11 נקודות ברשימת משימות להצלחה בחנות מקוונת בדרופשיפינג

בניית עסק מקוון היא משימה קשה. הפעלת עסק מקוון עדיף עוד יותר. יש מאות החלטות לקבל בכל יום, מאיפה להשיג מוצרים לחנות המקוונת שלך, מה למכור, באיזו פלטפורמת קניות מקוונת לארח את החנות שלך ולעצב אותה, אילו הודעות להשתמש בכנאלים החברתיים שלך ועוד.

קשה לעקוב אחר כל המגמות העדכניות, לכן כדי לעזור לך לנווט בנופו השתנה של שיווק מקוון, הכנו רשימת המשימות הזו לבניית חנות דרופשיפינג מקוונת.

להלן רשימת הדברים לשקול בעת בניית חנות מקוונת למכירת מוצרים באמצעות דרופשיפינג. רשימה זו תעזור לך לוודא שאתה בונה חנות מצליחה ובכיוון הנכון להרוויח כסף. אם אתה מחפש רשימת הכנה להפעלת חנות ב-Shopify, רשימה זו תעזור לך להתחיל.

 

1. לחקור את השוק והתחרות

 

Do market research

 

לאחר שבחרת בדומיין מותאם אישית עבור העסק שלך, זה הזמן ל חקור את התחרות שלך. מהם המותגים הגדולים ביותר בתחום שלך? בעת פתיחת עסק דרופשיפינג, חשוב להבין את השוק שבו אתה פועל ולזהות את המתחרים הגדולים ביותר.

זה יסייע לך לזהות איפה למצוא את המוצרים הטובים ביותר למכירה ואיפה למצוא הזדמנויות להבחין את המוצרים שלך מהמתחרים שלך.

זה גם יעזור לך לבנות אסטרטגיית שיווק המתמקדת בבניית קהל עוקבים ועובדת לטובת המותג שלך, במקום לנסות להתמודד עם המתחרים שלך על מחיר.

 

2. לקבוע איפה להשיג את המוצרים שלך

 

Product Sourcing

 

כדי שעסק דרופשיפינג יהיה יציב, עליו להשיג מוצרים מספקים אמינים, שיש להם מוניטין מעולה ומוצרים איכותיים. זה יבטיח שהמוצרים שלך יהיו איכותיים ושאתה יכול לסמוך עליהם.

זה גם יעזור לך לוודא שאתה יכול להשיג מוצרים ממקורות שונים ובמגוון מחירים.

 

3. תמונות המוצר

 

Taking photos of products

 

תמונה שווה אלף מילים, ואם המטרה שלך היא למכור יותר מוצרים באינטרנט, אז איכות תמונות המוצר שלך חיונית להצלחתך.

תמונות המוצר הן החלון שבו לקוחות פוטנציאליים יכולים לראות ולהעריך את המוצרים שלך, ובלי תמונות באיכות גבוהה, לקוחות פוטנציאליים עשויים לא להצליח לתמוך או להבין את אפשרויות הרכישה שלהם.

תרצה להשקיע במוצרים באיכות טובה ולוודא שאתה משתמש ברקעים לבנים, כך שתוכל להציג את המוצרים שלך בצורה יעילה.

צילום וידאו של המוצרים שלך גם יכול לעזור לקונים מקוונים שמעדיפים את הפורמט הזה או שאולי אינם יכולים לראות אותם באופן פיזי.

 

4. לקבוע את נקודת המכירה הייחודית של המוצר שלך

How to determine your USP

 

לפני שתפתח את חנות השופיפי המקוונת שלך, יש לקבוע מה הופך את המוצר שלך למיוחד. רבים מנסים להתחרות במחיר בלבד, אך יש לך הצלחה רבה יותר אם תוכל להציע ללקוחותיך משהו ייחודי.

מה במוצר שלך שיידמה בשוק עמוס היום? מי כבר ניסה (ונכשל) למכור מוצר דומה? למה יש למישהו לקנות ממך במקום מהם?

כל אלה שאלות שעליך לענות עליהן לפני שתפעיל את העסק שלך. עמודי המוצר שלך צריכים להיות מותאמים לחוויית המשתמש. זכור לשפר את תיאורי המוצרים שלך באמצעות טקסט פשוט ויעיל. תוכל להשתמש בכלים של מחוללי תיאור מוצרים כדי ליצור תיאורים מנצחים שמעבירים את נקודת המכירה הייחודית שלך.

 

5. לקבוע את העלויות ושולי הרווח

 

Margin determination

 

יצירת רשימת בדיקה להשקת הסחר האלקטרוני חיונית כדי לוודא שאתה מרוויח רווח דרך העסק המקוון שלך. התחל בלהוסיף את כל העלויות הפוטנציאליות שלך, כולל עלויות המוצר והמשלוח, לפני שתקבע את שולי הרווח שלך.

אם אתה מוצא שאתה לא עושה מספיק כסף, שקול למצוא מחירים יותר תחרותיים על מוצרים דומים או לבצע שיפורים למשאב שימושי שלך.

בכל מקרה, וודא שלא אתה מאבד חיווי את שולי הרווח שלך בזמן הוספת מוצרים לחנות שלך. לבסוף, אם זה לא מוכר, לא יהיה משנה כמה טוב עיצבת אותו.

 

6. הירשם לכלי ניתוח

 

Using analytics tool

 

אחד ההיבטים החשובים ביותר של מכירה מקוונת הוא ניתוח הנתונים. בלעדיו, אין לך אופציה לדעת אם המכירות שלך עולות או יורדות, האם המוצרים שלך מוכרים יותר או פחות, או אם רמות המלאי שלך בריאות.

Google Analytics הוא כלי לניתוח נתונים מקוון המעקב אחרי המשתמשים כשהם נעים באתר שלך ומספר לך כיצד הם הגיעו לשם, כיצד מצאו את מה שחיפשו וכיצד נדבקו באתר שלך לאחר שהגיעו לשם.

Google Analytics מציע גם סקירה של מתי המבקרים הגיעו לאתר שלך, מה עשו בזמן שהם היו שם, כמה זמן הם היו שם, ואיך הם יצאו מהעמוד (באמצעות עזיבה או בלחיצה על קישור).

אתה יכול אפילו להשתמש בשילוב של כלים כמו MetaClickPro למעקב אחר ביצועי האתר שלך לאורך זמן ולבצע בדיקות A/B עבור קידום אתרים (SEO).

 

7. הגדר הגדרות מס ומשלוח

 

Setting up tax and shipping

 

הגדרת שיעורי המס ושיעורי המשלוח באתר המסחר האלקטרוני שלך היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של הפעלת עסק מקוון מוצלח.

שיעורי המס ושיעורי המשלוח שתגדיר ישפיעו על שולי הרווח שלך וגם על חוויית הלקוח באתר שלך. כדאי להגדיר גם מדיניות משלוחים שפשוטה להבנה עבור הלקוחות וכוללת כללים ברורים להחזרת מוצרים או לבקשת החזר כספים.

תוכל להשתמש בספק חיצוני לשיעורי המס והמשלוח או להשתמש בשילוב של שניים על מנת להגדיר את מדיניות המשלוח שלך.

 

8. צור תכנית שיווק דיגיטלית מנצחת

 

יצירת תכנית שיווק

 

כבעל עסק מסחר אלקטרוני, יש לך אפשרויות רבות לפרסם את מוצרייך ושירותיך דרך ערוצי מכירות מקוונים שונים. תוכל לפרסם ברשת, ברשתות החברתיות או בדרכים אחרות.

אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מצוינות מספקות ערך ללקוחות ומביאות לך לקוחות חדשים. הן מוכחות להיות יעילות ורווחיות.

הן מספקות ערך לטווח הארוך ועוזרות לך לבנות לך בסיס לקוחות חזק.

אם אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך היא לגדול במעקב החברתי, אז עליך להתחיל ביצירת יותר תוכן. אסטרטגיית השיווק ברשתות החברתיות שלך מהווה את הדרך לתחושת קשר עם הלקוחות ועם המותג שלך ברמה עמוקה יותר.

הפוסטים שלך ברשתות החברתיות צריכים להיות קצרים, מעניינים ומעוררי עניין כדי לעזור לאנשים להבין מה אתה מנסה לומר ולמה זה חשוב להם. בנוגע לאסטרטגיית השיווק ברשתות החברתיות, יש להשקיע זמן ולהכיר את הקהל שלך.

 

9. מיטוב דף התשלום שלך

 

Optimizing your checkout page

 

דף התשלום שלך חיוני לקניית מוצרים באינטרנט ויכול להגביר את ההמרות כאשר מומחש.

דף התשלום שלך צריך להכיל קריאה מובנית לפעולה, להיות ידידותי למשתמש ולספק דרך ברורה ללקוחות להשלים את התהליך בצורה מהירה וקלה.

דף התשלום המיטוב יגביר גם את המכירות על ידי הפחתת נטישה. תוכל גם להשתמש בדף התשלום שלך כדי לשלוח ללקוחות שלך מידע נוסף על המוצרים שלך, ובכך להגביר את הסיכוי שהם ימירו ללקוחות.

 

10. התמקד ב-SEO ובשיווק תוכן עבור המסחר האלקטרוני שלך

 

Focusing on SEO

 

ה-SEO (אופטימיזציית מנועי חיפוש) ושיווק התוכן חשובים לכל עסק מסחר אלקטרוני מוצלח. הם עוזרים לך לשפר את הדירוג האורגני שלך בתוצאות החיפוש, לבנות אמון עם הלקוחות שלך ולהגדיל את ההמרות שלך.

ה-SEO גם מאפשר לך ליצור יותר לידים, להגביר את איכות התעבורה שלך ולהמיר יותר מהם ללקוחות משלמים. ה-SEO ושיווק התוכן עובדים ביחד כדי לסייע לך להגביר את הנראות של המותג שלך במנועי החיפוש.

 

11. הוסף בלוג לאתר שלך כדי להגדיל את ההמרות

 

Creating a blog

 

הרבה בעלי חנויות ממוזגות מתעלמים מבלוג ככלי לגרידה תעבורה ויצירת לידים.

אך הבלוג שלך הוא כלי שיווקי יקר שיכול לסייע לך לשווק את המוצר והשירות שלך, להביא תעבורה יעודית ולהגדיל את ההמרות.

עם בלוג המוסף לאתר שלך, תיצור תוכן שמיוחד לעסק שלך, וזה יגדיר אותך בעבר המתחרים.

אם לקוחות יבינו שהם יכולים לבטוח במה שהם קוראים בבלוג שלך, זה יכול לשכנע אותם לרכוש ממך או להפנות את חבריהם אליך.

גם אם מכירות אינן המוקד הראשי שלך, הוספת בלוג נותנת לך הזדמנות להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים ולהראות להם מי אתה כבעל עסק ומה הופך את המותג שלך למיוחד.

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK