אוברות בחנות eBay | האם חנות eBay שווה ב-2023

הקמת חנות eBay מתבצעת בעלות. נקודה. אך ישנם המון פרמטרים שעליך לשקול כאשר אתה מחליט אם כדאי להשקיע כל סכום כסף.

האם חנות eBay שווה ב-2023?

האם פתיחת חנות eBay היא השקעה חכמה?

אם אתה מחפש תשובות לשאלות הללו, אתה מגיע למקום הנכון. אם אתה מחפש מקור רווח פסיבי, מכירה ב-eBay כנראה עבר במוחך.

בשנת 2022, יש חישוב מוערך של 152 מיליון קונים ב-eBay. בעוד כמות חנויות eBay גוברת, הגישה והאסטרטגיה הנכונה עדיין יכולות לסייע לך לנצור את היתרונות מבעלות חנות eBay משלך.

לפני שתבצע הרשמה לחנות בסיסית, חנות מתחילים או מנווד חנות עם מינוי חנות eBay גבוה יותר, הקפידי להקדיש זמן ולקרוא את מדריך זה כדי לגלות אם חנות eBay יכולה לעזור לך להגדיל את מכירותיך ורווחיך!

המשך לקרוא כדי לגלות….

סקירת המאמר

מנוי לחנות eBay כנגד חסר מנוי לחנות
יתרונות החנות ב-eBay
1. יותר רישומים בחינם
2. חסכון בדמי ערך סופיים
3. ציוד למשלוח בחינם
4. ראיון מוגבר
5. הזדמנויות ייבוא מורחבות
6. גישה לנתונים ותובנות אנליטיות
מחשבות סופיות על יתרונות חנות eBay

 

מנוי לחנות eBay כנגד חסר מנוי לחנות

הדרך הטובה ביותר להבין את יתרונות חנות eBay היא להשוות אותם לחשבון המוכר החינמי ב-eBay.

השגת מנוי לחנות eBay עולה כסף, אך זה מציע מיקום מרכזי באתר השוק שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלך יכולים לגשת למגוון הפריטים שאתה מוכר ב-eBay. זה מאפשר לך להרוויח יותר כסף בלי לצרוך את התהליך המורכב של בניית אתר עסקי משלך מאפס.

אם אתה חושב ששילוב מנוי לחנות eBay הוא יקר, חשוב לחשוב מחדש. העלויות לבנות אתר עסקי מאפס ולתשלום על תחזוקת האתר (כגון דומיין, אחסון, עיצוב אתר וכו’) מצטברות להמון כסף. אך אם אתה פותח חנות eBay, תוכל לשלם על דמי החנות ולהתחיל למכור ב-eBay מייד.

בהשוואה לשימוש בחשבון eBay החינמי למכירה, זו אופציה מצוינת אם אתה מוכר רק מדי פעם או כתחביב. אך אם תכננת להגדיל את המכירות עקב כמות התעבורה שה-eBay מביא לחנות שלך (אם הרשומות שלך מאובטחות בצורה טובה), אז חשבון eBay חינמי לא יספיק.

שימוש בחשבון eBay חינמי מגביל את מספר הפריטים שאתה יכול למכור ב-eBay. המגבלה למוכרים חדשים ב-eBay היא 10 רשומות לחודש או ערך כולל של עד 500 דולר לחודש. אם ברצונך להגדיל את המגבלה על רקע מכירה, עליך להוכיח כוח ואמינות כמוכר ולקבל משוב חיובי מהלקוחות שלך.

עם הגעת למספר לקוחות חדשים ומכירות נוספות, יהיה עליך להרחיב את העסק שלך כדי להתמודד עם הביקוש. בנקודה זו, יהיה ראוי לשלם עבור מנוי חנות (בין אם זה מנוי שנתי או מנוי שנתי) כדי להגדיל את נפח הרשימה הזמינה בחנות ה-eBay שלך.

 

היתרונות של חנות eBay

האם העלות של חנות eBay שווה את זה? התשובה הקצרה היא כן. שילמו עבור תשלום החנות ב-eBay יפתח יתרוונות נוספות עבור חנות ה-eBay שלכם שיסייעו למקסם את דמי המנוי שלכם.

 

1. עוד מודעות חינם

מספר אחד ברשימת יתרונות חנות eBay הוא היכולת להגדיל את נפח המודעות בחנות ה-eBay שלך. שוב, היתרון הזה יחול על מוכרי eBay המתאווים לגדול עם העסק הקטן שלהם ולהפוך אותו למקור הראשי של הכנסה שלהם.

גישה לעוד מודעות חינם מאפשרת לך ליהנות מהזדמנות להגביר את מכירותיך. לכן, שילמו עבור מנוי לחנות מאפשר לך לחסוך כסף, במיוחד אם יש לך קטלוג מוצרים רחב.

לדוגמה, תוכנית החנות הפופולרית מאפשרת מקסימום 250 מודעות לחודש עם דמי הכנסה של 0.30 דולר עבור כל מודעה נוספת. אם ברצונך להוסיף 320 מודעות לחנות ה-eBay שלך, עליך לשלם 7.95 דולר לחודש (עבור תוכנית החנות הפופולרית) ודמי הכנסה עבור המודעות הנוספות (70 מודעות נוספות). זה יהיה שווה לערך 21 דולר נוסף בדמי המודעות בחנות ה-eBay שלך.

אם יש לך תוכנית חנות בסיסית, תוכל לרשום עד 1,000 מוצרים בחנות ה-eBay שלך. לכן, אם יש לך 1,200 מודעות בחנות ה-eBay שלך, אתה משלם דמי הכנסה עבור ה-200 פריטים הנוספים בחנות שלך. דמי הכנסה עבור תוכנית החנות הבסיסית הם 0.25 דולר למודעה, או שווה ל-50 דולר נוספים על תוכניות החנות ה-eBay.

זה חשוב לתכנן את נפח המודעות בחנות שלך כדי שתוכל לבחור את רמת המנוי לחנות המתאימה ולחסוך כסף בטווח הארוך. אם אתה משלם יותר דמי הכנסה מאשר המכירות שאתה עושה, ייתכן כי עתה הגיע הזמן לשקול לשדרג את תוכנית המנוי לחנות שלך כדי לקבל יותר מודעות ללא דמי הכנסה בחשבונך.

 

2. חסכון בדמי ערך סופיים

חסכון בדמי ערך סופיים הוא עוד יתרון חשוב ההופך את חנות eBay לשווה להשקיע בה. דמי ערך סופיים הם אחד מן הדמי עסקיים שעליך להתמודד עמם. זה לא שונה כאשר אתה מנהל חנות eBay ביחס לעסקים אחרים.

אולם, דמי ערך סופיים הם אחד העלויות הגדולות ביותר לחנויות eBay. האחוז ש-eBay מגביל ממך מכל המכירות ילך ויתלו בקטגוריה בה הפריט נרשם. אבל כאשר אתה משלם על מנוי לחנות eBay, תוכל להפחית את דמי הערך הסופי בכל מכירה שנעשתה.

לדוגמה, יש לי מנוי לתוכנית החנות הבסיסית ב-eBay. עם מנוי זה, הדמי ערך הסופי המוזל ש-eBay גובה על חנות שלי לכל מכירה מתקטן מ-10% ל-9.5%. בזמן שדמי ערך הסופי המוזל הזה נראה לא הרבה, זה צובר עבור כל מכירה שביצעת.

אם נכניס $1,000 בחודש הזה ממכירות שביצעת, eBay יגבה רק $95 ולא $100! זה $5 נוסף בכיס שלך ולא בכיס של eBay כשיש לך מנוי לחנות. ככל שהמכירות שלך גבוהות יותר, גבוהה יותר הרווח הנטו שלך!

 

3. ציוד למשלוח בחינם

אחת מהיתרונות של החנות ב-eBay שבעלים של חנות יכולים להנות ממנה היא הקופון המוזל על ציוד למשלוח עם המותג של eBay! נצל את ההזדמנות כדי לבנות חנות ב-eBay מקצועית שמשפרת את אמינות החנות שלך.

עם ציוד המשלוח בעיצוב eBay, תוכל להשתמש בו כאשר אתה מכרז את הפריטים ושולח אותם ללקוחותיך. זה מעניק להם הרגשה שהחנות שלך ב-eBay היא חנות רשמית, ובכך תעזור להגביר את נאמנות הלקוחות ולשפר את שיעור השמירה על לקוחות.

ההטבה בהנחה על ציוד המשלוח קטנה מבחינה כלכלית. אף עם זאת, היתרון הגדול ביותר הוא האפשרות לבנות את המותג של חנות ה-eBay שלך כעסק רשמי.

 

4. הגברת הנראות

חשוב לציין כי רכישת תוכנית מנוי לחנות ב-eBay אינה מגבירה את הנראות של המוצר שלך ממוצרים אחרים באופן אוטומטי. עליך להמטיא את רשימות ה-eBay שלך כך שתוכל להתמקד במילות המפתח הנכונות כאשר אתה מוכר ב-eBay, וזה יקל על הלקוחות למצוא את המוצרים שלך.

אך יש לך את הפוטנציאל להגביר את הנראות על ידי יכולת לפרסם יותר פריטים בחנות ה-eBay שלך בחינם. תוכל לפרסם כמות רבה של מוצרים בחשבון שלך בלי לשלם תוספת, וכך להעניק לחנות ה-eBay שלך נראות רבה יותר ולהציג את המוצרים ליותר לקוחות.

הקפד להשקיע בטכניקות תוכנות למיתוג במנועי החיפוש כדי לשפר את הנראות של הרשימות של המוצרים שלך בחיפושים.

 

5. הזדמנויות לבניית מיתוג נוספות

בנוסף לגישה לציוד משלוח בעל המותג של eBay, באמצעות המינוי לחנות תהיה לך גם הזדמנויות נוספות לבניית מיתוג לחנות שלך ב-eBay. תוכל לקבל גישה לכלים לבניית מיתוג כמו URL אישי, גישה למוצרים בלעדיים וחנות מותאמת אישית.

כל השיפורים האלו לחנות ב-eBay מאפשרים לך להגביר את ההיכרון במותג. כשתצליח להקים היכרון במותג, תוכל להשיג יותר לקוחות קיימים וחדשים. זה יאפשר לך להדגיש את התפקיד שלך מול מוכרים אחרים ב-eBay.

עם הזמן, המיתוג מאפשר לך לקבל לקוחות נאמנים יותר ולהביא מכירות עקביות לחנות ב-eBay שלך.

 

6. גישה לנתוני ניתוח ותובנות

עם מנוי לחנות ב־eBay, יש לך גישה לנתוני ניתוח ותובנות עבור החנות שלך. זה מאפשר לך לעקוב אחר ביצועי החנות ולקבל החלטות מושכלות בנוגע לעסק שלך.

בנוסף, מחיר המנוי לחנות ב־eBay שווה כל כך מאחר ובהשוואה לאי החיבור למנוי לחנות ב־eBay בטווח הרחוק. זה נותן לך יותר הזדמנויות לחסוך כסף מאחר ואתה יכול לגשת למנהל הקידום, שאינו זמין לבעלי חשבון חינמי ב־eBay. מנהל הקידום הוא בלעדי למנויים לחנות ב־eBay.

מנהל הקידום זמין למנויים לחנות הוא כלי שיווק עוצמתי. הוא מאפשר לך להגדיר הצעות מיוחדות דרך הסל המוכר של eBay. תוכל להגדיר מבצעים אלו כדי למשוך עוד קונים ולהגביר את המכירות בחנות ה־eBay שלך.

באמצעות מנהל הקידום תוכל להפעיל מבצעים וקמפיינים שיווקיים כדי להגביר את המכירות ולהשיג את היעדים שלך.

 

מסקנות סופיות על היתרונות של חנות ב־eBay

אל תפסיק להעריך את ההשפעה של המכירה ב־eBay או בכל פרקטיקה גדולה אחרת בשווקים המקוונים. באפשרותך להשתמש בפופולריות של מנוי לחנות ב־eBay כדי לרשום את המוצרים שלך ולייצר מכירות. הקונים יותר סביר שיקנו פריטים אם הם סומכים על המותג שמוכר את הפריטים האלה.

במקרה זה, eBay הוא אחד מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם. תהנה מיתרונות רבים כאשר אתה משלם עבור מנוי לחנות, ובעצם המנוי על עצמו ישיב לך בזמן הארוך כאשר אתה יכול ליהנות מהיתרונות המצוינים המפורטים לעיל.

אז, האם חנות ב־eBay שווה בשנת 2023? כן! לשלם עבור מנוי לחנות ב־eBay הוא השקעה יציבה, אך ודא שאתה עוקב אחר השיטות הטובות ביותר למכור ב־eBay כדי להשיג את המרב מההשקעה הזו.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK