איך לגבור על המתחרים שלך בעבר ולקבל מחיר גבוה יותר עבור הרכישות שלך ב-eBay

כל ספק גישה נשא תהייה מוכרת ובינונית עבורך.

אם אתה מוכר את אותו פריט כמו כולם, איך תוכל להגביר את המחיר מעבר למתחרים שלך בלי לאבד מכירות?

אולי תחשוב שאם תמכור את אותו הפריט, אבל במחיר גבוה יותר, הלקוחות פשוט ירכשו מהמוכר הזול ביותר. ועדיין, כל יום, מיליוני פריטים נמכרים ב-eBay על ידי מוכרים שאין להם את המחיר הנמוך ביותר.

במאמר זה, אני אראה לך 4 דרכים פשוטות שיעזרו לך לגבור ולהגיע למחיר גבוה יותר עבור הפריטים שלך ב-eBay מאשר לכולם אחרים. וכדי להסביר כיצד, אני רוצה להתחיל עם סיפור קצר עמך…

 

כיצד “סוסים מהירים יותר” לימדו אותי לגבור על מחיר

בשנות ה-1880, העולם נתקל בבעיה עצומה, האם אתה יודע מה הייתה זו?

האנשים התמסרו לסוסים כדי לנסוע, וזה הכריחם להוציא ימים רבים רק כדי להגיע ממקום אחד בארץ למקום אחר (והדבר בטח לא עזר כשהיה גשם!).

horse

 

אז איך רוב הגאונים באותו זמן ניסו לפתור את הבעיה?

הם ניסו למצוא דרך להעביר סוסים יותר מהר.

אנשים מרחבי העולם ניסו ניסויים מגוונים ומוזרים כדי ליצור סוסים גבוהים יותר או סוסים עם רגליים עצומות.

אך כולם, חוץ מאדם אחד…

ב-1885, קרל בנץ (מייסד מרצדס-בנץ) השתמש ביצירתיות שלו וייצר את הרכב הראשון בעולם, ששינה לחלוטין את הדרך שבה העולם נוסע ממקום למקום.

karl_

מעלה: קרל בנץ במראה חמוד

לו הייתה את אותה הבעיה כמו כולם אחרים, אך על ידי חשיבה שונה ויצירתית, הוא הצליח להתגבר עליה (וגם התעשיר למדי!).

הרבה מכרי הפלטפורמה באיביי מדברים אליי על בעיה כלכלית ספציפית: “איך אני יכול למכור את אותו הפריט כמו מתחרה על איביי, אך במחיר גבוה יותר?”

והתשובה הקצרה היא לחשוב בצורה שונה ויצירתית.

בעוד שרוב מוכרי הפלטפורמה באיביי מתמקדים בהעתקת פריטים, כותרות ותיאורים מהמתחרים, תוכל לנצח על ידי שיטה שונה – במקום לנסות להמציא סוס קצת יותר מהיר כמו כולם אחרים.

בעצם, אם אתה רק מעתיק ומדביק כמו כולם אחרים, אלגוריתם החיפוש של איביי (קסיני) יזהה את זה ויתחיל להקטין את מספר הצפיות ברשימות שלך.

אני רוצה להראות לך 4 טכניקות פשוטות שמוכרי הפלטפורמה המובילים משתמשים בהן כדי לגבות יותר מאחרים.

 

zik analytics trial

4 דרכים להשתמש ביצירתיות כדי לגבור על המתחרים ולהגביר את המחיר שלך ברשימות באיביי

בחר תמונות רלוונטיות מאוד

כשהתמונות שלך מתאימות למילות המפתח בכותרת, הרשימה שלך הופכת רלוונטית יותר לקונים. ורלוונטיות נוספת יכולה להביא למכירות נוספות.

הנה דוגמה. נניח שגילית שמכירת שער בית מקומי יכולה להיות פריט רווחי לדרופשיפ.

אז, אתה הולך לצאת לדרך באמצעות ZIK Analytics והתוכנה תראה לך ששתי מילות המפתח הטובות ביותר לכלול בכותרת הן “ילד” ו “כלב”.

במקרה כזה, זה בהחלט יכול להגיע עם הגיון שרבים שמחפשים לקנות שער בית מעוניינים בכך בגלל הילד או הכלב שלהם. לכן, בעזרת שימוש בתמונה של כלב או ילד ברשימתך, אתה תמשוך מיד את תשומת הלב של הקונים ותקבל יותר קליקים על הרשימות שלך.

הנה דוגמה למישהו שעשה זאת:

eBay dog gate

כאשר הקונים מוצאים פריטים שתואמים את צרכיהם הספציפיים, הם מוכנים לשלם יותר עבורם מכיוון שהם מרגישים בטוחים שהם תואמים להם. בדוגמה זו, מוכר אחר יכול למכור את אותו הפריט הדיוק, אך אם הוא לא הצג במפורש שהוא מתאים לכלבים, אז הקונים עשויים להתיידד עם דברים כמו:

  • מה אם השער הזה אינו מספיק חזק עבור הכלב שלי?
  • מה אם הכלב שלי יפגיע בשיניים שלו בקורות?

 

ובסופו של דבר, הלקוחות יבחרו לעבור עם מה שהם רואים כאפשרות “טובה יותר” אפילו אם המחיר קצת גבוה יותר והפריט הוא בעצם זהה!

 

שלבי יצירתיות עם מילות מפתח לכותרות המוצר

מילות המפתח חשובות לכדי הצגת הפריטים שלך לקונים, אך חשוב להיות יצירתי בעת כתיבת כותרות המוצרים גם.

אם קראת לפוסט הראשון שלי בו אני מדבר על סיפורי תזכור שהתחלתי לאסוף טלפון מ-Amazon ולאחר מכן למכור אותו ב-eBay כ-“הטלפון הקטן ביותר בעולם”. זהו מקום דוגמה ליוצריות בפועל.

להיות יצירתי מגיע גם מהבנת הסיבה האמיתית לקניית הפריט שלך. פעם שאתה מבין את זה, אתה כבר במסלול. אנשים רוצים לקנות טלפון זה בפרט כי הוא קטן – לכן בגדר כזה יחפשו הקונים!

בוא נסתכל על שני הפרסומים השונים הללו:

2 listings of tiny phone

אנו נקרא את המודעה העליונה “מוכר A” ואת המודעה התחתונה “מוכר B”.

שני הטלפונים הם בדיוק אותו דגם וסוג, אך מוכר A ממכר אותו ב- £1 (~$1.40) יותר וכבר מכר 89 יחידות (הרבה יותר ממוכר B!).

וכל זאת, למרות שלמוכר A יש רק 140 משובים, אחוז חיובי נמוך יותר, זמן משלוח זהה ותיאור פרסום דומה.

זה נכון, המוכר A היה יצירתי עם הביטוי “טלפון הכי קטן בעולם” והשתמש במילים כמו “מיני” ו-“קטן”, תוך שמוכר B לא ציין שום דבר על גודל הטלפון בכותרת שלו.

אם תחשבו על זה, המוכר A מכר 89 טלפונים וביקש על כל טלפון יותר ב- $1.40, ולכן ההבדל הזה עלול לעלות למוכר B מעל 100 דולר ברווחים שאבדו לו!

זכרו – הסיבה האמיתית שאנשים רוצים לקנות את הפריט שלכם עשויה להיות בשביל מטרה ספציפית כמו “מצלמת רשת לשיחות סקייפ” או תכונה כמו “הצ’ילי החמישי בעולם”. מצאו את זה והשתמשו בזה להוספת יצירתיות!

 

מצאו מוצרים אלטרנטיביים למוצרים פופולריים של מתחרים

 

השאלה שאנחנו שואלים היא “איך אני יכול למכור את אותו הפריט כמו המתחרים שלי באייבי, אבל במחיר גבוה יותר?” – כאשר לפעמים הפתרון הרווחי ביותר אינו למכור את אותו הפריט, אלא למצוא מוצר אחר במקום!

כל יום, אנשים קונים פריטים באייבי שבהם המותג אינו גורם חשוב בהחלטה שלהם, וזה יוצר לכם הזדמנות נהדרת למצוא אלטרנטיבה זולה יותר ולהרוויח מזה.

קחו לדוגמה רדיו לרכב עם תקשורת בלוטות’:

Bluetooth Radio eBay listing

נמכר 330 פעמים ולכן זה פופולרי מאוד, אך אין דבר אחד בכותרת שמציין את היצרן או הדגם של הרדיו.

עם פריטים כאלה, תוכלו לפנות לאמזון (או לספקים אחרים) ולחפש רדיו לרכב דומה ושונה שיש לו את אותם התכונות, אך ניתן לספק במחיר נמוך יותר.

Amazon search bluetooth

טיפ: וודאו שהפריט החלופי שלכם מכיל את אותן התכונות שמצוינות בכותרת. בדוגמה זו, הכותרת אומרת “LCD”, לכן עליכם למצוא פריט שגם מכיל תצוגת LCD. אהבתם את מה שקראתם עד כה? קבלו מבחר מקיף של משאבים ולמדו איך להתחיל למכור ב- איביי היום!

 

יצירת כותרת תיאור מפורטת

כאשר הקונה לוחץ על המודעה שלך, הדבר הראשון שהוא רואה הוא כותרת התיאור שלך.

אך בעוד שכותרת המוצר שלך חייבת להיות תחת 80 תווים, כותרת התיאור שלך יכולה להיות כל כך ארוכה כמה שתרצו – נצלו את ההזדמנות.

אם אתם מוכרים כבל HDMI, כותרת המוצר שלכם יכולה להתמקד בתכונות שלו, כגון שהוא “צפוי זהב” או “באורך של 5 מטר”. אך אז, תוכלו להשתמש בכותרת התיאור להגיד ללקוחות שלכם משהו שונה, כמו למשל כיצד הכבל הוא “מתאים לקונסולות משחק כמו Playstation 4”.

הטכניקה הזו עובדת באותו הסיבה שהעלאת תמונה רלוונטית עושה – היא מרגיעה את הקונה ומעניקה לו הבטחה כי הפריט מתאים לצרכיו. גם אם אתה יכול לדעת שכל כבל HDMI יעבוד עם PlayStation 4, הקונה יתכונן כשאינו בטוח, והוא יבחר לקנות את האפשרות “הבטוחה” שהוא יודע שתתאים לצרכיו, גם אם זה קצת יקר יותר.

 

קשה לך לגבות יותר מהתחרות?

zik analytics trial

 

נקודות מרכזיות:

  • כאשר כולם מבצעים את אותם פעולות, עליך לחשוב בצורה שונה ולהשתמש ביצירתיות כדי לשנות את הדרך שבה אתה מפרסם את הפריטים שלך – אל תנסה פשוט להיות סוס מהיר יותר.
  • נסה לחשוב על הסיבה האמיתית שבה אנשים רוצים לקנות את הפריט שלך כאשר אתה מפרסם אותו והשתמש בזה כדי להיות יצירתי בכותרת, כותרת התיאור והתמונות שלך.
  • אם אתה לא יכול למצוא דרך יצירתית לרשום פריט, תוכל לנסות למצוא פריט אלטרנטיבי ייחודי כדי להביא עוד ערך לשוק.
  • אם ברצונך לחשב את הרווחים שלך ב-eBay בצורה יעילה יותר ולגלות איך תוכל לגבות יותר לחץ כאן כדי לראות את מחשבון ה-eBay שלנו

 

זקוק לעזרה להגביר את המחירים ביחס למתחרים שלך? מרגיש שאתה זקוק לעוד טיפים להיות יצירתי? או אולי אתה רק רוצה להגיד לנו שיש לך זקן טוב יותר מאשר של קרל בנץ!

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK