איך למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה

למכור באמזון או באיביי זה מאתגר. כשאתה חושב שיש לך מוצר חם, מישהו אחר כבר מכר אותו! זה מעצבן; אני יודע זאת מניסיוני. זו הסיבה שיצרתי מדריך זה כדי לעזור לך למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה!

אמזון ואיביי הם שני מהשווקים המקוונים הגדולים ביותר, ומוכרים רצים לכאן כדי לקבל חלק מהעוגה. אז איך אתה מתחרה?

בהחלט, המרחב המסחר אינו פשוט. אבל זה אינו אומר שאין הזדמנויות חשופות זמינות.

עם מחקר ויצירתיות, אתה יכול למצוא מוצרים שהצרכנים מוכנים לשלם עליהם!

 

 

סקירת המאמר

למה לבחור במוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה?
לפני שמוצאים מוצרים למכירה: הנחיות חשובות
כיצד למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה
1. השימוש במוצרים שמזינים תעבורה
2. מחקר תחרותי
3. שיטת מוצרים דומים
מסקנה

 

למה לבחור במוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה?

בתחום המסחר האלקטרוני, המוצרים הם לב ונשמה של החנות המקוונת שלך. עליך להשקיע במחקר כדי למצוא רעיונות למוצרים שיכולים להביא לרווחים. כאשר אתה מגלה מוצרים עם דרישה גבוהה, תוכל לשפר את שוליי הרווח שלך.

למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה הוא אסטרטגיה מוכחת שאותה בעלי עסקים מקוונים משתמשים בה, בין אם אתה מוכר באמזון או באייבי. לכן, המיקוד שלך הוא למצוא מוצרים שימכרו בהסכם באינטרנט, אך יש להם פחות תחרות.

עם פחות תחרות, יש לך הזדמנות טובה יותר להשיג שיעור שוק חשוב עבור תחום מסוים. שיעור שוק גדול מתרגם להכנסות גבוהות ולשולי רווח מוגברים עבור עסקך המקוון. זה גם נותן לך שיפור ביכולת לקבוע מחירים מפנקים, מאחר ופחות מוכרים מציעים את המוצר הזה, מאפשר לך למכור אותו בתמורה גבוהה. תחשוב רק על “חוק הספק והביקוש” – ככל שיותר אנשים מוכרים מוצר ספציפי, כך יותר יתרמו מחירו!

סיבה נוספת למה עליך להשקיע במחקר מוצרים כדי למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה היא ליצור יתרון יחודי במכירה. זה מאפשר לך להבחין את חנותך המקוונת, מאחר ואתה יכול להציע מוצרים שרבים לא מציעים. בשל התחרות העזה בין בעלי עסקים באייבי ובאמזון, כל צורה שמאפשרת לך לזרוק את עצמך בעין מתרוות את הרווחיות הכוללת שלך כעסק מקוון.

בחירת תחומים או רעיונות מוצר רווחיים יכולה גם לעזור להפחית את סיכון כישלון העסק. כשאתה נכנס לשוק תחרותי במיוחד, יש סיכוי גבוה לכישלון מאחר ושחקנים גדולים כבר תפסו שיעור שוק משמעותי. יהיה קשה עבור חדשים להשיג תאקלים עם רווחיות מוצרים.

ולבסוף, היכולת למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר לצמיחה לטווח ארוך ולקיימות של העסק המקוון שלך. יש לך הזדמנות להפוך לשחקן גדול בתחום מסוים. זה יאפשר לך לבנות בסיס לקוחות נאמן ולהקל על הרכישות כמובנות נוספות.

 

לפני שאני מתעמק באסטרטגיות ושיטות למציאת מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה, חשוב לבדוק מספר דברים ראשית.

הדבר הראשון שעליך לקבוע הוא המצב בו אתה נמצא בעסק שלך. האם אתה סוחר חדש שמחפש למצוא את המוצרים הטובים ביותר למכירה? האם אתה בעלים של חנות מקוונת קיימת שמחפשת להרחיב את העסק, לשפר את שוליי הרווח או להגיע למספר מכירות גבוה יותר?

למה זה חשוב? והאם זה יכול להפוך את המשאבים הנדרשים למכירת מוצרים מקוונית?

כמתחיל במכירת מוצרים ב-Amazon או eBay, יש להתמקד בשלושה גורמים עיקריים. ראשית, למצוא מוצרים שימכרו במהירות, יש להם דרישה גבוהה, ומחיר מכירה נמוך.

שלושת הגורמים הללו בבחירת המוצרים למכירה מבטיחים שתוכל לקבל מוצרים בעלי תנודה מהירה שיעזרו לך ליצור יותר מכירות ורווחים בזמן קצר. מצד שני, מוצרים יקרים יותר יהיו יותר מאתגרים למכירה.

המדדים העיקריים לבחירה ומכירת מוצרים כתחיל בעולם העסקים המקוונים הם:

  • חייב להיות עשר מכירות ב-30 הימים האחרונים
  • לא יותר מחמישה מתחרים

בינתיים, אלה שכבר פתחו חנות מקוונת לזמן מה ומעוניינים להרוויח יותר מרווחים על ידי מכירת מוצרים באינטרנט יכולים להשתמש בקריטריונים הבאים:

  • חייב להיות שלושה מכירות ב-30 הימים האחרונים
  • לא יותר מעשרה מתחרים

אלו יותר דמוי הנחיות מאשר כלל. אם תתעקש לעקוב אחר הקריטריונים שהמלצתי עליהם לעיל, אתה מובטח למצוא רעיונות מוצר נצחיים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה.

 

איך למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה

האם אתה מוכן להפוך את עסקך המקוון ולהרוויח יותר מכירות? בוא נתחיל לחקור את האסטרטגיות שלי למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה!

1. השתמש במוצרי תנועה

מוכרי eBay ו-Amazon לעיתים קרובות מתעלמים ממוצרי התנועה בשל רווחים נמוכים לכל פריט שתמכור באינטרנט. אז, מה אתה מתכוון במוצרי תנועה?

מוצרי התנועה נקראים גם מוצרי תנועה. אלה הם מוצרים זולים, המחירים שלהם בדרך כלל נמצאים בטווח של 15 דולרים ומתחתים. לכן, הרווח שאתה יכול להשיג ממוצרים אלה יחסית נמוך.

אך בעלי עסקים מקוונים ב-eBay וב-Amazon עדיין אוהבים למכור אותם באינטרנט משלושה סיבות:

  1. ראשית, הם עוזרים להגדיל את מחזור המכירות שלך מאחר והם מהירים וזולים.
  2. הם מגבירים את הכיסוי של החנות שלך כאשר לקוחות נוספים מוצאים את הרשימות הללו.
  3. הם מביאים לך רווח. אף ששולי הרווח נמוך, הם עדיין רווחים וטובים יותר משום דבר!

רוב בעלי העסקים אוהבים להחזיק בחנות שלהם אחד מתוך חמישה מוצרים כמוצרי תנועה.

אם אתה זקוק לעזרה במציאת מוצרי תנועה, תוכל ללמוד עוד על איך לפרוץ את אלגוריתם המכירות של eBay.

 

2. מחקר מתחרים

מחקר המתחרים הוא שיטה נוספת שתוכל להשתמש בה כדי למצוא רעיונות מוצר רווחיים ומוצרים עם חשיפה גבוהה ותחרות נמוכה.

אם ברצונך להשיג שולי רווח גבוהים לחנות שלך, זו השיטה שכדאי לבחור! על כן, זו השיטה הנפוצה ביותר בין המוכרים המקוונים לזיהוי הנישות הכי רווחיות או מוצרים שמכירים בהם הכי הרבה ויש בהם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה.

הדרך הפשוטה ביותר לתאר את השיטה היא להסתכל על פרופילים של מוכרים אחרים במערכת הדרופשיפינג ולמצוא אילו מוצרים הם מוכרים באינטרנט.

תוכל לבצע מחקר של המתחרים ידנית או להשתמש בכלי למחקר מוצרים כמו ZIK Analytics. שני התהליכים יכולים לעזור לך למצוא מוצרים עם דרישה גבוהה ותחרות נמוכה, בהתאם לאיזו שיטה אתה נוח יותר עם וכמה זמן אתה מוכן להשקיע במציאת מוצרים למכירה.

ZIK Trial

ראשית, תוכל לבצע מחקר ידני. תוכל גם לבדוק את Google Trends למוצרים הנמכרים ביותר בכל זמן שתרצה. אולם, כאשר אתה משתמש ב-Google Trends למציאת רעיונות למוצרים או לנישות רווחיות, עליך להזהר מאוד מאחר והם יכולים להיות מוצרים עונתיים. אם ניתן, נמנע ממוצרים עונתיים משום שהם עשויים לא לתת לך מכירות מתמשכות.

בעת ניתוח Google Trends, עיין בכמות החיפושים למוצר מסוים. כדאי לקחת בחשבון גם את מחיר המכירה של מוצרים אלה. מוצרים גדולי הערך עולים יותר, ובכך יש פחות אנשים שיכולים להרשות לעצמם לרכוש אותם, וכתוצאה מכך יש דרישה נמוכה.

אפילו כאשר מוצר יכול להיות טרנדי, הוספתם לחנות המקוונת שלך לא תהיה הכי נכונה מאחר ויש דרישה נמוכה לאותו מוצר. לכן, עליך להימנע מלהשתמש בסינון המחקרי על מנת לזהות מוצרים מצליחים בדרישה גבוהה ותחרות נמוכה כפי שנקבע בהנחיות שלך.

אופן נוסף לנתח את התחרות על ידי מחקר ידני הוא להיכנס לאתר של ספק או לאמזון. תוכל לעיין בדף המוצרים הנמכרים ביותר ולמצוא את המוצרים הנמכרים ביותר. תוכל לבחור קטגוריה רלוונטית ולמיין את המוצרים לפי המכירות הגבוהות ביותר. בשיטה זו יופיעו בראש הרשימה המוצרים הנמכרים ביותר לקטגוריה הספציפית הזו.

אולם, עליך לחפש מעמיק יותר כדי לנתח את התחרות מאחר ואנו מחפשים מוצרים בדרישה גבוהה ותחרות נמוכה. לכן, תתעקב בתחילה אחר כמה פריטים שהם המכירים ביותר ואז תזין את המילות המפתח הארוכות עבור המוצרים הללו במנוע החיפוש.

כמה מוצרים רלוונטיים נוצרו במהלך החיפוש שלך? האם יש מוצרים רלוונטיים או רק מעט?

אם מעט מוצרים נוצרו במהלך החיפוש שלך, זה אומר שיש תחרות נמוכה למוצר זה! לעומת זאת, אם ישנם מספר מוצרים, עדיף לדלג עליו מאחר ויש לך המון תחרות.

אם תוכל למצוא מוצר עם תחרות נמוכה, הנה הזדמנות להכניס אותו לחנות שלך ולשפר את מספרי המכירות.

זה לגבי החיפוש הידני! אם אתה רוצה להשתמש בכלי למחקר מוצרים לנתח את התחרות, תוכל לעשות זאת וזה יאפשר לך להפחית את זמן החיפוש למציאת קטגוריות מוצרים בדרישה גבוהה ותחרות נמוכה.

תוכל להיכנס לכלי המחקר של ZIK Analytics ולהזין את קטגוריית המוצר שאתה מעוניין בה (או המוצרים בדרישה הגבוהה ביותר בהתבסס על מחקר מילות המפתח). אז, לאחר שיצרת תוצאות עבור אותו מוצר גבוה דרישה או נישה, תראה מי המוכרים המובילים שביצעו המון מכירות מקטגוריה זו.

אם סוחר מסוים מרכז מוצרים בדרישה גבוהה, יש סיכוי טוב שלמוצרים נוספים שלו יש גם מספרים טובים במכירות.

השתמש בגישה הזו גם במחקר ידני כאשר אתה מחפש הזדמנויות לאיתור מוצרים בדרישה גבוהה ותחרות נמוכה. בדוק כמה מוצרים נמכרו במשך ה-30 ימים האחרונים (כדי לקבוע אם זו תוצרת דרישה גבוהה) וכמה סוחרים אחרים רשומים גם עבור המוצר הזה (כדי לקבוע אם זהו מוצר עם תחרות נמוכה).

3. שיטת מוצר דומה

הגישה השלישית לאיתור מוצרים בדרישה גבוהה ותחרות נמוכה היא להשתמש בשיטת המוצר הדומה. ניתן להשתמש בשתי הגישות הבאות כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר למכירה.

באמצעות שיטת המוצר הדומה ניתן למצוא מוצרים למכירה. בתחילה, מתחילים בחקר קטגוריות רווחיות ואז ממשיכים לשיטוט עמוק במוצרים של קטגוריות אלו.
שיטת המוצר הדומה:

Niche Research (חקר הנישה)
כשאתה מזהה את המוצרים הנמכרים ביותר בנישה זו, עליך לחפש מוכרים עם מעט משוב שהצליחו למכור את אותו המוצר ויש להם דירוג טוב במנוע החיפוש. שוב, זו הזדמנות מכירה טובה כי באפשרותך להשיג ביצועים טובים יותר מהמוצר הקיים בשוק.

לאחר שמצאת את המוצר הזה, תוכל לחפש ספקים של מוצר כזה. גם אם אתה לא מצליח לאתר את הספק למוצר המדויק, תחפש מוצרים דומים. יתכן שיש קצת הבדלים בתכונות לעומת המוצר הנמכר ביותר בשוק, אך זה הזדמנות טובה לנצל אם ברצונך להשתלשל בעקבות הביקוש הגבוה.

 

הגדל את המוצרים המנצחים שלך

שימוש בשיטת מוצר דומה אינו אומר שעליך לחפש מוצרים אחרים למכירה. להיפך, זו אסטרטגיה שיווקית טובה להגדיל את המוצרים המנצחים שלך!

זה מה שעליך לעשות: לבחון את המוצרים בקשיים הגבוהים או עם רווחיות מוצר גבוהה.

לדוגמה, אתה מוכר תיק טלפון נייד. והמכירות טובות! מילות המפתח הארוכות של אותו המוצר דורגו במקום הראשון במנוע החיפוש.

עם כל ועם שאתה בטופ 1 או 2 עבור מילת המפתח הספציפית הזו, יש לך רק רשומה אחת. אתה יכול להפוך את המוצרים המנצחים שלך ליתר עוצמה על ידי יצירת רשומות נוספות עבור אותו המוצר. באמצעות אותה דוגמה למקרה הטלפון הנייד של תיק הטלפון, תוכל ליצור מספר רשומות עבור מוצר זה בהתבסס על צבע, נושא ודגם של הטלפון הנייד.

כתוצאה, יש לך כעת מספר רשומות מוצרים עבור אותו המוצר! הוספת עוד רשומות בתוצאות מנוע החיפוש תגדיל את הסיכויים שלך ליצירת מכירות ורווחיות גבוהה משום שתוכל להנות מהביקוש הגבוה למוצר הזה. עכשיו, תוכל להגדיל את ההזדמנות שלך להכניס לקוחות יותר ברשומות המוצרים שלך.

שימוש בשיטה זו כדי להועיל מהביקוש החזק עבור המוצרים הקיימים שלך הוא דרך חכמה להשיג את המכירות המרביות. תוכל להשיג פחות תחרות ולהגביר את החשיפה למוצרים עם ביקוש חזק. זו רעיון נהדר אם ברצונך להגביר את המכירות של מוצרים בזמן קצר.

 

מסקנה

בין שיש לך עסק ב- eBay או ב- Amazon, הבנת כיצד למצוא מוצרים עם ביקוש גבוה ותחרות נמוכה היא אסטרטגיה טובה להצלחת העסק. זה מאפשר לבעלי עסקים – חדשים או מנוסים – לקבל חלק גדול בשוק ולחדור לשווקים חדשים. זו גם גישה אסטרטגית מצוינת להקים את העסק שלך כשחקן מוביל בתחום הספציפי שלך.

תוכל לזהות את המוצרים עם הביקוש הכי גבוה דרך תכנון יסודי ושימוש בשיטת מחקר מוצרים הנכונה. זה יכול להגביר את הסיכויים שלך להצליח ולהשיג רווחיות במוצרים.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK