טופ 10 מוצרים פופולריים למכירה באיביי בנובמבר 2022

היום, איביי הפך לאחת מהאתרים למסחר האלקטרוני הגדולים ביותר עם מעל 885 מיליון מבקרים חודשיים. על פי מחקרים חדשים, שוק איביי מהווה כ-5% מסקטור המסחר האלקטרוני בארצות הברית והוא ללא ספק שוק מצליח למוכרים.

לכל מי שרואה להתחיל עסק דרופשיפינג רווחי ולהרוויח המון כסף במכירה מקוונת, איביי הוא אחד מהשווקים הטובים ביותר לקבל מוצרים שכולם מוכנים לקנות ואתה יכול להתחיל למכור בקצב שלך.

אך עם מעל 1.5 מיליארד מוצרים פעילים ברשימות של איביי ומעל 19 מיליון חשבונות מוכרים, זה יכול להיות מעט מבאס למצוא את המוצרים הפופולריים ביותר באיביי שיביאו לך רווח מקסימלי. אל דאגה! חיברנו רשימה של הפריטים הנמכרים ביותר שמבוקשים כרגע ומתאימים לצרכים של השוק, במיוחד לנובמבר.

כדי להתחיל למכור בשוק האיביי, עליך לבצע מחקר מוצרים כדי להיות במלאי של המוצרים הנמכרים ביותר לפי העונה ולוודא קהל צרכנים גדול כדי להגדיל את מכירות החנות המקוונת שלך.

מחקר המוצרים חשוב במיוחד אם ברצונך לדעת בדיוק מה למכור כדי לנהל עסק דוחה בסחר אלקטרוני מוצלח. והחדשות הטובות הן שיש כלים זמינים שתוכל להשתמש בהם כדי לסייע במחקר המוצרים שלך.

כלים כמו Google Trends מאפשרים לך לבדוק אילו פריטים אנשים מחפשים בגוגל למעלה מ-5 שנים, אך מומלץ להשתמש במקורות נתונים אמינים כגון המספקים פלטפורמת הניתוח Zik Analytics.

Zik Analytics היא כלי למחקר וניתוח מוצרים שמאפשר לך לקבל את המידע המפורט שאתה זקוק לו כדי לבצע מחקר מוצרים מתאים למכירה באיביי.

כדי לחסוך את ההפרעה ולאבד את הזמן בביצוע המחקר בעצמך, בדוק את הרשימה של פריטי המכירה הטובים ביותר באיביי שסיכמנו במאמר זה.

 

צפה: מה למכור באיביי בנובמבר 2022

 

 

פריטי המכירה הטובים ביותר באיביי לנובמבר

 

סווטשירט

סווטשירט

סווטשירט הוא אחד מפריטי המכירה הטובים ביותר שכל מוכר באיביי צריך להתחיל לפרסם בנובמבר. הם פריטי סבול נפוצים לכל עונת החורף ועוזרים לספיגת זיעה ולשמירה על הגוף חם.

הסווטשירטים רכים, קלים וחמים ומוכרים גם כפריטי אופנה. הם מתאימים לכל פעילות ומעניקים תחושת נוחות בין אם אתם לובשים אותם בבית או ביציאות.

בנוסף, סווטשירט חווה מגמת עלייה קבועה במכירות מקוונות בשנים האחרונות והפיק מכירות בסך של 177,076 דולר.

כדי להוסיף אותם לחנות ה-eBay שלך, כדאי לעיין בסווטשירטים המוכרים ביותר כמו סווטשירטי הודי לגברים ולנשים, המותגים הפופולריים ביותר כמו Puma ו-Adidas, ובמחיר המכירה הנפוץ.

 

מנורות מחרוזת

מנורות מחרוזת

מנורות מחרוזת הן חלק מקישוטי החג הכריסטמס וידועות לעלות בטרנדים השוקיים בסופו של עניין בסוף אוקטובר. בהכנה לחג הכריסטמס, אנשים קונים מנורות מחרוזת כדי לקשט ולהקפיא את בתיהם, מקומות עבודה וגם עצי חג הכריסטמס.

מנורת מחרוזת מכרה כוללת של 118,622 דולר ומיספורט מוצלח של 99% עם מחיר ממוצע של מוצר בסך 10.95 דולר. דבר מעניין הוא שכל מוכר בדף הראשון כינה לפחות מנורת מחרוזת אחת ב-30 הימים האחרונים.

ללא ספק, זהו מוצר נהדר שסוחרי eBay צריכים להתחיל לרשום כרגע כדי לתפוס את הביקוש המתרחב למוצר.

 

סרטי אריזה

סרטי אריזה

סרטי האריזה הם מוצר שאנשים משתמשים בו לאורך כל השנה. אף על פי כן, תחילת נובמבר נראית כמבטיחה לרשימת המוצר הזה.

סרטי האריזה נדרשים ושימושיים יותר בעת העברת דירה חדשה או בעת משלוח חבילות מכירות. אנשים קונים סרטי אריזה כאשר הם שולחים מתנות, במיוחד בתקופת החגים והפסטיבלים, וגם ספקים רבים או חברות צריכים לארוז את מוצריהם כדי להיות בטוחים שהם לא ייקרעו ולהראות ללקוחות שהאריזה שלהם עדיין שלמה.

סרטי האריזה יצרו 107,731 דולר במכירות עם מחיר ממוצע של מוצר בסך 36 דולר. בנוסף, יש להם שיעור הצלחה של 69%, למרות שאספקת המשלוח של eBay תמיד תקבל 50% מהרווח.

 

שעון

שעון

מלבד לעקוב אחרי הזמן באירועים ומצבים מיוחדים, לענוד שעון נחשב בדרך כלל לפופולרי. זה מתנה נהדרת לחג המולד לאנשים וגם יכול לשמש כאלטרנטיבה לאלה שאוהבים לקנות מתנות מעט מאוחר יותר או לא יודעים מה לקנות.

יש דרישה עולה לשעונים לאורך כל השנה עם דירוג ממוצע של 60 עד 75 ב-Google Trends. בהתבסס על מגמות חוזרות לשעונים, סוף אוקטובר הוא זמן מושלם להתחיל לרשום את מוצר זה כדי לתפוס הזדמנות טובה כשהביקוש שלו עולה בנובמבר.

בנוסף, שעונים יצרו כמות של 101,919 דולר עם תיעוד של 92% בהצלחה. בזמן שחלק מהקונים מעדיפים שעוני חכמים ממותגים כמו אפל, תוכל לרשום בקלות שעונים לא ממותגים שמכרים בהתבסס על המחקר שלך. ישנם סוגים שונים של שעונים שתוכל לרשום, כמו שעוני גברים, שעוני נשים ושעוני ילדים.

קמין

Fireplace

לקראת החורף, אנשים אוהבים לקנות קמין. זהו מוצר עונתי עם המון הזדמנויות לרשום בנובמבר כאשר אנשים יתחילו לחפש חלופות לחמם את בתיהם.

קמין משמש כאלמנט עיצובי חשוב בבית וגם מעניק ריח נעים. תוכל לעצב אותו כך שיתאים בדיוק לביתך.

בחורף, אנשים מוציאים פחות על חשבונות השירותים כאשר יש להם קמין. הוא משדר אור טבעי שהופך את הסביבה לחמה ונעימה. זה יותר מרגיע לשבת מול הקמין לאחר יום בקור או גשם.

הקמין מגיע בסוגים שונים, ולכל סוג יתרונותיו. תוכל לכלול ברשימה שלך קמין עובד על גז או קמין עובד על עצים. הם זולים ושימושיים ביותר בחורפים קשים.

 

צעצועים

Toys

חג המולד הוא עת נהדרת להחליף מתנות, ובכל שנה מיליונים ילדים ברחבי העולם מאחלים להוריהם לתת להם צעצועים כמתנות לחג המולד. ההורים גם מודעים למתנות הטובות ביותר לתת לילדיהם.

לכן, זהו תמיד מוצר מבוקש ביותר עד לתחילת נובמבר, ולכן זה הזמן המושלם להתחיל לרשום צעצועים. הצעצועים מסייעים בפיתוח הקוגניטיבי של הילדים, עוזרים להם ללמוד ומעודדים רמות של התרכזות, תפיסת תשומת הלב וזיכרון.

הצעצועים הביאו הכנסות של 82,467 דולר עם תועלת של 77%. ממוצע המחיר למכירה היה 12.87 דולר.

אף על פי כן, באפשרותך למצוא צעצוע ספציפי לרשימה באייבי על ידי חיפוש רחב וגם באמצעות הכלים של Zik analytics.

 

מרטפות

Humidifier

מפעילי המזגנים הם מתנת חג המולד מצוינת, וזו גורם מפתח בפופולריותם. על פי מגמות גוגל, ביקושם של מפעילי המזגנים מתחיל לגדול מסוף ספטמבר ועד תחילת דצמבר.

על ידי הכנסת לחות לאוויר, מכשיר זה מונע יובש, אשר יכול להטריד מקומות שונים בגוף כגון העור, האף, הגרון והשפתיים. הם יכולים גם להקטין חלק מסימפטומי הקורונה והשפעה.

מפעילי המזגנים היו בביקוש גבוה במשך החמישה השנים האחרונות, והפיק היה תמיד גבוה יותר מאשר בשנים הקודמות. לכן, זו העת המושלמת להתחיל לרשום ממשיכים על מוצר נהדר זה מיד.

הוא גם הפך לגרור מכירות בסך 46,678 דולר ב-30 הימים האחרונים ובעל שיעור הצלחת מוצר בסך 85% עם מחיר ממוצע למכירה של 24.86 דולר. בלתי מעורער, מדובר במוצר שבאמת ניתן לרשום ולהרוויח הרבה כסף במכירה.

ניתן לעבור על הדגמים שמוכרים הכי טוב או לנתח את המתחרים שלך כדי לראות אילו דגמים הם מוכרים, את הגדלים ומידע נוסף שיכול לעזור לך להגיע לרשימה טובה יותר.

 

שמיכות מזרנים

שמיכות מזרנים

שמיכות מזרנים מעניקות ערך אסתטי ליפה של חדר שינה, ספה או למרחב כולו. נובמבר עד דצמבר הם חודשים קרים מאוד ושמיכות מזרנים מספקות חום נהדר בזמן הקר. מדובר במוצר נהדר ובקשר גבוה.

מגרפות המזרנים הפיקו מכירות בסך 42,000 דולר ב-30 הימים האחרונים ובעל שיעור הצלחת מוצר בסך 74% עם מחיר ממוצע למכירה של 21.41 דולר. יש לבדוק את דגמי הגודל, המוצרים והחומרים שמוכרים, את מחירי המכירה הנפוצים ואת הצבעים השונים, וליצור את הרשימה המיוחדת שלך לנובמבר.

 

רובוטי עיסוי

רובוטי עיסוי

הביקוש לרובוטי העיסוי מרכז את השוק וגביר בשנים האחרונות. לפי הדיווח האחרון של Technavio, משתתפי שוק רובוטי העיסוי הגלובלי צפוי לגדול ב-230.07 מיליון דולר מ-2021 עד 2026, בשיעור תחזית ממוצע של 7.2%.

הם מוצרים נהדרים לעונת החגים ומתנה מושלמת לחג המולד. הם נמכרים בצורה טובה מאוד בשל היתרונות הבריאותיים שלהם להקלה על כאב ולהפחתת מתח. הם תומכים בהרפיה פיזית ומקדמים זרימת דם חופשית, המסייעת לוודא שחמצן וחומרים מזינים מגיעים לשרירים. אקדחי המסאז’ הפכו $32,000 במכירות ב-30 הימים האחרונים ויש להם רקע של 44% בהצלחת המודעה, עם מחיר ממוצע של $26.32.

המוכר המוביל כבר מכר 395 יחידות של אקדחי המסאז’ ב-30 הימים האחרונים ויש לו 3613 מכירות לכל הזמנים במכירה במחיר של $19.99.

אפשר להוסיף דגמים שונים של מותגים לחנות האיביי שלך ולהתחיל למכור בנובמבר.

 

קישוטי חג המולד

קישוטי חג המולד

רבים מעדיפים לרכוש קישוטי חג המולד במהלך עונת החגים כדי להעניק מראה חגיגי לבתיהם, ורבים אף מוכנים לשלם קצת יותר כדי להרגיש באווירה חגיגית. לכן, נובמבר הוא החודש האידיאלי לצבור בחנות האיביי שלך קישוטי חג המולד אלו שהם מהמוצרים הטובים ביותר במכירה.

קישוטי חג המולד הפיקו 32,000 דולר במכירות ב-30 הימים האחרונים עם שיעור הצלחה בעמוד הראשון של eBay של 63% ומחיר ממוצע של 12.66 דולר.

בדוק את המותגים שהכי מצטיינים במכירות, את התמונות, את אופן ההופעה של הכותרות ואת מספר המכירות ב-30 הימים האחרונים.

 

מסקנה

הנה! רשימה מטופחת ומסודרת של עשרת המוצרים הטרנדיים הכי מבוקשים שאתה יכול לרשום בחנות האיביי שלך ולהתחיל למכור בנובמבר וגם להרוויח המון כסף.

ידעו כי כל המוצרים שמופיעים במאמר זה נמצאים בעמוד הראשון ומשתפים חלק הוגן במכירות באיביי.

בנוסף, אין צורך להיפסק כאן. חקר המוצרים שמכרים באופן מקוון משתנה לפי העונות ומגמות נוכחיות שאינן יכולות להחזיק לעד. לכן, עליכם להמשיך לבצע חקר עקבי של מוצרים כדי להכיר את הפריטים המוכרים ביותר באיביי.

תוכלו להשתמש בכלי החקר של Zik Analytics כדי לגלות מוצרים מדהימים אחרים שנמכרים בעיקר או שעשויים לחסום פתאום בביקוש ולהתחיל לרשום אותם למכירה. Zik Analytics מספקת לכם מידע מפורט על מוצרים אלה לפי הזמן וגם תרשים עוגה שיעזור לכם להבין כמה גופים המוצרים בתחום הפריט.

בדקו את המגמות, המחירים הממוצעים, המתחרים שלך והמוצרים והמותגים הנמכרים ביותר, והתייעצו להכנה עם מוצרים אלה לחנות האיביי שלך.

 

שאלות נפוצות

מהו קטגוריית המוצרים הנמכרת ביותר באיביי?

כלפי נתוני Edison Trends, הקטגוריות של מוצרי החשמל והאביזרים הם הקטגוריות הנמכרות ביותר באיביי. הם מכסים 17% מכלל המוצרים שנמכרים באיביי.

קטגוריית מוצרי החשמל והאביזרים כוללת מגוון רחב של מוצרים שמבצעים פונקציה ספציפית הקשורה למקור כוח. הם משפרים את החיים והופכים אותם יותר דינמיים.

דוגמאות לקטגוריה זו כוללות מחשבים, טלפונים סלולריים, שעונים חכמים, משחקים, מצלמות, טלוויזיה, ציוד ואודיו לבית, אודיו נייד, ציוד רכב, ציוד מעקב ובית חכם, ומשקפי מציאות מדומה (VR).

קטגוריות המכירה הנמכרות ביותר הן בגדים ואביזרים, רכב ובריאות ויופי, המהוות ביחד כ-16%, 11% ו-8.8% מסה”כ הפריטים שנמכרים.

 

השלב הראשון למכור באיביי הוא לדעת אילו מוצרים הם במגמה עליה. ניתן לעבור לדף האיביי בו הם משתפים מוצרים במגמה עליה, את התאריך שבו התחילו להיות מובילים במכירות, ורעיון כללי של הסיבה למגמה זו.

כמו כן, ניתן להשתמש בכלים למחקר מוצרים כגון Google Trends ו- Zik Analytics כדי לבדוק מידע על מוצרים ומגמות בשוק. Zik Analytics היא פלטפורמה לתוכנה למסחר אלקטרוני מובילה, שסייעה למעל 100,000 מוכרים למצוא מוצרים בטרנד ורווחיים להתחלה והגדלה של עסקם בכמהרה בפורומים מקוונים כגון איביי, אלי אקספרס ואמזון.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK