איך לבטל הזמנה באיביי

איביי היא חן קניות מקוון בו נפגשים 138 מיליון משתמשים פעילים כדי לקנות ולמכור. הפלטפורמה מאפשרת למוכרים להפעיל את תכונת ההצעה הטובה ביותר על הרישום שלהם, שמקנה לקונים את האפשרות ליצור הצעה עבור מוצר, ומעניק למוכר את האפשרות לקבל או לדחות את ההצעה.

אך, ייתכן שבכל פעם שאתה מבצע הצעה, תשנה דעתך ותחליט לא להמשיך עם זה. היו הרבה שאלות בנוגע לאם ניתן לבטל הזמנת איביי או לא. התשובה הפשוטה היא כן!

אם אתה מתמודד עם שאלת איך לבטל הצעה באיביי, מאמר זה בוודאי מתאים לך! אנחנו נסבור כל מה שאתה צריך לדעת על הצעות באיביי ואיך תוכל לבטל הזמנה. בואו נתחיל!

 

מהן הצעות וכיצד הן פועלות באיביי?

ההצעות מכונות בדרך כלל כהצעות תנאי שנעשות על ידי קונים או מוכרים לביצוע העסקאות המקוונות שמתבצעות לאחר אישורן והן נכנסות לתוקפן בכוח חוקי.

זה מאפשר לקונים להציע למוכרים מחיר שהם מוכנים לשלם על מוצר. לכן, למוכר יש את האפשרות לקבל, לדחות או להגיב עם מחיר שונה.

ההצעה היא דרך נהדרת לקונים למשא ומתן על מחיר הפריט שהם רוצים לקנות וברגע שהמוכר מקבל את ההצעה, אין צורך לחכות לסיום הרישום כדי לקנות את הפריט.

 

כיצד ההצעות עובדות באיביי

כשמדובר בהצעות הטובות בייבי, הרישומים שיש להם כפתור “להציע הצעה” מאפשרים לקונים למשא ומתן על מחיר הפריטים שמעניקים עניין להם.

אם אין אפשרות להציע הצעה טובה על פריט מסוים, זה אומר שהמוכר לא מעוניין לקבל הצעות לפריט זה.

לפריטים שיש להם אפשרות להצעה הטובה, ניתן לבצע את הצעה כדי לקנות את הפריט באופן הבא:

  • בחר הצעה טובה
  • הכנס את ההצעה שלך – סכום המחיר שאתה מעוניין לשלם על הפריט
  • בדוק את ההצעה שלך, ו
  • יצור קשר עם המוכר על ידי שליחת הודעה אישית למוכר.
  • ערוך מידע נוסף כמו פרטי המשלוח והתשלום שלך ואז,
  • שלח את ההצעה שלך.

על ידי הגשת הצעה, אתה מסכים לרכוש את הפריט אם היא מתקבלת. וכאשר המוכר מקבל את ההצעה שלך, יתכן ויחויבו אותך מיד. אך, כיצד ניתן לבטל הצעה לאחר ששלחת בקשת ביטול של קונה?

 

איך לבטל הצעה באתר איביי

אם המוכר מקבל את ההצעה שלך, אתה מחוייב לרכוש את הפריט. אפשר לבחור לבטל הזמנה מסוימת מסיבות שונות, כגון שינוי דעת, טעות בהזנת סכום ההצעה או פרטים שגויים כמו כתובת משלוח שגויה בעת הצעתך, גם אם המוכר כבר מקבל את ההצעה שלך.

הקונים יכולים לבטל הצעות במידה ונותרו 12 שעות או יותר עד שהמודעה תפוג, המוכר לא עיבד את משלוח הפריט או אם עברה שעה או פחות לאחר הצעה אחרונה. אם ההצעה שלך עוברת שעה או אם המוכר כבר שלח את הפריט, עליך ליצור קשר ישירות עם המוכר כדי לקבל החזר מלא.

בנוסף, אם אתה משתמש באתר הדסקטופ של איביי, תוכל לבטל את ההצעה הספציפית שברצונך לפרט על ידי גישה לכרטיסיה “הצעות”, בחירת “לבדוק אותה” ואז לבטל את ההצעה.

הקונים שמשתמשים בדפדפן נייד או באפליקציה של איביי יכולים להשתמש בטופס קנסון של הצעה הטובה, שמסייע בביטול הצעות באתר איביי. כדי להשתמש בטופס, יש לבחור במספר הפריט מדף פרטי הפריט ומהכרטיסייה “תיאור”, להזין את מספר הפריט ולציין מדוע ברצונך לבטל ההצעה באיביי, ולהמשיך לביטול ההצעה.

ברוב הפעמים, אם המוכר באיביי עדיין לא אישר את ההצעה שלך, יועד ליצור קשר ולבקש מהמוכר לבטל אותה. אם הם כבר אישרו את ההצעה שלך, עליך לשכנע אותם בהגיונותיך לבטל אותה. הם עשויים פשוט לא לגבות אותה ובמקרה כזה ההצעה תבוטל.

אם יש בעיה בביטול ההצעה, תוכל גם ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות של איביי והם עשויים לסייע בביטול ההצעה ולהתייחס אליו כדיורגנטי. כדי למנוע חסימות והגבלות בביטול ההצעות, יש לשים לב שלא עשית כבר 5 הצעות ובקשות ביטול בקטגוריה מסוימת.

 

שאלות נפוצות (FAQs)

איך למצוא הצעות עם הצעת המחיר הטובה ביותר

אף שלא כל המוכרים מציעים את תכונת ההצעת המחיר הטובה ביותר בחשבון האיביי שלהם, תוכל לסנן את תוצאות החיפוש כדי לזהות את אלה שכן מציעים אותה.

בעת חיפוש הפריטים שברצונך לרכוש, תבחר “קבלת הצעות” בראש תוצאות החיפוש כדי לראות רשימות עם ההצעה הטובה ביותר. ניתן גם לבחור בחיפוש מתקדם באיביי ולהזין את המילות המפתח שלך, לסמן את תיבת הסימון של “הצעת המחיר הטובה ביותר” כאשר תקבל את תוצאות החיפוש, ולאחר מכן ללחוץ על חיפוש.

 

דרישות להצעות המחיר הטובה ביותר באיביי

ההצעות המחיר הטובה ביותר שאתה מגיש תקפות למשך 48 שעות בלבד. ההצעה שלך תידחה אוטומטית אם המוכר לא יקבל אותה בתוך חלון הזמן הזה. בנוסף, ההצעה שלך תושלם אם הפריט לא נמצא זמין עוד באיביי, משום שהוא נמכר או שהמוכר החליט שלא למכור אותו.

אתה רשאי להגיש עד שלוש הצעות עבור כל פריט שמאפשר לך להגיש הצעות מחיר הטובה ביותר. כלולות בזה הזמנות איביי קודמות שהמוכר דחה וגם הצעות מתנגדות שדחית אותן בתגובה להצעות קודמות. כוללות גם הצעות שהתחרטת עליהן או שפג תוקפן לאחר תקופת ה-48 שעות המותרת.

התכונה של “הצעה הטובה ביותר” היא תכונה מעולה שהיא מה שמפריד את איביי ממתחרותיו, במיוחד אם המוכר מעוניין למכור פריט והצעות עוזרות לקונים לחסוך יותר כסף ולמוכרים למכור את המוצרים שלהם במהירות יותר.

אתה יכול לרכוש פריט במחיר נמוך ממחירו המקורי אם תתנהג במתוארכות עם המוכר באמצעות ההצעות הטובות שזמינות. כלומר, על ידי הצעה פשוטה למוכרים שהם יכולים לקבל, לדחות או להגיב חזרה, תוכל להגדיל את הרווחים שלך בעזרת תכונת ההצעה הטובה ביותר של איביי.

כיצד לעשות הצעה מחדש באיביי?

המוכר יכול להגיב חזרה בהצעה מחדש אם ההצעה של הקונה אינה מספקת כדי להתקבל. הקונה יכול למצוא את ההצעה מחדש במקטע התקשורת שלו ולהציע טווח מחיר שונה עבור הפריט.

המוכרים יכולים גם להגיב חזרה באופן אוטומטי באמצעות תגובה אוטומטית של איביי. יש לך מחיר תקני בו קונים לא יידעו אודותיו אך איביי ישתמש בו כדי להחליט אם לקבל או לדחות הצעות.

כאשר הקונה מבקש הצעה שהיא בגבול העליון שלך לקבלה כדי למכור פריט – וכאשר ההצעה של הקונה נדחתה – אתה תקבל הודעת דוא”ל מיידית.

בכל קטגוריה, הקונה יכול לבקש עד 3 הצעות גבוהות יותר לכל פריט והמוכר יכול לבחור לקבל או לדחות את ההצעות הללו.

 

סיכום:

מקווים שנהניתם ללמוד עוד על איך לבטל הזמנות באיביי. כפי שראיתם, ביטול הזמנות באיביי הוא תהליך פשוט מאוד שניתן להשלים בכמה דקות בלבד. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מתי וכיצד להשתמש בתכונה הזו כדי שלא תפסידו כסף או תישעו מהפסקת החשבון שלכם עקב התנהגות מופרזת!

 

 

×

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK