המדריך המלא להשכרת עוזר וירטואלי ב-eBay

אין ספק שמסחר אלקטרוני הפך למלך ו-eBay הוא אחד מהפלטפורמות שמנצלות ביותר את הפופולריות הזו. בין שתכננתם להתחיל עסק ב-eBay במבוסס הפצה, או שכבר יש לכם ניסיון בתחום, אתם מודעים היטב שישנן מספר משימות עיקריות שעליכם להתמודד איתן בצורה יומית. האחריות שלכם כמוכרי eBay מגוונת מאוד: מפיתוח אסטרטגיות לעסק המקוון שלכם, חקר המוצר והשוק, כתיבת כותרת ממומנת ותיאור ממומן עבור המוצרים שלכם, עניין בשאלות הלקוחות ועוד. רשימת המשימות המרתקות שעליכם להתמודד איתן אינה נגמרת, ולכן עליכם לשקול לשכור ולהדריך עוזר וירטואלי ל-eBay.

לפני שתתחשב בכך האם יש לך את האמצעים לשכור עוזר וירטואלי ל-eBay, כדאי להתרשם מהעבודה שהם עושים ואיך הם יכולים לחסוך לך זמן יקר ולעזור לך לגדול בחנות המקוונת שלך.

 

מהו עוזר וירטואלי?

שירותי עוזר וירטואלי מוסרים על ידי אדם או סוכנות – זה תלוי בתיאום העבודה שאליו אתה זקוק לעזרה ולתקציב שלך. עוזר וירטואלי עבור מוכר ב-eBay הוא עובד מרחוק ממדינות כמו הודו או הפיליפינים. האחריות שלהם דומה לזו של מזכיר אישי, עם ההבדל שהם מסייעים בניהול העסק שלך ב-eBay מרחוק.

כאשר אתה שוכר עוזר וירטואלי ל-eBay, הם יכולים לספק מגוון רחב של שירותים בהתאם לצרכים שלך. שירותי העוזר הווירטואלי של eBay כוללים שיווק דיגיטלי, קליטת נתונים, ניהול מלאי, מחקר שוק, ניהול דוא”ל, כתיבת תוכן ומשימות עיקריות כגון תגובה לשאילתות של הלקוחות ויצירת מודעות.

הסוג של השירות שמוצע על ידי עוזר וירטואלי ב-eBay תלוי בהתמחותו. עם זאת, ניתן לאחרוז אותם כדי לבצע את המשימות שאתה זקוק לעזרה בהן כדי להפעיל חנות מקוונת מוצלחת. מכירת eBay עשויה להראות כמו מקור רב מימון, אך במציאות יש הרבה משימות הן שינויות אם ברצונך לשפר את מכירות המסחר האלקטרוני.

זהו המקום בו העוזר הווירטואלי (VA) נכנס לתמונה – הם יכולים לעזור עם המשימות החוזרות אך ורלוונטיות של חנות eBay שלך. על ידי שיוך המשימות המרכזיות לעוזר הווירטואלי שלך, אתה יכול להתמקד בנושאים המרכזיים של העסק שלך שיאפשרו לך להרחיב ולצמוח.

ישנם הרבה יתרונות כאשר אתה שוכר VA ל-eBay. תחילה, עליך לבחור עוזרים וירטואליים מהמדינות שצוינו למעלה מאחר וזה מעניק לך גישה לעובדים בעלי עלות נמוכה. השכר הממוצע לעוזרי eBay הווירטואליים הוא 2 דולר לשעה עבור אלה עם ידע בסיסי במשימות מנהליות או בניהול החשבון שלך ב-eBay. השכר עשוי לעלות יותר עבור אלה עם יותר מומחיות בעסק ה-dropshipping, אך עדיין נשאר זול.

 

עצות חשובות לפני שאתה שוכר עוזר וירטואלי ל-eBay

אם אתה חדש בתחום המכירה ב-eBay, החלטת לשכור עוזר ל-eBay אינה חלק מהתוכנית שלך. בסופו של דבר, עליך להביא הכנסה קבועה ממכירות המסחר האלקטרוני כדי להיות מסוגל לשלם על עוזר וירטואלי.

הזמנה הנכונה היא מרכזית בעת השכירה של עוזר מכירה ב-eBay. אתה רוצה להיות מסוגל לנהל את המשימות היומיומיות והחיוניות תוך עיבוד העסק שלך. אם אתה רציני להגדיל את העסק המקוון שלך, עוזר וירטואלי עשוי להיות הכלי היקר ביותר שלך.

ישנם שני תרחישים בהם שכירות עוזר לחנות המקוונת שלך הופכת ליתרונית:

1. ניתן לשכור עוזר למכירה ב-eBay אם כבר בנית הכנסה קבועה לעסק שלך. הקצאת מסוימת של המשימות לעוזר שלך ב-eBay ישחרר את הזמן היקר שלך ויאפשר לך להתרכז בהתרחבות העסק שלך.

2. ניתן לשכור עוזר למכירה ב-eBay אם אתה מעוניין להתחיל עסק בצורת הורדת מוצרים אבל אין לך את הזמן לנהל את המשימות הנדרשות כדי להתחיל את עסק ה-eBay שלך. משימות בסיסיות כמו יצירת רשימות מוצרים וניהול החשבון שלך ב-eBay יכולות לקחת כמה שעות מהיום שלך. אם אתה עוסק בזה כצד הוא, יכול להיות קשה לנהל את זה לבד.

 

טיפים חשובים לפני שמשכירים עוזר למכירה ב-eBay

האם אתה מתכוון ברצינות להתחיל את חנות ה-eBay שלך? אם ברצונך למכור מוצרים מקוונים ולעשות זאת כמקור הכנסה העיקרי, יש דברים חשובים לשקול לפני שתבחר לעבוד עם עוזר למכירה ב-eBay.

• עליך להפקיד לך זרמים קבועים של הכנסה.

• עליך להיות מודע לכך כיצד מתנהלת מודל העסק השולחני ב-eBay ולהרוויח ממנו רווח.

• עליך להשתמש ברווחים שלך כדי לגדול את עסק ה-eBay שלך.

אם יש לך אפשרות כלכלית ותקציב לא מוגבל, המלצתי היא להעסיק עוזר וירטואלי לסיוע בהתרחבות העסק שלך ב-eBay. תוכל להכשיר את העוזר הווירטואלי שתמצא כדי לסייע בניהול והפעלת העסק המקוון שלך. אף עם זאת, חשוב להבין כי זהו השקעה כלכלית גדולה ויש לשקול את היתרונות והחסרונות לפני שאתה נוטה לקחת הסיכון. אחרת, יתכן שתיכנס לחובות אם אין לך מספיק מכירות במסחר המקוון שלך.

 

איפה למצוא עוזר למכירה ב-eBay

השלב הבא הוא למצוא עוזר למכירה ב-eBay באינטרנט. קיימות מגוון רחב של פלטפורמות שמאפשרות לך למצוא קבוצה של טכנאים וטכנאיות שיכולים להתמודד עם משימות של עוזר למכירה ב-eBay. שתי הפלטפורמות המובילות ביותר ברשת הן Upwork ו־OnlineJobs.ph.

אפורק היא פלטפורמה בינלאומית לעובדים מרחוק, ולא רק לעוזרי וירטואליים של eBay. באמצעות השוק המקוון הזה, אתה יכול למצוא אנשים שיתאימו לתיאור התפקיד שאתה צריך כדי להרחיב את העסק שלך. לדוגמה, אתה יכול למצוא יוצרי תוכן, מומחים בשיווק דיגיטלי, ועוזרים וירטואליים עם ידע בסיסי או מומחיות במשימות מנהליות ובפרט בנושא הדרופשיפינג.

OnlineJobs.ph היא פלטפורמה שמוקדת בעיקר על מציאת עוזרי וירטואליים בפיליפינים. אם אתה מעוניין להעסיק עוזר וירטואלי שעובד ב-eBay מפיליפינים, תוכל להתחיל את החיפוש שלך בפלטפורמה זו.

בנוסף לשתי הפלטפורמות הנ”ל, ניתן גם למצוא עוזר וירטואלי של eBay מתוך קבוצות בפייסבוק שמוקדשות למשתמשי הדרופשיפינג ב-eBay. לדוגמה, קבוצת ZIK Analytics בפייסבוק מכילה הרבה עוזרים וירטואליים מנוסים כחלק מקהילתה. תוכל לפרסם פוסט בקבוצה זו שמחפש עוזר וירטואלי של eBay ולהגיע למספר רב של עוזרים פוטנציאליים עם המון ניסיון.

 

תהליך השכרת 5 השלבים

תהליך השכרת 5 השלבים

בואו נתחיל בתהליך הממשי של השכירות של עוזר וירטואלי של eBay עבור העסק שלך בדרופשיפינג.

 

שלב 1: פרסום משרה

פרסום המשרה שלך

השלב הראשון בהשכרת עוזר וירטואלי של eBay הוא פרסום המשרה. תוכל לבחור פלטפורמה המתאימה לכישורים ולצלחת הדרושים מעוזר מכירה של eBay. הפוסט על המשרה חייב לכלול תיאור מפורט של התפקיד.

תסביר בבירור אילו כישורים אתה מחפש בעוזר וירטואלי של eBay. על ידי הגדרת הציפיות מההתחלה, תוכל לסנן מועמדים ולוודא שיש לך את העוזר הווירטואלי הנכון עבור המשרה.

בנוסף לבחירת עוזר VA של eBay בהתבסס על הכישור, וודא שיש לו חיבור אינטרנט טוב. שירותי עוזר וירטואלי מקצועי חייבים להיות מאובזרים במחשב אישי, טאבלט או כל מכשיר אחר היכול לאפשר להם לבצע את המשימות היומיומיות.

 

שלב 2: סינון מועמדים

סינון מועמדים

אם ברצונך לנהל חנות מקוונת מוצלחת, עליך לבחור את עוזר הווירטואלי של eBay המתאים ביותר. תוכל לסנן את המועמדים שלך לפי מספר גורמים:

• יכולת בשפת האנגלית חשובה. תקשורת היא חשובה כאשר אתה משכיר עוזרים וירטואליים ויכולת בשפה היא חיונית לכך.

• המאמץ שהם משקיעים בכתיבת הפנייה למשרה חשוב. הזהות שלהם מתבטאת בהתחייבותם למשרה ובתשומת הלב שהם מקפידים עליה. אלו הם תכונות חשובות שצריכות להיות לך בעוזר הווירטואלי של eBay.

• רמת הניסיון של עוזר הווירטואלי של eBay היא יתרון. אם תוכל למצוא מישהו עם ניסיון ב-dropshipping, זה יהיה יתרון מובהק בגידול חשבון ה-eBay שלך.

לאחר שיצרת רשימה קצרה של עוזרים וירטואליים, תוכל לקבוע עימם ראיון ב-Skype.

 

שלב 4: בדיקה

Testing your vas

כפי שצוין לעיל, עליך לבצע ראיון פנים אל פנים עם העוזר הווירטואלי המועמד. תוכל להקדיש לפגישה זו בשיחת Skype.

מטרת הפגישה היא ללמוד עוד על ההכשרות והניסיון של כל המועמדים. בנוסף, עליך להתייחס לכמה דברים שיעזרו לך למצוא את המועמד הטוב ביותר:

• לבדוק מי מגיע בזמן לפגישה

• לבדוק את איכות חיבור האינטרנט שלהם

• לבדוק את מערכת העבודה שלהם

• לבדוק את רמת היכולת שלהם בשפה האנגלית

• לבדוק את המוטיבציה שלהם לעבוד ולהכיר אותם אישית

יש לפקח על השלב הבא בתהליך הגיוס כדי למצוא את העוזר הווירטואלי המתאים לעסק המכירה שלך ב- eBay.

 

שלב 4: בדיקת יכולות

Testing your vas

חלק זה הוא חשוב במיוחד כדי למצוא את העוזר הווירטואלי הטוב ביותר לעסק המכירה שלך ב- eBay. בדק את יכולות העוזר הווירטואלי על ידי נתינת מבחן תפקיד לביצוע. בעת הערכת איכות העבודה שלהם, דגש על שלושה גורמים חשובים: 1) הבנה של הוראות, 2) יכולת להקפיץ את המועד הסופי ו- 3) איכות התוצאה.

באפשרותך גם לספק חומרי הכשרה לעוזר וירטואלי של eBay שהועמד למשרה. חומרי ההכשרה צריכים לתמוך בכישורים ובמשימות שאתה צריך שהם יבצעו לאחר ההשמה הרשמית.

באפשרותך להקליט סרטון שהם יכולים לצפות בו לפי בקשה, שמסביר את המשימות שאתה רוצה שהם יבצעו. השתמש ב־loom.com להקליט את המדריך הווידאו. בנוסף, תוכל לכתוב מסמך מפורט עם הוראות על אופן ביצוע משימה מסוימת. תן להם גישה לגיליון CSV שתוכל לבדוק מאוחר יותר למען הערכת תוצאות העבודה שלהם.

 

שלב 5: השכירו עוזר וירטואלי של eBay

שכירת עוזר וירטואלי

לאחר הראיון והמשימות המבחן, תוכל להעריך את התוצאות ולהשכיר עוזר וירטואלי (או שניים). זה תלוי בתקציב שלך ובכמה זמן תוכל להקדיש לתהליך ההשכרה.

תודיע לעוזרים הווירטואליים שלך שהם נמצאים בתקופת ניסיון. תן להם מספר שבועות או חודש לעבוד עבורך כדי שיכנסו לתוך התהליך בצורה טובה יותר. תקופת הניסיון תאפשר לך להעריך את יכולותיהם לגמרי לפני שתחליט מי יישאר בצורה ארוכת הטווח (אם יש לך תקציב לעוזר וירטואלי אחד בלבד).

 

ניהול עוזר וירטואלי לאחר הגיוס

העבודה שלך לא נגמרת לאחר שהשכרת את העוזר הווירטואלי שלך באייבי. עליך לפתח מערכת יעילה כדי למקסם את השירותים של העוזר הווירטואלי ולהרחיב את העסק שלך.

עליך לעקוב אחר ביצועי העוזר הווירטואלי שלך בצורה קבועה. אם ניתן לעשות זאת בצורה יומית, זה טוב יותר. בקש מהם למלא גיליון בפורמט CSV בעת ביצוע מחקר על מוצרים ושוק. תוכל לבדוק את תוצאות המחקר שלהם באמצעות הגיליון ה-CSV ולעקוב אחרי היכולת של המוצרים הללו בחנות המקוונת שלך.

חשב את המספרים כדי לקבוע את הרווחים שאתה מפיק מהמוצרים שהעוזר הווירטואלי שלך מוסיף לרשימה. המטרה שלך היא ליצור יותר רווחים מהכסף שאתה משלם עבור שכרו של העוזר הווירטואלי באייבי. זהו הדרך הטובה ביותר לקבוע האם יש תשואה על השקעה בשירותי העוזר הווירטואלי.

לדוגמה, העוזר הווירטואלי שלך הזן 810 מוצרים וציין 220 מכירות מתוך המוצרים הללו. המוצרים הנמכרים הם שווים $750 במכירות. אם שכרו החודשי של העוזר הווירטואלי הוא $400, זה אומר שאתה מרוויח רווח של $350 לחודש. ביצועי המכירות במסחר המקוון בפועל ישתנו בהתאם לתחום העיסוק של חנות האייבי שלך, אך אתה מבין את הרעיון של איך לעקוב ולהעריך את ביצועי העוזר הווירטואלי.

תוכל לבדוק את המדריך המלא על איך לשכור עוזר וירטואלי עבור עסק באיביי בווידאו של ZIK Analytics.

 

שאלות נפוצות על השכרת ואימון עוזר אייבי וירטואלי

מה עושה בדיוק עוזר אייבי וירטואלי?

עוזרי אייבי וירטואליים יכולים לעשות מגוון משימות שתצטרך כדי לגדול בעסק שלך. ניתן לאמן אותם לעזור ביצירת רשימות מוצרים, במחקר שוק, בניהול דוא”ל, או במשימות בסיסיות לניהול חשבון המוכר שלך באיביי.

איך אני מוצא עוזר אייבי?

ניתן למצוא עוזרים מוכשרים מפלטפורמות מקוונות כמו Upwork ו-OnlineJobs.ph. יש גם קבוצות פייסבוק מיועדות שבהן ניתן למצוא ולשכור עוזרים אייבי.

כמה עולה עוזר וירטואלי עבור אייבי?

עוזרים וירטואליים יכולים לגבות בין 1 דולר ל-20 דולר לשעה. המחיר יתקבל בהתאם לניסיון ולמומחיות העוזר שתבחר, וגם לסקופ המשימות שתקצה להם לביצוע.

איך אני משכיר עוזר אייבי טוב?

עליך לעקוב אחר תהליך הגיוס והאימון המפורט במדריך כאן. חשוב לסנן את מועמדיך בצורה נכונה, ולתת להם משימת מבחן היא דרך נהדרת להעריך את היכולת והידע שלהם בניהול עסק באייבי.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK