כאן רשימה של 21 פריטים נמכרים במיוחד למכירה באיביי במרץ 2023:

מה טרנדי באיביי במרץ?

אם אתה סוחר באיביי שמנסה להיפטר מההוצאות או לשפר את רווחיו, המאמר הזה עבורך. תחסוך שעות ללא ספור של מחקר על אילו מוצרים הכי מטרידים מאחר ואנחנו נעשה את העבודה הכבדה בשבילך. אתה יכול לפתוח את הפוטנציאל המכירותי שלך בעזרת הפריטים שנמכרים הטובים ביותר, ולכן זה “מעבר נוסף רק להיכנס או להפסיק להפסיק”. אנחנו כאן כדי לעזור לך למקסם את הרווחים שלך!

עסק הדרופשיפינג קשה וכאשר נכנס חודש חדש, תרצה להתעדכן מראש מול התחרות על ידי מלאי מוצרים הטובים ביותר באיביי למרץ. אם אתה מוכן להתחיל, תרצה לקרוא למטה כדי שתוכל להמשיך לעשות מכירות לעסק המסחר האלקטרוני שלך.

מוצרים נמכרים ביותר באיביי במרץ

צפייה: הסרטון הזה מסביר בפרטים נוספים על כל אלו המוצרים

 

סקירת המאמר

מוצרים 21 המכירים ביותר באיביי במרץ
1. כובעי קיץ
2. ידית כף יד
3. חג הפסחא
4. מעיל ספורט
5. אימון כושר בגימ
6. מוצרי אלקטרוניקה
7. צמידים לנשים
8. שעוני קיר
9. טפטים לחדרים
10. חגורות דיג
11. חולצות טי-שירט
12. מצלמות ריגול קטנות
13. נעלי ריקוד
14. נעלי ספורט
15. קולר חשמלי
16. מכשיר טרמוסטט חכם עם חיבור לרשת Wi-Fi
17. שעון מעורר
18. נורת קיר
19. כיסויים לכריות
20. פטריקס
21. עגילי פטריקס
מחשבות סופיות

 

21 מוצרים הנמכרים ביותר באיביי במרץ

להלן, תוכל לגלות את המוצרים והקטגוריות הנמכרים ביותר בהתבסס על מגמות גוגל ונתונים מ- ZIK Analytics – הכלי למחקר מוצר המהימן ביותר לעסק הדרופשיפינג שלך. עם מחקר המוצר הזה, חנות האיביי שלך יכולה לפתוח את הפוטנציאל ולהגיע לרמה הבאה.

 

1. כובעי קיץ

כמעט אביב וקיץ צפוי להגיע בקרוב. לכן, אין פלא שמחקר השוק שלנו מציין כי כובעי הקיץ הם אחד המוצרים המנצחים לחנות הדרופשיפינג שלך במרץ.

בצורה לא מפתיעה, קצב המכירות הנוכחי של כובעי הקיץ הוא 9,098%! המחיר הממוצע למכירה של כובעי הקיץ הוא רק 5.73 דולר, כלומר הם זולים וקלים למכירה! עם קצב המוצרים המוצלח של 91%, המספר הוא מרשים יחסית.

 

2. מחזיק יד

ציוד כושר הוא אחד הקטגוריות הקבועות ביותר מבחינת מכירות. לחודש מרץ, זו אחת מרעיונות המוצר הטובים ביותר לחנות הדרופשיפינג שלך בשל קצב המכירות הגבוה של 1,848%. סך הרווחים הכוללים ל-30 הימים האחרונים דרך כלי המחקר הוא 19,204 דולר. מחיר המכירה הממוצע של המוצר הוא 10.86 דולר כך שהוא נותן ערך נוסף ללקוחותיך.

 

3. פסח

מוצרי פסח הם אחת מהקטגוריות המובילות ביותר והם מוצרי המכירה המובילים באייבי לחודש מרץ. זה לא הפתעה מאחר ופריטים עונתיים תמיד יוצרים יותר מכירות. כדי להצליח עם עסק הדרופשיפינג שלך, מוצרי פסח הם אפשרות טובה לחודש מרץ מאחר ויש להם קצב מכירות גבוה של 2,415% וסך הרווחים הכוללים הוא 14,058 דולר. המוצלחות המכירות היא 54% עם מחיר ממוצע של רק 9.51 דולר.

 

4. חזיה ספורט

אחד מפריטי המכירה המובילים השייך לקטגוריית הציוד והמוצרים לכושר הוא חזיה ספורט. צפו להפיק מכירות נוספות כאשר תוסיפו את אלה הפריטים המובילים לעסק האינטרנט שלכם. המספרים לא משקרים מכיוון שלפריט זה יש קצב מכירות של 898%. הסוחרים באייבי שהצליחו למכור פריט זה הצליחו להפיק סך הרווחים של 10,224 דולר.

 

5. אימוני כושר בחדר כושר

ציוד כושר הוא ללא ספק אחד הקטגוריות למכירה החמות ביותר באייבי למרץ. לכן, זה מובן שיש להוסיף מוצרים לכושר בחדר הכושר כאחד ממוצרי הדרופשיפינג הממודדים על התנועה של אייבי. פריטים אלה מובילים נהנים ממחיר ממוצע של מכירות בסך 11.41 דולר עם קצב מכירות חיובי של 74%! באפשרותך למצוא הרבה מותגים מובילים של ציוד כושר בחדר הכושר כדי להגדיל את המכירות שלך ולשפר את שולי הרווחים שלך.

 

6. אלקטרוניקה

מוצרי האלקטרוניקה הם אחד מקטגוריות המוצרים שיש בהם ביקוש קבוע באייבי. אלקטרוניקה הם אחד ממוצרי הדרופשיפינג המובילים לחנות שלך במרץ. ישנם מספר אפשרויות למוצרי האלקטרוניקה להוסיף לחנות האייבי שלך, כגון אביזרים לטלפונים, מטענים ועוד. למרות שממוצע מחיר המוצר גבוה יחסית, קצב המכירות הוא גבוה במדה מרשימה של 3196% וסך הרווחים ממכירות בסך 1,034,415 דולר במהלך ה-30 הימים האחרונים.

 

7. צמידים לנשים

מוצרי האופנה לנשים תמיד בביקוש. אך יש טרנד שהמוצרים האלה מתעלים בביקוש כפי שהאביב והקיץ נקרבים. המספרים לא מכזבים, מכיוון שטרנדים בגוגל וכלי חקירת המוצרים שלנו – ZIK Analytics – מראים שזהו אחד המוכרים המובילים באייבי לחודש מרץ.

 

8. שעון קיר

שעון קיר עולה לרשימת הפריטים המוכרים ביותר באייבי לחודש מרץ. קטגוריית המוצר הזו חווית תחזוקה כל השנה. אם תוסיף את זה לעסק המסחר האלקטרוני שלך בדרופשיפינג, אתה יכול לצפות לתוצאות טובות מכך. המסה הצורפת של שעוני קיר היא 1177% ו-89% מהצגות מוצלחות. כל שעון קיר נמכר במחיר ממוצע של 20$.

 

9. טפטים לחדרים

עם הרבים שעושים קינקין באביב, צפוי הצפייה בדרישה לטפטים לחדרים במרץ! לכן, זה אחד מהפריטים המוכרים ביותר שאפשר להוסיף לחנות המקוונת שלך מאחר שיש רמת דרישה גבוהה עבורו. המסה המצורפת היא 861% ו-61% מהצגות מוצלחות! קטגוריית המוצר הזו יחסית זולה, עם מחיר ממוצע של 11.7$.

 

10. חכם דיג

כשהמזג אוויר מתחמם, יש יותר אנשים שמצפים לבלות זמן באוויר הפתוח. אם אתה נהנה מדיג כפעילות באביב ובקיץ, כדאי להתחיל להתארגן ולהזמין חכמי דיג מראש. מאחר וכלכלת המזון נעה להיות מפוקפקת, כיוון שהמחירים על מנתינם משתנים, אני ממליץ בחום למוכרי eBay להוסיף חכם דיג לרשימת המוצרים הרווחיים בחנות ה-eBay שלהם במרץ. המחיר של המוצר הזה הוא 9.51$ כל אחד והפיק 15,595$ ברווחים ממכירות במהלך ה-30 הימים האחרונים.

 

11. חולצת טי-שירט

חולצות טי-שירט הן אחת מאותן קטגוריות מוצרים שמגוונות תחזוקה לאורך כל השנה. אך במרץ, אתה יכול לצפות להגדיל את מכירות הקטגוריה הזו כאשר אתה מוסיף אותה לחנות המקוונת שלך. אתה יכול לבחור ממגוון מותגים מובילים של חולצות טי-שירט, אבל רובן נמכרות ב-9.75$ ליחידה. הקטגוריה מכילה קצב שיווק מרשים של 12,481% ורווחי מכירה כוללים בסך הכול 116,318$ ב-30 הימים האחרונים. לכן, זו אחת מרשימת הפריטים הנמכרים ב-eBay שתעזור לך להגדיל את שולי הרווח שלך.

 

12. מצלמת ריגול מינית

מצלמות ריגול הן מהפריטים בנישה שמצפים למכור היטב במרץ, בהתבסס על Google Trends והכלי למחקר המוצרים שלנו. הקונים הפוטנציאליים שלך לא יצטרכו לשלם מחירים פרימיום על מנת לרכוש את המוצר הזה, מכיוון שכל היחידות שנמכרות עומדות ב-17.02$ ליחידה. קצב השיווק עבור המוצר הוא 4137% והמכירות המוצלחות הן 91%.

 

13. נעלי ריקודים

האביב – ומרץ – הוא אחד הזמנים הטובים ביותר להתחיל בתחביב חדש. זו הזדמנות לכם להגיע לקהל יעד רחב יותר, מאחר ונעלי הריקודים הן מהפריטים הפופולריים ביותר למכירה באיביי במרץ. כמה פופולריים הם בדיוק? קצב המכירות ב-30 הימים האחרונים הוא 122% וסך המכירות המוצלחות הוא 1,425$!

 

14. נעלי ספורט

לצד נעלי הריקודים, נעלי הספורט גם יסייעו לכם למשוך יותר קונים והם אחד הפריטים היוקרתיים שאתם צריכים להוסיף לעסק המקוון שלכם במרץ. נעלי הספורט מחירם מעל ל- 38$ בממוצע ובקצב המכירות ב- 30 הימים האחרונים הוא 3572%! מספר המכירות המוצלחות הוא 62%, מה שהופך אותם לאחד הפריטים הפופולריים ביותר באיביי.

 

15. שרשרת הדקה

שרשרת הדקה היא אחד מאביזרי החיות המחמד שעליכם להוסיף לחנויות המקוונות שלכם במרץ. אביזרי החיות המחמד דרושים באופן עקבי ומתמיד, אך בחודש מרץ צפו בביקוש גבוה יותר לפריטים אלה. קצב המכירות בשרשרת הדקה הוא 2904% ומספר המכירות המוצלחות הוא 92%!

 

16. מתכנת טרמוסטט חכם בטכנולוגיית Wi-Fi

תצפו במזג האוויר החם במרץ והטרמוסטט בביתך ישמש תפקיד קריטי בהפקת נוחות בבתים. על כן, קטגוריית המוצרים הזו נכנסת לרשימת המוצרים הטרנדיים ביותר במרץ. קצב המכירות הוא 327% והרווחים הכוללים ב-30 הימים האחרונים הם 22,364 דולר. מדובר בפריטים עם מחירים גבוהים הממשיכים להפיק ביקוש מהצרכנים הפוטנציאליים.

 

17. שעון מעורר

כמו שעון קיר, שעוני מעורר נהנים מביקוש למשתמשי eBay ולמכרים במשך כל השנה. זו הסיבה שכללתי פריט זה כאחד מפריטי המכירה הטובים ביותר של eBay לחודש מרץ. כל שעון מעורר מכור במחיר ממוצע של 13.27 דולר ויש לו קצב מכירות של 1763%, מה שהוא די טוב אם אתה רוצה יותר מכירות.

 

18. מנורת קיר

ברשימת פריטי המכירה הטובים ביותר ב-eBay לחודש מרץ נמצאת מנורת הקיר. פריטי המכירה הטובים ביותר ב-eBay מחזיקים ממוצע מחיר של 20.39 דולר ויש להם קצב מכירות של 1107%. קצב הרשומות המוצלחות לקטגוריה הזו הוא כ-79%!

 

19. כיסוי כרית

אם אתה מחפש פריטי מכירה מובילים במחיר ממוצע נמוך, אז עליך לשקול כיסוי כרית. זהו אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר בדרופשיפינג עבור חודש מרץ עם מחיר ממוצע של 6.08 דולר. קצב המכירות לפריט זה הוא 115% עם קצב הרשומות המוצלחות של 34%.

 

20. פסטיבל סנט פטריק

סנט פטריק הוא אחד החגים המציינים ביותר בחודש מרץ. לכן, זה אינו מפתיע שפריטים בתוך קטגוריית המוצר הזו נמצאים בין הפריטים הנמכרים ביותר באייבי לחודש מרץ. הפריטים שנמכרים יש להם מחיר ממוצע של 8.24 דולר עם קצב מכירות של 516%! סוחרים באייבי שמתחם בפריטים אלה הצליחו להפיק 3,904 דולר ברווחים ממכירות במהלך ה-30 הימים האחרונים.

 

21. עגילי סנט פטריק

לסיכום, עגילי סנט פטריק הם אחד מהפריטים המובילים במכירות באיביי בחודש מרץ. מוצרי האופנה לנשים הם קטגוריה טובה לבחירה עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך, מכיוון שהם תמיד בביקוש. אך עגילי נושא הם מוצרים מנצחים שמנצלים את העונה כדי לשפר את שולי הרווח שלך. עגילי סנט פטריק מתמכרים במחיר ממוצע של 5.14 דולר, כך שהם די פשוטים למכירה.

מחשבות סופיות

אלו הם 21 המוצרים הטובים ביותר במכירות להוספה לחנות האיביי שלך במרץ! חשוב לזכור, שהוספת מוצרים רווחיים אל חנותך אינה מבטיחה מכירות. אך אם תוכל לייעל את רשימות המוצרים שלך ולקדם את המוצרים הללו בעסק הדרופשיפינג שלך, אתה צעד אחד מתוך עשייה להשגת מטרות הרווח שלך לחודש מרץ 2023.

שים לב לטכניקות היעילות למציאת מוצרים רווחיים לדרופשיפינג, ולייעל אותם כדי להשיג את התוצאות שאתה מעוניין.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK