הבנת את מנוע החיפוש Cassini של eBay: כיצד לנצח את אלגוריתם eBay בשנת 2023

כדי ליצור מכירות בחנות eBay שלך, הלקוחות שלך חייבים למצוא אותך תחילה. כל סוחר רציני ב- eBay חייב לדעת את המרכזים של אלגוריתם eBay כדי להשיג אותו ולהגיע לראש תוצאות החיפוש.

ככל שדירוג החיפוש שלך גבוה יותר, כך יותר לקוחות יכולים לראות את המוצרים מקטלוג ה-eBay שלך, מגביר עוד יותר את הסיכויים שלך ליצירת מכירות מתוך מונחי חיפוש רלוונטיים אלו.

כמובן, אין שום דבר מובטח כאשר יש עסק באלגוריתם מנועי החיפוש של eBay. אך, אם תוכל למקם את ביצועי ה-SEO שלך ב- eBay, אתה צעד אחד קרוב יותר להגעה ללקוחות נוספים ויצירת מכירות נוספות.

במדריך הזה, תגלה טיפים לייעול אסטרטגיית ה-SEO שלך ב- eBay ולהרחיב את העסק שלך בקצב מהיר. במיוחד, תלמד על מנוע החיפוש eBay Cassini לשנת 2023 והגורמים שעליך להתחשב בהם כיצד לשדרג את רשימות המוצרים שלך ולהמיר אותם למכירות.

 

מהו מנוע החיפוש eBay Cassini?

לפני שתתפשט לעולם המורכב של טיפי SEO ב- eBay, עליך תחילה להבין שאופטימיזציה של רשומות ב- eBay עובדת בדיוק כמו מנועי חיפוש מסורתיים כמו Google. מטרת האלגוריתם היא למצוא את ההתאמה הטובה ביותר למונחי חיפוש ופרטי מילות המפתח שהמשתמש מזין לתיבת החיפוש.

לדוגמה, משתמש ב- eBay שמחפש מוצר מסויים יותאם עם מוצרים רלוונטיים ממוכר ב- eBay. אלגוריתם ה-eBay מתחשב בפרטים שונים לדירוג כמו כותרת רישום eBay, קטגורית המוצר הנכונה, ומילת מפתח ממוקדת, בין השאר.

במקרים רבים, דירוגי הלקוחות מ-eBay יכולים גם לשפוט.

הנקודה כולה כאן היא ש-eBay רוצה שהלקוח יהיה חוויית הקנייה הטובה ביותר מהאתר שלהם. לכן, הם מתאימים את מנועי החיפוש של eBay והאלגוריתם שלהם בצורה שתספק להם בדיוק את מה שהם מחפשים.

אם למשתמשי eBay יש חוויית שימוש חיובית, יש יותר סיכוי שיחזרו לאתר לצורך קניות עתידיות.

 

איך פועל מנוע החיפוש של eBay?

how does eBay cassini work

אם ברצונך לשפר את תוצאות מדדי הדירוג בחיפוש ב-eBay – כפי שעושים כל בעל חנות ב-eBay – חשוב לזהות את הגורמים הקריטיים לדירוג בחיפוש.

ב-eBay, שלושה גורמים עיקריים משפיעים על ביצועי דירוג הרשומות שלך:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש
  • ביצועי רישום
  • ביצועי חנות

בואו נפרט את כל אחד מהם כדי להבין באופן מלא איך ניתן לעצב את תעבורת ה-eBay לחנות שלך ולהגדיל מכירות ברשומות המוצרים ב-eBay.

 

1. אופטימיזציה למנועי חיפוש

אם אתה לא חדש במכירות ובעסקים באינטרנט, אז אתה לגמרי מודע למהו SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). העקרון שעומד מאחורי דירוג האתר שלך ב-Google עובד באותו אופן בדירוג בחיפוש ב-eBay.

 

מילות מפתח

מילות מפתח הן הלב והנשמה של אסטרטגיית ה-SEO שלך ב-eBay. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא למצוא את מונחי החיפוש הטובים ביותר ומילות המפתח שתתמקד לפי המוצרים שאתה משווק בקטלוג שלך ב-eBay.

מחקר מילות המפתח ב-eBay הוא היסוד שמחזיק את ביצועי מנוע החיפוש שלך ביחד.

התחל במחקר מילות המפתח שלך בתוך סרגל החיפוש של eBay. הקלד את המוצר שאתה מחפש וראה הצעות חיפוש אחרות לאותו מוצר.

ההצעות לחיפוש בסרגל החיפוש מציינות את מילות החיפוש העליונות ביותר בהן נעשה שימוש על ידי משתמשי eBay לחיפוש רלוונטי. תוכל להתחיל עם מילות המפתח האלו בעת המיטוב של הרישום שלך.

אין צורך להשתמש בכל מילות המפתח המוצעות, רק לבחור את אלו שיהיו הכי רלוונטיות למוצרים או לחנות שלך.

עליך לכלול את ביטויי המפתח שקיבלת לחנות eBay שלך בכותרת הרישום. מיד, כותרת מאובטחת היטב תספר לאלגוריתם של eBay ולמשתמשים ב-eBay מה על מוצר שלך.

בנוסף לכותרת, תוכל לאופטימז את רשומות המוצרים שלך על ידי הוספת המילה המפתחים לתיאור המוצר. השתמש במגוון של מילות מפתח קצרות וארוכות כדי שתוכל לגרום למוצר שלך להתממשק עם מילות החיפוש המדויקות בהן נעשה שימוש לחיפוש של מוצר דומה לזה שיש לך באתר eBay שלך.

חשוב לציין שלא כדאי לקצור עם אסטרטגיית מילות המפתח ולהימנע ממילאות מילות מפתח. יש לכתוב את התיאור של רשומות המוצרים שלך עם דרישות חיפוש אמית מצד משתמשים באדם.

לעיתים טובות, המילה המפתח עצמה תופיע בכותרת ושאר ביטויי המפתח הממוקדים שלך יופיעו בתיאור. יתר על כן, כותרות ספאמיות יכולות להרחיק את הלקוחות שלך וליצור עליהם רושם שלא ניתן לסמוך על החנות שלך.

לכן, אין טעם להשתמש בשיטה זו.

עוד טיפ חשוב בעת יצירת הרשומות בחנות eBay שלך הוא להימנע משימוש בקודי HTML. זה יאט לך את זמני הטעינה של העמוד, במיוחד אם יש לך יותר מדי תמונות בחנות שלך.

זה יכול להשפיע בצורה משמעותית על ביצועי דירוג החיפוש שלך, גם. הכי טוב לשמור על זה נקי וקצר.

 

מחירים

המחיר הוא גורם נוסף חשוב בביצועי חיפוש ב-eBay שלך. זה לא סוד ש-eBay הוא אחת מהמקומות הגדולים ביותר באינטרנט.

לכן, אין כל דרך לא לפגוע במוכרי eBay אחרים עם אותם מוצרים שלך.

כמובן, גם המוכרים הללו עשו את המחקר שלהם ואופטימו את מוצריהם כדי להופיע בתוצאות החיפוש של eBay. המשימה שלך היא להישאר מעל למתחרים ולחקור את מערכת המחירים של המתחרים האלו.

תוכל להביא יותר מכירות על ידי הורדת המחירים כדי למשוך יותר לקוחות.

אך אסטרטגיה זו לא תמיד עובדת; חלק מהלקוחות אינם מתקשרים למחיר קצת גבוה יותר עבור מוצר איכותי ושירות לקוחות מצוינת. לכן, עליך גם לשקול דברים אחרים שיעזרו למשוך לקוחות לחנות שלך.

 

מדיניות משלוח והחזרים

זה מוביל אותנו להיבא עם הנושא החשוב הבא של ביצועי האופטימיזציה שלך במנוע החיפוש של eBay: עלויות המשלוח ומדיניות ההחזרים.

כאשר אתה מקים או מגדיל את חנות ה-eBay שלך, חשוב לבדוק את מדיניות המשלוח וההחזרים שלך מאחר שיש לזה השפעה גדולה על חוויית הלקוח. כמה מהיר אתה שולח את המוצרים שלך?

כמה ימים אתה מאפשר ללקוחות להחזיר מוצר פגום או לא מוצלח? האם אתה מציע משלוח חינם? אם לא, כמה עולה המשלוח?

עליך להפוך את מדיניות החנות שלך לחברות ידידותיות למשתמש. על ידי כך, תוכל להגביר את הביטחון של לקוחותיך בקנייה מחנות ה-eBay שלך ולנצח רבים מהמוכרים שהם מתחרים שלך.

כדי לסכם, מילות מפתח הן הגורם החשוב ביותר בדירוג החיפוש שלך, אך זה אינו הגורם היחיד. יש לקחת בחשבון את כל שלושת הגורמים – מילות מפתח, מחירים, ומדיניות המשלוח וההחזרים – כדי להגביר את המקום שלך בתוצאות החיפוש.

 

ביצועי רישום

listing performance for eBay

אזור הבא שיש להתמקד בו כדי לאופטימז את ביצועי ה-SEO של eBay הוא ביצועי הרישום. בתחום זה יש שלושה גורמים עיקריים שעליך לשקול:

  • שיעור הלחיצה
  • שיעור ההמרה
  • היסטוריית מכירות

רישום eBay אופטימלי יכול לקחת כשעתיים בערך עד שהאלגוריתם יגלה אותו ויופיע בתוצאות החיפוש של eBay למילת חיפוש רלוונטית. אך הכלל הוא שזה לא רק על להישאר בחלק העליון של דירוג החיפוש הוא האתגר, אלא על להישאר שם.

האלגוריתם לחיפוש של eBay משתמש במספר גורמים שיעזרו להם לקבוע כמה טובים יהיו ביצועי דירוג החיפוש שלך.

 

שיעור הלחיצה

שיעור הלחיצה הוא אחד מהגורמים החשובים ביותר שבהם האלגוריתם של מנוע החיפוש ידרוש על דירוג שלך. זה מתייחס למספר הפעמים שאנשים לוחצים על רישומי המוצר שלך כשהוא מופיע בתוצאות החיפוש.

יש מספר גורמים המשפיעים על שיעור הלחיצה שלך, כגון כמה טוב מותאם הכותרת שלך והתמונות שנעשו במקום עם רישום eBay. תוכל גם להציע הנחות ללקוחות הפוטנציאליים שלך כדי להגביר את שיעור הלחיצה על מוצריך.

 

שיעור ההמרה

שיעור ההמרה הוא הצעד הבא בגורמי ביצועי הרישום שלך לדירוג גבוה במנוע החיפוש של eBay. שיעור ההמרה מתייחס לכמה מהלקוחות שקושרים לקטלוג המוצרים שלך מתוך תוצאות החיפוש ב-eBay מסתיימים ברכישה של אותם מוצרים.

להגברת שיעור ההמרה ישנו נושא שלם שניתן לחקור בעומק יותר. עם זאת, ניתן להתמקד באסטרטגיות הבהירות כמו להיות חכם במחירים שלך, לתת הנחות והצעות למשלוח חינם, ולספק שירות לקוחות מעולה.

 

היסטוריית מכירות

ממבט ראשון, ייתכן שיבוצע הרגשה כי גורם זה של אופטימיזציה במנוע החיפוש הוא משהו שחורג ממנהלך. עם זאת, ישנן אסטרטגיות שיכולות לעזור לך להשיג היסטוריית מכירות גבוהה יותר ב-eBay.

כאשר לקוחות מחפשים מוצר מסוים באינטרנט, הם יכולים לראות מידע שונה על המוצר כגון הכותרת, המחיר והתיאור, בין היתר.

הלקוחות יכולים גם לראות את היסטוריית המכירות למוצר מסוים, כגון כמה יחידות מכירה של אותו פריט נמכרו לאורך תקופת זמן נתונה.

אחת הדרכים שבה תוכל לשדרג את היסטוריית המכירות שלך היא להתחיל עם מכירת המוצרים הנמכרים ביותר ב-eBay. תוכל גם להציע את המוצרים הללו ברווח מרגינלי.

המטרה היא להגביר בתחילה את היסטוריית המכירות שלך. במהלך הזמן, תוכל להתאים את המחיר שלך כדי להגדיל את שולי הרווח שלך גם.

 

ביצועי החנות

improving ebay store performance

ביצועי החנות שלך ב-eBay יכולים גם לשחק תפקיד קריטי בגבוה (או נמוך) של דירוג תוצאות החיפוש שלך. יש שלושה תחומים שיש להתמקד בהם כאשר ברצונך לשפר את תנועת הלקוחות שלך ב-eBay:

  • שיעור המכירה
  • שירות לקוחות
  • שיעור דפקטים ושיעור איחור במשלוח

 

שיעור המכירה

שיעור המכירה הוא מדד לטווח רחב המשפיע בצורה משמעותית על ביצועי דירוג החיפוש של eBay עבור החנות שלך. שיעור המכירה מתייחס לאחוז המלאי שלך שנמכר ללקוחות על פי הרישומים הפעילים שלך.

ככל ששיעור המכירה גבוה, כך יותר מוצרים מרשומים באופן פעיל שהצלחת למכור. הנתונים הללו מחושבים ב-eBay בכל חודש.

זהו מ指נה טוב על מגמת המכירות בחנות שלך ב-eBay, המספק גם הצצה כיצד אתה יוצר מכירות באתר.

רוב מוכרי eBay מסכימים ששיעור מכירה של 80% ומעלה הוא הטווח האידיאלי לכוון אליו. אם ברצונך לשדרג את אופטימיזציית הרשומות שלך ב-eBay, זו האחוז שצריך לשאוף אליו.

מנוע החיפוש של eBay ידרג את המכירות של אלו עם שיעור מכירה גבוה יותר מאלו עם שיעורים נמוכים.

 

שירות לקוחות

כן, שירות לקוחות חשוב לדירוגי חיפוש ב-eBay. לכן עליך להדגיש שירות לקוחות מצוין אם ברצונך שביצועי דירוג החיפוש שלך ב-eBay ישתפרו.

תמיד הכנס לתשובה על שאלות הלקוח שלך באופן לבבי ומהיר. גם אם זה הודעה פשוטה או שאלה על מוצר, תמיד הכנס לתשובה אחרון שלך ללקוח, ואל תשכח לודא שתאמר “תודה”.

זה יכול לעזור אם יש לך תבניות של תגובות לכל סוג של דאגה של לקוח, וזה יאפשר לך להגיב במהירות לכל הודעה.

תקשורת איכותית יכולה להיות קריטית לביצועי חשבון המוכר שלך ב-eBay; וודא שתפתח מערכת טובה כאן.

 

שיעור הפגם והשיעור של המשלוח המאוחר

ההיבט הזה של ביצועי החשבון שלך הוא משהו שיש לך שליטה עליו. ניתן למנוע פגמים בפריטים שלך על ידי בחירת הספקים שלך בזהירות.

זה חשוב גם לשלוח משלוחים בזמן כדי למנוע כל תלונה של לקוחות על משלוחים מאוחרים ודאגות נוספות בנוגע למשלוח.

למרבה הצער, המשלוח יכול להיות בעיה אם אתה בתפקיד של מספק שיטת נפילת משלוחים. להבחין מסיטים שיש להם שליטה על טיפול ומשלוח של מוצרים, אין לך את אותו יוקרה כמו ספק eBay dropshipper.

זה זמן טוב לתזכר אותך לבחור בספקי השיטה שלך בזהירות כדי למנוע פגיעה שלילית בדירוג החשבון שלך ב-eBay.

 

טיפ בונוס

ניתן לבנות תחתית אחת את אסטרטגיית ה-SEO שלך ב-eBay כאשר אתה משתמש בכלי יצירת כותרות אמינים כמו ZIK Analytics. כלי זה עוזר לך ליצור כותרת ותיאורי מוצר שמותאמים לפי ביטויי מפתח ראשיים.

הוא מוציא את העבודה מתהליך אופטימיזציה למנוע ומציב אותך צעד אחד מתחילה מקומך בהתמודדות עם התחרות.

תוכל לשלב זאת יחד עם הטיפים האחרים שלמדת ממדריך זה כדי לעזור לך לבצע אופטימיזציה של הביצועים במנוע החיפוש של eBay – Cassini.

 

שאלות נפוצות על eBay SEO

האם אתה מחפש עוד טיפים ל-SEO של eBay או מידע נוסף על איך לפתח אסטרטגיה מנצחת ל-SEO של eBay? הנה כמה מהשאלות הנפוצות ביותר והמידע המתאים להן.

 

האם מודעות מקודם עובדות טוב יותר ב-eBay?

מבחינה טכנית, המודעות שמקודמות לא עובדות טוב יותר כל עוד יש לך תוכנית איכותית ל-SEO ב-mקום. עם זאת, רבים ממוכרי eBay בוחרים לשלם על מודעות כדי להאיץ את התהליך של זיהוי במקום גבוה יותר במנועי החיפוש ובתוצאות החיפוש.

היתרון היחיד למודעות שמקודמות הוא שעליך להסתיר מראש סכומים ספציפיים של הרווח כדי שתוכל לשלם עבור השירות. אחרת, ייתכן שתאכל בקלות מרווח שאתה יוצר מעסק eBay שלך.

לפני שאתה שוקל מודעות מקודמות, חשוב להתחיל עם אסטרטגיות אורגניות ל-SEO תחילה. בלעדייה לא יש וודאות, אתה עדיין יכול להגיע לראש מנועי החיפוש אם אתה יודע איך לאופטימיזציה.

 

איך פועל אלגוריתם החיפוש של eBay?

מנוע החיפוש Cassini של eBay משתמש בגישת ‘התאמה הטובה ביותר’. ישנם כמה גורמים שנלקחים בחשבון בעת הערכת כל מודעה ודירוג החיפוש שלה.

המטרה היא להתאים את מונחי החיפוש שבוצעו למוצרים הזמינים, שכוללים שערי נקריקה, ביצועים מכירות והיסטוריה של מכירות.

 

איך אני מקבל את המודעה שלי לגבוה יותר ב-eBay?

התקן בבחירת מילת המפתח הנכונה למוצר שלך. וודא שיש לך גם מילות מפתח פופולריות וארוכות.

בשלב הבא, עליך לדעת איך לאופטימיז מודעות eBay שלך באמצעות אותן מילות מפתח. אחרת, לא תדורג גבוה יותר עבור מונח חיפוש רלוונטי.

“`html

 

איך אני מגביר מכירות ב-eBay 2023?

עליך ללמוד ולהבין את המושג והעקרון של מנוע החיפוש של eBay. זה קריטי אם ברצונך להתעלות על המתחרים שלך.

שים לב לגורמי הדירוג שנדונו במדריך זה כדי לעזור לך לפתח את האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע את מכירות eBay.

 

איך אני מביא את הפריטים שלי ב-eBay להופיע ב-Google?

אתה יכול להשתמש באותן אסטרטגיות לאופטימיזציה שב-eBay כפי שתעשה עם Google. חקר מילות מפתח ואופטימיזציה של המוצרים שלך יסייעו לך להופיע בראש דירוג eBay וכן להיכנס לאינדקס של Google.

 

 

מהו אלגוריתם ה-Cassini?

האלגוריתם Cassini מבוסס על מנוע חיפוש פנימי באתר eBay. המנוע הזה והאלגוריתם שלו אחראים להעריך את הגורמים השונים שמשפיעים על ביצועי הרשומה של חנות או מוצר ב-eBay.

המיקוד של האלגוריתם הוא למצוא את המוצרים המתאימים ביותר למונח חיפוש מסוים כדי לשפר את הסיכויים שלהם ליצור מכירות מתוך אותם חיפושים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK