כיצד להקים עסק דרופשיפינג מוולמארט לאיביי בשנת 2023

דרופשיפינג באיביי הוא מודל עסקי שנותן לך את היכולת למכור מוצרים באינטרנט מבלי להחזיק את המלאי. במקום להזמין ולאחסן מוצרים, דרופשיפרים שמשתמשים בוולמארט פשוט מקבלים הזמנות באיביי ואז ממלאים את ההזמנות דרך וולמארט. אם אתה מחפש דרך קלה להתחיל את העסק הבא שלך באינטרנט, המשך לקרוא!

 

במדריך זה, נדריך אותך כיצד להקים עסק משלך של דרופשיפינג מוולמארט לאיביי ב-6 שלבים בלבד.

 

דרופשיפינג מוולמארט לאיביי

צפו: דרופשיפינג מוולמארט לאיביי – כל מה שאתה צריך לדעת

 

 

1. הגדר את חנות האיביי שלך

 

ראשית תצטרך להקים את חנות האיביי שלך. כדי לעשות זאת, תחילה תצטרך ליצור חשבון, ולאחר מכן אתה פשוט נכנס ללשונית “האיביי שלי” ולוחץ על הכפתור “מוכר”.

 

הקמת חנות איביי למכירה באיביי

תתבקש לספק מידע בסיסי כגון שם, כתובת, עיר ופרטי יצירת קשר כדי לסייע בהגדרה ובאימות חשבונך.

טיפ מקצועי: אם כבר יש לך חשבון קונה עם משוב, ​​השתמש בו במקום להקים חשבון חדש! זה יצור אותנטיות ואמון אצל קונים בפלטפורמה.

חנות איביי חיונית להצלחתך כמוכר באיביי. הקמת חנות באיביי מעניקה לך עמלות מוזלות ומאפשרת לך להעלות יותר מוצרים בחודש, מה שמאפשר לך להגדיל את החנות שלך מהר יותר.

 

2. התחברות לתשלומים מנוהלים באיביי

לאחר שתספק את כל המידע הדרוש, תצטרך לחבר את מעבד התשלומים שלך כדי שאיביי יוכלו לגבות ממך את עמלות האיביי שלך, וכדי שהם יוכלו לשלם לך על המכירות שלך!

 

לשם כך, אנו ממליצים להגדיר חשבון פיוניר, ולקשר אותו לתשלומים מנוהלים באיביי. הסיבה לכך היא שאיביי ופיוניר חברו יחד כדי להפוך את התהליך הזה לקל ככל האפשר. ברגע שנרשמת לתשלומים מנוהלים באיביי, תקבל אימייל מאיביי לקישור חשבון הפיוניר שלך.

טיפ מקצועי: חושב על הקמת מספר חנויות? ניתן להשתמש בחשבון פיוניר אחד במספר חנויות, כך שתוכל להיות רגוע בידיעה שאתה צריך לאמת את חשבונך פעם אחת בלבד!

 

3. הגדר את מדיניות החנות שלך עבור דרופשיפינג מוולמארט

 

לאחר מכן, עליך להגדיר את מדיניות החנות שלך. שלב זה חשוב, מכיוון שהמדיניות הנכונה כאן תאפשר לך להפעיל את עסק הדרופשיפינג שלך בצורה יותר מותאמת לספק שבו אתה משתמש.

 

לשם כך עליך לבקר בעמוד המדיניות העסקית באיביי, וללחוץ על “הצטרפות”, ו”התחל”

 

 

מדיניות החנות

כעת, כאשר תלחץ בחזרה על “הגדרות חשבון” תראה את הקטע “מדיניות עסקית” מופיע בתחתית המסך שלך.

מדיניות עסקית של איביי

 

לאחר מכן, עלינו להיכנס לסעיף המדיניות העסקית שלך ו”ליצור מדיניות”. זה יאפשר לנו ליצור:

 

  • מדיניות תשלום
  • מדיניות החזרות
  • מדיניות משלוח

 

מדיניות תשלום

מדיניות זו היא סטנדרטית עם כל הספקים השונים שאתה בוחר לעבוד איתם ומסתמכת רק על האופן שבו אתה רוצה לטפל בתשלומים. כאן תתחבר ותקרא למדיניות שלך משהו כמו “מדיניות תשלום” ולאחר מכן תזין באילו ספקי תשלומים תרצה להשתמש. ודא שאתה בוחר “הגדר כברירת מחדל למדיניות תשלום” ובחר את ספק התשלומים איתו אתה עובד. במקרה שלנו, נשתמש ב”פיוניר”

טיפ מקצועי: ודא שאתה בוחר “דרוש תשלום מיידי כאשר הקונה משתמש באופציית “קנה-זאת-עכשיו””. זה ימנע הרבה תשלומים פתוחים בחנות שלך, ומצמצם את עבודת הניהול של הצורך לרדוף אחרי הקונים בשביל לקבל את התשלום שלך.

לחץ על “שמור הכל” וסיימת!

 

מדיניות החזרות

לאחר מכן, נגדיר את מדיניות ההחזרות שלנו. מדיניות זו תהיה ספציפית לוולמארט, ולכן נקרא למדיניות שלנו משהו כמו “מדיניות החזרה עבור וולמארט”

מדיניות החזרות עבור דרופשיפינג מוולמארט

האופן שבו אתה בוחר להגדיר זאת הוא העדפה אישית שכן יש בה סיכון מובנה, אך אנו ממליצים להגדיר את הפוליסה שלך כדי לאפשר החזרות מקומיות ובינלאומיות ולאפשר 30 יום לאחר שהקונה יקבל את הפריט. אנו תמיד בוחרים שהקונה ישלם עבור משלוח חזרה וכי “ישנה אפשרות להחלפה”, מכיוון שבדרך כלל עדיף לדבר עם הקונה ולתקן את הבעיה במקום להציע החזר.

טיפ מקצועי: אם אתה מסוגל להאריך את מדיניות ההחזרות שלך, זה יהיה טוב יותר עבור החנות שלך מכיוון שאיביי נותנת עדיפות לחנויות שיש להן מדיניות החזרות ארוכה יותר.

 

מדיניות משלוח

מדיניות המשלוח שלך תצטרך לשקף את סוג המשלוח שאתה מציע בהתאם למנוי הוולמארט שלך. אם אתה משתמש בוולמארט פלוס, סביר להניח שתציע משלוח חינם עבור כל המוצרים שלך. אם לא, תחויב במשלוח של $5.99 עבור כל מוצר שעלותו נמוכה מ-$35.00, שסביר להניח שתצטרך להוסיף למחיר שמשלמים הקונים שלך.

 

4. רכישת מוצרי דרופשיפינג חמים אצל וולמארט לחנות האיביי שלך

 

עכשיו, כשסיימנו עם החלק הטכני, אנחנו מגיעים לחלק המהנה. מציאת מוצרים רווחיים מוולמארט שתוכל לעשות להם דרופשיפינג ולהעלות בחנות שלך. כדי לעשות זאת בביטחון ובסבירות גבוהה להצלחה, אנו משתמשים בזיק אנליטיקס. בסעיף זה נעבור על שימוש בכלי חקר המוצרים של זיק כאשר אנו בוחנים מוצרים להעלות בחנות שלנו עבור החודש הקרוב.

מוכן להתחיל? הירשם לתוכנית ניסיון של 7 ימים בזיק

תקופת ניסיון זיק אנליטיקס

 

לפני שנתחיל, אתה יכול לבדוק את הסרטון עבור כל התהליך הזה למטה

כדי להתחיל אנחנו הולכים אל https://walmart.com ונכנסים לקטגוריה אקראית ופותחים כל אחד מהליסטים שאנחנו רואים. בדוגמה שלנו, אנו עוברים לקטגוריית “בית” ופותחים את הליסט “סיר טיגון ללא שמן”.

לאחר מכן, אנו מעתיקים את הכותרת הזו בדיוק, ומכניסים אותה לשורת החיפוש בכלי מחקר המוצר של זיק אנליטיקס.

מה שאנחנו עושים כאן זה בעצם לנסות למצוא דרופשיפרים אחרים שמשתמשים בוולמארט כספק שלהם.

טיפ מקצועי: כשאתה משתמש בוולמארט כספק הדרופשיפינג שלך, ודא שאתה משתמש בוולמארט פלוס, מכיוון שזה נותן לך משלוח חינם על כל המוצרים שלך

רכישת מוצרי דרופשיפינג בוולמארט

 

השלב הבא שלך הוא ללחוץ על כפתור “סרוק מוכר” בתוך זיק אנליטיקס, אשר יציג את כל המוצרים שהמוכר הזה מוכר בחנות שלו.

אנו ממליצים להסתכל על כמה מוכרים בכל פעם שכן זה יאפשר לך לנתח מגוון של חנויות.

מכל אחד מהמוכרים הללו, אנו לוקחים את הפריטים הטובים ביותר שנמכרים ואנחנו עושים מחקר יותר מעמיק על ידי לחיצה על כפתור “סרוק כותרת”. זה יביא לך מגוון של מוכרים אחרים שמעלים מוצרים דומים באמצעות וולמארט כספק שלהם.

מכאן, אתה יכול להיכנס לחנויות המוכרים הללו ו”לסרוק את המוכר” שוב. זה יאפשר לך לנתח אפילו יותר חנויות מוצלחות של דרופשיפרים שמשתמשים בוולמארט.

כפי שאתה יכול לראות, תהליך זה די חוזר על עצמו, אך עשייתו בדרך זו מאפשרת לך למצוא את חנויות הדרופשיפרים הטובות ביותר שמשתמשות בוולמארט בשביל לנתח ולהשתמש בהן כהשראה לחנות שלך.

בכך, הצלחנו למצוא מגוון מוצרים חמים שוולמארט מוכרת שנוכל להוסיף לחנות שלנו תמורת רווח. בסרטון הדוגמה שלנו למעלה, אחד מהליסטים של וולמארט בלט לנו במיוחד. זו הייתה נדנדת התינוק “Graco Simple Sway”.

 

המוצר הטוב ביותר לדרופשיפינג מוולמארט לאיביי

 

הנתונים הסטטיסטיים של המוצר הזה נראו מבטיחים, וכשעשינו את חישובי הרווח הצלחנו למצוא שולי רווח טובים.

 

כיצד לחשב רווח כאשר עושים דרופשיפינג מוולמארט לאיביי?

חשוב לוודא שאתה מחשב את הרווח שלך בצורה נכונה, מכיוון שההצלחה בדרופשיפינג מסתמכת על דיוק רב עם המספרים שלך.

אנו מחשבים את הרווח שלנו עם הנוסחה הבאה
רווח דרופשיפינג = מחיר מבצע*משנה עמלה-מחיר רכישה-מחיר משלוח

כאשר:

מחיר מבצע = $92.79 (ממה שמוכרים אחרים העלו)

משנה עמלות = 0.87 (זהו קבוע שבו אנו משתמשים אשר מנכה 13% ממחיר המכירה שלנו כדי להתחשב בעמלות של איביי ומעבד התשלומים)

מחיר רכישה = $67.99 לפי הליסט בוולמארט

עלות משלוח = $0 (משלוח חינם כאשר אתה משתמש בוולמארט פלוס)

זה רווח עצום של $12.73 בעת עשיית דרופשיפינג מוולמארט לאיביי, בהנחה שאתה בוחר $92.79 כמחיר הסופי שלך!

 

5. העלאת מוצרי הוולמארט שלך לאיביי

 

לאחר מכן, עלינו להעלות את המוצרים שלנו באיביי. אנו ניגע במרכיבים החשובים ביותר בעת העלאת המוצר שלך לאיביי כדי לאפשר נראות מרבית של הליסט. יש לנו גם מדריך וידאו מלא על אופטימיזציית ליסטים באיביי שבו תוכל לצפות ולעקוב, בו אנו נותנים הרבה יותר פירוט על תהליך זה.

 

בדוגמה זו, אנו הולכים להעלות ליסט של שלט PS4

 

יצירת הליסט שלך

 

ראשית תצטרך ללחוץ על “מכור” בפינה העליונה של חנות האיביי שלך, ויוצג בפניך מסך המבקש ממך “ספר לנו מה אתה מוכר”

מכאן, אתה פשוט מזין את שם המוצר שלך ומוצא ליסט דומה לזה שאתה מוכר עם אותו מפרט מוצר.

העלאת מוצר דרופשיפינג מוולמארט באיביי

 

ברגע שתמצא ליסט דומה, אתה פשוט צריך לבחור בו ותועבר למסך שבו תוכל לעדכן את הכותרת. אנו ממליצים להשתמש בכותרת תיאורית ככל האפשר כדי לאפשר לך להכניס את מילות המפתח החשובות לליסט שלך. זה עוזר לקונים פוטנציאליים למצוא את הליסט ביתר קלות על ידי ביצוע משהו שנקרא SEO (אופטימיזציית מנוע חיפוש) באיביי.

תצטרך גם לבחור את מצב הפריט שלך, ולוודא שאתה מעלה כמה שיותר תמונות של המוצר. אנו ממליצים לנסות להוסיף תמונה ייחודית לתמונה הראשית שלך מכיוון שהיא מאפשרת לליסט שלך לבלוט עוד יותר.

 

פרטים חשובים נוספים שצריך למלא

יש לך עוד כמה אפשרויות ופרטים למלא, שיעזרו להפוך את הליסט שלך לעוד יותר אטרקטיבי. אנו ממליצים למלא את כל הפרטים הבאים ביסודיות כדי לוודא שהליסט שלך מותאם ככל האפשר:

  • כותרת וכותרת משנה
  • קטגוריות
  • תיאור
  • אייטם ספסיפיקס
  • תמונות
  • מדיניות משלוח והחזרה (כולל עלויות משלוח שונות אם יש לך מספר אפשרויות)
  • וריאציות

 

ביצוע כל האמור לעיל יאפשר לאיביי להשתמש בכמה שיותר נקודות נתונים כדי להבטיח שהם משרתים את הקונה עם הפריט הטוב ביותר עבור השאילתה שלו.

 

6. מילוי ההזמנות שלך מוולמארט

 

חדשות נהדרות! הפריט שלך סוף סוף נמכר. עכשיו הגיע הזמן למלא את ההזמנה שלך ולשלוח את הפריט מוולמארט לקונה שלך באיביי.

 

השלב הזה הוא די פשוט, אבל נראה שהרבה דרופשיפרים נתקעים כאן מכיוון שהם חוששים שהקונה יקבל פרטים מוולמארט וידווח על הליסט שלהם. זה חשש מוצדק, אולם יש כמה דברים פשוטים שעליך לעשות בעת מילוי הזמנות כדי לוודא שוולמארט לא מתקשרת עם הקונה שלך כדי למנוע את זה.

 

כיצד לשלוח את פריט הדרופשיפינג שלך מוולמארט לקונה באיביי

 

בשני חלונות נפרדים, פתח את הפריט הנמכר שלך באיביי ואת הליסט בוולמארט. תצטרך להתחיל את התשלום בוולמארט כרגיל, אולם במקום למלא את הפרטים שלך, תמלא את פרטי הלקוחות. אנו מבצעים את כל האמור לעיל, ללא שתי אפשרויות. עבור מספר הטלפון וכתובת האימייל, אנו משתמשים בפרטים שלנו במקום זאת. זאת כדי למנוע מוולמארט לשלוח לקונה הודעות אימייל לאישור או עדכוני מעקב.

 

הוספת פרטי מעקב להזמנה שלך

 

וולמארט מספקת לך פרטי מעקב ברגע שההזמנה יוצאת מהמחסן. ברגע שהם מספקים מידע זה, תצטרך להיכנס לאיביי ולהזין את פרטי המעקב בליסט שלך כדי שהקונה יוכל לעקוב אחר ההזמנה. זה קורה בדרך כלל לאחר 24 עד 48 שעות. כדי לוודא שהמוצר יגיע בזמן, וולמארט מציעה משלוח באותו יום ובמקרה זה תקבל את מספר המעקב הרבה יותר מהר.

 

לסיכום

 

דרופשיפינג דרך וולמארט פותח עולם חדש של אפשרויות למוכרי איביי שרוצים להקים עסק מקוון ללא הלחץ של החזקת מלאי והתעסקות עם תזרים מזומנים. זה גם נותן לך את החופש להיות מסוגל לנהל את העסק שלך מכל מקום בעולם, ולחיות “אורח חיים נייד” מכיוון שאינך קשור פיזית למקום שבו ניתן לשלוח פריטים. כמו כל עסק, גם זה מגיע עם עקומת למידה תלולה וייקח עבודה יומיומית אמיתית. עם זאת, המחסום להתחלה אינו גדול כמו רוב העסקים האחרים, מכיוון שתצטרך לשלם עבור פריטים רק ברגע שהם נמכרים.

 

אם אתה מוכן להתחיל, אתה בהחלט רוצה להירשם לתקופת הניסיון של 7 הימים שלנו למטה, כמו גם לקורס דרופשיפינג חינם שלנו כאן

 

ניסוי זיק אנליטיקס

שאלות נפוצות

האם זה בטוח לעשות דרופשיפינג מוולמארט לאיביי?

לפי איביי, דרופשיפינג הוא הפעולה של רכישת מוצר מספק ושליחתו לקונים שלך מבלי לטפל בו בעצמך. המדיניות של איביי מבהירה שרכישת הפריט מקמעונאי אחר ומשלוחו ללקוח שלך מנוגדת למדיניות שלהם, ועלולה לגרום לסגירת החשבון שלך. הם עושים את ההבחנה בין רכישת המוצרים שלך מעסק קמעונאי וסיטונאי. עם זאת, יש לנו קהילה גדולה של מוכרי איביי שעושים בדיוק את זה! הדבר החשוב הוא לוודא שאתה מקים את החנות שלך בצורה הנכונה כדי למנוע בעיות.

 

האם דרופשיפינג מוולמארט לאיביי שווה את זה?

דרופשיפינג מוולמארט שווה את זה אם אתה מוכן להשקיע בעבודה. כמו כל עסק בתחום המסחר האלקטרוני, נדרש מאמץ עקבי כדי להפוך את המודל העסקי הזה להצלחה, עם זאת הוא מעניק לך חופש רב ברגע שהעסק הוקם ופועל בצורה רווחית.

 

מהי התוכנה הטובה ביותר לדרופשיפינג דרך וולמארט?

אם אתה מחפש מחקר מוצר של וולמארט, זיק אנליטיקס היא התוכנה היחידה שאתה צריך כדי להתחיל לעשות דרופשיפינג דרך וולמארט לאיביי.

 

האם דרופשיפינג מוולמארט זהה לוולמארט ארביטראז’?

כן, דרופשיפינג דרך וולמארט הוא מונח נוסף המשמש ל”וולמארט ארביטראז’ ” או “ארביטראז’ קמעונאי” במובן הרחב יותר. זוהי פעולה של רכישת מוצר מספק קמעונאי, ומכירה מחדש של המוצר בפלטפורמה אחרת עבור רווח.

 

האם אני יכול לעשות דרופשיפינג מוולמארט לפלטפורמות אחרות?

כן, אתה יכול גם לעשות דרופשיפינג בפייסבוק מרקטפלייס או בכל פלטפורמה מקוונת אחרת שהקונים הולכים לחפש מוצרים, ישירות מהשוק של וולמארט. העקרונות של מחקר מוצרים נשארים זהים, אולם אנו תמיד מעדיפים את איביי בשל ההזדמנות המשמעותית שראינו בפלטפורמה זו.

 

האם וולמארט משתמשת בספקים אמריקאים?

לפי וולמארט, רוב המוצרים שלהם עבור עסקי הקמעונאות בארה”ב מקורים, גדלים או מיוצרים בארה”ב. אלו חדשות נהדרות אם אתה משתמש בוולמארט בתור ספק כדי לשלוח את המוצרים שלך, מכיוון שהפריטים שלך יגיעו לקונים שלך הרבה יותר מהר מאשר אם הם שולחים מחו”ל.

 

כמה עולה לפתוח עסק של דרופשיפינג דרך וולמארט?

זה עולה בערך $37.90 להתחיל את העסק שלך בדרופשיפינג מוולמארט אם אתה רוצה להתחיל. זה יכסה את העלות עבור חנות הבייסיק שלך באיביי ואת המנוי שלך לוולמארט פלוס. כמו כן, אנו ממליצים בחום להירשם לזיק אנליטיקס כדי לוודא שאתה מבצע מחקר מוצר יעיל ומדויק שיעלה $29.99 נוספים לחודש עבור החבילה הבסיסית.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK