שליחות בינלאומית יכולה להתרחש במהירות, וקבלת הערכות מדויקות לדמי שילוח, מכס ועמלות למאות מדינות יכולה להיות משימה מרתקת. עיבוד הזמנה בינלאומית מחייב התעסקות עם יותר ניירת מול רשמים. יש ספקים שיוקרו עלות נוספת, ויש כאלה שלא. אף על פי כן, זה עשוי להיות רווחי אם עשית את עבודת המחקר הנדרשת עם הספק מראש ושקלת את שולי הרווח שלך.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK