מדריך לשיפור כותרות באייבי לשנת 2023 [שלב אחרי שלב]

לפני שתוכל לבצע מכירות בחנות ה-eBay שלך, עליך לוודא קיומן הקל לקוחות פוטנציאליים למצוא את המוצרים שלך (או את החנות). האתר מייצר ממוצע של 10.5 מיליארד דולר ברווחה שנתית עם עלייה של מעל 5% בהשוואה לשנה קודמת לשנת 2020. זהו חדשות טובות למוכרי eBay מכיוון שזה אומר שיש לך את ההזדמנות לקבל חלק מהמכירות האלו לעסק המקוון שלך. אך, יש מעל מיליארד רישומים פעילים באתר. איך אפשר להבטיח שהרישום שלך ב-eBay ידגום?

כדי ליצור רישומים יעילים ב-eBay, עליך למקצוע את אמנת SEO ב-eBay כדי לנצל את אלגוריתם החיפוש של eBay. זהו הסוד ליצירת רישומים מוצלחים ב-eBay שממירים! במדריך הזה, תלמד את האסטרטגיות ליצירת כותרות מוצר מושלמות ב-eBay שיגרמו למכירות.

 

שלב 1: השתמש בכלי בניית כותרות ל-eBay.

השתמש בכלי בניית כותרות

לפני שתלמד את האסטרטגיות ליצירת כותרות מותאמות ל-eBay, עליך למצוא כלי שיכול לעשות העבודה בשבילך. ZIK Analytics הוא אחד מהכלים הטובים ביותר שיעזור לך לקבוע את המוצרים הטובים ביותר ולמצוא את מונחי החיפוש המתאימים למה שקהל היעד שלך מחפש.

כדי להתחיל, הפעל את האפליקציה ועבור לבונה כותרות ב-eBay. לפני שתשתמש בתכונה זו, ודא שהגדרת ההגדרות נכונה כך שכותרות הרישומים שלך יתמקדו בקהל היעד שלך. כלי זה מועיל גם באפשרות לביצוע מחקר מילות מפתח בתוך הכלי עצמו, כך שתוכל להוסיף מילות מפתח המתאימות לרישומי המוצר שלך.

להתחיל, עליך להזין מילת מפתח כללית שתגדיר את קטגוריית המוצר שאתה מרשם. כלי מבנה הכותרות יצור שני סטים של מילות מפתח לשימוש שלך: מילות מפתח עם זנב ארוך ומילות מפתח כלליות. מילות מפתח עם זנב ארוך הן אלה שעליך להתמקד בהם עבור אופטימיזציה של הרישומים מאחר והן מאפשרות לך להתמקד בפריטים מסוימים יותר עבור התאמה טובה יותר. בניגוד לכך, מילות המפתח הכלליות בדרך כלל כוללות מילה אחת בלבד, כך שקשה יותר לאופטימיזציה עבור המוצרים שלך.

המילות המפתח אינן הדבר היחיד שעליך להתמקד בו כאן. כלי בניית הכותרת ב-eBay של ZIK Analytics מספק גם מדדים שימושיים נוספים עבור כל מילת המפתח הללו: ממוצע החיפושים, התחרות, והמכירות. עליך להתמקד בתחרות ובמכירות כחלק מגישה מונעת תוצאות לאופטימיזציה של כותרות המוצרים ב-eBay. מדדי המכירות יגידו לך שקונים שמחפשים את המוצרים הללו ב-eBay סיימו את המסע הקנייה.

 

שלב 2: השתמש במילות מפתח הנכונות.

בחר את המילות המפתח הנכונות

בחירת המילות המפתח הנכונות יכולה להיות ההבדל בין קבלת יותר צפיות ברישומים שלך לבין הגברת שיעור ההמרה שלך. כפי שצוין מעלה, תוכל להשתמש בכלי של ZIK Analytics לביצוע מחקר מילות מפתח שיאפשר לך לזהות את המילות המפתח הטובות ביותר לשימוש בכותרות המותאמות שלך. עם זאת, המילות המפתח הנכונות הן אלה שיביאו את המכירות.

אז, איך זה עובד?

לפני כל דבר, עליך לשים את עצמך בנעלי הקונים. רוב הקונים ב-eBay יכניסו מילת מפתח גנרית בסרגל החיפוש של eBay ומנוע החיפוש יסרוק את רישומי המוצרים ב-eBay כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר למילת המפתח הזו.

מנוע החיפוש של eBay גם נותן לקונים אפשרות לבצע חיפוש מתקדם. פונקציית החיפוש הזו מאפשרת לקונה לציין לא רק את הקטגוריה של המוצר שהם מחפשים, אלא גם פרטים נוספים כמו צבע, גודל ומצב המוצרים. רבים מהקונים המיומנים ב-eBay משתמשים בפונקציה הזו כדי למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים ולסנן את תוצאות החיפוש שאינן רלוונטיות.

זהו פרט חשוב שעליך לקחת בחשבון בעת אופטימיזציה של כותרות לתוצאות החיפוש ב-eBay. עליך לקבוע את כותרת הרישום שלך כך שהיא תשקף את פרטי הפריט במקום להסתפק במינימום. לדוגמה, במקום לכתוב את כותרת ה-eBay שלך כ”סווטר לנשים”, עליך לכלול את המילה המפתח הראשית ופרטים נוספים ומילות מפתח רלוונטיות.
לכן, תוכל להגביר את שיעור ההמרה אם הכותרת המתוחזקת שלך מופיעה בתוצאות החיפוש. דוגמה טובה לכותרת מתוחזקת היא: “סווטר ירוק בגודל גדול לנשים”. בהשוואה לכותרת שצוינה למעלה, רישום שלך יופיע בחיפושים רלוונטיים יותר למי שמחפש במיוחד סווטר ירוק, סווטר בגודל גדול או סווטר מסוג ריגול.

 

שלב 3: בדוק את המתחרים שלך.

בדוק את המתחרים שלך

ביצוע ניתוח תחרותי הוא גם דרך טובה לאופטימיזציה של כותרות המוצרים שלך למנוע החיפוש של eBay. ניתן לראות כיצד המתחרים שלך כותבים את כותרות המוצרים שלהם כדי שתוכל לקבל רעיונות טובים על אילו פרטים לכלול במוצרים שלך לשיפור שיעור ההמרה. זהו גישה טובה לשימוש כאשר המתחרים שלך מייצרים יותר מכירות עבור אותו מוצר.

אם אין לך מתחרה מסוים במחשבה, תוכל לבצע חיפוש מהיר ב-eBay עבור מילות המפתח הממוקדות שלך. בדוק את המוצרים המובילים שמופיעים בתוצאות החיפוש. חקור בקרוב את אסטרטגיית ה-SEO ב-eBay שלהם לכתיבת הכותרות ותיאורי הרישומים שלהם.

 

שלב 4: אופטימיזציה ומניעת עומס מילות המפתח.

אל תעמיס במילות מפתח
על פי הכללים של eBay, ניתן להשתמש עד 80 תווים בכותרות המוצרים עבור מוכרי eBay. מאחר ויש לך מגבלה של מקום לעבודה, חשוב לבחור את המילות המפתח הרלוונטיות שלך בזהירות. הדרך שבה אתה משתמש במילות המפתח הן גם ההבדל ביכולתך למשוך יותר קונים.

בעזרת האסטרטגיה שמומלצת לעיל, בחר במילות המפתח העיקריות שתוכל להוסיף לכותרת הרישום. וודא שמילות המפתח הן מספקות תיאור מפורט כדי שהקונים יוכלו לדעת אילו מוצרים יש לך להציע. עשה זאת בצורה מקוצרת אך מספקת.

חשוב להימנע מעומס מילות המפתח בכל עת. העובדה שניתן להשתמש עד 80 תווים בכותרות ה-eBay שלך אינה אומרת שעליך למלא כל מילת מפתח שניתן להתאים שם. עומס מילות המפתח הוא אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות לאסטרטגיית ה-SEO שלך ב-eBay. אם תעשה זאת, זה יכול לגרום להורדת רמת השביעות רצון של הלקוחות משום שהטקסט יקשה על הקונים לקרואו. עומס מילות המפתח יכול גם לגרום לדגלים אדומים להופיע ולגרום לדירוג נמוך במנוע החיפוש של eBay.

לפי הכללים של eBay, עליך להשתמש בעד 7% בלבד מערך הצפיפות של מילות המפתח. גם אם אתה מבצע אופטימיזציה של כותרות ה-eBay שלך, המטרה שלך צריכה להיות לקל על הקוראים האנושיים להבין. בחר רק את מילות המפתח החשובות ביותר כדי לשפר את הדירוגים שלך בתוצאות החיפוש של eBay.

 

שלב 5: השתמש במילות המפתח לאופטימיזציה של כותרות ותיאורי רישומי המוצרים.

אופטימיזציה של כותרות ותיאורי המוצרים

שימוש במילות המפתח אינו מוגבל רק לכותרת של eBay. חשוב להשתמש במילות המפתח גם בתיאורי הרישומים. אלגוריתם החיפוש של eBay משתמש במבנה נתונים מובנה שמנתח את המידע שסופק בקטגוריית הפריט, התיאור הפריט, המפרטים של הפריט והמזהים.

לכן, חשוב לאופטימיזציה של כל הרכיבים של רישומים שלך ולא רק לכותרות. המידע המפורט שאתה מספק יוערך על ידי מנועי החיפוש והדירוגים שלך ייקבעו לפיו.

בנוסף לתיאורים, עליך גם להוסיף תמונות באיכות גבוהה (או וידאו, אם נדרש) לרישומים שלך. לפי דוחות של eBay, רישום של eBay הכולל תמונות באיכות גבוהה ימכור פעמיים וחצי יותר מאלה שאין להם. תוכל להעלות עד 12 תמונות באיכות גבוהה כחלק מרישום ה-eBay שלך. זה הזדמנות נהדרת להציג את המוצרים שאתה מוכר מכל זווית כדי להפוך אותם למוצרים מושכים יותר לקונים שלך. ולא לשכוח לכלול תמונות קרובות מזווית לפריטים שלך.

עליך גם להוסיף מזהים ייחודיים לרישום ה-eBay שלך כאשר זה יתאים. מזהים ייחודיים הם קודים ייחודיים כגון מספר דגם, ISBN, MPN או UPC. אין צורך להוסיף את זה לכותרת של eBay; התיאור של הרישום יעשה את העבודה. שימוש במזהים לרישום ה-eBay שלך ולתיאור המוצר חשוב משום שזה יעזור לקונים שלך לאמת את המוצר לפני שהם קונים אותו. מזהים אלה עוזרים לוודא שבחרו את המוצר שהם מחפשים. זהו פרט קטן שניתן להוסיף לרישומי מוצרי eBay שלך אך יכול להיות לו השפעה משמעותית על ביצועי המכירות.

מסקנה

ישנו פוטנציאל רב למכירות כאשר אתה מתחיל עסק מקוון ב-eBay. מכירות באיביי משתמשות בנתונים ענק שנכנסים לאתר בכל שנייה. אך, עליך להבין שישנו מתחרה מול קהל היעד שלך. יצירת כותרות באיביי שמאופטימות עם מילות מפתח רלוונטיות יעזור להביא את המוצרים שלך לראש תוצאות החיפוש של איביי. שימוש בכלים למילות מפתח ובונים של כותרות יכול לעזור לך ליצור רישום טוב באיביי שידחוף את המוצרים שלך לפני חנויות אחרות שמוכרות את אותם מוצרים.
תזכור ללמוד את השיטות הטובות ביותר למכירה באיביי, במיוחד בבחירת מילות מפתח חשובות והבנת הדרך הנכונה לשימוש בהן. אם לא שקלת בעבר אופטימיזציה של רישומים כחלק מאסטרטגיית המכירה שלך באיביי, הזמן הזה הוא הזמן המושלם להתחיל. זה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לקבל יותר מכירות לחשבון המוכר שלך באיביי.

היתרון של הגברת המרוכזות מרישומים שלך ב-eBay הוא שככל שנוצרות יותר מכירות, כך ייגדל הדירוג של המוצרים שלך. אלגוריתם של eBay גם נותן חשיבות לרמת המעורבות של רישומים באיביי. לכן, ככל שפעולות מתבצעות ברישומים מסוימים באיביי, כך תהיה גם המשוב החיובי שתקבל עבור הרישומים האלה. זה מפעיל מחזור מתמשך של צמיחה עבור העסק המקוון שלך.

 

שאלות נפוצות על אופטימיזציה של כותרות ב-eBay

כיצד אני מבצע אופטימיזציה של כותרת הרישום שלי ב-eBay?

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על יצירת כותרות מאופטימות עבור רישומי המוצר שלך ב-eBay. התהליך מתחיל עם מחקר מילות המפתח. עליך לזהות את מילות המפתח הפופולריות ביותר עבור המוצר שברצונך להגיע אליו ואת מילות המפתח שהקונים משתמשים בהן כדי לחפש פריטים דומים. וודא שאתה משתלב את מילות המפתח האלה בכותרת הרישום כדי שיהיה קל לאנשים למצוא אותם במנועי החיפוש של eBay.

אם אפשר, כדאי לכלול כתוביות שיספקו מילות מפתח תומכות לרישום שלך ב-eBay. אסטרטגיות נוספות לשיפור אופטימיזציה של הרישומים כוללות שימוש בתגיות alt, שימוש בתמונות באיכות גבוהה והוספת טקסט חלופי לתמונות.

 

כיצד עובד SEO ב-eBay?

אופטימיזציה למנועי החיפוש עובדת גם עבור חנות ה-eBay שלך ועליך להתנגד אליה כדי להגביר את ניצול המוצרים שלך ברישומים. מנועי החיפוש של eBay פועלים בדומה למנועי החיפוש האחרים, על ידי התאמת מילות המפתח שנמצאות בחיפושים עם הרישומים הרלוונטיים. לכן, עליך למקסם את השימוש במילות מפתח בכותרת הרישום, בתיאורי הרישום ובתגיות alt.

 

כיצד אני מגביר את שיעור ההמרה שלי ב-eBay?

כותרות ורישומים מאופטימים עוזרים למוצרים שלך להופיע בפני חנויות אחרות כדי שתוכל לבצע יותר מכירות. אולם, יצירת רישומים מאופטימים היא רק אחת מהרכיבים. ישנם גורמים נוספים שעוזרים לך לשפר את שיעור ההמרה שלך ב-eBay.

וודא שאתה מבצע בדיקות מחצית לראות אילו סוגים של רישומי מוצרים הם הכי יעילים בשיפור שיעורי ההמרה. תוכל גם להציע מבצעים רגילים על עסק המקוון שלך. מבצעים והנחות מעודדים את הקונים שלך לבזבז יותר כסף בחנות שלך. תוכל להציע להם קוד הנחה או להציע משלוח חינם, כל עוד הם נמצאים במסגרת הרווח שלך.

תוכל גם לבחור ברישומים ממומנים ב-eBay. זה ידרוש השקעה כספית, אך זה יכול להועיל לך מאחר וזה מביא את המוצרים והחנות שלך לפני מספר רב יותר של קונים פוטנציאליים.

 

מתי הזמן הכי טוב לרשום ב-eBay?

תזמון הרישום שלך חשוב גם כדי להגביר את מכירות העסק המקוון שלך. אם ברצונך להגביר את שיעור ההמרה שלך, וודא שאתה מרשם את הפריטים שלך בחנות ה-eBay שלך בין השעות 8 בערב ועד 1 בלילה בזמן המזרחי. מסגרת הזמן הזו מייצגת את שיא התנועה היומי באתר eBay.

בנוסף, ערבי יום ראשון הם גם זמן מתאים להוסיף את רישומי המוצרים שלך ב-eBay. כאשר אתה מרשם את המוצרים שלך במהלך הזמנים האלה, זה ישפר באופן משמעותי את שיעור ההמרה שלך באתר.

 

מהו שיעור ההמרה הטוב ביותר ב-eBay?

אין מדריך סופי על השיעור הטוב ביותר לשיעור ההמרה עבור מוכרי eBay מאחר וזה משתנה מתעשייה אחת לאחרת. אולם, רוב המוכרים יגידו לך ששיעור ההמרה הטוב נמצא בין 2% ל-5%. עלייה קטנה באחוז השיעור יכולה להביא לתוצאות מכירה כוללות עבור ביצועי המכירה הכוללים שלך ב-eBay.

 

האם אפשר להשתמש בתגיות רסטה ברישומי eBay?

שימוש בתגיות רסטה לא ישפיע על פופולריות הרישומים שלך ב-eBay. עליך להתמקד בשימוש במילות מפתח כחלק מאופטימיזציה של מנועי החיפוש ב-eBay. אולם, אתה יכול להשתמש בתגיות רלוונטיות אם אתה מעוניין לקדם את רישום ה-eBay שלך בטוויטר כדי להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את ביצועי ה-SEO שלך ב-eBay.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK