אייבי מול אסטי מול אמזון – איזו מתוך שלוש המסחריות המקוונות היא הטובה ביותר לשנת 2023

אם אתה מתחיל את המסע המקוון שלך בתחום המסחר האלקטרוני, אין ספק שחקרת בקפידה את השימוש בשווקי המכירה המקוונים כגון אייבי, אמזון או אסטי. כל פלטפורמה מגיעה עם יתרונות וחסרונות משלה, ובמאמר זה אנו מנסים להשוות ביניהן על מנת למצוא את הזוכה הברור.

 

 

 

היריב העיקרי של אייבי הוא אמזון, היא ענק המסחר האלקטרוני עם 48% מנת השוק ומכירות של 233 מיליארד דולר דרך 650,000 עובדים ברחבי העולם. אייבי נמצאת במקום השני עם 7.2% מנת השוק ומכירות שנתיות של 11 מיליארד דולר בשוק.

אמזון, שנוסדה בשנת 1994 על ידי ג’ף בזוס, היא גם החברה המוערכת ביותר בעולם, עם שווי מותג של 755 מיליארד דולר. לה מעל 100 מיליון משתמשים פעילים ויותר מ-119 מיליון מוצרים, ההופכת אותה לחברה המסחר האלקטרוני הגדולה ביותר בעולם.

 

האם אמזון הוא יריב של אסטי?

 

 

 

אמזון ואסטי הם שני פלטפורמות למסחר האלקטרוני השונות. אמזון היא הפלטפורמה למסחר האלקטרוני הגדולה ביותר, המכסה מגוון רחב של מוצרים, בעוד שאסטי מתמחה במכירת מוצרי אמנות ויצירה, צעצועים עתיקים ופריטים וינטאג’.

בשנת 2015, אמזון השיקה את אתר המוצרים הידניים שלה כחלק מהתחרות הקשה עם אסטי. אמזון הנדמייד מוכרת כעת מוצרים ידניים, מתנות, אביזרים, פריטי עיצוב, תכשיטים ומוצרים דומים לזמינים באסטי.

ההשקה של “Amazon Handmade” אומרת כי אמזון הפכה למתחרה ישירה של אסטי ופלטפורמות אחרות שמוכרות מוצרי אמנות ויצירה.

 

 

האם אסטי גדולה מאמזון?

 

 

אסטי הוקמה בשנת 2005, כעשור אחרי אמזון. היום היא שוויה למעלה מ- 2 מיליארד דולר בבורסת ניו יורק. למרות גודלו העצום של אמזון, לא כדאי להזליח את ההצלחה של אסטי.

כמו כן, השוואה ישירה בין אסטי ואמזון בכוללם אינה הוגנת, מאחר וקהל היעד שלהם שונה לחלוטין. המשוואה המשמעותית יותר היא להשוות בין “Amazon Handmade” ואסטי, מאחר ובמקרה זה מתחרים באותה קבוצת הקונים. בתחום זה, אסטי מחזיקה ביד נחזקת כאשר הקונים בפלטפורמה מחפשים במיוחד מוצרים ידניים, וינטאג’ ויצירה.

אך, אל תתנו לכך למנוע מכם לנצל את השוק המקוון הגדול ביותר בעולם. אמזון הצליחה להפוך למתחם על-כוח בכוונה, והקונים אותו הגורם שמניע את מנוע אמזון הנישי.

כדי לתת לכם מעט תמצית בין שתי הפלטפורמות:

בשנת 2020, אסטי כללה למעלה מ-4.3 מיליון סוחרים, בעוד שאמזון כללה למעלה מ-6.4 מיליון סוחרים.

בשנת 2020, כללה אסטי למעלה מ-81.9 מיליון קונים ואמזון רשמה למעלה מ-3.10 מיליארד מבקרים בשנת 2020. באותה שנה, אסטי דיווחה על הכנסה שנתית של $1.7 מיליארד ואמזון דיווחה על הכנסה שנתית של $386 מיליארד.

בעוד המספרים הללו מתארים את הגדלים היחסיים של שני הפלטפורמות, הם אינם מספקים את כל הסיפור.

מבקרים באמזון אינם משקפים את מספר הקונים הממוקדים בחיפוש אחר פריטים בעבודת יד, בעוד שקונים באתר של אצי הם בדיוק אלה שמחפשים פריטי אמנות ומוצרים מעשיים.

 

מה ההבדל בין איביי לאצי?

 

 

 

איביי היא פלטפורמה למכירה מקוונת מובילה עם מעל 180 מיליון קונים. היא הפלטפורמה השנייה הגדולה ביותר בעולם.

היא מוכרת פריטים חדשים וגם מוצרים משומשים ללקוחותיה ויש לה בסיס לקוחות גדול באמריקה. היא מוכרת בעיקר מוצרים חדשים בפלטפורמותיה, אך פריטים משומשים גם זמינים באיביי.

אצי היא פלטפורמה גלובלית יותר עם רוב הקונים מאמריקה. בנוסף, אצי מכילה בעיקר מוצרים הקשורים לאמנות, מלאכת יד ומוצרים וינטאג’יים עם סטייל יצירתי.

אם אתה מנסה לגרום ללקוחות פוטנציאליים שרוצים מוצרים איכותיים בקטגוריית אמנות ומלאכת יד, אז אצי היא הפלטפורמה הנכונה עבורך. בנוסף, אצי היא הטובה ביותר לבניית בסיס לקוחות נאמן. אם בכל זאת אתה רוצה להגיע לקהל רחב יותר, עם פלטפורמה מכירות יציבה ואמינה יותר – אז איביי היא הבחירה שלך.

 

האם ניתן למכור את אותו הפריט באתרי Etsy ו- eBay?

 

אם אתה כבר מוכר ומנסה להוסיף דיברסיפיקציה באצי או איביי, משתמש במספר מקומות למוצרים שלך או פשוט רוצה לנסות פלטפורמה חדשה, זו האופציה שלך!

תזכור, שיש לשיטת המכירות הזו הן יתרונות והן חסרונות שחשוב להיות מודע להם. על ידי מכירה במספר פלטפורמות, תוכל להשיג קהל לקוחות רחב יותר ולהגדיל את המכירות שלך.

בנוסף, תוכל להשתמש בפלטפורמה חדשה כהזדמנות להגנה על עצמך מאובדן בדירוגים באלגוריתם של אצי. המכירה בפלטפורמה חדשה או אפילו במקום פיזי נותנת לך דיברסיפיקציה ומגנה עליך מאובדן ברווחים ממקור מכירות יחיד. זו גם דרך נהדרת למכור מלאי יתר – אם המוצרים אינם נמכרים טוב באצי, נסה למכור אותם במקום אחר!

הצדדים השליליים של הפעלת שני פלטפורמות שונות לעסק הם כמות העבודה שצריך להשקיע כדי לשמור על עדכון רצף בשתי הפלטפורמות.

אם אין לך עזרה, יתכן שאתה לא רוצה ללכת בדרך זו לעסק שלך. לעקוב אחרי מספר פלטפורמות שונות והמון מלאי שאתה לא מוכן לטפל בו יכול להיות מאוד מתיש ולדרוש הרבה זמן, אלא אם כן אתה משתמש בכלים לניהול מלאי ותוכנות לרישום מוצרים.

 

האם זה רווחי למכור באצי?

 

 

נכון, יש אפשרות להשיג רווחים רבים באצי וחברות גדולות כמו “Simple Shapes” יכולות להרוויח מיליון דולרים בשנה ויותר!

אצי, כמובן, מקווה שתגיע לגבהים אלה גם בעצמך (אפשר להגיד עמלות רישום?), אך האמת הפשוטה היא שלא כל חנות תהיה רווחית.

כמו כל עסק קטן, חנות באצי יכולה לכשל, ועליך להיות מוכן לבצע המון עבודה ראשונית לפני שהכסף יחלוף. אך זהו ערוץ רווחי מאוד לאחר שהחנות שלך מוכנה ומוכרת, ולכן זה לא דבר שצריך למנוע ממך למכור באינטרנט.

כמה כסף מרווח ממוצרים ממוצעים באצי?

לפי חקירה של Smart Money Mammas, סוחר ממוצע באתר Etsy יכול להרוויח כ-291 דולר בכל חודש. זו לא סכומים מרשימים, אך כדאי לקחת בחשבון שכמות משתמשים רבה באתר Etsy לא פעילה, ובגלל כך, הממוצע די משתנה לכיוון השלילי.

אם ברצונך להיות בצמרת המוכרים באתר Etsy, יהיה עליך להשקיע בשיווק ובצילום המוצרים שלך. באמצעות מוצרים באיכות גבוהה ומרתקים בחנות שלך באתר Etsy, תוכל למשוך את מספר הקונים המרבי לחנות שלך.

אם נעשה כראוי, הקמת חנות באתר Etsy היא עסקה יקרה. עליך לשקול את כל ההוצאות הכוללות בתהליך המכירה באתר Etsy.

כמו כל עסק, ישנם עלויות פתיחה. באתר Etsy, ייצור מוצרים מעבודת יד מתבצע בעלות ייחודית של חומרי גלם להתחלת התהליך של יצירת הפריטים שלך. אך העלויות והסף לכניסה לעסק יחסית נמוכים בהשוואה לרוב העסקים האחרים, וזהו בהחלט משהו שכדאי לשקול כאשר אתה משקלל את האפשרויות שלך.

אם ברצונך לראות איך מוכרים אחרים מתמצאים, תוכל לצפות באשכול זה ב־סיפורי הצלחה באתר Etsy ב־Reddit, שיתן לך דוגמה אמיתית וכנה של התמצאויות שונות של מוכרים.

 

האם דמי eBay גבוהים יותר מאשר ב־Etsy?

 

 

הפער בין eBay ו- Etsy במחירי הפרסום למוכרים עשוי לשפר את הנכונות להצטרף ל- eBay עבור מוכרים חדשים. eBay מאפשרת למוכרים להשתמש ב- 50 עד 200 הצגות חינמיות לחודש, כלומר אין צורך לשלם עמלות על ההכנסה הפריטים. כמות ההצגות החינמיות משתנה בין מדינה למדינה. כדאי לזכור שעל פי eBay עלייך לשלם עמלות על הערך הסופי של המוצר שנמכר.

Etsy מחייבת את המוכרים תמורת כל הפריטים שהם מציינים למכירה, אך העמלות מוגדרות ותקנות יותר בהשוואה ל-eBay. למרות ששני הפלטפורמות מאפשרות למשתמשים ליצור חנויות מקוונות, חנויות התבנית של Etsy זולות יותר בכלל.

 

כמה עולה כל עסקת מכירה ב- Etsy?

 

Etsy מציעה שני תוכניות לחשבונות המוכרים – תוכנית סטנדרטית בחינם ותוכנית הזמנת Plus.

תוכנית סטנדרטית

התוכנית הסטנדרטית מאפשרת לך לרשום את המוצרים שלך, לקנות ולהדפיס דואר, לשווק את המוצרים שלך עם מבצעים וקופונים. עם תוכנית זו, תוכל גם למכור באפליקציית Etsy בלי לשלם עמלות. אין צורך לשלם דמי חברות חודשיים, אך Etsy גובה תשלום על הכלים והשירותים שהיא מספקת לך.

תוכנית Plus

תוכנית ה-Plus של Etsy זמינה במחיר של 10 דולרים לחודש, והיא מציעה את כל התכונות שאתה צריך כדי למכור ב- Etsy. היא כוללת את כל התכונות של תוכנית הסטנדרטית וגם תכונות נוספות כמו התאמה מתקדמת עבור החנות שלך. תוכנית ה-Plus מציעה גם קרדיטים והנחות לשימוש בשירותים נוספים.

 

האם דמי Etsy גבוהים?

 

 

בשנת 2018, העלתה Etsy את דמי העסקה שלה מ-3.5 % ל-5 %, מה שגרם להגברת הסיכוי שמוכרים ישלמו 50 אחוז יותר על חלק מהרשימות שלהם. בנוסף, Etsy הוסיפה דמי משלוח נוספים שהפגיעו במוכרים קשות.

לאחר מכן, בשנת 2020, הציעה החברה מודל שיווקי חדש שהוצע על ידי רוב המוכרים, רק כמה מהם בחרו לצאת ממנו. במודל זה, המוכרים משלמים רק את הדמיים אם המכירות התבצעו, אך הם לא היו מרוצים מתוכנית הדמיים החדשה.

על פי העדכון האחרון למדיניות דמי המוכרים של Etsy שנערך ביוני 2021, מבנה הדמיים נשאר זהה כפי שהועדכן בשנת 2020. הנה סוגי דמי המוכרים שכל מוכר ב-Etsy צריך לשלם:

  • דמי רישום – 0.20 סנט לרישום חדש או מחדש
  • דמי עסקה – בכל פעם שבה אתם מבצעים מכירה, יחויבו אתכם בדמי עסקה בסך 5%.
  • דמי פרסום – אתם משלמים דמי פרסום כדי לקדם את החנות והמוצרים שלכם ב-Etsy.
  • דמי מנוי – המוכרים יכולים להשתמש ב-Etsy Plus, שירות מנוי עם דמי שנתי של 10 דולרים לחודש.

 

האם אמזון זולה יותר מאשר Etsy?

לכל המוכרים באמזון וב-Etsy יש עלויות למכור את המוצרים שלהם ללקוחות הפוטנציאליים. אז בואו נבדוק אילו דמי גבייה ייגבו על ידי אתרי המכירה האלה מהמוכרים למכור את המוצרים שלהם.

 

עלויות למכירה ב-Etsy

  • מחייבת דמי רישום של 0.20 דולר עבור כל מוצר
  • דמי עמלה של 5% על כל מכירה
  • דמי עסקה מחושבים גם על דמי המשלוח
  • לא קיימות דמי חודשיות

 

עלויות למכירה ב-Amazon Handmade

  • Amazon Handmade מחייבת 15% עמלה על כל פריט שנמכר ודמי פניה מינימליים של 1 דולר
  • דמי עסקה מחושבים גם על דמי המשלוח
  • דמי חודשיים של 39.99 דולר חלים במידה והמוכר מוכר יותר מ-40 פריטים שאינם עשויים בעבודת יד מחשבה חדשה
  • הרשמות לא כרוכות בדמי רישום ואינן פגות

 

כמו שהוזכר, עלות העמלה ב-Amazon Handmade גבוהה יותר משל פלטפורמת Etsy. העמלה על כל מכירה ב-Amazon Handmade היא פי שלוש מאשר ב-Etsy.

בנוסף, עלות החודשית של 39.99 דולר ודמי הפניה של 1% מהערך של המכירה מהם מורכבת חלק מהעלות של השימוש בפלטפורמה זו. כתוצאה מכך, רוב האמנים מוצאים את Etsy זול יותר למכירה מאשר Amazon Handmade.

 

האם עדיין רווחי למכור ב-Amazon?

 

JungleScout לאחרונה פרסם מאמר על הרווח החודשי הממוצע של מוכרי Amazon. הם מצאו כי חצי המוכרים בפלטפורמה מרוויחים בין 1,000 עד 25,000 דולר לחודש! זה פיזור רחב מאוד, אך עדיין מראה כי אנשים מרוויחים בפלטפורמה.

מה שחשוב יותר הוא שהם מצאו כי רק 26% מכלל המוכרים מרוויחים פחות מ-1,000 דולר, וזה אומר כי רוב גורם המוכרים ב-Amazon מרוויחים רווחים טובים עם הכנסה ממוצעת של בין 12,000 עד 25,000 דולר לשנה.

 

 

האם אתר Etsy מוכר פריטים מזוייפים?

 

אתר Etsy פועל במאמץ רב כדי לזהות מוכרים שמוכרים פריטים מזוייפים. לאחר מספר דיווחים מקונים, נמצא כי ישנה בעיה של אמיתות בפלטפורמה.

רוב המוצרים שעשויים בעבודת יד והמותאמים אישית הם אמיתיים, אך מוכרים בלתי ישרים מנסים להרוויח על חשבון פריטים מזוייפים. כדי להתמודד עם בעיה זו המתרחשת בהתרחבות, אתר Etsy משקיע 40 מיליון דולר כדי לשפר התאמה ולהגן על מוכרים אמיתיים.

 

האם Etsy באמת שווה את זה?

כאשר מדובר בדמי הכנסה (העלאת המוצרים לאתר), Etsy באמת מהווה אחד מהשווקים האהובים על רבים מהמוכרים, מאחר והוא גובה רק 0.20 דולר לרישום לאורך ארבעה חודשים. הנה כמה יתרונות וחסרונות של Etsy שכדאי לדעת.

 

יתרונות של Etsy

אם אתה חדש ב-Etsy, דמי הכנסה נמוכים. ניתן ליהנות מהצעות שלך ב-Etsy למשך ארבעה חודשים ברציפות, לאחר מכן יהיה עליך לשלם שוב את דמי הכנסה של 20 סנטימים לחידוש ההצעה.

 

חסרונות של Etsy

 

הקושי הגדול ביותר שתתמודד איתו מגיע גם מדמי הכנסה חוזרים. Etsy הוא הפלטפורמה לאנשי יצירה למכור פריטים בעבודת יד. כאשר מדובר בתשלום דמי הכנסה כל ארבעה חודשים עבור רישומים אישיים, זה יקר לאומנים ולאמנים לשלם את דמי הכנסה אלה, במיוחד אם המוצרים שלך לא נמכרים.

אם אתה סוחר חדש ב-Etsy, ייתכן שיבקשו ממך להשקיע הרבה. אם כך, היתרון הוא שאתה משיג קהל יעד ונישה מאוד ספציפיים להצעות שלך. עם 160 מיליון קונים, אתה בטוח להיגלות כאשר אתה יוצר מוצר ייחודי ומקסים שממש מושך קונים.

 

האם Etsy ו-eBay זהים?

 

Etsy ו-eBay הם שני פלטפורמות פופולריות למכירת מוצרים, אך הן שונות לחלוטין למוכרים. אנשים שמנהלים עסקי מסחר או מתכננים להתחיל עסק מסחר, מחפשים את הפלטפורמות הטובות ביותר להתחיל איתם. למרות שמוכרים יכולים להרוויח כסף משני eBay ו-Etsy, רבים מהם שואלים איזה אחד הכי טוב עבורם.

ההבדל הגדול ביותר הוא בבריכת הקונים שלך. בעוד Etsy יותר ממוקדת על פריטים ידניים ומותאמים אישית, eBay מספקת לך שוק פתוח יותר שמספק לך גישה לבריכת קונים גדולה וכך מגבירה את הסיכוי להצלחה באופן משמעותי.

 

מי בעלי Etsy כיום?

חברת Etsy Inc. היא בעלים של הפלטפורמה למסחר אלקטרוני Etsy. היא הוקמה על ידי כריס מגווייר, חיים שופיק, רוברט קאלין ולאחר מכן ג’ארד טרבל. החברה מופעלת ומנוהלת על ידי צ’אד דיקרסון, המנכ”ל, יו”ר המועצה והנשיא.

 

Etsy או eBay, איזו פלטפורמה מושכת לכל המוכרים?

 

Etsy היא האפשרות הטובה ביותר עבור מוכרים שיוצרים את המוצרים שלהם בעצמם. רבים מהמוכרים מצליחים להרוויח מכירות מתמשכות בפלטפורמה ואף לגרום לזה להיות מקור הכנסה משתנה. אך במקרים שהמוצרים שלך מיועדים לשוק הרחב והמוני, Etsy אינה האפשרות הטובה ביותר. במקרים כאלה, eBay בדרך כלל תמיד האפשרות הטובה יותר.

Etsy מכילה מוכרים ממגוון מדינות, אך המרבית מתוך המוכרים מארצות הברית, קנדה, הממלכה המאוחדת ואוסטרליה. בשנת 2020, רשמנו 81 מיליון לקוחות פעילים בפלטפורמה והמספרים עלו 77 אחוזים בהשוואה לשנת 2019.

הפלטפורמה תומכת במוכרי Etsy בצורות רבות, דרך עמלת מכירה סבירה וסיוע לקוחות. כמו כן, היא מפשטת ומקלה על המוכרים את תהליך המשלוח.

מאידך, eBay נמצאת בכל מקום בעולם. אולם, להבדיל מ-Etsy, היא אינה מוגבלת לתחום ספציפי כמו מוצרים ידניים, אומנות או מוצרים אישיים. דבר זה אומר כי המוכרים יכולים לרשום ולמכור רכיבים נרחבים יותר.

 

האם eBay יקרה יותר מ-Etsy?

כן, במבט כללי ניתן לטעון כי מכירה ב-eBay עשויה להיות יותר יקרה מאשר ב-Etsy – אך התשובה היא מורכבת יותר.

להתחלה ב-eBay אין דמי התחלה. מוכרים חדשים יכולים לקבל עד 50 הצגות חינם לחודש, תלוי במדינה ממנה הם מוכרים. אך ישנם גם דמי סופיים שיש לשלם וגם דמי קידום ופרסום אחרים שיעלו לאחר שימוש לדוגמה ברישומים מקודמים או בתכנית ה-eBay PPC Beta החדשה.

אבל ב-Etsy יש דמי רישום בלבד להתחלה, כלומר דמי השימוש בפלטפורמה ניתנים לחזיון תחילי.

ב-Etsy תמיד ישנם דמי שילוח, אך דמי אלה מוגדרים וניתנים לתקן יותר מאשר דמי eBay שיכולים להשתנות רחבות בהתבסס על מגוון גורמים הנקבעים על ידי המוכר. שני הפלטפורמות מאפשרות למשתמשים ליצור חנות מקוונת, אך חנויות התבניות של Etsy זולות יותר מאשר חנויות התבניות של eBay.

למעבר לכך, לשני הפלטפורמות תצטרך גם לשלם דמי עיבוד תשלום על מכירותיך.

לכן, עם כל הדמיים הנוספים למכירה ב-eBay, ייתכן ותחשוב כי השימוש ב-eBay עולה בעלות גבוהה. אך עליך לשקול את הסיבה לתשלום הדמיים. למעט דמי החנות הכלליים ודמי הרישום לרשימה, דמיי eBay נחויים בדרך כלל לאחר המכירה. כלומר, אתה משלם יותר כסף רק כאשר אתה מרוויח כסף.

כך זה חשוב, מאחר ואם אתה מתייצב נכון את מחירי המוצרים שלך ויש לך רווחים בריאים, תרצה לשלם דמיי eBay כמה שיותר כסף – מה שאומר כי יש לך את היכולת להגדיל את החנות שלך עד למספרים גבוהים מאשר באפשרותך לעשות עם Etsy שמתבססת יותר על מכירות אורגניות. יש ל-Etsy גם פלטפורמת פרסום, אך היא אינה כמו עמידה כפלטפורמת הפרסום של eBay.

 

איזה אחוז הסכום שאצי לוקחת ב-2021?

 

אם ברצונך לדעת את עלויות המכירה ב-Etsy והדמיים שהם גובים מהמוכרים, ישנם שני סוגים של דמי Etsy:

1. דמי Etsy שעליך לשלם:

  • דמי רישום ($0.20)
  • דמי עסקה (5%)
  • דמי עיבוד תשלום (3% + 0.25 דולרים)

 

2. דמי שמשתנים לפי המיקום, המטבע והמבקרים:

  • דמי הפעלה מחדש אוטומטיים ($0.20)
  • דמי כמות מרובה ($0.20 עבור כמות נוספת בעסקה אחת)
  • דמי המרת מטבע (2.5%)
  • פרסומות מחוץ לאתר (15%).

 

מהם דמי eBay בשנת 2021?

 

eBay היא האפשרות הטובה ביותר מבחינת דמי, מאחר והיא מאפשרת למוכרים שלה להשתמש ב-50 עד 200 רישומים חינמיים לחודש. מספר הרישומים החינמיים שאתה מקבל תלוי במדינה שבה אתה מוכר. eBay מגבירה דמיים של 2 עד 12% ממחיר המכירה הסופי (עלות הפריט + דמי משלוח).

אחוז הדמיים תלוי בקטגוריה שבה מופיע הפריט והאם יש לך (המוכר) חשבון אישי או עסקי. דמי ההזמנה, דמי ההעברה ומסי מכירות אינם כלולים באחוז הדמיים של eBay.

הממוצע למוכר ב-eBay משלם בין 12% ל-14% מסך הדמיים הכולל. המעבר למערכת התשלום המנוהלת של eBay לא הפחית יותר מדי את הדמיים. רבים מהמוכרים ציפו להימנע מתוספת ה-2.9% ב-PayPal פלוס $0.30 לעסקה אבל מהר מאוד החליפו לפלטפורמת התשלום של eBay.

אם אתה מוכר עם דירוג גבוה או יש לך מינוי חנות ב-eBay, הדמיים שלך יהיו מעט נמוכים יותר.

 

לסיכום

 

eBay, Etsy ו-Amazon הם פלטפורמות נהדרות למוכרים חדשים ובעלי ניסיון כאחד. יש להם יתרונות וחסרונות משלהם, מה שאומר שמוכרים חדשים צריכים למצוא את ההתאמה המתאימה להם תלוי במצבם הספציפי.

אם אתה יצרן או יוצר של מוצרים אישיים או ידניים, אז עליך להכנס לפלטפורמה כמו Etsy במקום eBay או Amazon. אם אתה מוכר פריטים בהפקה גורמת עם יישוב רחב יותר ורוצה להגיע לקהל רחב יותר – Amazon ו-eBay מציעים לך בריכת קונים גדולה יותר עם מגוון כלים למוכר שמאפשרים לך לקבל את החנויות שלך לגדול בצורה יותר חזותית ורווחית. Amazon יש בריכת קונים גדולה יותר מאשר ב-eBay, אך הדמיים בדרך כלל נמוכים יותר משל Amazon.

אנחנו מאמינים מאוד ש-eBay הוא האפשרות הטובה מהפלטפורמות השלוש של ענקי השוק המקוון, מכיוון שהוא מאפשר לך להגיע לגדול יותר עם משקל על רחוק יותר ומבנה דמיים יותר סביר.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK