ה-5 ספקי השופסינג לחיות המחמד הטובים ביותר שלנו ב-AliExpress

הפיצ’ר בציוד לחיות מחמד הוא עסק גדול. בלבד בארה”ב, ערך התעשייה בציוד לחיות מחמד מעומד על 99 מיליארד דולר אמריקאי (עד 2020). צפוי שהתעשייה בציוד לחיות מחמד תציג שיעור גידול שנתי של 5.4%. אם ברצונך לפתח חנות מקוונת רווחית ועסק בפיצ’ר, כדאי לשקול למכור מוצרים לחיות מחמד.

במדריך הזה, תוכל ללמוד עוד על ספקי הפיצ’ר המובילים לציוד לחיות מחמד ב-AliExpress. אנחנו עושים את זה לך בקלות כך שתוכל לעשות פיצ’ר למוצרים לחיות מחמד עם ספקי הפיצ’ר הטובים ביותר שמציעים מחירי סיטונאות ומגוון מוצרים לחיות מחמד לבחירה – מצעות לחיות מחמד, תזונה לחיות מחמד, מיטות לחיות מחמד, רהיטים לחיות מחמד, מוצרי טיפוח, מוצרי לחיות מחמד מותאמים אישית, ועוד מוצרים חיוניים לחיות מחמד.

 

תתרשמו מרשימת חמישת ספקי מוצרי הפיט לעסק הפיצ’ר שלכם לחיות מחמד.

כיצד למצוא את ספקי הפיצ’ר הטובים ביותר עבור מוצרי הפיט ב-AliExpress

How to find the best suppliers for dropshipping pet products

לפני שתציצו לרשימת הספקים הטובים ביותר לפיצ’ר למוצרי חיות המחמד, תנו לנו להכיר אתכם בשלבים לאיך למצוא את הספקים האלו ב-AliExpress. עקבו אחרי מדריך השלבים הזה כדי לגלות את הספק הטוב ביותר למוצרי חיות מחמד בתחום.

 

שלב 1: מצאו ספקים בתחום הפיט.

פתחו את דף הבית של AliExpress. על דף הבית תמצאו מגוון של קטגוריות של מוצרים לבחירה. כתבו בשורת החיפוש את התחום הספציפי שאתם מחפשים.

כעת יוצגו לך המוצרים הטובים ביותר שתואמו את חיפושך למוצרי חיות מחמד.

 

שלב 2: סננו את הספקים הטובים ביותר.

כדי לעזור לך לסנן את הספקים שמופיעים בתוצאות החיפוש שלך, עברו לאפשרויות הסינון ובחרו ספקים המדורגים בארבעה כוכבים ומעלה.

זה יסנן אוטומטית את הבחירה שלך לספקי הפיצ’ר למוצרי חיות מחמד המדורגים בעלי הדירוג הגבוה ביותר ב-AliExpress. תוכלו להסתכל על דפי הספקים הפיצ’ר הפרטיים כדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר כשאתם מבצעים פיצ’ר למוצרי חיות מחמד.

 

שלב 3: זיהוי ספקי הפינוי לחיות מחמד הטובים ביותר.

שלב 3: זהירו את הספקים הטובים ביותר לפיצ’ר מוצרי חיות מחמד.
ניתן להשתמש בקריטריונים הבאים כאשר אתם מעריכים חברות פיצ’ר לספקי מוצרי חיות מחמד. ישנם רבים מהם בתעשיית מוצרי חיות מחמד, ולכן עליכם לבחור את הטוב ביותר כדי להפיק רווחים עצומים עבור חנות האינטרנט שלכם שמוכרת מוצרי חיות מחמד.

הקריטריון הראשון הוא שנות הניסיון של ספק הפיצ’ר למוצרי חיות מחמד. כראוי, ספק הפיצ’ר שתבחרו חייב לפעול בעניין לפחות שנה אחת. זה יעניק לכם את הוודאות שהם ספק מוצרי חיות מחמד איכותי וכי סיפקו מוצרים לרבים מבעלי החנויות המקוונות האחרות.

שלב 3: זהירו את הספקים הטובים ביותר לפיצ’ר מוצרי חיות מחמד.
ניתן להשתמש בקריטריונים הבאים כאשר אתם מעריכים ספקי הפיצ’ר למוצרי חיות מחמד. עליכם לכוון לקבלת ציון משוב של לפחות 95 לספק. יש לבדוק גם את דירוג המוכר. כל דירוג שעולה על ציון 4.5 הוא בחירה טובה עבור חנות הפיצ’ר שלכם. נשמע גם עשוי לבחור ספקים שיש להם משלוח מהיר בעל עלות משלוח סבירה.

 

שלב 4: ניתוח נתוני המוצר

ניתן להשתמש בכלי ZIK Analytics כדי לאסוף ולנתח את נתוני המוצרים עבור ציוד לחיות מחמד ומוצרים לחיות מחמד הזמינים דרך ספקי הפינוי שבחרת.
הכלי יספק לך תובנות יקרות לצורך קביעת רווחיות של המוצרים שבקטלוג המוצרים של הספק. עליך להפקיד את המידע הזה לפני שאתה מתחיל למכור כדי לוודא שאתה מקבל מוצרים באיכות גבוהה והמלאי הרכישה הוא מחוון שניתן למכור באינטרנט במהירות.

עכשיו שאתה יודע איך למצוא את ספקי הפינוי הטובים ביותר לAliExpress, למה לא לבדוק את המדריך שלנו על איך להשתמש בציוד מהיר מאלי אקספרס לאיביי כדי לגלות איך למכור את כל המוצרים החדשים שמצאת!

 

הספקים המובילים למוצרי חיות מחמד ב-AliExpress

עכשיו, נמשיך לרשימה הממשית של חמישה מספקי הפינוי למוצרי חיות מחמד הטובים ביותר ב-AliExpress. בנה את החנות שלך לפינוי באמצעות ספקי הפינוי הללו ומכור מוצרים לחיות המחמד.

 

1. חנות 520MAO

חנות 520MAO היא אחת מהספקים המובילים של מוצרי חיות מחמד לפינוי ב-AliExpress. החנות הזו נפתחה בשנת 2020 וזה אומר שהיא פועלת לפחות שנתיים (בתאריך כתיבת הטקסט הזה).

בחנות זו יש דירוג חיובי של 96.1%, וזה עושה אותה אפשרות טובה למי שרוצה לפתח עסק משלו ולמכור מוצרי חיות מחמד. בנוסף, דירוג המוכר המפורט הוא 4.7 עבור התקשורת, מהירות המשלוח והדיוק של הפריטים המתוארים באתר. דירוג של 4.7 מציין שהספק מעל הממוצע בדירוג הכולל שלו.

ספק מוצרי חיות מחמד זה ב-AliExpress מציע מגוון של מוצרי חיות מחמד לפינוי שתוכל להוסיף לחנות שלך. הם מציעים מוצרים חיוניים כמו קערות לחיות מחמד, חפצי עור וקשר, מוצרים לטיפוח וטיפוח חיות מחמד וצעצועים לחיות מחמד. מצד שני, הם מציעים מוצרים ייחודיים אם ברצונך להתמקד במכירת ציוד לחיות מחמד שאינו זמין בקלות בחנויות לחיות מחמד אחרות. בין המוצרים הייחודיים אלה ניתן למצוא לוח קיפוף לחתולים, שקית למקלחת לחיות מחמד, עריסה לחיות מחמד, בקבוקי שתייה לחיות מחמד ומפריד לחיות מחמד לרכב.

החנות גם כוללת מקום מיועד שבו תוכל למצוא את כל הפריטים הנמכרים ביותר שלהם. כדאי להתמקד באזור זה אם ברצונך להחזיק מלאי בציוד לחיות מחמד שימכרו במהירות. בנוסף, תוכל בקלות למצוא את הפריטים במבצע אם אתה מחפש להגביר את הרווח הגוסס שלך עם פריטים במבצע ומחירי סיטונאות.

 

2. חנות Leewince

הבא ברשימת ספקי הנפילה המובילים לחיות מחמד ב-Aliexpress הוא חנות Leewince. החנות ממוקמת בסין ונפתחה לראשונה במאי 2014. זהו אחד הספקים להפליא ברשימה כי הם כבר בעניין כבר 8 שנים (עד 2022).

במהלך ה-6 חודשים האחרונים, קיבלה החנות דירוג חיובי כולל בכללי דירוג חיובי של 95.9%. הדירוגים המפורטים של המוכר מציינים ציון של 4.7 מתוך 5. היא מבוצעת טוב יותר מחנויות אחרות בקטגוריה זו במה שקשור למשלוח, תקשורת ואיכות המוצרים.

חנות Leewince התחילה כמותג לריהוט והתמקדה במכירת ריהוט מינימליסטי לפני שפיזרה להצטייד במספר קטגוריות אחרות, שכוללות ציוד לחיות מחמד.

החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים לתחום הנפילה לחיות מחמד. מוצריהם כוללים מוצרים לאקווריום כגון מזון אוטומטי לדגים, משאבת אוויר לאקווריום, מנקה טנק דגים, מנורת לד לאקווריום, מסנן גומי לטנק דגים וצמחים וקישוטי דגים לאקווריום.

החנות מציעה גם מוצרים לחיות קטנות, כמו למי שמעוניין לבנות ממלכה של נמלים. ניתן למצוא מגוון של קטגוריות למשקפים, כמו גינום, אקריליק ובמבו. יש גם חלק מיוחד בדף החנות למוצרי חתולים וכלבים, כמו צעצועים לחיות מחמד, מיטות ושטיחים לחתולים ורהיטים ומחטפים.

בחנות Leewince תוכל לראות את המוצרים הכי מכירים בזמן החודשים האחרונים. זה יעזור לך להבין אילו מוצרי חיות מחמד וספקים להוסיף לחנות המקוונת שלך. תוכל גם לבדוק את הגעת המוצרים החדשים אם אתה מחפש מוצרי חיות מחמד חדשים עבור חנות הנפילה שלך.

 

3. Furrybaby

אם ברצונך להרוויח ממכירת מוצרים לחברי העיסה שלך, אתה צריך לבדוק את Furrybaby ב-Aliexpress. בתור אחד מספקי המוצרים בכמויות גדולות ביותר עבור חיות מחמד ובעלי חיים, זהו משהו שעליך לשקול עבור חנות המקוונת שלך לחיות מחמד.

בעל החנות לציוד לחיות מחמד הזו הוא אוהב חיות. לכן, הם רוצים לספק מוצרים באיכות הטובה ביותר כדי לוודא שחיי העיסה במשפחה מאושרים ומטופחים היטב. Furrybaby היא אחת מחנויות הספקים המובילות לנפילה לחיות מחמד ב-Aliexpress, עם דירוג חיובי של 96.2%. החנות פועלת מאז מרץ 2021, כך שהם פועלים בתעשיית הכלבים מעל שנה.

דירוג המוכר עבור משלוחים ותיאור הפריט הוא 4.8 מתוך 5. בינתיים, הם קיבלו ציון של 4.7 מתוך 5 עבור תקשורת המוכר ושירות הלקוחות. מלבד הצעת מחירי משלוח סבירים, Furrybaby היא אחת מספקי המכירה בכמויות גדולות ביותר עבור ציוד לחיות מחמד מפני שהם מספקים משלוח חינם ומציעים משלוח מהיר גם כן.

החנות מציעה מבחר רחב של מוצרים לחיות מחמד כולל צעצועים לחיות מחמד, ציוד לחיות מחמד, ציוד לטיפוח, ציוד להאכלה והשקייה לחיות מחמד ומיטות. בדוק את חלק המוצרים החדשים שלהם אם אתה מחפש להוסיף מוצרים חדשים לחנות הדרופשיפ שלך.

 

4. חנות BORUIT Boutique

ה-חנות BORUIT Boutique היא אחת ממקורות המובילים למוצרי גרר ספקים ב-Aliexpress. לחנות זו דירוג כולל חיובי של 93.7%. דירוג המוכר הכולל הוא 4.7 מתוך 5 למשלוחים, איכות גבוהה ותקשורת. החנות BORUIT Boutique נפתחה בשנת 2014, כלומר יש לה 8 שנות ניסיון בתעשיית החיות המחמד.

בניגוד לספקי גרר גורים אחרים ברשימה זו, החנות הזו אינה בלעדית למכירת מוצרים לחיות מחמד. אולם, הם מספקים איכות גבוהה למוצריהם לחיות מחמד, שכוללים מוצרי אילוף לכלבים כמו קולר אילוף חשמלי לכלבים, תא חשמלי ומתקפל לכלבים, מטף ריח חכם לכלבים, מספריים לכלבים, וכיסא בטיחות לכלבים במכונית.

כפי שאתה רואה למעלה, יש להם מוצרים מתמחים לחיות המחמד שלא תמצא בחנויות אחרות. לכן, זה מהווה מקור טוב לציוד ומוצרים לחיות המחמד למי שמחפש להשיג יתרון תחרותי מול חברות ציוד לחיות המחמד אחרות.

 

5. PetLifeWell

החנות PetLifeWell משלימה את ספק השילוח הזה למוצרי גרר ב-Aliexpress. החנות החלה את פעולתה בדצמבר 2020, מה שאומר שהיא פועלת כבר כמעט שנתיים. דירוג המשוב החיובי של PetLifeWell הוא 94.8%. דירוג המוכר המפורט הוא 4.7 מתוך 5, מה שמרשים אם אתה מחפש את ספק המוצרים לחיות המחמד הטוב ביותר.

בנוסף לאיכות מעולה, החנות PetLifeWell מתמזגת עם מבחר רחב של מוצרים לחיות המחמד שאינם זמינים בחנויות חיות המחמד האחרות. קטלוג המוצרים שלהם כולל תיקים לחיות המחמד, בגדים לחיות המחמד, מיטות לחיות המחמד, מנעולים וכרוכים, תפרחות ותיקור, רצועות וקולרים ומוצרים יומיומיים נוספים לחיות המחמד.

החנות מציעה עמוד מיוחד למוצרים הכניסה, בו תוכל לבדוק באופן קבוע מוצרים חדשים לחנויות החיות המחמד שלך ולחנות הקירור.

 

מחפש ספקי ציוד למשלוח אחרים? אתה יכול לבדוק את המדריכים המועילים שלנו למטה

 

מסקנה

מכירת מוצרים לחיות מחמד באינטרנט דרך החנות שלך היא רעיון עסקי טוב ורווחי. הלקוחות המטרה שלך הם אוהבי חיות המחמד שרוצים לתת את הטוב ביותר לחיותיהם. לכן, הביקוש למוצרים ולציוד לחיות מחמד ימשיך לגדול; למעשה, יש לו שיעור צמיחה שנתי מרשים.

קבע את החלק שלך ברעיון העסקי הרווחי הזה כאשר אתה פותח חנות דרופשיפ ממוקדת על חיות מחמד. כאשר אתה בוחר את הספקים המובילים והסיטונאים לציוד והתמקד באיכות המוצר ובשירות לקוחות מצוין, תוכל להרוויח הכנסה ראויה דרך שירותי הדרופשיפ.

 

שאלות נפוצות

האם מוצרי חיות מחמד הם נישה טובה?

כן, מוצרי חיות מחמד הם אחת מקטגוריות המכירה הגבוהה ביותר במסחר אלקטרוני. לכן, זו רעיון טוב עבור כל מי שמחפש עסק דרופשיפינג רווחי.

ציוד חיות מחמד כגון אוכל לחיות מחמד, רהיטים לחיות מחמד ומוצרי גרומינג דרושים לאורך כל השנה. החלק הכי טוב הוא שתעניק התעסוקה בתחום חיות מחמד מרווחים גבוהים לבעלי עסקי מסחר אלקטרוני.

 

אילו מוצרי חיות מחמד נמכרים הכי הרבה?

יש מספר מוצרי חיות מחמד לבחירה לחנות החינמית שלך אם אתה רוצה לפתוח עסק דרופשיפינג. המוצרים הפופולריים ביותר הם: אוכל לחיות מחמד, רהיטים לחיות מחמד (כמו מיטות כלבים), עוגיות לחתולים, ויטמינים לכלבים וקרם לשיניים של כלבים, בנוסף לעוד פריטים.

 

כמה רווחי הוא חנות מוצרי חיות מחמד?

ההחזר הנטוי בדרופשיפינג של מוצרי חיות מחמד הוא כ-44 אחוזים. כך שלהיות דרופשיפר לפריטי חיות מחמד באינטרנט הוא רעיון עסקי רווחי ביותר.

 

אילו מוצרים מרכזיים קונים בעלי חיים?

אוכל לחיות מחמד ממוקם בראש רשימת המוצרים שבעלי חיים קונים. הוא מהווה כ-43 אחוז מסך המכירות הכולל. אם ברצונך לדרופשיפ מוצרי חיות מחמד בצורה בטוחה, תוכל להתחיל עם מכירת אוכל ועיטורים לחיות מחמד.

 

איך אני מוכר מוצרי חיות מחמד באינטרנט?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לזהות אילו מוצרי חיות מחמד למכור בחנות שלך. לאחר שמצאת מוצר שאתה רוצה להתמקד בו, כמו מיטות לחיות מחמד, רצועות לכלבים, אביזרים לחיות מחמד או מוצרים אישיים לחיות מחמד, תוכל לחפש ולהשוות מספר ספקים. התמקד בספקים שמציעים משלוח חינם, פריטי חיות מחמד איכותיים ואת המותגים הטובים ביותר.

כאשר בחרת במוצרים ובספק, תוכל להקים את החנות המקוונת שלך ולהתחיל למכור.

 

האם תעשיית החיות המחמד תחרותית?

כן. גם אם יש רמה גבוהה של ביקוש לאביזרים ולמוצרים לחיות מחמד, תמצא גם שיש המון תחרות. לכן, תוכל להשיג יתרון תחרותי על ידי בחירת הספקים הטובים ביותר שמציעים שירותי דרופשיפינג ויש להם שירות לקוחות מצוין. התמקד לא רק במקטלוג המוצרים אלא גם באיכות המוצרים ובמידע המצורף.

 

מהו העתיד של תעשיית החיות המחמד?

בשנים 2019 עד 2020 יש לתעשיית התוספים לחיות מחמד שיעור צמיחה של 116%. עד 2025, יש תחזיות שהתעשייה תוערכה ב-14.5 מיליארד דולר. הקטגוריה של חיות מחמד היא מבטיחה מאוד לכל מי שרוצה להיכנס לעולם של הדרופשיפינג.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK