איך לקבל יותר צפיות באיביי: 5 צעדים פשוטים

אם אתה מוכר באיביי, אתה תמיד מחפש דרכים ואסטרטגיות להגדיל את מספר הצפיות באיביי. זהו הרכיב הראשון והחשוב ביותר באסטרטגיית הכוננות למנועי החיפוש של איביי, שמגביר את הסיכויים שלך ליצור מכירות מתוך הצפיות האלה. עם העלייה המתמידה לשיא בדגם הקניות המבוסס על מוצרים, חשוב לשקול כיצד תוכל לשדרג את ביצועיך במנועי החיפוש של איביי כדי לעזור לקונים פוטנציאליים למצוא את המוצרים שלך וליצור מכירות נוספות.

 

איך לקבל יותר צפיות באיביי עם 5 טיפים

אין שום שוק מקוון אחר כמו איביי. זו אחת מהפלטפורמות המובילות לאלה שמחפשים להרוויח כסף ממכירת מוצרים באינטרנט. עם למעלה מ-175 מיליון משתמשים פעילים, יש להיות קל ליצור יותר מכירות מחנות האיביי שלכם, נכון?

לצערנו, יש גם רמת תחרות חזקה בפלטפורמה המקוונת הזו, בשל ידיעה כמה מוכרים רבים שמתחרים זה בזה על תשומת לב הקונים. עליך להיות לך קטלוג עצמאי ויציב של מוצרים באיביי ולהשתמש באסטרטגיות המיטביות של אופטימיזציה במנועי החיפוש כדי להגיע לראש תוצאות החיפוש של איביי.

עקוב אחרי הטיפים והאסטרטגיות הללו כדי לעזור לך לשפר את ביצועי המכירות שלך באיביי.

 

1. לאפטימיזציה של כותרות רישומים באיביי

 

הדבר הראשון שמשתמשים באיביי רואים על המוצר שלך הוא הכותרת. בעת המיטוב של רישומים באיביי עבור מנועי החיפוש, וודא שהכותרת מותאמת למילת המפתח המטרה שלך. יש גבול תווים לכותרת של רישום באיביי, לכן עליך לבחון איך כל תו יכול לתרום.

בחירת כותרת מותאמת היטב לא רק תסייע למשתמשי איביי להבין מה המוצר מדבר, אלא גם תיכון את תשומת הלב שלהם.

מיטוב כותרת הרישום בחנות האיביי שלך הוא רכיב מרכזי באסטרטגיית ה-SEO המנצחת באיביי. אולם, עליך להימנע מעבר מידי ממיטוב או פיצוץ מילות המפתח. הקונים האנושיים יהיו משוגעים למוכרים באיביי שמטרידים אותם עם מילות מפתח מיתולוגיות בכותרת הרישום. אתה לא רוצה לדחוף לקוחות פוטנציאליים מרחוק בשימוש מוגזם במילות המפתח בכותרת.

גם חשוב לבדוק את הטקסט לטעויות דקדוק או הפלות. אתה רוצה להציג את עצמך כסוחר במוניטין. לכן, כל טעויות דקדוק או הפלות עשויות להפריע ללקוחות. ישנם הרבה כלים מקוונים שאפשר להשתמש בהם כדי לבדוק טעויות דקדוק והפלות שאולי תעבור עליך.

בנוגע לכלים, גם ל-ZIK Analytics יש כלי לבניית כותרות שאפשר להשתמש בו למיטוב הכותרות שלך למנועי החיפוש של איביי. כלי זה מאפשר לך ליצור כותרות מתואמות באופן מושלם באמצעות מילות מפתח עיקריות ומקפידות על תפיסה של קטעי כותרת. זהו כלי נהדר לשימוש במוצרים שנמכרים לראשונה, כך שתוכל להציג את המוצר בחלק העליון של תוצאות החיפוש באיביי.

 

2. העלה מספר גבוה של תמונות איכותיות

Uploading high quality images

 

שימוש בתמונות איכותיות ברשימות המוצרים שלך הוא משהו שאין להתעלם ממנו אם ברצונך להגדיל את מספר הצפיות שלך באיביי. התמונות הן כלי חזותי שאתה יכול להשתמש בו ביתרון אם ברצונך למשוך תעבורת נוספת ומכירות נוספות לחנות האיביי שלך.

איכות התמונות שלך עשויה שלא להיות כה רלוונטית לביצועי ה-SEO באיביי, אך זה ישפיע ישירות על שיעור ההמרה שלך. שלב זה עם האסטרטגיות הנוכחיות שלך לביצועי הקידום במנועי החיפוש כדי להגיע למוצר שלך בראש תוצאות החיפוש. אבל גם אם אתה נמצא בראש תוצאות החיפוש, אין לך יתרון אם אתה משתמש בתמונות רעות באיכות למוצרים שאתה מוכר. במקום זאת, הלקוחות שלך יחפשו מקום אחר לרכוש את המוצר שהם מחפשים.

לכן, חשוב להשקיע בתמונות איכותיות ומקצועיות. אם אין לך את האפשרות להשקיע בתאורה מקצועית, נסה להשתמש בטכניקות לצילום תמונות מוצר מהמומחים. הנה כמה טיפים לשיפור צילום המוצרים שלך:

  • השתמש בטריפוד כדי למנוע תמונות עם טשטוש.
  • תמיד בחר ברזולוציה הגבוהה ביותר כדי לקבל את התמונות באיכות הטובה ביותר.
  • השתמש ברקע נקי כדי להדגיש את המוצר במהלך הצילום.
  • צלם בחוץ או השתמש בתאורה טבעית, אם אין לך את האפשרות להשתמש בתאורה מקצועית.

 

כמו כן, חשוב להוסיף שעליך להעלות את תמונות המוצר שלך בקביעות. תמונה מיושנת יותר לא תבצע את העבודה שלה למשוך לקוחות בצורה חזותית ותוכל להפסיד כסף בתהליך.

 

3. מציע משלוח חינם

מציע משלוח חינם

 

קונים ב-eBay אינם אוהבים את הרעיון של לשלם על משלוח המוצרים שלהם. לכן, באפשרותך להגדיל את מכירותיך כאשר אתה מציע משלוח חינם או מציע משלוח מובטח של eBay בחנות שלך.

לא מספיק שאתה מציע מחירים שמפתים מבחינה פסיכולוגית על מוצריך. המחשבה לשלם על המשלוח עדיין יכולה להפריע לחלק מלקוניך. הדרך הטובה ביותר לעקוף זאת היא לכלול את עלויות המשלוח במחיר המבוקש של הרשומה שלך ב-eBay. דרך זו, תוכל להדגיש את המבצע של משלוח חינם ברשימת המוצרים שלך כדי למשוך יותר צפיות מבלי לאבד כסף או שולי רווח. וודא שיש לך אתגר תמחור טוב ולחקור היטב את השלב הזה. התרחשות הסופית הגרועה ביותר היא כאשר אתה מציע משלוח חינם ללקוחותיך ואתה נפגע מכסף או אין לך רווח כלל. זו דבר מסובך לאיזון, לכן וודא שאתה עושה את זה בצורה נכונה.

המשלוח המובטח של eBay הוא דרך נוספת למשוך לקוחות ב-eBay. הרעיון הזה התחיל על ידי Amazon כשהם הציעו משלוח מובטח לקונים שלהם. ב-eBay, יש משלוח מובטח במשך כ-3 ימים. לקונים אהבה לדעת בדיוק מתי הם יכולים לצפות לקבל את הפריטים שלהם, בדיוק כמו שמשלוחים מתעכבים יכולים להוביל לביקורות שליליות.

עם משלוח חינם ורשימות משלוח מובטח, אתה יכול לקבל יותר צפיות והגנה מבקשות החזר כספי מלקוחותיך.

 

4. הצע מבצעים בחנות ה-eBay שלך

הצעת מבצעים בחנות ה-eBay שלך

 

שימוש בהצעות ב-eBay הוא דרך נוספת שבה תוכל ליצור יותר צפיות לחנות ה-eBay שלך. המוכרים הטובים ביותר ב-eBay מציעים מבצעים בקביעות. לכן, תוכל גם להשתמש בתוכנית זו בחנות ה-eBay האישית שלך כדי לקבל יותר צפיות לרשימות ה-eBay שלך.

ישנם מספר רעיונות שאתה יכול להשתמש בהם כדי להגביר את הצפיות בחנות ה-eBay שלך. לדוגמה, תוכל להציע הנחות כאשר לקוחות משיגים סכום מסוים בקניות שלהם. עליך לחשב את הרף המינימלי של ההוצאה שיאפשר לך להציע את ההנחה מבלי להפסיד כסף או לשמור על שולי הרווח שלך.

רעיון נוסף להציע תגמולי eBay הוא לערוך מבצעים בכנסים ספציפיים. זה יגביר את הצפיות ב-eBay מכיוון שרבים מהקונים יחכו לאירועי המבצעים האלה במהלך החגים הספציפיים.

ישנם הרבה אסטרטגיות פרסום שאתה יכול להשתמש בהם בשילוב עם אסטרטגיות אופטימיזציה למנוע תוצאות מוגבלות יותר לעסק המקוון שלך ב-eBay. חלק מהמבצעים האלה יחייבו ממך לעקוב אחר נתונים ולפקח עליהם כדי שתוכל להעריך אילו מבצעים מובילים ליותר מכירות לעסק ה-eBay שלך.

 

5. העלאת מוצרים לקטגוריה הנכונה

 

איך להעלות את המוצרים לקטגוריה הנכונה

 

בחירת קטגוריית המוצר הנכונה עבור הרשומות שלך ב-eBay היא חלק חשוב מאוד בהגברת הצפיות בחנות שלך. זה יעזור גם לקונים למצוא את המוצרים שלך כאשר הם מחפשים ב-eBay.

למה בחירת הקטגוריה הנכונה חשובה? אלגוריתם של eBay משתמש בחיפושים “התאמה מושלמת” כדי להמליץ על מוצרים עבור מונחי חיפוש שהוזנו על ידי המשתמשים. הם יקחו בחשבון את קטגוריית המוצר שבה משתייך מוצר מסוים. לכן, אפילו אם יש לך את המוצר הנכון שהמשתמש מחפש ב-eBay, מנוע החיפוש לא ימליץ על המוצר שלך בתוצאות החיפוש אם הוא מופיע בקטגוריה שגויה.

תמיד כדאי להקדיש זמן לבחירת הקטגוריה הנכונה עבור רישום שלך ב-eBay כדי לנצל את חיפושי ההתאמה המושלמת ב-eBay. בנוסף, עליך להימנע משימוש במילות מפתח שאינן קשורות, מכיוון שזה עשוי לבלבל את אלגוריתם מנוע החיפוש. המוצרים שלך עשויים להופיע בתוצאות עבור מונח מפתח לא קשור, אך לא תוכל להמיר את זה מאחר וזה לא מה שהמשתמש היה מחפש.

הוספת מוצרים לקטגוריה שגויה היא אחד הטעויות הנפוצות ביותר שמוכר ב-eBay עושה כאשר מוסיף את מוצריו לקטלוג של eBay. וודא שאתה לא עושה את אותה הטעות אחרת יתכן ותפסיד כסף.

בחירת הקטגוריה הנכונה היא חיונית כאשר מדובר במסחר בינלאומי באינטרנט. תדמיינו אם אתם מאבדים 100 מכירות לכל מדינה עבור כל פריט שפונה למקום לא נכון ברשימות שלכם. הכפילו את הסכום הזה על מנת לקבל את מספר המכירות והתצוגות המספרי שאתם מחמירים בהן בפועל ב-eBay ברחבי העולם; זה כמה נצפים אתם מפספסים וכמה מכירות בפוטנציאל חסרות לכם.

 

איך לקבל יותר צפיות ב-eBay – שאלות נפוצות

האם אתם מחפשים עוד עצות כיצד לגדל את העסק המקוון שלכם ב-eBay? הנה כמה מהשאלות הנפוצות והאסטרטגיות כדי להגביר את מכירות eBay.

 

מה מחשבים כצפייה ב-eBay?

צפיות מתייחסות למצב בו אדם שמעוניין במוצר מסוים לוחץ על רישום eBay שלכם. זה יוביל אותם לדף המוצר שלכם מתוך תוצאות החיפוש ב-eBay כדי למצוא מידע נוסף על המוצר כגון תיאור המוצר ותמונות באיכות גבוהה.

 

למה רשימות ה-eBay שלי לא מקבלות צפיות?

נמוך התצוגה או הביצועים ברשימות האורגניות שלכם ב-eBay יכולים להתרחש בתוך כך שאין לכם אסטרטגיות טובות למיטוב מנועי החיפוש. מציאת מוצר טוב לא מספיק אם הקונים של eBay שלכם אינם מצליחים למצוא אתכם באתר.

אם אתם רוצים להפוך לאחד מהמוכרים המצליחים ב-eBay, עליכם ללמוד איך עובדות כלי החיפוש האורגניים (SEO) ולהחיל אותם על רשימות ה-eBay שלכם. כדאי לשים לב לטיפים שמופיעים לעיל כדי לקבל יותר תעבורה ולהגיע לראש תוצאות החיפוש.

 

איך אני מגביר את מכירותי ב-eBay?

בשיקול עובד כמה מוכרים ישנים ב-eBay, קיימת רמת תחרות גבוהה בשוק בין המוכרים של eBay. עליכם להבטיח שחנות ה-eBay שלכם תבלט עם השימוש באסטרטגיית SEO יציבה על eBay.

אלגוריתם מנועי החיפוש עוצבו כך שיתאימו את מונחי החיפוש שמשתמש בם הקונה למציאת מוצר מסוים עם מה שזמין בחנות שלך. אם תימנה את רשימות ה-eBay שלך באופן מיטבי, תוכל לצפות בכמות צפיות גבוהה יותר ב-eBay ובהזדמנויות נוספות להביא את המוצר שלך לקהל הרחב.

 

כמה צפיות ברשימת eBay נחשבות טובות?

נסו להשתדרג לכמה שיותר צפיות ב-eBay! אך המטרה היא לקבל תעבורה רבה מקונים פוטנציאליים במקום לקונים שאין להם יעד. לדוגמה, קבלת 1,000 צפיות ברשימות המובטחות שלכם ב-eBay אינה מספיקה אם אתם יוצרים רק 10 מכירות ב-eBay. במקום זאת, רשימות אורגניות שמאופיינות במיטוב טוב באמצעות אסטרטגיות מיטוב מנועי החיפוש יכולות להביא לכם 150 צפיות ולייצר 100 מכירות מתוך הצפיות הללו.

 

האם יותר צפיות מסייעות ב-eBay?

כן, חשוב להתמקד במתן דגש על כמה צפיות בחנות ה-eBay שלך ככל האפשר. זה יגדיל את הסיכוי שהקונים ימצאו את המוצר שהם מחפשים. אך יחס הלחיצות לא מספיק ועליך להתמקד באיך להמיר את הצופים הללו לקונים ב-eBay.

 

כיצד אני יכול לשפר את רשימת ה-eBay שלי?

כלי הפרסום של רשימות מקודם זמין לכל המוכרים ב-eBay שרוצים לדלג על תהליך גידול הרשימות האורגניות ולהגיע לראש תוצאות החיפוש. אופן זה להגביר את הצפיות לרשימות שלך הוא אפשרי רק עבור אלה שכבר יוצרים זרמים קבועים של הכנסות מחנות ה-eBay שלהם. אפשר, אולם, להגדיר את השיעור המרבי למודעת המופצת שלך כך שתוכל להישאר בתקציב שלך.

 

מסקנה – הגברת הצפיות שלך ב-eBay

עם התחרות המתרחבת, ייתכן שיהיה קשה יותר להגביר את הצפיות וליצור יותר תנועת תנועה ומכירות ב-eBay. זה אומר שעליך להיות יותר אסטרטגי בעת ביצוע קמפיין SEO ב-eBay כדי לשרוד בתחרות.

בנוסף לחמישה טיפים שמוצגים לעיל, חשוב גם לעבוד על שירות הלקוחות שלך. הגברת הצפיות ב-eBay היא רק נקודת הקשר הראשונה של לקוח עם חנות ה-eBay שלך. ודא שתתמקד באופן שבו ניהל שירות לקוחות גם כאשר הלקוח רק שואל על מוצר מסוים או לאחר שביצע רכישה בהצלחה. יצירת יותר ביקורות חיוביות מהלקוחות שלך תגביר את ביצועי חשבון המוכר שלך ותקבל יותר צפיות למוצרים שלך בטווח הארוך.

כדאי גם לציין כי האלגוריתמים משתנים מתקופה לתקופה. ודא שאתה מתאים את האסטרטגיות שלך כדי להגביר את הצפיות לרשימות ה-eBay שלך ולהמיר אותן למכירות נוספות עבור עסק המקוון שלך.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK