כיצד להרוויח כסף באמצעות eBay בשנת 2023 [מדריך למתחילים]

הקמת עסק ב-eBay מוכר כאחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט. אם הצלחת לבנות חנות רווחית ב-eBay, באמת תוכל להרוויח מחייך ממכירת פריטים ב-eBay. אך ישנם המון צעדים מעורפלים מהרגע שאתה פותח את חשבון המוכר שלך ב-eBay ועד רגע שאתה בעצם מרוויח כסף ב-eBay.

הסוד להשיג את חוויית המכירה הכי מוצלחת הוא לנצל את היכולת שלך להגיע אל מיליוני קונים פוטנציאליים ולקוחות eBay. אם אתה מתחיל, יתכן שתתקע בעומס של מדריכי אסטרטגיות וטיפים ממומחיים כזונים!

אך הדרך היחידה להצליח ולהרוויח כסף ב-eBay היא על ידי קבלת החלטות מבוססות נתונים. באמצעות הנתונים תוכל להבין מה הקונים שלך ב-eBay רוצים ולהשתמש בהזדמנויות כדי להגדיל את ההכנסות שלך!

זהו מה שמדריך זה כאן כדי לעזור לך לעשות! המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על איך להתחיל בהקמת חנות ה-eBay שלך ועל הדרכים שבהן תוכל להשיג חירות כלכלית עם עסק החנות המקוונת שלך.

אתה יכול גם לצפות בסרטון שלנו כדי ללמוד עוד על הטיפים המומחים שלנו שעזרו ללקוחותינו להצליח במכירה ב-eBay! בשימוש בטיפים אלה בעת מכירה ב-eBay, תוכל להפחית את התהליך של ניסיון וטעייה ולצמוח מהר יותר בכדי להשיג את המטרות שלך.

סקירת המאמר
האסטרטגיה למכירה: דרופשיפינג
1. פתיחת חשבון מוכר ב-eBay
2. פתיחת חשבון קונה ב-eBay
3. מציאת מוצרים שמוצעים במחיר גבוה יותר ב-eBay
4. אופטימיזציית מנועי החיפוש
5. העלאת המודעות שלך ל-eBay
אסטרטגיות למציאת מוצרים רווחיים
אסטרטגיה 1: השימוש בכלי לחקר השוק
אסטרטגיה 2: סריקת מוצרים בגימור גוסס ממוכרים אחרים
תכונת האוטומציה המלאה באמצעות AI
שירות לקוחות וביצועים של המוכר
מחשבות סופיות
שאלות נפוצות

אסטרטגיית המכירה: דרופשיפינג

הראשית, דרופשיפינג היא האסטרטגיה העיקרית שאפשר להשתמש בה אם אתה רוצה להרוויח כסף ב-eBay. ישנם רבים מהמוכרים ב-eBay שמרוויחים הכנסה תקנית בצורה חודשית באמצעות שיטת המכירה הזו.

מה שכל כך מדהים בדרופשיפינג? אתה יכול להתחיל את העסק המקוון שלך עם תחילת קריירה ריקה! כן, תחילת קריירה ריקה!

אתה לא צריך השקעה מראש, מלאי או פרסומות כשאתה רוצה למכור ב-eBay דרך דרופשיפינג. ולמעשה, אתה יכול להקים את חשבון ה-eBay שלך מכל מקום בעולם, כל עוד יש לך גישה לספקים המועדפים עליך. כמות הלקוחות הפוטנציאליים ב-eBay עומדת על עד 150 מיליון אנשים.

ככל שאני מעמיק במאמר זה, תגלו את הסודות שאני והמוכרים המצליחים שלנו משתמשים בהם כדי להפיק רווחים!

אבל קודם כל, בואו נתעסק במדריך השלב-אחר-שלב על איך להקים את חנות ה-eBay שלך. זה קריטי להכין את עצמך להצלחה, גם כשאתה רק מתחיל עם עסק ה-eBay שלך בשנת 2023.

 

1. לפתוח חשבון מוכר ב-eBay


עברו לאתר ה-eBay ולאחר מכן פתחו את חשבון המוכר שלכם באתר. ספקו את כל המידע הקריטי כדי להקים את החשבון שלכם.

2. פתיחת חשבון לקונים

השלב הבא הוא להקים חשבון לקונים מאחת מהאתרים הבאים: Amazon, Walmart, ו- Aliexpress. תוכל אפילו לפתוח חשבון לקונים בכל שלושת האתרים הללו.

השלבים הראשונים הם חיוניים משום שתרצה להיות מסוגל לפתוח חשבון לקונים בו תוכל להשיג את המוצרים שברצונך למכור. בינתיים, יהיה עלייך להקים חשבון רוכש ב-eBay כדי שתוכל להתחיל למכור פריטים בפלטפורמה.

3. מצא מוצרים שמתקיימת להם מכירה במחיר גבוה יותר ב- eBay

בשביל זה תזדקק לכלי למחקר מוצרים וניתוח תחרותי. יש מיליוני מוצרים ב- eBay וביצוע מחקר ידני עשוי להיות זמן צריך. עם כלי, תוכל לייצר את הנתונים המדויקים שתזדקק לקבל החלטות רווחיות לעסק המקוון שלך.

טיפ חם: בדוק את הטיפים המובילים שלנו לניתוח תחרותי עבור מוכרי eBay: טיפים לניתוח תחרותי ב-eBay

על ידי השימוש בנתונים, תוכל להיות יותר ביטחון בבחירת מוצר ספציפי לעסק שלך, ולדעת שהמכירות ב- eBay טובות, ויש לך את הפוטנציאל להרוויח כסף מהמכירה שלהם ב-eBay.

4. אופטימיזציה למנועי חיפוש

כמוכר ב-eBay, עליך ללמוד את סודות אופטימיזציה למנועי החיפוש או SEO ב-eBay. יחד עם זאת, SEO הוא על ידי הקביעה עבור המילות המפתח המטרה של הלקוחות שלך ב-eBay כאשר הם נמצאים בחיפוש אחר פריטים ספציפיים. היכולת שלך לכוון את המילות המפתח הנכונות יכולה להגדיל את הסיכויים שלך לבצע מכירות ב-eBay מאחר שתוכל להגיע ללקוחות האידיאליים.

ודא שאתה משלב את המילות המפתח בכותרת והתיאור של המודעות שלך ב-eBay.

5. העלה את המודעות שלך ל-eBay

השלב הסופי הוא להעלות את המוצר שלך לחנות ה-eBay שלך. כפי שצוין למעלה, ודא כי אתה מכוון את הכותרת והתיאור במודעות ה-eBay שלך. זה יסייע למקסם את ההשג של המוצרים שלך כך שתוכל למשוך יותר קונים פוטנציאליים.

אסטרטגיות למציאת מוצרים רווחיים

אחת האסטרטגיות החשובות ביותר שתלמד ותשלוט אם ברצונך להצליח כמוכר מצליח היא איך למצוא מוצרים רווחיים למכירה ב-eBay. ישנם שני אסטרטגיות שאתה יכול להשתמש בהם כדי לזהות מוצרים למכירה ולעזור לך להרוויח כסף ב-eBay.

 

אסטרטגיה 1: השתמש בכלי למחקר שוק

אחת מהדרכים הטובות ביותר להגביר את ההצלחה במכירת מוצרים בחשבון ה-eBay שלך היא להשתמש בכלי למחקר שוק כמו ZIK Analytics. כלי זה למחקר מוצרים קיים מאז 2016. הכלי זמין במחיר פחות למשתמשים חדשים, מה שהופך את המציאת מוצרים רווחיים ושגרת המצג ב-eBay או הגעה ליעד הרווח שלך לעניין מוצר קצרה יותר.

המטרה היא לעזור לאוטומציה של התהליך עבור מוכרים מקוונים כדי להתחיל להרוויח דרך eBay. כלי המחקר למוצרים עוזר לאסוף מידע שימושי על מוצרים ספציפיים מ-Amazon או eBay. באמצעות כלי זה, תוכל לקבוע אם הפריט מרוויח כסף או לא על ידי הבחנה בהיסטוריית המכירות שלו ב-eBay ובמידע המכירות הממשי. באמצעות ZIK Analytics תוכל לעבור מחקר על נתונים שימושיים, וכמה דברים חשובים לשים לב אליהם הם: מחיר המוצר הממוצע, רווחי המכירות הכוללים ומספר הפריטים שנמכרו בתקופה נתונה.

אסטרטגיה 2: סריקת פריטים בכמויות גדולות ממוכרים אחרים

אסטרטגיה נוספת נהדרת שתוכל להשתמש בה ליצירת חנות eBay רווחית באמצעות כלי מחקר שוק כמו ZIK Analytics היא למצוא פריטים רווחיים למכירה בכמויות גדולות. במקום לבזבז שעות רבות במחקר ידני כדי לזהות את המוצרים הטובים ביותר, תוכל להשתמש בכליי AI כדי למצוא את הפריטים הנמכרים ביותר מהמתחרים, כך שתוכל להוסיף אותם לחנות שלך.

השתמש בכלי Bulk Scanner כדי לזהות את המוצרים שהמתחרה שלך מוכר ואז העבר אותם לתיקייה כדי שתוכל להעלות אותם בקלות לחנות ה-eBay שלך בהמשך. דאג לציין את אתר הספק המועדף עליך בעת עשיית החיפוש בכמויות גדולות, כמו לדוגמה בחר רק במוצרים מ-Amazon.

בכך, תוכל לרשום פריטים חדשים לחנות שלך בדקות! זהו כלי נהדר שיפשט את אסטרטגיית ה-dropshipping שלך, במיוחד אם אתה מנהל את החנות כעבודה נוספת ויש לך עבודה מלאה (מה שנפוץ בקרב מוכרי eBay חדשים). הכלי עושה את כל העבודה בשבילך, כך שתוכל להתמקד במיטוב המוצרים שלך ולא תצטרך לבדוק ידנית את נתוני המכירות עבור כל מוצר.

 

תכונת אוטומציה מלאה באמצעות AI

התכונה של ה-Autopilot ב-ZIK Analytics היא אחד הכלים הטובים ביותר שיש ברשותך אם ברצונך לדעת איך להרוויח כסף ב-eBay. זו אסטרטגיה שונה מהמעלה מאחר ותחפש מוצרים מ-Amazon או מאתרי ספקים אחרים על פי הקריטריונים הספציפיים שבחרת לחיפוש.

חלק מהשדות שתתבקש למלא בעת ביצוע חיפוש Autopilot למוצרים הם אתר הספקים (כגון Amazon), טווח המחירים, רמת התחרות, מספר המכירות וטווח תאריכי המכירות, בין השאר. תוכל להזין כמות מעטה או רבה של קריטריונים, תלוי במטרותיך לחנות המקוונת שלך.

כשתלחץ על “התחל סריקה”, כלי הAI ימצא את המוצרים האלה עבורך תוך דקות! תוכל למצוא עד 100 מוצרים בזמן קצר, מה שיקל עליך להקים את החנות שלך.

בחיפוש שלך למוצרים הטובים ביותר למכירה באמצעות eBay, עליך להזהר ממוצרים הנמכרים בתוך תוכנית Verified Rights Owner (VERO) של eBay. התוכנית חלק מהמחויבות של האתר להגן על זכויות הבעלים של רכוש ולוודא שזכויות הקניין הרוחני נשמרות במכירת מוצרים באתר. לכן, כל אחד יכול לדווח על סוחרים שעשויים להפר זכויות אלה. כאשר אתה מוכר מוצרים בפלטפורמה של eBay, עליך להיות זהיר מיוחד שלא להפר את התוכנית הזו בפרטי.

מאושרים, כלי ZIK Analytics מאפשר לך להסיר את המותגים או הפריטים הנמכרים בתוך תוכנית VERO מהחנות שלך. לאחר שיש לך את רשימת המוצרים שייצאת בכמות גדולה מ-Amazon, תוכל לסנן את החיפוש ולהסיר את המותגים של VERO. כל פריט של VERO יוסר אוטומטית מרשימת המוצרים כך שתוכל לרשום את הפריטים הנותרים בחנות שלך ולא תצטרך להתמודד עם הסיכון של דיווח על מוצרי VERO.

שירות לקוחות וביצועי סוחר

אז, אתה רוצה להרוויח יותר כסף מהחנות שלך ב-eBay?

אתה לא לבד. כל המוכרים מתעניינים להגביר את מכירותיהם ב-eBay ולמשוך יותר קונים פוטנציאליים. אך הסוד להגברת המכירות ב-eBay הוא להשקיע בשירות לקוחות. היכולת לייצר לקוחות חוזרים היא אחד הדרכים להבטיח כי תוכל להפיק הכנסה קבועה מחשבון המוכר שלך ולהרוויח כסף לשנים הבאות.

למעשה, לקוחות חוזרים ומשוב חיובי מצד המוכר הם הסוד לבניית הכנסה יציבה כאשר אתה מוכר ב-eBay.

הנה כמה מתוך הפרקטיקות והאסטרטגיות הטובות ביותר להגברה מהירה של דירוג המשוב שלך כמוכר:

  • לקנות פריטים במחיר פחות מ-0.50 סנט ולבקש משוב כקונה. תוכל לעבור לחיפוש מתקדם ולסנן את הפריטים לפי המחיר. תחפש פריטים במחירים נמוכים ואז תקנה כמה שתוכל להרשות לעצמך ותבקש משוב כקונה.
  • לשלוח הודעות לקונים שלך. לאחר שמכרת פריט ושלחת אותו ללקוחות שלך, תוכל לשלוח להם הודעה שמעדכנת אותם לגבי מצב ההזמנות שלהם. תוכל לכתוב תבנית של הודעה שתוכל להשתמש בה עבור הלקוחות שלך לאחר כל מכירה, או לאחר שהמוצרים נשלחו. תוכל להתאים את התבניות לכל לקוח בנפרד. זה ידרוש קצת מאמץ מצדך, במיוחד אם אתה מתמודד עם מספר הזמנות גדול, אך זו התשומת לב לפרטים שתביא לך לקוחות חוזרים אם תצליח להעניק להם חוויה חיובית ב-eBay.

בנוגע לתבניות ההודעות ללקוחות שלך ב-eBay, תוכל להשתמש בכלי כמו ChatGPT או כלי נוסף מבוסס AI כדי לפשט את התהליך. תזכור תמיד להיות מנומס כאשר אתה שולח הודעות ללקוחותיך. המאמץ הנוסף יבדיל אותך ממוכרים מקוונים אחרים ויעזור לך להקים יחסים טובים עם לקוחותיך.

 

מחשבות סופיות

כל המוכרים ב-eBay יוחלפו להרוויח יותר כסף ממכירת מוצרים באתר. אם זו המטרה שלך, חשוב לשקול את האסטרטגיות שסופקו כאן כאשר אתה מוכר דברים ב-eBay כדי שתוכל למקסם את פוטנציאל הרווח שלך מהאתר.

שימוש בכלי למחקר מוצרים כמו ZIK Analytics פשוט את חיפוש המוצרים המוכרים ביותר שיכולים להביא לך את הכי הרבה כסף. בו זמנית, תוכל לחסוך זמן בפעולות המכירה שלך ב-eBay כי אין עוד צורך לעשות מחקר ידני.

השקעה בכלים כמו ZIK Analytics היא מחיר קטן לשולל אם אתה רוצה להרוויח כסף נוסף מחנות האינטרנט שלך. בנוסף למציאת המוצרים המרביים רווחיים שבהם תוכל להתחיל למכור, תוכל גם להשתמש בכליים אחרים זמינים למיטוב את רשימות ה-mמכירה שלך ב-eBay עם מילות מפתח ממוקדות כך שהרשימה שלך ב-eBay תופיע בראש חיפושי ה-eBay הרלוונטיים.

האם מצאת את המדריך הזה שימושי? עכשיו, תמשיך והשתמש באסטרטגיות אלו כדי להרוויח יותר כסף ממכירה ב-eBay!

 

שאלות נפוצות בנוגע לבניית עסק רווחי ב-eBay

האם ניתן להרוויח 1000 דולר לחודש במכירה ב-eBay?

כן. רבים מהמוכרים מרוויחים כמה (או אף יותר!) בעסק האינטרנט שלהם ב-eBay. אם תוכל למצוא את המוצרים המרביים רווחיים למכירה ב-eBay ותוכל למיטב את רשימות המכירה שלך ב-eBay, תוכל לפנות את המוצרים שלך בראש חיפושי ה-eBay, שהם מכוונים למיליוני לקוחות ב-eBay.

מהו הפריט הרווחי ביותר למכירה ב-eBay?

הביקוש למוצרים ב-eBay משתנה מעונה לעונה. אך אם אתה מחפש קטגוריות מוצרים שיש להן ביקוש גבוה תמיד, זה בעיקר פריטי עיצוב הבית, רהיטים, בגדים והלבשה, לדוגמה.

זו הסיבה שממליצים להשתמש בכלי לחקירת מוצרים כדי לנתח נתוני מכירות ולקבוע האם הביקוש למוצרים מסוימים מתבטא במכירות בפועל.

כמה מרוויח עורך ממוכר עם ממוצע ב-eBay?

בשנת 2022, ההכנסה הממוצעת של מוכרי eBay היא 42,000 דולר לשנה. ישנם מוכרים שמרוויחים עד 70,000 דולר! לכן, יש מספיק מספר מוכרים באינטרנט שמרוויחים כספים במכירה ב-eBay כמקור ראשי להכנסה.

כמה יכול מתחיל למכור ב-eBay?

למוכרים חדשים יש מגבלת מכירה ב-eBay, שהיא 10 פריטים או ערך כולל של 500 דולר לחודש. זו המגבלה הרגילה לכל המוכרים החדשים ב-eBay.

האם זה קשה למכור ב-eBay בפעם הראשונה?

לא, הגדרת החשבון שלך ב-eBay יחסית קלה. זה ייתכן שזה הסיבה למיליוני מוכרים ב-eBay! אבל ישנן הרבה אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן בעת המכירה ב-eBay ולמצוא את האסטרטגיה הנכונה תהיה המפתח שלך להרוויח כסף בפלטפורמה.

האם eBay הוא טוב למתחילים?

התחרות ב-eBay חזקה מאוד, מאחר וישנם רבים מאוד בעלי חשבונות ב-eBay שפועלים בעסקים שלהם כבר שנים. אבל הפלטפורמה ידידותית למתחילים, במיוחד אם אתה משתמש בדגם ה-dropshipping.

אסטרטגיית ה-dropshipping מאפשרת לך להתחיל עסק ב-eBay ללא הון וללא צורך לנהל מלאי. גם אם אין לך ניסיון קודם ב-dropshipping ב-eBay, תוכל להרוויח כסף במכירה ב-eBay באמצעות דגם העסקי הזה. כל עוד תעקוב אחר האסטרטגיות שסופקו במדריך זה, תוכל להצליח ב-eBay כמתחיל.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK