איך להקים חשבון ב-eBay בשנת 2023

מדריך הגדרה המוחלט של eBay

eBay הפך לאחד מאתרי ה-commerce המרצים במהירות בעולם. לאורך השנים, החברה הצליחה לאסוף בסיס לקוחות גדול ומוערך שניתן להעריך ערך של 18 מיליארד (בערך בשנת 2019). בכל רגע נתון, יש כשנה מיליארד רשומות למכירה באתר eBay וניתן למצוא ולמכור כמעט כל פריט.

אין ספק שאלפי עסקים משתמשים בשירותים המדהימים של eBay ובממשק הפשוט לשימוש כדי להקים את חנויותיהם. אם ברצונך להצליח ולהתחיל למכור פריטים עם רווחים גדולים, אתה בדף הנכון. היום נעזור לך להגדיר את חשבון eBay החדש שלך מאפס כך שתוכל להתחיל למכור פריטים במהירות.

 

יצירת חשבון

ליצור חשבון ב-eBay אינו חכמה נוספת, אך ישנה שיטה תקנית לעשות זאת. מוכרים מתחילים לא תמיד יודעים את היסודות של כיצד להגדיר חשבון eBay כולל הוספת אפשרויות תשלום והגדרת מדיניות חנות. לכן, הם נתקלים בקשיים בעת התחלתם.

חשבון תקין ירוויח את האמון של הלקוחות, יראה אותנטיות ויאפשר ללקוחות לרכוש בלי להיות ספקיים. אז בלי להפריע, בוא נתחיל.

 

חשבון עסקי ואישי

בעת רישום לחשבון חדש ב-eBay, יש לך אפשרות לבחור בין חשבון אישי או חשבון עסקי. אם אתה מתכנן לחבר את זהות העסק שלך לחנות eBay שלך, אז חשבון עסקי הוא האפשרות הנכונה עבורך. למכירה בסיסית, תוכל לבחור בחשבון אישי. בכל מקרה, תוכל לשנות את סוג החשבון שלך מאוחר יותר כמו כן. עקוב אחר השלבים להלן כדי ליצור חשבון:

  1. בקר בהאתר הרשמי של eBay ולחץ על הלחצן “הירשם” בפינה השמאלית העליונה ליד לחצן ההתחברות של eBay. כעת תופנה לדף “יצירת חשבון” של eBay.
  2. על פי עדכון הממשק האחרון, עכשיו אפשר פשוט להחליף בין רישום לחשבון אישי או עסקי באמצעות מתגי הלחצן “חשבון אישי” ו”חשבון עסקי”. בחר באחד מהם שאתה מעדיף.
  • עבור חשבון אישי, מלא את הפרטים כמו שם פרטי, שם משפחה וסיסמה. בנוסף, תוכל גם להירשם באמצעות חשבונות Google, Facebook או Apple.
  • עבור חשבון עסקי, מלא את הפרטים כולל שם העסק, סיסמה, שם משתמש ומיקום העסק.
  1. לחץ על כפתור “צור חשבון” ואתה מוכן להתחיל – הפעם הראשונה שפתחת חשבון ב-eBay.

 

עצה מקצועית: אם יש לך חשבון eBay קיים שבו כבר ביצעת רכישות, אנו ממליצים להשתמש בחשבון זה במקום. כבר יש לך ציון משוב מהקונים בחשבון זה ורוב הלקוחות לא יפרידו בין ציון משוב של קונה לזה של מוכר, ולכן חשבון זה ייראה יותר אמין.

 

לא רוצה לקרוא את כל המאמר? צפיתי לך בסרטון הקצר שמסביר את תהליך ההרשמה במקום:

מעבר למכירה

ישנם כמה שלבים שעליך לבצע כדי להפעיל את חשבון המוכר שלך ב-eBay ולנצל את שירותי eBay למלואם. עקוב אחר השלבים הבאים כדי לעבור ל חשבון המוכר שלך:

  1. לאחר התחברות לחשבונך, לחץ על תפריט הנפתח “My eBay” בפינה הימנית העליונה.
  2. בחר את האפשרות “Selling”. יתבקש ממך להזין פרטים נוספים לחשבון המוכר שלך.
  3. מלא את הפרטים כולל המדינה, הכתובת, העיר, המדינה, מיקוד ומספר הטלפון. ודא כי המידע נכון, מאחר וחשבונות מסתירים או מידע מזויף עשויים לגרום לאיסור או השעייה בהמשך.
  4. תקבל את ההודעה “Welcome to your selling overview!”. כעת תוכל להשתמש ב “eBay Selling Overview” כדי למכור פריט או לבדוק את מידע המכירות שלך.

אם אתה מתכנן למכור פריטים באמצעות eBay בצורה תדירה, אנחנו ממליצים לך להפעיל את “eBay Seller Hub” שהוא גרסה מעודכנת ומודרנית יותר של “eBay Selling Overview”. עליך לבצע לפחות מכירה אחת תחת חשבון המוכר שלך ב-eBay לפני שתוכל להפעיל את המרכז המוכר.

  • גש ל-Google, הקלד “eBay Seller Hub” וגש לדף המרכז המוכר של eBay. באופן אלטרנטיבי, תוכל ללחוץ כאן – לחץ כאן. כעת לחץ על “התחל להשתמש ב-Seller Hub”. תהנה!

 

הוספת אמצעי תשלום

 

איך להוסיף אמצעי תשלום

 

מחוברים את חשבונות התשלום שלך ל-eBay לפני שתוכל להתחיל למכור. אמצעי התשלום מאפשרים לך להפקיע את הכסף שאתה מרוויח ב-eBay לחשבון שלך. eBay גם גובה דמי שירות על המכירות שאתה עושה וסוגים אחרים של דמי שירות. לכן, הוספת אמצעי תשלום בשלב מוקדם היא חיונית.

 

שלבים להוספת אמצעי תשלום

עקוב אחר השלבים להתחברות לחשבון הבנק שלך או לכרטיס האשראי/חיובי שלך עם eBay.

  1. בדף הבית של eBay, לחץ על התפריט הנפתח “שלום שם!” בפינה השמאלית העליונה כאשר כפתור ההתחברות של ebay.com היה. לחץ על “הגדרות חשבון”.
  2. תועבר לדף “האייבי שלי”. וודא שאתה בטאב “חשבון”.
  3. תחת “מידע תשלום”. תתקבל ברכת “ברוך הבא!” והודעה, לחץ על “המשך”.

 

שלבים להוספת אמצעי תשלום

  1. תחת “אפשרויות תשלום”, בחר “הוסף אפשרות תשלום”. בהתאם למיקום שלך, תראה את האפשרויות “כרטיס אשראי או חיובי” ו”חשבון בנק”.
  2. לחץ על “המשך”. הוסף את הפרטים הדרושים והאמצעי תשלום שלך ייתווסף.

 

הערה חשובה בנוגע לחשבונות PayPal

אני בטוח ששמעת על כך ש-eBay כבר אינה תומכת ב-PayPal כאמצעי לקבלת תשלומים מהמוכרים. הסיבות לכך הן רבות, אך אם נביט לפי הגישה העסקית הפשוטה, eBay יכולה להרוויח הרבה יותר כסף על ידי טיפול בתשלומים בעצמה וכיום הם מקבלים חלק מדמי ההעברה. מעבר לכך, כל התשלומים מנוהלים כעת תחת הפלטפורמה האחת – ואנו רואים שהשינוי הזה היה השלב הלוגי הבא עבור eBay.

זו חדשות טובות גם למוכרים, מאחר ו-eBay כבר הצליחה להפחית את העמלות מ-15% לכ-12.09%.

הרבה מוכרים שואלים “אפשר למכור ב-eBay בלי חשבון בנק ב-2023?”

כאשר השיטה המרכזית לתשלומים הייתה PayPal, כן, היה ניתן למכור ב-eBay בלי חשבון בנק. אך זאת כבר לא המציאות ב-2023. כעת, יהיה עליך להכניס חשבון בנק או חשבון תכנון כדי להגדיר את התשלומים המנוהלים שלך ולקבל כסף מ-eBay ולשלם עבור העמלות.

 

קישור החשבון שלך לחשבון Payoneer

How to link payoneer account to eBay

 

אנא עקוב אחר השלבים הבאים כדי לקשר את חשבון ה-Payoneer שלך ל-eBay:

  1. ב-Seller Hub, לחץ על “הירשם עכשיו” מתחת ל-“eBay מנהל תשלומים”.
  2. תצטרך להזין את הסיסמה שוב. בדף הבא של eBay, קרא את כל המידע בקפידה ולאחר מכן לחץ על “התחל” (Get Started).
  3. eBay תדריך אותך במהלך התהליך. תידרש למסור פרטי חשבון שלך ב-Payoneer, אז וודא שיש לך חשבון פעיל. לאחר השלמת התהליך, הבקשה שלך תישלח.
  4. המתן מספר ימים. אם כל הפרטים שלך נכונים והבקשה אושרה, תקבל הזמנה מ-eBay.

 

דמי eBay ותעריפים

הרבים המתחילים אינם מכירים את דמי ה-eBay ואת העלויות הקשורות, ועשויים למכור את מוצריהם במחירים נמוכים מאוד ולהתמודד עם הפסדים. אולם, יתכן ואין צורך להתמודד עם כל העלויות, מאחר שרובן אופציונליות.

להלן שני דמיים עיקריים שתצטרך להתמודד עם כך שלא תהיה לך הפתעות. כדאי לוודא את תעריפי הדמיים הנוכחיים של eBay כי הם נמצאים בסדרה תהליכים ועשויים להשתנות. אתה יכול ללחוץ כאן כדי לקרוא עליהם בפירוט.

  • דמי הכנסה: דמי הכנסה מתייחסים לדמיים שעליך לשלם כדי לקבל תוספות בתיאוריון שלך. לפי העדכון האחרון, eBay מאפשר למשתמשים לרשום עד 250 פריטים בחודש. אם אתה עובר מעליו, אתה משלם 0.35$ עבור כל פריט נוסף שמופיע בתיאוריון שלך.
  • דמי ערך סופי: דמי ערך סופי מחויבים על כל פריט שאתה מוכר. עליך לשלם 0.3$ עבור כל מכירה מוצלחת פלוס אחוז מערך המכירה הסופי של המוצר. האחוזים עשויים להשתנות בהתאם לקטגוריה, אך בדרך כלל אתה משלם עד 12.9% על רוב המוצרים.

 

הגדרת מדיניות עסקית

כיצד להגדיר מדיניות עסקית ב-eBay

אם אתה מתכנן ליצור עסק מכירות ב-eBay שנמשך לטווח הארוך ויהיה מחוזק כלכלית, חשוב להגדיר מדיניות עסקית בהקדם האפשרי. מדיניות עשויה לאפשר לך לתקשר מידע חשוב כמו דמי החזרה, זמני הובלה והעדפות תשלום ללקוחות.

  1. על ידי ציון המדיניות שלך בצורה ברורה, תוכל למנוע בעיות בעתיד, כאשר לקוח מעוניין להחזיר פריט או לבקש החזר כספי. עקוב אחר השלבים הבאים כדי להתחיל ליצור מדיניות.
  2. עבור לדף מדיניות עסקית של eBay על ידי הקלדה בגוגל או לחיצה כאן.
  3. קרא את המאמר היטב, ואז לחץ על הקישור “opt-in”. בעמוד הבא, לחץ על “להתחיל”.
  4. עכשיו לחץ על תפריט הנפתח “צור מדיניות” והתחל להוסיף מדיניות תשלום, מדיניות החזר ומדיניות משלוח לחשבונך.

מחשבות סופיות

כדאי להגדיר בצורה תקינה את החשבון שלך לפני שאתה מתחיל לרשום מוצרים כך שיותר לקוחות ילחצו על המוצרים שלך. כמו כן, ודא כי ממחישים את פרופיל המוכר שלך על ידי הוספת תמונה ותיאור לפרופיל המוכר שלך. זה יעזור לך להיראות יותר אמין ואותנטי, ובכך לייצר יותר לקוחות.

הליכים הנכונים מסייעים גם לך לבנות מוניטין נהדר בעיני eBay והלקוחות. אנו מקווים שמצאת את המאמר הזה מועיל. עכשיו תוכל להתחיל למכור ולהרוויח רווחים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK