ספקי הגשות ישירות האוסטרליים הטובים ביותר עם משלוח מהיר

האם אתה מחפש את הספקים הטובים ביותר לספקי הגשות ישירות באוסטרליה? אז אתה במקום הנכון. אוסטרליה היא השוק למכירות באינטרנט האחד-עשר בגודלו בעולם ומסחר האלקטרוני מהווה כ-9% ממסחר הקמעונאי במדינה.

ישנן המון הזדמנויות בעסק הספקים הישירים באוסטרליה, עם תחרות נמוכה ונפח גבוה של מסחר, מה שמבטיח שחנות מקוונת תצליח בשוק האוסטרלי.

ישנם מספר רב של ספקי הגשות ישירות באוסטרליה, אך לא כולם מציעים את אותה איכות. אם אתה מחפש את הספקים הטובים ביותר לספקי הגשות ישירות באוסטרליה, אז מאמר זה מיועד בדיוק לך.

הנה סקירתנו של תשעה מהספקים המובילים ביותר באוסטרליה:

– אמזון אוסטרליה
– Banggood אוסטרליה
– AliExpress אוסטרליה
– Kogan
– Factory Fast
– Catch אוסטרליה
– Target אוסטרליה
– Colour Blocker
– Ozdingo

1. Amazon אוסטרליה

Amazon - אוסטרליה

מאז ההשקה שלהם בשנת 2017, Amazon אוסטרליה התפתחה והפכה לאחת מחנות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בשוק האוסטרלי.

 

אף שהם חנות קמעונאית, הם עדיין מספק נמוך מעליות לעסק שלך של ספקי הגשות ישירות מכיוון שהם מציעים גישה למגוון רחב של מוצרים באיכות מרחבי העולם. תוכל למצוא הכל ממוצרי חשמל, אופנה ועוד במחירים מעולים ב-Amazon.

אמזון אוסטרליה היא מקום מצוין לקניות אם אתה מעוניין לקבל את הפריטים שלך במהירות. להם זמני משלוח מהירים, ותוכל לסמוך עליהם באופן קבוע למשלוח מהימן בתוך המדינה. תוכל אפילו לקבל מוצרים תוך 1-2 ימים עם חברות פריים.

כחברת ספקי הגשות ישירות, סוג זה של מהירות חשוב גם עבורך. אתה יכול גם לבנות אמון בלקוחות על ידי הצעת זמני משלוח מהירים המשפרים את חוויית הקנייה של הלקוחות שלך.

כאשר אתה משיג מוצרים מ-Amazon, השגת מגוון וכמות מוצרים אינה בעיה. תוכל למצוא כמעט כל דבר שאתה מחפש – ובמהירות. יש גם את חלק המוצרים הנמכרים ביותר של אמזון שהוא כלי נהדר לספקי הגשות ישירות מאחר והוא מכיל את המוצרים הנמכרים ביותר בשוק האוסטרלי.

תכונה נוספת שהופכת את אמזון אוסטרליה לאחד מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה היא איכות שירות הלקוחות שלהם. הם מספקים שירות לקוחות עגול השעון שיכול לטפל בך במהירות ולטפל בכל הדאגות שלך.

 

2. Banggood אוסטרליה

Banggood - אוסטרליה
עוד ספק מרכזי של ספקי הגשות ישירות באוסטרליה הוא Banggood אוסטרליה. מאז ההשקה שלהם בשנת 2006, Banggood הקים מחסנים בגרסאות שונות של העולם, כולל אוסטרליה.

בזכות המחסן שלהם באוסטרליה, ספקי הגשות ישירות מציעים זמן משלוח מהיר מאוד. בגדול, מוצרים שנרכשים בפלטפורמה אינם צריכים להישלח ממקצה למקצה של העולם מאחר והם נמצאים במלאי במחסן.

Banggood הוא ברירה מצוינת אם אתה מחפש ספקי הגשות ישירות. הנוכחות שלהם בסין מאפשרת להם גישה למגוון רחב של מוצרים במחירים הרבה נמוכים יותר מאשר לספקי הגשות ישירות אוסטרליים אחרים. תוכל לקבל מוצרים באיכות גבוהה במחירי סיטונאות ב-Banggood. הם מציעים גם משלוח בינלאומי חינם על חלק מהמוצרים שלהם, כך שתוכל גם להציע ללקוחות שלך הצעה מעולה.

בנוסף, ל-Banggood יש תכנית של ספקי הגשות ישירות עבור אנשים שרוצים להתחיל בספקי הגשות ישירות. עם מרכז הספקי הגשות ישירות של Banggood, עסקי ספקי הגשות ישירות יכולים לקבל גישה למגוון כלים רבים כגון Shopify API ו-eBay API המשפרים את איכות השירות שלהם.

 

3. AliExpress אוסטרליה

AliExpress - אוסטרליה

AliExpress הוא אחד משוקי הקמעונאות הגדולים ביותר בעולם. מאז ההשקה שלהם בשנת 2010, חלק הקמעונאות של קבוצת AliBaba הקים את הנוכחות שלו בכ-190 מדינות ברחבי העולם, כולל אוסטרליה. הוא הקים גם את הנוכחות שלו כספק עליון לספקי הגשות ישירות באוסטרליה.

הנוכחות שלהם בסין מאפשרת להם גישה למגוון רחב של מוצרים זולים שיכולים ליצור רווחים גבוהים לעסק שלך של ספקי הגשות ישירות. AliExpress הוא ספק כחולים לספקי הגשות ישירות באוסטרליה.

למעבר ליתרון המחיר, בחנות המקוונת יש מיליוני מוצרים באיכות גבוהה בקטגוריות ותת-קטגוריות שונות. ודומה ל-Banggood, להם גם תכנית הגשות ישירות עבור עסקי הגשות ישירות.

 

4. Kogan

Kogan
Kogan היא שוק קמעונאי אוסטרלי המספק מוצרים ממגוון רחב של ספקים, כמו גם מותגים פרטיים שלהם. הם הספק המקוון הגדול ביותר באוסטרליה, עם מעל עשרה מיליון מוצרים שנמכרו בשנה האחרונה (כגון 2021).

בנוסף להיות החנות המקוונת הגדולה ביותר באוסטרליה, Kogan הם גם אחד מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים מספרי כתב, פריטי אופנה, ציוד לחיות מחמד, מוצרים לתינוקות וגם מוצרים אלקטרוניים ומחשבים.

מה גורם ל-Kogan להיות אחד מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה?

  • משלוח מהיר: בשל הנוכחות שלהם באוסטרליה, Kogan מציעים זמן משלוח מהיר ללקוחותיהם האוסטרלים וגם הניו-זילנדים. זמן משלוח מהיר מסייע לעסק המקוון שלך בבניית אמון בין הלקוחות שלך.
  • Kogan First: זוהי חברות המנוי הבלעדית של Kogan. חברי Kogan First יכולים ליהנות ממשלוח חינם, הנחות בלעדיות ופריבילגיות מיוחדות נוספות. כחבר Kogan First, לקוחות שלך יכולים ליהנות מחלק מהפרקים שאתה נהנה מהם על Kogan.

ישנם מיליוני מוצרים ב-Kogan שלקוחות רגילים לא תמיד יכולים לגשת אליהם, אך בחנות המקוונת שלך הם יכולים לגשת למוצרים אלו בקלות. Kogan הוא ספק ספקי הגשות ישירות מושלם עבור עסק מקוון שמעוניין למכור מוצרים אוסטרליים.

 

5. Factory Fast

Factory Fast
Factory Fast הוא ספק נוסף של ספקי הגשות ישירות אוסטרלי. אולם, בניגוד לספקי הגשות האחרים שמוצגים במאמר זה, מוצריהם מתמקדים בעיקר בפריטים כמו ציוד לבית ולסגנון החיים, רהיטים, ציוד לספורט וכושר ועוד.

אחת התכונות שהופכות את Factory Fast לאחד מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה היא

    • תוכנית ריסיילרים: הם מציעים פיצויים מיוחדים לאנשים שרוצים למכור מחדש את המוצרים שלהם כמו ספקי הגשות ישירות. אם אתה מנהל עסק של ספקי הגשות ישירות, הם יכולים לעזור עם הנושאים הקשורים למשלוח ולמסירה תוך שאתה פשוט מזין את פרטי המשלוח של לקוחותיך. הם מציעים גם הנחות ליחידות הרוכשות בכמויות גדולות.

 

6. Catch אוסטרליה

Catch - אוסטרליה
Catch אוסטרליה היא חנות מקוונת מובילה באוסטרליה עם מעל 15 שנות קיום ומעל 3 מיליון לקוחות פעילים. היא גם אחת מספקי הגשות ישירות המובילים באוסטרליה. עם מגוון רחב של מיליוני מוצרים במחירים תחרותיים, Catch היא ספק מעולה לספקי הגשות ישירות.

Catch Australia היא חנות מקוונת שפותחה על ידי אוסטרלים עבור אוסטרלים. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה בהתאם לביקוש מלקוחות אוסטרלים. כדי לשפר עוד יותר את מרוצת הלקוחות, יש להם שני מרכזי מילוי מקומיים בסידני ובוויקטוריה.

מרכזי המילוי הלוקליים הללו מסייעים בהבטחת זמני משלוח מהירים המועילים לספקי הגשות ישירות באוסטרליה.

אם אתה מנהל חנות הגשות ישירות, תוכל להגדיר שולי רווח גבוה על ידי השתמשות ב-“עסקאות היום” ב-Catch Australia. תוכל גם ליהנות ממשלוח חינם ועסקאות בלעדיות נוספות עם חברות ה-OnePass שלך. מחיר החברות OnePass הוא 4 דולרים לחודש או 40 דולרים לשנה, ועם חברות ה-OnePass תוכל ליהנות מהנחות שמגיעות עד 70%.

 

7. Target אוסטרליה

Target - אוסטרליה
Target אוסטרליה התחילה כחנות עם קירות ואבן, אולם חנות מקוונת פותחה כך שהיא הפכה להיות אחת משוקי הקמעונאות המקוונים הגדולים ביותר. Target אוסטרליה פיתחה גם את שמה כספק מוביל באוסטרליה לספקי הגשות ישירות.

הם מוכרים מוצרים הכוללים פריטים נשים, פריטים לגברים, מוצרים לתינוקות, פריטי בית ופריטי בידור.

למה Target אוסטרליה היא אחת מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה?

  • הנחות מעולות: Target אוסטרליה מציעה הנחות מעולות על מגוון רחב של מוצרים שלה. אם אתה מנהל חנות הגשות ישירות, תוכל ליהנות מהנחות נהדרות ועסקאות בלעדיות מ-Target עם חברות ה-OnePass כמו ב-Catch אוסטרליה.

זמן משלוח מהיר: Target אוסטרליה מציעה שני סוגים של זמני משלוח. משלוח ביום הבא ומשלוח סטנדרטי. אפשרות המשלוח ביום הבא יכולה לאפשר משלוח של מוצרים בתוך 24 שעות, וזה מבוצע עם תשלום נוסף על המשלוח. זמן המשלוח הסטנדרטי הוא בין 3-7 ימים. ללקוחות יש אפשרות ליהנות ממשלוח ביום הבא רק על מוצרים שמקיימים את התנאים הנדרשים.

יכולות למסור מוצרים ללקוחות בתוך שבוע הן אחת מיתרונות ספק הגשות ישירות הזה.

עבור הזמנות בסכום מעל AU$45, משלוח סטנדרטי הוא חינם, ועבור הזמנות בסכום נמוך מ-AU$45 יש תשלום של AU$9. משלוח ביום הבא, עם זאת, עולה $11.95 אם המוצר שלך מתאים.

 

8. Colour Blocker

Colour Blocker
Colour Blocker היא אחת מספקי הגשות ישירות המובילים באוסטרליה. לעומת ספקי הגשות ישירות האחרים שצוינו במאמר זה, Colour Blocker היא בעיקר ספק גשות ישירות המתמקד בשוק האוסטרלי. הם מציעים אלפי מוצרים הכוללים מוצרי אלקטרוניקה ופריטי בית וסביבה במחירים סיטונאיים לאנשים שמעוניינים לבצע גשות ישירות.

כמה מהתכונות שהופכות את Colour Blocker לאחת מספקי הגשות הישירות הטובים ביותר כוללות:

  • שירותים סיטונאיים: למערכת ישירות גישה מובנית, הם מציעים שירותים סיטונאיים למקורות מקוונים באוסטרליה. הסכום המינימלי לביצוע הזמנה עם מחירים סיטונאיים הוא 250 דולר, והם מציעים מחיר סיטונאי לכל מותגי המוצרים. זה עוזר להפחית את הסיכון של רווחים נמוכים בעסק הגשות הישירות שלך.
  • משלוח מהיר: זמן המשלוח מ-Colour Blocker נע בדרך כלל בין 1-3 ימים, למעט במקרים מיוחדים בהם נעשה שימוש בשירות המסירה של אוסטרליה פוסט. זמני משלוח מהירים יתרוני מאוד לבניית האמון של הלקוחות אם אתה מנהל חנות מקוונת.
  • משלוח חינם: עבור הזמנות בסכום מעל 500 דולרים, ניתן ליהנות ממשלוח חינם. כחלק מתוכנית הגשות הישירות שלהם, תוכל ליהנות ממשאבים חינמיים מ-Colour Blocker כדי לשפר את העסק שלך.

 

9. Ozdingo

Ozdingo
Ozdingo היא חנות מקוונת המוכרת מוצרים מספקים אוסטרליים לשוק האוסטרלי. הם מוכרים מגוון קטגוריות של מוצרים כמו מוצרי חשמל לבית, מוצרי אלקטרוניקה, ציוד לחיות מחמד, מוצרים מסחריים ותעשייתיים ופריטי אופנה.

בנוסף להיות שוק פרטי מוביל, היא גם ספק מוביל של הגשות ישירות באוסטרליה. אילו תכונות הופכות את Ozdingo לספק המוביל של גשות ישירות באוסטרליה?

      • זמן משלוח מהיר: הזמנות הלקוחות מעובדות ומוצפנות תוך יום אחד מרגע ביצוע ההזמנה. תכונה זו מתאהבת בספק ההזמנות הישירות לקוחותיהם משום שספק גשות ישירות יעיל מחייב משלוח מהיר.
      • משלוח חינם: Ozdingo מציעה משלוח חינם ללקוחותיהם באוסטרליה. הם הם ספק כדאי מבחינת המחיר אם ברצונך לבצע גשות ישירות.
      • מדיניות החזר כספי: הם מציעים מדיניות החזר כספי של 30 יום. אם אתה לא מרוצה מהמוצר שרכשת, תוכל להחזירו תוך 30 יום ולקבל את הכסף ששילמת חזרה.
      • מכירות ניקיון: תוכל ליהנות מהנחות ענק על מוצרים דרך מכירות הניקיון המקוונות של Ozdingo. למרות ש-Ozdingo אינה ספק גשות ישירות מרכזי, הם מציעים לספקים קטנים באוסטרליה מדידות לחסכון בעלויות, כולל משלוח חינם.

 

ספקי הגשות ישירות אחרים באוסטרליה

מלבד הספקים האוסטרליים שצוינו לעיל, ישנם רבים ספקי הגשות ישירות באוסטרליה ששווים לציון. אחד מהם הוא Dropshipzone שהוא בעיקר ספק גשות ישירות כמו Colour Blocker. הם מוכרים מוצרים ממספר מותגים אוסטרליים כמו Artiss, Giselle Bedding, Devanti, Keezi, Everfit, i.Pet, Cefito ועוד.

Dropshipzone מציעה שירותי גשות ישירות כך שספקים אוסטרליים קטנים מזינים את פרטי המשלוח של לקוחותיהם ו-Dropshipzone משלחת את המוצר לקונה הסופי.

עוד חברת גשות ישירות היא iDropShip. iDropShip מציעה שירותי גשות ישירות ללקוחות אוסטרליים וגם לספקים אוסטרליים קטנים אחרים. הם אפילו עוזרים למוכרים לבצע גשות ישירות של מוצריהם דרך החיבור שלהם לחנות Shopify.

רוצה למצוא רשימות אחרות של ספקי גשות ישירות?

 

כיצד להתחיל בגשות ישירות באוסטרליה

התהליך של גשות ישירות מתחיל עם בחירת ספק. לאחר בחירת הספק, עליך לבחור את התחום שלך.

בחר את התחום שלך

אם אתה חדש בתחום הגשות ישירות, ייתכן שיהיה טוב להימנע ממוצרים עם תחזוקה גבוהה שדורשים זמן ומאמץ נוסף מצידך.

מוצרים בקריאה גבוהה יכולים להיות קשים למציאה, אך ישנן כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור לך להגביר את האפשרויות שלך. לדוגמה, ניתן לבצע מחקר שוק ולחפש תחומים עם מחיר ממוצע של מעל AU$50 ותחרות נמוכה. בנוסף, ניתן להשתמש ב-Google Trends כדי למצוא מוצרים פופולריים.

 

למד על העלויות

אם ברצונך להתחיל בגשות ישירות באוסטרליה, עליך לדעת אילו עלויות עשויות להיות לך. תתבקש לשלם על התקנת חנות Shopify או רכישת שם דומיין עבור אתר אינטרנט. עשויות להיות גם עלויות נוספות מהספקים שלך, מאחר וחלק מהם עשויים לגבות דמי שירות. מסים על הסחורות והשירותים הם עוד עלות שתישא בחשבון ככל שעסקך גדל.

 

הקמת נוכחות מקוונת

עכשיו, הגיע הזמן להתחיל.

לפני הכל, עליך לבחור שם ודומיין עבור האתר שלך. לאחר מכן, עליך למצוא ספק אירוח עבור האתר שלך. חלק משירותי האירוח הטובים ביותר באוסטרליה כוללים את FastComet, Hostinger, HostPapa, ועוד. לאחר שהדברים האלה הוגדרו, יש לך שתי אפשרויות להפעלת האתר שלך: באמצעות WordPress או באמצעות פלטפורמה אוטומטית כמו Shopify.

לאחר הקמת האתר, יש לוודא ליישם את טכניקות ה-SEO על האתר, במיוחד על דף המוצרים שלך.

 

צור את האסטרטגיה השיווקית שלך

עליך לשקול אילו ערוצים ייתכן שיתאימו לקהל היעד שלך.

אם קהל היעד שלך הם אנשים צעירים, פרסומות ברשתות החברתיות עשויות להיות ברירת המחדל הטובה יותר מאופטימיזציה למנועי חיפוש או פרסום בתשלום במנועי חיפוש.

כל עוד ישנם אפשרויות, יש לוודא לכלול המלצות מלקוחות מרוצים. הן יעניקו לקונים הפוטנציאליים את הביטחון שהם צריכים כדי להשלים את הרכישה שלהם.

 

שאלות נפוצות (FAQs)

כיצד אני מוצא את ספקי הגשות הישירות הטובים ביותר באוסטרליה?

חלק מהגורמים שעליך לשקול בקביעת הספקים הטובים ביותר לגשות ישירות כוללים זמן משלוח, איכות מוצרים, הנחות ומבצעים, מדיניות החזרה ושירות לקוחות. ספקי הגשות ישירות צריכים להקפיד להתייחס לגורמים אלו מאחר ואיכות השירות של הספק משפיעה על איכות השירותים שלהם בגשות הישירות.

כאשר אתה מוצא ספקי גשות ישירות באוסטרליה, יש לשקול את זמני המשלוח מאחר וגורם זה יכול להשפיע על העסק שלך. תחילה, עליך לבדוק את זמני העיבוד מכל אחד מספקי הגשות הישירות. לאחר מכן, עליך לאמת את זמני המשלוח מהאתרים שלהם על ידי הזמנת מוצרי מבחן.

על ידי הזמנת מוצרי מבחן, תוכל לאמת ספקים אמינים. מוצרי המבחן ניתן להשתמש בהם כדי לבחון את איכות המוצר וזמני המשלוח לכל ספק.

באוסטרליה, ספקי הגשות ישירות הטובים ביותר לא יעבירו זמן משלוח שחורג משבוע אחד. הם צריכים גם להציע הנחות שיכולות לעזור לגשש הקטן להגדיל את שולי הרווח שלו.

בנוסף, ניתן למצוא ספקי גשות ישירות דרך ספר הספקים שפורסם על ידי Australian Dropshippers.

 

האם עלי לרשום את עסק הגשות הישירות שלי באוסטרליה?

כן, עליך לרשום את העסק שלך. עליך להירשם כדי לקבל את המספר העסקי האוסטרלי (ABN) שיספק צורת תוקף לעסק שלך. חלק מספקי הגשות הישירות באוסטרליה יכולים גם לדרוש ממך לספק את ABN שלך כדי לעשות עסקים איתך.

כאשר אתה רושם את העסק שלך, אתה נחשב לכך שעומד בפיקוח הממשלתי, כולל דיווח כל הרווחים למשרד המיסים האוסטרלי. מס הקניות והשירותים (GST) הופך לחובה כאשר תשואה השנתית של העסק שלך מגיעה ל- 75,000 דולר אוסטרלי.

אם גשש הישירות הוא רק תחביב עבורך, יתכן ולא תצטרך לקבל ABN. עם זאת, זה אומר שלא תוכל לעשות עסקים עם חלק מספקי הגשות הישירות האוסטרלים. כמו כן, השגת ABN מאפשרת לך לרשום לשם דומיין אוסטרלי.

מומלץ לקרוא את הפוסט הזה ממקום העבודה למסים האוסטרלי כדי להדריך אותך בהתחלת העסק שלך.

 

מילים לסיום

גשוש הישירות הוא דרך נהדרת להתחיל במסחר אלקטרוני ויכול להיות תופעה רווחית ביותר גם כך. ניתן לעשות אותו מהבית ולא נדרש רבית רבה. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל עסק קניות באינטרנט הוא רעיון, כמה מוצרים ואתר למכירתם.

אני מקווה שלמדת על כמה מספקי השילוח הטובים ביותר באוסטרליה. אם אתה מתכנן לעשות גשוש הישירות, תוכל גם לבדוק את כמה מ-הפוסטים האחרונים שלנו על גשוש הישירות. אם יש ספקים נוספים ששוכחנו, תספר לנו בסעיף ההערות.

 

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK