איך לשנות את המטבע ב-eBay

ישנם רבים מהטבות למכירה ב-eBay! אחת מהטבות הללו היא שהיא פלטפורמה גלובלית שמאפשרת לך גישה לקונים ברחבי העולם. לכן, מכירת פריטים ב-eBay משמעה שתוכל ליהנות משוק מטרה גלובלי, שמאפשר לך להתמקד ברישומים שלך ללקוחות בממשק הממשק המותאם למדינות כמו בריטניה, קנדה, ארה”ב וכל מדינה אחרת בעולם.

זה נשמע טוב, נכון?

אתה יכול להימצא!

אבל הנה התפס: זה יכול להיות מבלבל עבור מוכר חדש ב-eBay לנהל את המטבעות השונים ב-eBay. אתר eBay בדרך כלל מציג את מחירי הפריטים במטבעות שמקובלים ברחבי העולם, כמו הדולר הקנדי, הדולר האמריקאי, היורו ומטבעות אחרים.

מה בנוגע לאנשים שחיים במדינות אחרות? איך אפשר להקל עליהם להמיר מטבעות ולנהל את התשלומים עבור ההזמנות שלהם, במיוחד אם הדולר או היורו אינם המטבע העיקרי שלהם.

כקונה, חשוב גם לדעת כיצד לשנות את מטבע החיוב כדי שתהיה קלה יותר לשלם עבור ההזמנות שלך.

מאושר, יצרנו מדריך זה על כיצד לשנות מטבע ב-eBay כדי לעזור לך. מדריך זה ידריך אותך דרך השלבים כיצד להתאים אישית את הגדרות המטבע בחשבון ה-eBay שלך, בין אם אתה מוכר או קונה מ-eBay בבריטניה, קנדה, ארה”ב או מקום אחר.

המשך לקרוא כדי לגלות את התשובות על כיצד לשנות מטבע ב-eBay.

 

כיצד לשנות מטבע ב-eBay: מבט כללי

החדשות הטובות הן: באפשרותך לשנות את המטבע בחשבון ה-eBay שלך. תחילה, עליך להתחבר לחשבון שלך באתר eBay או באפליקציית eBay.

המטבע המוצג ב-eBay יתבסס על השוק הספציפי שאתה משתמש בו. לדוגמה, אם אתה משתמש ב־eBay.com, מטבע המוצג ברשימות הוא הדולר האמריקאי (USD). אם אתה קונה מ-eBay בבריטניה, המטבע המוצג הוא הליש”ט הבריטי (GBP), וכן הלאה.

אך, ב-eBay ניתן למשתמשים אפשרויות מתקדמות לעריכת הגדרות המטבע בחשבון שלהם. בסעיף הבא תוצג השלבים לשינוי המטבע ב-eBay.

 

מדריך שלב אחרי שלב על כיצד לשנות מטבע ב-eBay

אם ברצונך לראות את מחירי הרשומות ב-eBay במטבע המקומי המועדף עליך, עקוב אחר השלבים הבאים.

שלב 1

גש לאתר eBay. חפש פריט כלשהו. בדף תוצאות החיפוש, חפש את הקווים האופקיים התלת מימדיים הממוקמים ליד “התאמה מושלמת”. תוכל למצוא אותם ממש מעל כתובת המשלוח שלך.

 

שלב 2

כאשר אתה לוחץ על הקווים האופקיים התלת מימדיים מדף תוצאות החיפוש, יופיע תפריט נפתח. בתפריט הנפתח, בחר את האפשרות “התאמה אישית”.

 

שלב 3

כשתראה את תפריט הנפתח, יש לך מספר אפשרויות. לחץ על התיבה ליד אפשרות “המרת מחירים לדולר ארצות הברית”. אם אתה מרוצה מהבחירה שלך, לחץ על “בצע שינויים” כדי לעדכן את הגדרות המטבע שלך. זה ישמור באופן אוטומטי כל שינוי שביצעת בחשבון ה-eBay שלך לעסקאות העתידיות.

הערה נוספת: האפשרות כאן נוצרת אוטומטית על ידי eBay על סמך המיקום שזוהה של חשבון ה-eBay שלך. לכן, המטבע הזמין יותאם למטבע המקומי של המדינה שלך.

טיפים נוספים בעת שינוי המטבע

לפני שתבצע שינויים בהגדרות המטבע, יש כמה דברים שחשוב שתדע. הנה תזכורות חשובות לעדכון המטבע ב-eBay.

  • חשוב להתחבר לחשבון ה-eBay שלך קודם. זה יבטיח שכל השינויים שביצעת ייחלפו לחשבון שלך ולעסקאות העתידיות שלך.
  • אם אתה חדש ב-eBay, יתבקש ממך להזין את מדינת המגורים שלך. מידע זה שימושי מכיוון ש-eBay משתמש בו כדי ליצור מוצרים הרלוונטיים למידע הגיאוגרפי שלך ולספק לך אפשרויות מטבע עבור רשימות המוצרים. אם ברצונך לשנות את המטבע, חשוב לעדכן גם את כתובות המשלוח שלך ב-eBay.
  • ניתן להוסיף מספר כתובות ב-eBay. האפשרויות המתקדמות הללו מועילות לקונים ומוכרים שנמצאים בתנועה תדירה או מעבר למיקומים שונים. לכן, באפשרותך להתאים את הגדרות המטבע באתר eBay להעדפותיך. תוכל לעשות זאת ישירות מדף תוצאות החיפוש ולעדכן את המטבע שמוצג בפינה הימנית העליונה של הדף. בחר את האפשרות המתאימה כדי להמיר מחירים למטבע המועדף עליך.
  • אם אתה מוכר, כל הצעות ועסקאות של רשימת מוצרים יתרחשו במטבע שבחרת עבור המוצר הספציפי הזה. לכן, יש להיות זהירים בבחירת המטבע, מכיוון שיכולה להתרחש הוצאה נמוכה של כספים אם תקח בחשבון את ערך המטבע לאחר המרה (וכן לקחת בחשבון כל דמי ההמרה).

 

מסגרת המרה של ערך המטבע המוצג באיביי אינה הסכום המדויק שתשלם במטבע המקומי שלך. מסגרת המרה המוצגת באיביי מבוססת על “שער המרכזי” שנוצר משערי הבנקים ושערי הרכישה הממוצעים לרשומה מסוימת. לכן, תוכל לדעת את הסכום הממור בפועל כאשר יופיע בדוח החיוב שלך (אם אתה משתמש בכרטיס אשראי או כרטיס חיוב).

מסקנה

האם מצאתם את המאמר הזה מועיל?

בטוחים שסיפקנו לכם את המידע שאתם זקוקים לו בנוגע לכיצד לשנות מטבע באיביי. כפלטפורמת מסחר אלקטרוני גלובלית, איביי משקיעה מאמצים כדי לספק אפשרויות רבות למשתמשים העולמיים שלה כדי להבטיח שצרכיהם יתואמו. בנוגע למטבע ואפשרויות התשלום, יש לכם אפשרות להתאים את המטבע המוצג כך שתוכלו להשתמש בו כדי לקבוע אם כדאי לרכוש פריט או לא.

אם יש לכם עדיין שאלות בנושא שינוי מטבע, ניתן ליצור קשר ישירות עם צוות שירות הלקוחות של איביי לכל שאלה ספציפית שיש לכם. הם זמינים 24/7 ויענו על כל הצרכים שלכם כדי להבטיח שתוכלו לשפר את חוויית המשתמש שלכם באתר איביי.

 

טיפ מקצועי: האם אתם מוכרים חדשים באיביי? בדקו את המדריך המקיף הזה מאת ZIK Analytics

How to Sell on eBay for Beginners

שאלות נפוצות על כיצד לשנות מטבע באיביי

האם איביי מבצעת המרות מטבע?

כן. המטבע המוגדר נמרח למטבע המקומי. איביי זוהה באופן אוטומטי את מיקום החשבון שלכם ואת שוק האיביי שאתם משתמשים בו (כגון eBay UK או קנדה).

 

כמה עולה דמי המרת מטבע של איביי?

אם חשבון האיביי שלכם רשום באתר eBay בארה”ב, דמי המרת המטבע של איביי הוא 3%.

 

איזה מטבע כדאי להשתמש בו באיביי?

אם אתם משתמשים באיביי בארה”ב, המטבע המוגדר ברירת מחדל הוא דולר אמריקאי. זהו הגדרת המטבע המוגדרת כברירת מחדל. אם אתם משתמשים באתר בשוק איביי אחר, כגון eBay UK או eBay Canada, המחירים יומרחו באופן אוטומטי מדולר אמריקאי לדולר קנדי או ללירה שטרלינג.

 

האם אני יכול לשלם במטבע שונה באיביי?

אתם לא יכולים לשלם במטבע חיובי שונה. התשלום שלכם חייב להתבצע באותו המטבע של המוצר ברשימה.

במקום זאת, המרת המחיר ברשימה מתבצעת בקופה. משם, תוכלו לשלם בסכום הממור באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליכם ובמטבע המקומי שלכם. עשויות להיות דמי מחיר בנוסף עבור המרת ערך המטבע, הן תלויות בשיטת התשלום שבחרתם.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK