6 מספקי הובלה במהירות לבגדים לשנת 2023

עסף בגדים הוא אחד מרעיונות העסקים הניסיינים והבדוקים ביותר. אין פלא שהרבה מוכרי הובלה בוחרים למכור בגדים, מאחר והם אחד מצרכי הבסיס והביקוש תמיד גבוה. למצוא את מספקי ההובלה הטובים ביותר עבור בגדים הוא קריטי, אך זה לא יהיה קל.

הביקוש לבגדים לנשים ולפריטים אחרים בתחום גבוה. לפי Statista, הכנסות השוק הגלובליות לחנויות אופנה מקוונות עתידות להגיע ל-2.25 טריליון דולר ארה”ב עד שנת 2025. זו ברורות מדוע זה אחד מהרעיונות המומלצים ביותר למוצרים למכירה לאלה שרוצים להתחיל עסק בהובלה.

בניית חנות להובלת בגדי אופנה תסייע לך לייבא הכנסה קבועה, במיוחד אם תצליח למצוא מספקי בגדים להובלה באיכות גבוהה. משימתך היא לסנן את ספקי הבגדים להובלה, שזה יכול להפוך להבדל עצום בשביעות רצון הכולל של הלקוחות שלך ובהחלט אם הם יזמינו שוב ממך.

עליך להעריך גורמים שונים בעת בחירת ספקי בגדים להובלה בסיטונאות הטובים ביותר. הגורמים כוללים איכות הפריטים, זמינות, זמני משלוח, שירות לקוחות, מחיר, ביקורות, מדיניות החזר, ועוד.

בכדי להקל על חייך, רשמנו את הבחירות שלנו ל-6 הספקים הטובים ביותר להובלת בגדים עבורך לבחירה.

6 הספקים הטובים ביותר להובלת בגדים

האם אתה מוכן להתחיל את חנות האופנה המקוונת שלך? רשימה זו תספק לך כמה אפשרויות אם אתה מחפש את הספק הטוב ביותר להובלת בגדים ועסקי האופנה שלך.

1. Aliexpress

 

Aliexpress

 

Aliexpress היא אחת מהספקים המובילים והפופולריים ביותר לחנות הובלת בגדים. הספק הסיטונאי הזה מספק מגוון רחב של קטגוריות מוצרים לבחירה ואחת מהתחומים הטובים ביותר שלהם הוא בגדים סיטונאיים.

הדבר הנהדר בשימוש ב-Aliexpress כדי למצוא ספק להובלת בגדים הוא שיש להם מערכת למשוב. תוכל להשתמש במערכת זו כדי להעריך את הדירוג הכולל לכל ספק לובש ולראות מהי חוויית הלקוחות של קונים אחרים איתם.

כדי למצוא את הספק הטוב ביותר למוצרי בגדים, תוכל לעיין בכל מוצר שמופיע בתוצאות החיפוש שלך. תבדוק את הפרופיל הראשי של כל חנות וספק לובש כדי לראות את ציון המשוב הכולל ואת דירוג המוכר. מבחינה רעיונית, הספקים להובלת בגדי נשים וגברים שתבחר יחייבו להקף משוב של לפחות 95 ודירוג מוכר של 4.5 ומעלה. ספקי הבגדים שתבחר לעבוד איתם צריכים להיות פעילים כבר לפחות שנה.

ניתן לעיין באתר של Aliexpress ולגלות מגוון רחב של קטגוריות בגדים לבחירה. תוכל לבחור להתמקד בקטגוריות אחת או יותר או לבחור בגדים ממותגים כדי להפוך את עסק בגדי האופנה שלך למיוחד יותר מהתחרות.

למידע נוסף על AliExpress to eBay dropshipping ניתן לעיין כאן

2. CJ Dropshipping

 

CJ Dropshipping

 

CJ Dropshipping היא עוד שם מהימן אם אתה מחפש את הספקים הטובים ביותר לבגדים לחנות הדרופשיפינג שלך. דומה ל-Aliexpress, חנות זו לחזיית בגדים לדרופשיפינג מציעה מגוון רחב של קטגוריות לבגדים לבחירה. כך תוכל לקבוע איזו קטגוריה של בגדים תהיה ממוקדת בחנות המקוונת שלך.

זה גם אומר שעליך לבצע מחקר נוסף כדי למצוא את קטגוריות הבגדים הטובות ביותר שיהיו רווחיות וקלות למכירה. בעת הערכת המוצרים שתוסיף לחנות המקוונת שלך, חשוב לבדוק את זמינות מוצרי הבגדים. חלק ממוצרים אלה זמינים מיידית וחלקם יהיו צריכים להיבא עבורך. זה פרט חשוב אם אתה ספק בגדים ויכול להשפיע על זמני המשלוח עבור הזמנות הלקוחות שלך.

זה גם חשוב לבדוק את המחירים של המוצרים הללו. בהתאם לקטגוריות הבגדים שתבחר, העלות תעזור לך להישאר תחרותי בנישת הבגדים.

3. אמזון

 

Amazon

 

אמזון היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר לכל מי שמחפש מרכז עסקי מקוון רווחי עבור דרופשיפינג. המותג הגלובלי הזה ידוע מאוד בתעשיית האופנה והם מציעים מגוון רחב של פריטי ביגוד – מביגוד נשים, ביגוד גברים, ביגוד ילדים, ביגוד מותאם אישית ואביזרי אופנה.

תוכל להגביל את החיפוש שלך למציאת המוצרים הטובים ביותר להוספה לעסק הדרופשיפינג שלך באמצעות אפשרויות הסינון. וודא שאתה בוחר במוצרים עם דירוג גבוה כדי להבטיח שתוכל להציע בגדים באיכות מעולה ללקוחותיך. בנוסף, תוכל גם למצוא מספר אפשרויות לבגדים מאוד מעודכנים, אם ברצונך להגביר את מכירותיך באינטרנט.

הוודא שאתה מסתכל בקרבה על משוב הלקוחות על המשלוחים והמחירים. להלן המוצרים, אתה רוצה לוודא שאתה יכול לספק את החווית הקנייה הטובה ביותר ללקוחות שלך.

4. לייט אין דה בוקס

 

Light In The Box

 

לייט אין דה בוקס הוא ספק פיצוץ בגדים שממוקם בסין. אך להם מספר מחסנים ברחבי העולם ולכן הם יכולים להציע משלוחים לרחבי העולם.

אם תסתכל על קטגוריות המוצרים באתר של ספק הפיצוץ בגדים, תגלה שיש לך מגוון רחב לבחירה. ישנם קטגוריות לבגדי נשים, בגדי גברים, וילדים ותינוקות.

תוכל לראות מידע חשוב על המוצרים לפני שתבחר להוסיף אותם לחנות המקוונת שלך. בדוק את המחירים והמשוב על המוצרים הללו. זה יעניק לך תובנה חיונית על הפריטים הללו, כך שתוכל להחליט אילו מוצרי בגדים להוסיף לחנות שלך.

חברת הפיצוץ הזו פועלת מאוד הרבה זמן כבר, ולכן יכולה להיות שותפה אמינה להצלחת העסק שלך.

5. DHGate.com

 

DH Gate

 

עוד ספק בגדים לעסק הפיצוץ שלך שמבוסס בסין הוא DHGate. דומה ל-Aliexpress, הם מספקים דירוג משוב לכל ספק של פריטי ביגוד כך שתוכל לראות את חוויית הלקוח לכל אחד מהמוצרים האלה. זה יכול גם לתת לך רעיון בנוגע לזמני המשלוח, שיכולים להשפיע על המשוב שאתה מקבל מהלקוחות שלך.

ספק ביגוד זה נותן לך אפשרות להגביל את החיפוש שלך בהתאם למותגים מסוימים, אם ברצונך למכור ביגוד מותג בחנות שלך. אם לא, אז יש לך בחירות רבות בקטגוריות שונות שתרצה להוסיף לעסק השולחני שלך.

וודא לשים דגש ראוי במחקר המוצרים שאתה רוצה להוסיף לחנות שלך. זה יכול להיות מסובך כאשר יש לך אלפי מוצרים לעבור דרכם, אך זה ישתלם בעתיד כי תוכל להצליח יותר עם עסק השולחני שלך במכירת בגדים.

6. Banggood

 

Banggood

 

אם אתה כבר מעורב בתעשיית הדרופשיפינג לזמן מה, אתה כנראה מכיר את Banggood. אתר זה מציע מבחר רחב של מוצרים כולל פריטי ביגוד שאתה יכול להוסיף לחנות הדרופשיפינג שלך.

כדי לעבוד עם ספק הבגדים הזה, אתה יכול ללחוץ על הקטגוריה הרלוונטית ולגלול בין הפריטים הקיימים שאתה יכול לרשום בחנות שלך. לדוגמה, בקטגוריית בגדי נשים לבדה, תמצא המון קטגוריות תת-מוצרים לבחירה כמו שמלות, חולצות, מכנסיים, חליפות ועוד. אתה יכול גם לעשות את אותו הדבר בקטגוריית בגדי הגברים, אם ברצונך להתמקד בתחום הזה במיוחד.

סיכום:

זהו – הספקים המובילים בתחום הדרופשיפינג של בגדים! בחר מתוך 6 ספקים לדרופשיפינג שרשמנו כאן כדי להרוויח יפהפיות במכירת בגדי אופנה באינטרנט. אין הבטחה כי תוכל להפסיד כסף כאשר אתה מוכר מתוך חנויות בגדים אלה. אף על פי כן, אתה מניח את עצמך במצב תחרותי שיאפשר לך למכור בגדים בצורה חיובית.

תחום הדרופשיפינג של בגדים הוא בחירה טובה ליזמים מתחילים כי מוצרי בגדים תמיד יהיו נחוצים. לא רק זה, בעוד שהמגמות ממשיכות להתפתח בתעשיית האופנה, תמשיך ליצור מכירות מהקהל היעד שלך.

בחירת ספקי הפועלים בתחום הבגדים הטובים ביותר היא השלב הראשון לבניית חנות מקוונת רווחית. הם יהיו שותפים שלך בעסק, לכן עליך לבחור בזהירות ותוכל לקבל בגדים באיכות גבוהה שהלקוחות שלך רוצים לקנות.

בלתי תלוי באיזה מתוך ששת ספקי הפועלים בתחום הבגדים בחרת, חשוב להשתמש בכלי ניתוח תוכנה כמו ZIK Analytics. כלי זה יחשוף נתונים על המוצרים הספציפיים שברצונך להוסיף לחנות המקוונת שלך באמצעות הפעלה נפרדת, אשר תוכל לקבוע את היסטוריית המכירות המקוונת ונפח המכירות. זהו פרט חשוב שיתן לך יתרון תחרותי על פני אחרים בתחום כי אתה יכול לקבל תובנות על המוצר ועל ביצועי השוק האמיתיים שלו.

 

שאלות נפוצות (FAQs)

האם ניתן לבצע דרופשיפינג עם בגדים?

כן. למעשה, הפעלת נפרדת של בגדים היא אחת מרעיונות העסקים הרווחיים ביותר לכל מי שרוצה להתחיל חנות דרופשיפינג.

אתה יכול לבחור ממגוון רחב של קטגוריות למוצרים בתחום הבגדים, כמו בגדים מעצבים, בגדי נשים, חולצות, בגדי גברים, בגדים ירוקים, בגדים לילדים, בגדים יומיים ועוד.

 

האם רווחי לעשות דרופשיפינג של בגדים?

כן. אם אתה מחפש להתחיל עסק בגדים מקוון, הפעלת נפרדת של בגדים היא אחת השיטות הכי עמידות ואמינות להרוויח דרך פלטפורמת דרופשיפינג. תעשיית האופנה תמיד משתנה וישנו נפח גבוה של הזמנות לאורך כל השנה. באפשרותך להתחיל עסק בנפרד בגדים אם ברצונך להשגיח על חלק משוק האופנה הזה.

האם Zara עושה דרופשיפינג?

לצערנו, כרגע Zara אינה מציעה תכנית דרופשיפינג.

 

איך אני מתחיל חנות בגדים בדרופשיפינג?

אם ברצונך להתחיל עסק מקוון ולמכור בגדים דרך חברות דרופשיפינג, זה יחסית קל ואינו דורש השקעת עושר.

הראשית, עליך לבחור פלטפורמת דרופשיפינג שבה תוכל להקמת חנות הדרופשיפינג שלך. לאחר שהקמת את החנות המקוונת שלך, תוכל למצוא ספקי דרופשיפינג לבגדים.

תוכל להוסיף את המוצרים הללו לחנות האופנה המקוונת שלך. מלבד לבחור בספק הטוב ביותר עבור חנות הדרופשיפינג שלך, כדאי לוודא גם שאתה מבחר בפריטים וקטגוריות הבגדים המרביים רווחיים למכירה ולהרוויח בעזרתם.

 

איזה ספק הוא הטוב ביותר עבור הדרופשיפינג?

יש לך מגוון רחב של אפשרויות לספקי דרופשיפינג לבגדים בקניית סיטונות. תוכל להתחיל עם הרשימה שכללנו לעיל כדי להתחיל עם הספקים הטובים ביותר לבגדים. אם אתה מחפש אפשרויות נוספות, תמיד תוכל לבצע מחקר נוסף כדי לראות אילו אפשרויות הן המתאימות ביותר לחנויות הבגדים שלך.

 

האם הדרופשיפינג של בגדים שווה את זה?

כן. הנישה של בגדים היא אחת מהנישות הרווחיות והמבוקשות ביותר לדרופשיפרים. זו רעיון טוב למכור מוצרי בגדים מספקי דרופשיפינג מהימנים כדי להרוויח כסף טוב עם מודל העסק הזה.

אך, זו נישה מאוד תחרותית. חשוב להתמקד באיכות של מוצרי הבגדים שאתה מוכר. גם חשוב לשקול גורמים נוספים כאשר אתה עובד עם ספקי דרופשיפינג של בגדים, כגון האם הם מספקים משלוח לכל רחבי העולם, המגוון של קטגוריות בגדים וההיסטוריה של מכירות מקוונות.

 

איך לפתח חנות דרופשיפינג שמשווקת בגדים ממותגים?

איך לנהל חנות דרופשיפינג למכירת בגדי מותגים?
להתחיל חנות דרופשיפינג שמוכרת בגדים מותגים הוא פשוט. ניתן להיכנס לאתר של המותג שאתה מעוניין בו. יש לוודא שיש להם תוכנית דרופשיפינג ולבדוק את הדרישות כדי לוודא שאתה מתאים.

כמה מותגי בגדים בתחום הדרופשיפינג מאפשרים לכל אחד להגיש בקשה בפלטפורמה המקוונת שלהם לדרופשיפינג. עבור כמה אחרים, הזמנה להשתתף היא בלבד. יש לוודא את פרטי תכנית הדרופשיפינג כדי לדעת איך תוכל לזכות בה.

 

איזו חברה היא הטובה ביותר לדרופשיפינג?

לאחרונה, זכיתי לעבוד עם ZIK Analytics בעשור ולהבין את מותגם לעומק. אני מבין שהם חברת SAAS בתחום אנליזת המקורות הסוחרים של eBay, והם מתמקדים בעזרת המוכרים שמבצעים מחקר מוצרים ורוצים להגדיל את המכירות שלהם ב-eBay. בנוסף, אני נותן תרגום מדויק ומתאים לפי הדרישות שלך בכל התוכן שתבקש ממני.

 

אילו מוצרים נוספים אני יכול למכור בדרופשיפינג?

אם ברצונך לבצע דרופשיפ עם מוצרים אחרים, לנו יש מגוון מדריכי ספקים לדרופשיפינג שתוכל לבחור מבינהם. תוכל להתרשם מהם כאן:

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK