Flipping on eBay – הפעילות המרתפת החדשה שלך לשנת 2023

ההפיכה היא דגם פופולרי ב-eBay שמספר רב של מוכרים משתמשים בו להוספת הכנסה מעבודתם במשרה מלאה. חלק רב מה-1.7 מיליארד פריטים הנמכרים ב-eBay, כפי שמדויק במאמר המצוין (לחץ כאן), הם פריטים שעברו הפיכה מחנויות אחרות.

ההפיכה היא דגם שנבדק ונבחן להרוויח כסף ב-eBay. עם הקלות שבמכירה ב-eBay ובעלות הכניסה הנמוכה, אתה יכול להרוויח כסף מההפיכה ב-eBay, ללא קשר לרמת הניסיון שלך.

במאמר זה, נדבר על מה ההפיכה כוללת, איך למצוא מוצרים שניתן להפוך, איך לאמת את רעיונות המוצרים שלך דרך מחקר מוצר ואיך למקסם את ההכנסה שלך מההפיכה ב-eBay.

 

מה זו הפיכה?

ההפיכה היא תהליך בו נרכשים פריטים, מתנהלת בהם לזמן קצר וממכרים אותם שוב במהירות על מנת להרוויח רווח. זו אסטרטגיה שקשורה בעיקר לתעשיית הנדל”ן בה רווח נרכש על ידי רכישת בתים בתהליך חידוש, ומכירתם לרווחה.

אולם, ניתן להשתמש במונח “הפיכה” להתייחס לרכישת כל נכס שנמכר מיד לאחר מכן ברווח, כגון מטבעות דיגיטליים, מניות, רכבים, כרטיסי הופעות או כרטיסי ספורט.

ב-eBay, ניתן להפוך כמעט כל פריט שאינו פוגע במדיניות ובתקנות של eBay. ניתן להפוך תיקים, נעליים, כלי נגינה, רהיטים ועוד. אם ניתן לרכוש את הפריט במחיר נמוך ולמכור אותו במחיר גבוה, ניתן להרוויח יותר כסף.

 

כיצד למצוא פריטים להפיכה

 

מציאת פריטים להפיכה

 

קיימות מספר מקומות שונים מהם ניתן לקנות פריטים להפיכה. הם כוללים:

  • חנויות שלא רווחיות: ניתן למצוא פריטים משומשים להפיכה בחנויות שלא רווחיות. חנויות שלא רווחיות מקומיות מוכרות בדרך כלל פריטים משומשים כמו ספרים, בגדים ורהיטים ורקמות על ידי קבוצת עמותה שאינה מחזיקה במטרת רווח. בחנויה כזו ייתכן גם שתהיה חלק ללבוש עסקי, בגדי ילדים, צעצועים, מכשירי חשמל ופריטים לבית. תוכל לצפות למצוא פריטים במחיר סביר שכבר שימשו בעבר אך הם באיכות יחסית גבוהה.
  • מבצעי ניקיון: הרבה עסקים מסתיימים עם פריטים שברתיים שהם מוכרים בכמויות גדולות, הידועות כמבצעי ניקיון. המטרה כאן היא לרכוש מבצע ניקיון בכמויות גדולות, שניתן למכור כל פריט בנפרד לרווח. קחו מבט על הכתבה המקיפה שכתבנו על הפיכת מבצעי ניקיון לפלטות באיביי ובאמזון.
  • שוקי פשפשים: אם אתה לא מכיר את שוקי הפשפשים, זהו סוג שוק המתמחה במכירת סחורה משנה. שוקי הפשפשים נוהלים בדרך כלל בתקופות עונתיות. תוכל למצוא כמעט כל דבר למכירה, כולל פריטים עתיקים, קולקטיבים, נעליים, בגדים וינטאג’, רהיטים ועוד.
  • מכירות במרתף: מכירה במרתף, הידועה גם בשם מכירת חצר, היא אירוע שכולל את מכירת פריטים ביתיים או אישיים בתוך מתחם הבעלים. הפריטים שמתוך למכירה במרתף טמונים רובם בפריטים שנזרקו על ידי בעליהם אך עדיין יש להם שימושים אחרים. מכירות כאלו נערכות בדרך כלל במרתף, אך הן יכולות להתקיים גם בחניון לרכב, בחזית הבית או אפילו בפנים הבית.

 

הפריטים הנמכרים במכירות כאלו כוללים משחקי וידאו, משחקי לוח, כלי גינה, רהיטים, תכשיטים, מכשירים חשמליים, ספרים, צעצועים וגם בגדים. במקרים מסוימים, ייתכן ויהיו צורך בשיפוצים.

  • קבוצות בפייסבוק: קבוצות לקניות ומכירות בפייסבוק הן גם דרך נהדרת למצוא פריטים למכירה באיביי. הפוסטים בקבוצות אלו דומים לפוסטים רגילים, אך הם כוללים את מחיר הפריטים והפניות לרכישה. ניתן ליצור קשר ישירות עם המוכר כדי לרכוש את הפריט אם נמצא פריט מצוין במחיר משתלם. כמו כן, אם אתם מחפשים פריט מסוים, ניתן להשתמש בשורת החיפוש או ללחוץ על הקישור “פריטים למכירה” כדי לראות את כל הפריטים הזמינים למכירה בקבוצה. כדאי לשים לב שישנה סיכוי להישפע בגירות בקבוצות אלו. לכן, כדאי להיות זהירים ולשמור על הזהירות במהלך עסקאות עם מוכרים בפלטפורמות אלו.
  • Facebook Marketplace: פייסבוק מרקטפלייס הוא פלטפורמה שנוצרה בשנת 2016 ומתנהלת בפייסבוק, המאפשרת למשתמשים לגלות, לקנות ולמכור מגוון פריטים חדשים ומשומשים ישירות דרך אתר האינטרנט של פייסבוק. לעומת אתרי פרסום ממוינים אחרים, פייסבוק מרקטפלייס אינו אנונימי, כלומר תוכל לדעת בדיוק מי המוכר ומי הקונה. ניתן למצוא רשימות במרקטפלייס בקלות על ידי שימוש בפונקציית החיפוש וסינון החיפושים לפי מיקום, מחיר וקטגוריה. בנוסף, האלגוריתם זוכר את החיפושים שלך ומציג לך פריטים דומים בפעם הבאה שתתחבר.

 

פריטים מגוונים מוצעים למכירה בפייסבוק מרקטפלייס, כולל בגדים ואביזרים, מוצרי אלקטרוניקה, תחומי תחביבים, דיור, בית וגן, רכבים ועוד.

  • מכירות מכרזים: מכירות מכרזים כוללות פריטים שנמצאים למכירה ונמכרים למי שמציע את המחיר הגבוה ביותר. במכרזים, ניתן למצוא פריטים שאינם נמצאים במקומות אחרים למכירה, כגון פריטים נדירים, עתיקות, חפצי אוסף, חפצי זיכרון, ריהוט וינטאג’, פריט
  • Craigslist: הוקם ב-1995, קרייגסליסט הוא אתר מוכר כאתר מודעות ממוין. בקרייגסליסט תוכלו למצוא פוסטים שונים על מציאת עבודה, מכירת נכסים, שירותים ועבודה כמתנדב. אתם יכולים למצוא מציאות מבצעים מדי פעם על פריט נחשק ומבוקש.
  • מכירות חצר: זו הזדמנות ענקית שנעלמת מעין רב, אך מהווה הזדמנות ענקית לכל מוכר באיביי שרוצה להפוך פריטים. היתרון הגדול הוא שתוכלו למצוא פריטים להפיכה שלא נגישים ליריבים, ולכן יש לכם יתרון תחרותי.
  • AliExpress: אליאקספרס הוא חנות אינטרנט סינית המציעה מחירים זולים ביותר. תוכלו למצוא פריטים במחיר שהם לא פחות ממחצית מהמחירים שתמצאו במקומות אחרים.
  • חפירה בפחות: במרובה המימים שלא מסודרים של שיטות חיפוש מוצרים, חפירה בפחות יכולה להיות דרך נהדרת למצוא פריטים במצב טוב בחינם (אני יכול לקבל “תן לי את הדברים בחינם”?). תהיתם לראות את הממצאים שתוכלו למצוא בעת החפירה בתוך פחים. תוכלו לתקן ולשקם חלק מהפריטים הללו ולרשום אותם למכירה באיביי.

 

אם אתם קונים באינטרנט, חשוב לוודא שאתם עובדים עם סוחר שיש לו רקורד מוכח ושאתם משלמים באמצעות שיטת תשלום מאובטחת.

 

אימות רעיונות המוצר

התעניינות לא צריכה להיות הגורם היחיד בבחירת התחום שלכם באיביי. רווחיות היא חשיבה חשובה באותה מידה. לא כל התחומים בעלי מרווחיות טובה מספיק כדי להצדיק את הפינוי של הפריט באיביי. התחום האידיאלי הוא תחום שבו אתם מעוניינים, מיומנים ויכולים להרוויח ברציפות.

אימות רעיונות המוצר משתלב בחקירת הביקוש והתחרות בנישת המוצר. זה עוזר לך לקבוע כמה אתה יכול למכור פריטים באינטרנט ואת האסטרטגיות הנדרשות למכירת המוצר.

מבחינת אימות רעיונות המוצר באיביי, ישנם מספר אפשרויות, אך אף אחת לא יכולה להתמודד עם Zik Analytics. ZIK Analytics היא כלי מחקר מלא של איביי שמאפשר לך לגלות מוכרים נמכרים ביותר, לבחון את המתחרים שלך ולמצוא את הקטגוריות והמילות המפתח המרווחות ביותר. ZIK Analytics נותן לך יתרון על המתחרים שלך ועוזר לך להתבלט בשוק.

ניתן להשתמש ב-ZIK Analytics כדי לגלות אם המוצר שלך נמצא בביקוש מספיק, לנתח את התחרות שלך ולקבוע איזה מחיר יש לך צורך להתחרות. כדי לאמת את רעיונות המוצר באיביי באמצעות ZIK Analytics, עליך לעקוב אחר השלבים הבאים:

  • חפש מוצר ספציפי. תחילה, עליך לחפש מוצר ספציפי בטאב החיפוש. ניתן לחפש את המוצר לפי הכותרת שלו או לפי קוד מוצר אוניברסלי (UPC). ניתן לכלול כמה מילות מפתח תיאוריות ככל שניתן כדי להפוך את החיפוש שלך למדויק ומדויק יותר. כמו כן, יש לבחור את מיקום המשלוח הנכון מתוך התפריט השמאלי. ניתן גם לסנן את החיפוש שלך לפי מחיר, פורמט הרישום, מצב המוצר ומשוב. טווח התאריכים של 30 ימים למכירה מומלץ בעת אימות רעיונות המוצר.

 

לחץ על כפתור “חיפוש” שבצד שמאל לצד טאב החיפוש. סמן את תיבת הסימון העליונה בתוצאות החיפוש כדי לבדוק את כל הפריטים ובחר “בחירת Zik”.

ניתוח סיכויי הצלחה

יש שני דברים שעליך להשיג בשלב זה:

  • אימות דרישה ותחרות. מתוך “תוצאות מחקר המוצרים”, תוכל לראות את מסה המכירות, כמות הפריטים שנמכרו והרווחים ממכירות ב-30 הימים האחרונים (או טווח התאריכים שבחרת), מחיר המוצר הממוצע ואחוז המוצרים המוצלחים. מסה המכירות עוזרת לך לאמת את דרישת המוצר ומספר המוצרים המוצלחים אמת את התחרות. מסה המכירות של 500% ומעלה נחשבת כאידיאלית. כמו כן, עליך לבחור מוצרים עם לפחות 30% מוצרים מוצלחים.

אימות המחיר בשוק

 

  • עבור מוצר ‘מקלדת גיימינג אלחוטית’, אתה יכול לראות שמדד שיעור המכירה עבור מוצר זה הוא 578%, הרווחיות במכירות ב-30 הימים האחרונים היא $17,724, מחיר המוצר הממוצע הוא $40.8, והאחוז של המודעות המוצלחות הוא 31%. מדד שיעור המכירה מראה כי ישנם 5.78 קונים לכל מודעה של מוצר זה וה-31% המודעות המוצלחות מראה שמתוך כל 100 מודעות, 31% מודעות מצליחות ומוכרות לפחות מוצר אחד. בין הנתונים של המודעות ניתן לראות גם את תרשים הדיבורסיטה שמראה את רמת התחרות במוצר ואילו מוכרים יש להם חלק גדול בשוק. כמוכר חדש, תמיד כדאי לחפש מוצרים שמאוד מגוונים ולא מובילים על ידי מוכרים כמה או אחד. תרשים המגמות מראה את נפח המכירות היומיות לאורך החודש האחרון.
  • אימות מחיר השוק. בשלב זה, אתה מגביר את המחיר שבו תוכל למכור את המוצר תוך יצירת מכירות והרווח. תוכל להתחיל את המחקר שלך על ידי הבחנת משוב מהקונים. תראה את המוצרים שדומים מאוד לאלה שתתכנן למכור ובדוק כמה הם נמכרים בשווי. אם אתה לא מצליח להתחרות עם המוכרים המובילים, בדוק איך המתחילים מתקדמים ונסה להתחרות איתם.

כיצד לאמת את מחיר השוק

הקמת העסק שלך לסיבוב מכירות ב-eBay

    1. פתיחת חשבון מוכר: השלב הראשון להתחיל למכור ב-eBay הוא פתיחת חשבון מוכר או חנות eBay. זה דרוש כדי לרשום מוצרים ב-eBay. פתיחת חשבון מוכר היא חינם ויש לך אפשרות לשדרג לחנות eBay עם מינוי בתשלום בהמשך. על מנת לפתוח חשבון מוכר, עליך לספק פרטים חשובים כך ש-eBay יכול לאשר את החשבון שלך. תוכל לשנות את שם המשתמש שלך לאחר שהחשבון שלך נפתח בהצלחה.
    2. הגדרת אמצעי תשלום: הוספת אמצעי תשלום לחשבון eBay שלך מאפשר לך לקבל את התשלומים מהמוצרים שמכרת. זה פשוט מאוד לעשות זאת. רק צריך להוסיף את פרטי חשבון הבנק שלך ל”אפשרויות תשלום” בחשבון ה-eBay שלך.
    3. רישום הפריטים שלך: לאחר הגדרת חשבון ה-eBay שלך, תוכל להמשיך ולרשום פריטים למכירה. ישנם פורמטים שונים למכירה ב-eBay: רשימות במחיר קבוע או רשימות בסגנון מכרז. עליך לבחור את הפורמט הנכון עבור המוצר שלך. פריטים נדירים שבהם אתה לא יכול לקבוע את המחיר הם טובים יותר למכירה דרך מכירות במכרז.

<

  1. הגדר מדיניות ההחזרה של החנות שלך: ל-eBay יש מדיניות החזרה עבור קונים ב-eBay תחת מדיניות האחריות לקונה המבטיחה. אך מומלץ לך להגדיר מדיניות משלך בנושא החזרות. eBay מגבירה נראות עבור מוכרים שמציעים לפחות מדיניות החזרה של 30 יום. תוכל לבחור להציע מדיניות החזרה של 60 יום כדי למשוך יותר לקוחות. כדי להיות בצד הבטוח, תוכל לכלול סעיף במדיניות ההחזרה שדורש מהלקוחות להחזיר את הפריטים במצבם המקורי.
  2. משלוח ללקוחות: על פי דוח של Jungle Scout, 66% מהקונים מצפים למשלוח חינם בכל רכישה שהם עושים באינטרנט. כמו כן, על פי דיווח של A2Xaccounting, 71% מרכישות ב-eBay משלחות בחינם. אנשים אוהבים דברים חינם.
  • לכן, אם זה משתלם מבחינה עסקית, כדאי להציע משלוח חינם בחנות ה-eBay שלך.

איך להפיק את המרב מההיפוך

  • יצירת רשימות מוצר מעוצבות: זה ברור שרשימות החנות שלך צריכות להיות מושכות כדי למשוך קונים. ישנם דברים מסוימים שיש למקסם בעת יצירת רשימת ה-eBay שלך:
  • מילות מפתח: ודא שכל מילות המפתח שלך מופיעות בכותרת ובתיאור. עליך להימנע משטיפת מילות מפתח כדי לא להפר את מדיניות החיפוש של eBay. שטיפת מילות מפתח עשויה לגרום להסרת הרשומה שלך.
  • כותרת: הכותרת שלך היא החלק החשוב ביותר ברשומה שלך ב-eBay. כדי למקסם את האופטימיזציה של הרשומות שלך לאלגוריתם החיפוש של eBay, עליך לכלול את המילות המפתח החשובות ביותר שלך בתחילת הכותרת ומילות מפתח ממושכות רלוונטיות. ניתן למקסם את הכותרות שלך בעזרת כלי ה-Zik Analytics eBay Title Builder. ניתן להשתמש בכלי חזק זה כדי ליצור כותרות שישגו דירוג גבוה וישפיעו על יותר קונים.
  • תיאור: תיאור הפריט שלך הוא חלק חשוב נוסף ברשומה שלך. עליך לוודא שכל מילות החיפוש הרלוונטיות מופיעות בתיאור שלך, תוך יימנע משטיפת מילות מפתח.
  • תמונות המוצר: כלול תמונות באיכות גבוהה שצולמו בתאורה טובה. התמונות שלך חייבות להיות בגודל של לפחות 500 פיקסלים בצד הארוך ותוכל להוסיף עד 12 תמונות.
  • מחיר: המחיר שלך משפיע על דירוג המוכר שלך ומספר המכירות שאתה מבצע. וודא שהמחיר שמופיע ברשומתך הוא מתחרה מספיק.
  • שפר את דירוג המוכר שלך: דירוג המוכר שלך ב-eBay משפיע על האמון של הקונים בך וגם על דירוג הרשומות שלך. דירוג המוכר שלך מוגדר על ידי הגורמים הבאים: תיאור הפריט, תקשורת, זמן המשלוח ודמי טיפול. מוכרים שעומדים בתקן הגבוה ביותר של שירות לקוחות ב-eBay מסווגים כ”טופ רייטד” (Top Rated).
  • זמן המשלוח: משלוח מהיר מאפשר לך להתחרות עם מוכרים אחרים ב-eBay. וודא שאתה מעביר לקונים את התאריכים המשוערים למסירה.
  • התמחה: להיות לך תחום מובהק ב-eBay מאפשר לך לפתח ניסיון באותה קטגוריה ולספק ערך גדול יותר ללקוחותיך.
  • הפחת את דמי האריזה: הוצאות האריזה יכולות לגרום להפחתת הרווחים של העסק שלך. ניתן לרכוש פריטים כמו דיו למדפסת ותוויות משלוח בכמויות גדולות כדי לחסוך כסף.

 

מסקנה

ישנן מספר אפשרו

יות שונות כשמדובר במכירת מוצרים באינטרנט לרווח. ניתן לבצע משלוח מספק מ-AliExpress, למכור מוצרים פרטיים בתווית פרטית, לפתוח חנות בתחום מוגבל ולמכור מוצרים ידניים, או לסחור ברשת eBay.

מסחור ברשת eBay הוא פעילות שקלה להתחיל ודורשת פחות או אף אין הוצאות ראשוניות. כל שעליך לעשות הוא לוודא שאתה ממוקד בקטגוריות הנכונות ושאתה קונה במחיר נמוך ממחיר המכירה. אם תוכל להשקיע את הזמן הנדרש, מסחור ברשת eBay יכול להביא לך הכנסה קבועה שיכולה להשלים את העבודה שלך ביום.

 

שאלות נפוצות

האם מסחור ברשת eBay רווחי?

כן. מסחור ברשת eBay יכול להיות פעילות רווחית מאוד. ניתן להרוויח מאות אלפי דולרים בכל חודש ממכירה מחדש של מוצרים ברשת. דניאלה פלורס, מוכרת בעסק חלקי ב-eBay, טוענת שהיא מרוויחה בין 750 עד 1000 דולר בכל חודש ממכירה מחדש של גיטרות משומשות ופריטים אחרים ב-eBay.

כמות ההכנסה שתרוויחו בכל חודש תלויה בהזמן שתשקיעו, בכמות המחקר על המוצר והשוק שביצעתם, ובשאילתא האם הפריטים שרשמתם למכירה דרושים או לא.

 

אילו הם הפריטים הטובים ביותר לסחור?

כדי להפעיל את העסק שלך במסחור ברשת eBay בהצלחה, נהוג להתמקד בפריטים בתמורה נמוכה שמבוקשים מאוד. הפריטים הטובים ביותר לסחור ב-eBay הם:

  • רהיטים: רבים מוכרים רהיטים באיכות גבוהה במחירים מופקעים כדי להיפטר מהם. ניתן לשקם ולשדרג את הרהיטים האלה ולמכורם ברווח.
  • ציוד ספורט: קטגוריית הכושר היא מוכרת ביותר בעונתית ב-eBay. פריטים כמו רצועות ריצה ואופני תרגול תופסים הרבה מקום ולפעמים, המוכרים מוכנים להציעם במחירי חגיגה. סוגים אחרים של ציוד ספורט כמו אופניים, פריטים לכדורגל, פריטים להוקי, פריטים לכדורסל ועוד, כדאיים גם לשקול.
  • כלי עבודה חשמליים: כלי העבודה החשמליים נרכשים כמעט תמיד במצב משומש מאחר והם יקרים במחירם החדש. ניתן למצוא כלי עבודה חשמליים במצב טוב במכירות חצר או באתרי מודעות מסווגות ולמכור אותם ב-eBay.
  • ביגוד: ביגוד וינטאג’ הוא מקור יציב להכנסה עבור חלק מהמוכרים ב-eBay. אם תוכל להשקיע את הזמן והעבודה הדרושים, תוכל להרוויח רווח רב ממכירת ביגוד. ניתן גם למצוא חולצות רטרו ייחודיות במכירות חצר ולמכור אותן ב-eBay.
  • כלי נגינה: לפעמים, כלי נגינה כמו פסנתרים, קלידים וגיטרות פשוט נותרים בבתים של בעליהם, מתקבצים אבק ואף אחד לא שם לב להם, עד שמישהו מבחין בהם ומשכח אותם מייד לאחר מכן. הכלים האלה נמכרים במחיר מופקע כדי להיפטר מהם ולשחרר מקום. אם תחפש היטב, תוכל למצוא כלים נגינה זמינים לרכישה במחיר שהוא תמיד חטיפה ולמכור אותם לרווח.
×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK